- Член од
- 24 април 2010
- Мислења
- 1.252
- Поени од реакции
- 1.756
mislenje iskustva nekoj za merdzo c220 2003-04 potrosnja i dali se skapi za odrzavanje vo sporedba so golf 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Јас имам C200 2002 год. Го имам веќе 5ипол месеци и топ е. За тие скоро 6 месеци поминав 9800км, до сега фала богу немам ни еден дефект. Следната недела ќе одам да ја средам предницата ми тропа нешто кај левото предно тркало, бев ми кажаа дека треба да се смени левото рамо на предницата. Ништо страшно 1200-1500денари ти го репарираат било каде. Што се однесува до потрошувачката во град е некаде од 7литри на 100км до 8ипол на 100. Се зависи од тоа дали имаш тешка ногаmislenje iskustva nekoj za merdzo c220 2003-04 potrosnja i dali se skapi za odrzavanje vo sporedba so golf 4
Малку поскапа е за одржување од е46Солена како изгор скапа ако се расипе, или солена како менување на уље итн е поскапо?
Бидејќи имам Е46 моментално па да знам што да очекувам.![]()
da laze najdov sto ima covek ista kubikaza vika ispod 12 litri ne mi pise nikogas koga ja vozam i bogami neznam sto kola da zemam ima dosta ponudi za 20.000 evra gledam denes postavi dr kola na pazar 3 strasna rabota za da se odlucis posto koristis ti audi a4 dali bi zgresil dokolku bi ja zel ova kola
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2256286
Во ред, да прашам уште нешто, зимата кој притисок треба да бидат гумите а кој летото?
Sent from my 6036Y using Tapatalk
Hm, ne bi se slozil. Bas vo zimo treba da se malce poizdisani gumite i togas podobro se lepat na patot. Inakuse pumpaat 2 bara za pomali vozila do 1000-1200kg i 2.2-2.4 bara za pogolemki vozila od 1300kg nagore.Голем дел од овие " специјализирани " сервиси и дилери на пневматици, да не речам просто вулканизери, препорачуваат + 0.2 бара притисок во зима во однос на оној во лето... А тоа било така затоа што во лето гумата се загрева многу брзо и притисокот во неа расте многу повеќе одтколку во зима... Е јас ги пумпам + 0.1 бар повеќе во зима...
Мене па вулканизер ми кажал дека зимно време подобро е да бидат понапумпани гумитеHm, ne bi se slozil. Bas vo zimo treba da se malce poizdisani gumite i togas podobro se lepat na patot. Inakuse pumpaat 2 bara za pomali vozila do 1000-1200kg i 2.2-2.4 bara za pogolemki vozila od 1300kg nagore.
fala ti, eve me spasi i od clenot pogore [emoji12]Голем дел од овие " специјализирани " сервиси и дилери на пневматици, да не речам просто вулканизери, препорачуваат + 0.2 бара притисок во зима во однос на оној во лето... А тоа било така затоа што во лето гумата се загрева многу брзо и притисокот во неа расте многу повеќе одтколку во зима... Е јас ги пумпам + 0.1 бар повеќе во зима...
Тоа што на дадена гас грее нормално, во спротивно ослабува ми кажува дека некаде пушта, имав ист проблем на ладење јас. Она што стрелката ти оди над нормала можно да заглавува термостатот.Здраво,
Нов член сум на форумов и од самиот старт имам едно прашање за помош односно совет.
Имам Ланча Ипсилон 1.1 Елефантино серија. Имам проблем со парното во кабина. Го вклучувам вентилаторот на еден да речеме и дува млак воздух а командата е на црвено до крај и секако машината е нормално загреана. Тоа се случува постојано кога ногата ми е на страна од гаста. Штом ќе ја стиснам гас папучата во момент почкува да дува одлично како се да е во ред, така е и додека возам на некоја релација. Потоа ке заглавам во некоја гужва во градов пред или после работа и почнувам да облакам јакна, капа и сл. односно парното дува ладно.Со еден збор парното дува топло само кога колата е под туража, во друг случај не.Вториот проблем што ме плаши бидејки воопшто не се разбирам во коли, е што температурата на моторот е околу 100 степени, стрелката е далеку дигната од како што треба да биде нормална, перката за ладење на хладњак се пали и гаси нормално. Пред еден месец менував антифриз, испуштаа воздух и се беше во ред, парното работеше како што треба, моторот се ладеше нормално. Тоа е се до пред некој ден.Денеска отидов во сервис, видоа дека не губи антифриз (тоа го видов и јас, до толку знам) и гарантираа дека нема воздух во системот. Немаа време да ја иситуваат и колата ми е на паркинг. Ве молам за помош, што може да биде проблемот, каде да ја носам, и колку одприлика ке ме кошта тоа. Фала однапред.
Коа возам ми тресе на волан така мрда лево десно
( обично коа држам со една рака или без, со 2 раци не се осеќа скоро ич ) сеа дали е проблем до криви бандажи? дали е до дисковите треба д асе рамнат? или пак сосем друго некој дефект на предница... помош?
Нивото на антифриз е исто како пред еден месец, односно нормално.Тоа што на дадена гас грее нормално, во спротивно ослабува ми кажува дека некаде пушта, имав ист проблем на ладење јас. Она што стрелката ти оди над нормала можно да заглавува термостатот.
Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
Нивото на антифриз е исто како пред еден месец, односно нормално.