Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам едно прашање во што е проблемот на ford focus 1.8 tddi климата во општо не грее и после саат вожња пак си дува ладно да не знае некој ?
 
Имам едно прашање во што е проблемот на ford focus 1.8 tddi климата во општо не грее и после саат вожња пак си дува ладно да не знае некој ?
Да не е запушена ја имав исти проблем со опел корса.
 
Имам едно прашање во што е проблемот на ford focus 1.8 tddi климата во општо не грее и после саат вожња пак си дува ладно да не знае некој ?
Kje si ides na servis za klimi, imas eden vo samiot krug na Agroservis. Imas problem so regulatorot, ne ti otvara za toploto da duva.

ROMA ROMA ROMA
 
Kje si ides na servis za klimi, imas eden vo samiot krug na Agroservis. Imas problem so regulatorot, ne ti otvara za toploto da duva.

ROMA ROMA ROMA
Може и да нема фреон па затоа да не вклучува компресорот
 
Може и да нема фреон па затоа да не вклучува компресорот
Nemoze posto motorot e topol pa kako i da e bi idelo toplo, ako ne na pocetok koga bi zagreala kolata sigurno. Kaj nego ni togas ne duva toplo. Edino logicko razmisluvanje e deka ili elektronski ne mu raboti ili mehanicki napred. Predhodno so Mercedesot imav takov preoblem i bese mehanicki i smeniv del, dodeka so Audito sega pak elekronikata ne prenesuvase :( Poloso e elektronski defekt nego mehanicki posto poskapo e.

ROMA ROMA ROMA
 
Да прашам има еден проблем голем валјда е голем.

Значи вака се работи за Алфа 156 2,4 Jtd е сега на семафор изгаси и кога пробав да ја запалам нејкеше воопшто ни да завергла буквално нејќеше. Потоа викнав другар да дојде да пробаме да не е акулуматорот со кабли и пак иста приказна. После тоа некако на бутање запали но се слушаше ко да лупа кај моторот нешто ја довлечкавме кај мајстор му се објасни што како тој вика дека може да е некој клип а друг вика дизна...

Што може да е отприлика ? најдов мотор еден исти 2,4 ми го дава 250 евра цел комплет.
 
Да прашам има еден проблем голем валјда е голем.

Значи вака се работи за Алфа 156 2,4 Jtd е сега на семафор изгаси и кога пробав да ја запалам нејкеше воопшто ни да завергла буквално нејќеше. Потоа викнав другар да дојде да пробаме да не е акулуматорот со кабли и пак иста приказна. После тоа некако на бутање запали но се слушаше ко да лупа кај моторот нешто ја довлечкавме кај мајстор му се објасни што како тој вика дека може да е некој клип а друг вика дизна...

Што може да е отприлика ? најдов мотор еден исти 2,4 ми го дава 250 евра цел комплет.

da ne si ja ostavil bez tecnost za ladenje slucajno?
 
Да прашам има еден проблем голем валјда е голем.

Значи вака се работи за Алфа 156 2,4 Jtd е сега на семафор изгаси и кога пробав да ја запалам нејкеше воопшто ни да завергла буквално нејќеше. Потоа викнав другар да дојде да пробаме да не е акулуматорот со кабли и пак иста приказна. После тоа некако на бутање запали но се слушаше ко да лупа кај моторот нешто ја довлечкавме кај мајстор му се објасни што како тој вика дека може да е некој клип а друг вика дизна...

Што може да е отприлика ? најдов мотор еден исти 2,4 ми го дава 250 евра цел комплет.
Ако се слушало тропање, не верувам да е дизна. Додека не се отвори моторот не можеш да знаеш што е. Ако веќе се нафаќаш да отвараш, биди присатен на отварањето има мајстори што чуда ќе ти кажат ако не си таму.

Ако е исправен моторот тој од 250евра ич не се замарај со стариот ќе ти искочи ѓавол ипол да го поправиш стариот и пак нема да го бива ако скршил клип/клипњача.
 
Да прашам има еден проблем голем валјда е голем.

Значи вака се работи за Алфа 156 2,4 Jtd е сега на семафор изгаси и кога пробав да ја запалам нејкеше воопшто ни да завергла буквално нејќеше. Потоа викнав другар да дојде да пробаме да не е акулуматорот со кабли и пак иста приказна. После тоа некако на бутање запали но се слушаше ко да лупа кај моторот нешто ја довлечкавме кај мајстор му се објасни што како тој вика дека може да е некој клип а друг вика дизна...

Што може да е отприлика ? најдов мотор еден исти 2,4 ми го дава 250 евра цел комплет.
Електронската дизна кај бош пумпата може е отидена.
Кај кој мајстор си ја однел?Алфа не се носи кај секој!
 
Електронската дизна кај бош пумпата може е отидена.
Кај кој мајстор си ја однел?Алфа не се носи кај секој!
а зарем можно ли е да тропа од тоа? се слуша тропање од кај моторот нешто...[DOUBLEPOST=1451775128][/DOUBLEPOST]
Ако се слушало тропање, не верувам да е дизна. Додека не се отвори моторот не можеш да знаеш што е. Ако веќе се нафаќаш да отвараш, биди присатен на отварањето има мајстори што чуда ќе ти кажат ако не си таму.

Ако е исправен моторот тој од 250евра ич не се замарај со стариот ќе ти искочи ѓавол ипол да го поправиш стариот и пак нема да го бива ако скршил клип/клипњача.
Овој има алфа цела караван и го дава цел мотор со се 250 евра него му е цела алфата и во возно стање треба утре да одам да ја видам што како... пошто од повеќето мајстори викаат клип дека е некој отиден а има и такви што викаат дизна јебем га сите различно
 
Последно уредено:
битен е звукот од каде доаѓа и каков е по карактеристика. просечен мајстор би препознал дали е дизна или клип. има една финта за тоа, ама незнам дали ќе ти успее.

земи најдолг штрафцигер или нешто слично што можиш со пластичниот дел да го ставиш на уште, а со металниот дел одиш по деловите на моторот. прво допри го комон рејлот, па главата на моторот, па ако имаш подолг штрафцигер оди на блокот. таму каде е дефектот, звукот е најсилен

незнам дали би можело да се користи стетоскоп. некој со него бараат и ларви во паркетот(оние што вадат звук како нешто да греби)
 
битен е звукот од каде доаѓа и каков е по карактеристика. просечен мајстор би препознал дали е дизна или клип. има една финта за тоа, ама незнам дали ќе ти успее.

земи најдолг штрафцигер или нешто слично што можиш со пластичниот дел да го ставиш на уште, а со металниот дел одиш по деловите на моторот. прво допри го комон рејлот, па главата на моторот, па ако имаш подолг штрафцигер оди на блокот. таму каде е дефектот, звукот е најсилен

незнам дали би можело да се користи стетоскоп. некој со него бараат и ларви во паркетот(оние што вадат звук како нешто да греби)
Интересно е што моторот има 190,000 оргинални и одржуван е редовно затоа и малку е чудно што викаат мајсторите дека е клип некој...
 
ако е клип тропањето нема да трае многу долго. ќе се искрши внатре и моторот ќе зариба.....и од еден клип мотор тешко да изгасни.

сепак друга приказна е моторот да го провери некој саглам мајстор. ако е клип и лагер на радилица, мора одма да се осети. звукот е поинаков, како и местото од каде доаѓа
 
Да прашам има еден проблем голем валјда е голем.

Значи вака се работи за Алфа 156 2,4 Jtd е сега на семафор изгаси и кога пробав да ја запалам нејкеше воопшто ни да завергла буквално нејќеше. Потоа викнав другар да дојде да пробаме да не е акулуматорот со кабли и пак иста приказна. После тоа некако на бутање запали но се слушаше ко да лупа кај моторот нешто ја довлечкавме кај мајстор му се објасни што како тој вика дека може да е некој клип а друг вика дизна...

Што може да е отприлика ? најдов мотор еден исти 2,4 ми го дава 250 евра цел комплет.

Kakvo maslo imase vnatre?Koga stropalo ispusti li nekoj dim?Kape li nesto od nea?
 
Прашање: Дали сообраќајната дозвола треба да се чува во автомобилот или не? При случај на кражба подобро е сообраќајната да не е во автомобилот, така? Пр. до сега сите ме советуваат сообраќајната постојано да ја чувам во автомобилот, за да не ја заборавам кога планирам да возам, ама јас ионака нон стоп ја носам со мене во новчаник, па нема шанси да ја заборавам.
Е сега која е подобрата варијанта? Не дај боже да го изгубам новчаникот, па да треба процедури за нова или не дај боже да ми го украдат автомобилот, со сообраќајната внатре па некој регуларно да си ја вози...?
Можеби е глупаво прашање, но одамна ме интересира што е најразумно? Поздрав.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom