Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
mislenje iskustva nekoj za merdzo c220 2003-04 potrosnja i dali se skapi za odrzavanje vo sporedba so golf 4
 
mislenje iskustva nekoj za merdzo c220 2003-04 potrosnja i dali se skapi za odrzavanje vo sporedba so golf 4
Јас имам C200 2002 год. Го имам веќе 5ипол месеци и топ е. За тие скоро 6 месеци поминав 9800км, до сега фала богу немам ни еден дефект. Следната недела ќе одам да ја средам предницата ми тропа нешто кај левото предно тркало, бев ми кажаа дека треба да се смени левото рамо на предницата. Ништо страшно 1200-1500денари ти го репарираат било каде. Што се однесува до потрошувачката во град е некаде од 7литри на 100км до 8ипол на 100. Се зависи од тоа дали имаш тешка нога :) Зборам 7 до 8ипол на 100км да не го форсираш на тргање. Единствено што би ти препорачал е да бараш кола со автоматик мењач. Мојата е со мануелен и можам да ти кажам дека Ц класата е створена за автоматик. Малце е поскапо одржувањето на автоматик мењач ама ништо страшно не е. Поскап е Мерцедесот за одржување од Голф 4ката .
 
Солена како изгор скапа ако се расипе, или солена како менување на уље итн е поскапо?
Бидејќи имам Е46 моментално па да знам што да очекувам. :)
Малку поскапа е за одржување од е46
 
da laze najdov sto ima covek ista kubikaza vika ispod 12 litri ne mi pise nikogas koga ja vozam i bogami neznam sto kola da zemam ima dosta ponudi za 20.000 evra gledam denes postavi dr kola na pazar 3 strasna rabota za da se odlucis posto koristis ti audi a4 dali bi zgresil dokolku bi ja zel ova kola
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2256286

Mojata e ista samo od 2012 i so kozni sedista.I pokraj potrosuvackata(gradska e problemot,na avtopat e super) ja sum zadovolen od kolata.Da ne ja podrecam,eve pola godina samo doturam nafta i proveruvam pritisok na gumi.Taka da definitivno bi ja zel.Imas dosta pomala kilometraza na ovaa za razlika od drugite sho gi spomna,a se isti pari.
 
Во ред, да прашам уште нешто, зимата кој притисок треба да бидат гумите а кој летото?

Sent from my 6036Y using Tapatalk




Голем дел од овие " специјализирани " сервиси и дилери на пневматици, да не речам просто вулканизери, препорачуваат + 0.2 бара притисок во зима во однос на оној во лето... А тоа било така затоа што во лето гумата се загрева многу брзо и притисокот во неа расте многу повеќе одтколку во зима... Е јас ги пумпам + 0.1 бар повеќе во зима...
 
Голем дел од овие " специјализирани " сервиси и дилери на пневматици, да не речам просто вулканизери, препорачуваат + 0.2 бара притисок во зима во однос на оној во лето... А тоа било така затоа што во лето гумата се загрева многу брзо и притисокот во неа расте многу повеќе одтколку во зима... Е јас ги пумпам + 0.1 бар повеќе во зима...
Hm, ne bi se slozil. Bas vo zimo treba da se malce poizdisani gumite i togas podobro se lepat na patot. Inakuse pumpaat 2 bara za pomali vozila do 1000-1200kg i 2.2-2.4 bara za pogolemki vozila od 1300kg nagore.
 
Hm, ne bi se slozil. Bas vo zimo treba da se malce poizdisani gumite i togas podobro se lepat na patot. Inakuse pumpaat 2 bara za pomali vozila do 1000-1200kg i 2.2-2.4 bara za pogolemki vozila od 1300kg nagore.
Мене па вулканизер ми кажал дека зимно време подобро е да бидат понапумпани гумите
 
Се согласувам со Valvoline што кажа,гумите треба малку да се издишани и поубво да се лепат и згора на тоа зима како зима снег до глуждот поубаво ќе се тркала и да не се лизга пробано од мене


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 
Последно уредено:
Голем дел од овие " специјализирани " сервиси и дилери на пневматици, да не речам просто вулканизери, препорачуваат + 0.2 бара притисок во зима во однос на оној во лето... А тоа било така затоа што во лето гумата се загрева многу брзо и притисокот во неа расте многу повеќе одтколку во зима... Е јас ги пумпам + 0.1 бар повеќе во зима...
fala ti, eve me spasi i od clenot pogore [emoji12]

Sent from my 6036Y using Tapatalk
 
Здраво,
Нов член сум на форумов и од самиот старт имам едно прашање за помош односно совет.
Имам Ланча Ипсилон 1.1 Елефантино серија. Имам проблем со парното во кабина. Го вклучувам вентилаторот на еден да речеме и дува млак воздух а командата е на црвено до крај и секако машината е нормално загреана. Тоа се случува постојано кога ногата ми е на страна од гаста. Штом ќе ја стиснам гас папучата во момент почкува да дува одлично како се да е во ред, така е и додека возам на некоја релација. Потоа ке заглавам во некоја гужва во градов пред или после работа и почнувам да облакам јакна, капа и сл. односно парното дува ладно.Со еден збор парното дува топло само кога колата е под туража, во друг случај не.Вториот проблем што ме плаши бидејки воопшто не се разбирам во коли, е што температурата на моторот е околу 100 степени, стрелката е далеку дигната од како што треба да биде нормална, перката за ладење на хладњак се пали и гаси нормално. Пред еден месец менував антифриз, испуштаа воздух и се беше во ред, парното работеше како што треба, моторот се ладеше нормално. Тоа е се до пред некој ден.Денеска отидов во сервис, видоа дека не губи антифриз (тоа го видов и јас, до толку знам :)) и гарантираа дека нема воздух во системот. Немаа време да ја иситуваат и колата ми е на паркинг. Ве молам за помош, што може да биде проблемот, каде да ја носам, и колку одприлика ке ме кошта тоа. Фала однапред.
 
Последно уредено:
Здраво,
Нов член сум на форумов и од самиот старт имам едно прашање за помош односно совет.
Имам Ланча Ипсилон 1.1 Елефантино серија. Имам проблем со парното во кабина. Го вклучувам вентилаторот на еден да речеме и дува млак воздух а командата е на црвено до крај и секако машината е нормално загреана. Тоа се случува постојано кога ногата ми е на страна од гаста. Штом ќе ја стиснам гас папучата во момент почкува да дува одлично како се да е во ред, така е и додека возам на некоја релација. Потоа ке заглавам во некоја гужва во градов пред или после работа и почнувам да облакам јакна, капа и сл. односно парното дува ладно.Со еден збор парното дува топло само кога колата е под туража, во друг случај не.Вториот проблем што ме плаши бидејки воопшто не се разбирам во коли, е што температурата на моторот е околу 100 степени, стрелката е далеку дигната од како што треба да биде нормална, перката за ладење на хладњак се пали и гаси нормално. Пред еден месец менував антифриз, испуштаа воздух и се беше во ред, парното работеше како што треба, моторот се ладеше нормално. Тоа е се до пред некој ден.Денеска отидов во сервис, видоа дека не губи антифриз (тоа го видов и јас, до толку знам :)) и гарантираа дека нема воздух во системот. Немаа време да ја иситуваат и колата ми е на паркинг. Ве молам за помош, што може да биде проблемот, каде да ја носам, и колку одприлика ке ме кошта тоа. Фала однапред.
Тоа што на дадена гас грее нормално, во спротивно ослабува ми кажува дека некаде пушта, имав ист проблем на ладење јас. Она што стрелката ти оди над нормала можно да заглавува термостатот.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 
Коа возам ми тресе на волан така мрда лево десно
( обично коа држам со една рака или без, со 2 раци не се осеќа скоро ич ) сеа дали е проблем до криви бандажи? дали е до дисковите треба д асе рамнат? или пак сосем друго некој дефект на предница... помош?

Проблемо бил до искривени бандажи ( предни ) исправиа ми ги и ме кошташе 700 ден. од еден...
Сега го нема тоа тресење :)
 
Тоа што на дадена гас грее нормално, во спротивно ослабува ми кажува дека некаде пушта, имав ист проблем на ладење јас. Она што стрелката ти оди над нормала можно да заглавува термостатот.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
Нивото на антифриз е исто како пред еден месец, односно нормално.
 
Нивото на антифриз е исто како пред еден месец, односно нормално.

Термостатот друже..Како најефтина варијанта е тој..Ако не е тоа,може да е затнато малото хладњаче во кабината што служи,тоа не е скапо,околу 1000 денара е,ама ќе ти земат дупло повеќе за да ти го заменат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom