Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да но јас не прашав за двојно поевтините у принцип е колку пари толку музика . Секаде во светот со малку пари ќе купиш крш.
Кај стара кола, поскапа или поевтина цена не игра ама баш ич никаква улога и не е гаранција ако дадеш повеќе пари дека ќе земеш нешто "поздраво"
 
Lugje imam golf 4 1.6 sr i imam problem so ler gas ... T.e. kolata mi gasne mi trokira od 1400 obrtrai pa nagore vo site brzini , ne mi prima ubavo gas , znaci motorot ne raboti dobro ,ne varira dobro . dali nekoj go imal istiot problem i kako go resil ??
 
Дечки сакам да ја 'покријам' хаубата со carbon fiber (не знам на Македонски како се вика во буквален превод иди - Јагленово влакно) и да ги 'подзамижам' фаровите на колата со истото. Има некој искуство со оваа? или да ми препорача некој?
ако планираш да криеш нешто од рѓа на хауба или избледена боја со помош на фолијата оди поарно исфарбај си ја исто пари ке те фати, оти и да неќеш за 2,3 години карбонот шо ке го шлакаш немаш појма колку лепак ќе остави и пак ке треба триста ѓурултии да правиш
Па затоа прашав зошто мисли така еден другар пред 2 години зеде Пежо вистина е дека го плати малку повеќе но сепак поевтино од тука и освен редовни сервиси друго нема чепнато.
кога веќе даваш повеќе пари зошто не гледаш од мкд ?
 
Последно уредено:
Lugje imam golf 4 1.6 sr i imam problem so ler gas ... T.e. kolata mi gasne mi trokira od 1400 obrtrai pa nagore vo site brzini , ne mi prima ubavo gas , znaci motorot ne raboti dobro ,ne varira dobro . dali nekoj go imal istiot problem i kako go resil ??
Senzorot za palenje verovatno ne cita dobro, se naogja nekade pod kukisteto za filterot za ulje. Ili leptirot za vozduh-reguliranje na gasta, i ova cesto im se rasipuva.
 
Последно уредено:
ако планираш да криеш нешто од рѓа на хауба или избледена боја со помош на фолијата оди поарно исфарбај си ја исто пари ке те фати, оти и да неќеш за 2,3 години карбонот шо ке го шлакаш немаш појма колку лепак ќе остави и пак ке треба триста ѓурултии да правиш
кога веќе даваш повеќе пари зошто не гледаш од мкд ?
Онака од ќеф не поради рѓа или избледена боја :D
 
Мислење за Пежо 307 2001-2002 година така нешто, или препорачајте во таа класа ако има подобро.
 
Мислење за Пежо 307 2001-2002 година така нешто, или препорачајте во таа класа ако има подобро.
Ако земеш хди земи 1.6 или 2.0 избегни го 1.4 зошто многу е тром , инаку хди е одличен мотор. Е сега како скап дефект на 307 мислам дека им беше летвата.[DOUBLEPOST=1427723049][/DOUBLEPOST]
ако планираш да криеш нешто од рѓа на хауба или избледена боја со помош на фолијата оди поарно исфарбај си ја исто пари ке те фати, оти и да неќеш за 2,3 години карбонот шо ке го шлакаш немаш појма колку лепак ќе остави и пак ке треба триста ѓурултии да правиш
кога веќе даваш повеќе пари зошто не гледаш од мкд ?
Зошто барам Рено Меган 2 од 2005 , и тука сите Се увезени а кога веќе земам увезен подобро сам да си увезам зошто не ми е ОК да плаќам 200-300 евра дневница на некое неписмено дилерче кое отишло до БГ за еден ден и донело кола.
 
мислење за Шкода рапид 1,2 TSi (63 kW / 85 KS) во последно време гледам доста нови шкоди по скопје би сакал да земам нова на кредит или лизинг. доколку некој има да сподели некое искуство би му бил благодарен
 
ако планираш да криеш нешто од рѓа на хауба или избледена боја со помош на фолијата оди поарно исфарбај си ја исто пари ке те фати, оти и да неќеш за 2,3 години карбонот шо ке го шлакаш немаш појма колку лепак ќе остави и пак ке треба триста ѓурултии да правиш
кога веќе даваш повеќе пари зошто не гледаш од мкд ?



Нема ич, ама баш ич лепак да остави фолијата ... Се одлепува многу полесно отколку што се лепи, а по одлепувањето не остава ништо на површината, нити пак го оштетува лакот ... Имам ставано, имам вадено и тоа на пластичиња со лак со дебелина дел од милиметар нема никакво оштетување, а не пак на лак од хауба од кола...
 
Дали некој од вас знае каде има сервис за дијагностика за Ауди А4 тди 1.9 во околина К.Вода или малку поопширно???


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Сакам поиздржано мислење од искусни луѓе во оваа работа.
Значи, имам Голф 4, 1.9 тди 90кс. Тоа ми е првата, да кажам добра кола во животот, порано се само 101-и сме имале дома. Е сега, како прв посериозен напредок од порано, колата ме служи одлично. Ја имам од јануари 2013 и освен првиот севис 10500 ден (каиш, затегачи, водна пумпа, некои гумици и слично) и после тоа менување масло што е стандардно и регистрации нормално, други давачки сум немал. Значи трошоците ми се минимални. Поминувам просек околу 5-6000 км годишно, значи вожњата се сведува претежно в град, 1-2 месечно одење до Битола. През лето можда до Охрид, Струга, Крушево, Дојран итн...и 1-2 пати годишно можда и до Скопје. Надвор од државава не сум возел никогаш, веројатно тоа би важело и во иднина. Не сум толкав ентузијаст. По природа сум пасивен возач, значи не обожавам претекнување освен кога стварно имам потреба. Држам 90-100 км на отворено, само ако е добар патот и уловите секако. 120 и нагоре скоро никогаш. Значи целта ми е што побезбедно и поекономично да стигнам од А до В и да не ме погодуваат некои изненадни големи трошоци за поправки или пак поголема потрошувачка на гориво а со тоа и пари.

Прашањето ми е: Кој би бил најлогичен избор за следна кола, понова се разбира, во следните 2-3 години?... кога и голфот веќе ќе биде застарен, тој и онака е веќе 17 години, значи за 3 години веќе 20-ка, што искрено да си кажеме си се сериозни години, без разлика што не возам којзнае колку, или тоа што тди 1.9 е издржлив мотор...едноставно ако одлучам да се подновам, со продажба, приближно за тогаш во иднина да речеме 2200-2300 евра....што можам најдобро да земам со доплата од 1500-1600 евра до кај 4000 евра макс. вкупно, земајќи ги во предвид погоре спомнатите потреби и навики за возење?

Преферирам дизел, заради помалата потрошувачка и поефтино гориво, али доколку има поиздржливи, помодерни и поекономични бензински мотори што во крајна линија годишните трошоци би ги држеле на некој минимум, спремен сум за предлози. ;)
 
Дали некој од вас знае каде има сервис за дијагностика за Ауди А4 тди 1.9 во околина К.Вода или малку поопширно???


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Незнам како се викаше сервисот кога одиш од Сингелич за да се вклучиш накај Автокоманда од десна страна едно време тие сервисираа фолксвагени.
Друг сервис во склоп на салонот на фолксваген мислам има во Скопје север после тутун и еделпром првата лево пред гимназијата Зефљуш и технички на АМСМ.
 
Нема ич, ама баш ич лепак да остави фолијата ... Се одлепува многу полесно отколку што се лепи, а по одлепувањето не остава ништо на површината, нити пак го оштетува лакот ... Имам ставано, имам вадено и тоа на пластичиња со лак со дебелина дел од милиметар нема никакво оштетување, а не пак на лак од хауба од кола...
Може невикам не ако е стварно квалитетна фолијата и фирмата, оти до сега на три возила од такси компанија имам одлепувано комплет цели возила жолти, сум се чудел колку лепак останува
 
Сакам поиздржано мислење од искусни луѓе во оваа работа.
Значи, имам Голф 4, 1.9 тди 90кс. Тоа ми е првата, да кажам добра кола во животот, порано се само 101-и сме имале дома. Е сега, како прв посериозен напредок од порано, колата ме служи одлично. Ја имам од јануари 2013 и освен првиот севис 10500 ден (каиш, затегачи, водна пумпа, некои гумици и слично) и после тоа менување масло што е стандардно и регистрации нормално, други давачки сум немал. Значи трошоците ми се минимални. Поминувам просек околу 5-6000 км годишно, значи вожњата се сведува претежно в град, 1-2 месечно одење до Битола. През лето можда до Охрид, Струга, Крушево, Дојран итн...и 1-2 пати годишно можда и до Скопје. Надвор од државава не сум возел никогаш, веројатно тоа би важело и во иднина. Не сум толкав ентузијаст. По природа сум пасивен возач, значи не обожавам претекнување освен кога стварно имам потреба. Држам 90-100 км на отворено, само ако е добар патот и уловите секако. 120 и нагоре скоро никогаш. Значи целта ми е што побезбедно и поекономично да стигнам од А до В и да не ме погодуваат некои изненадни големи трошоци за поправки или пак поголема потрошувачка на гориво а со тоа и пари.

Прашањето ми е: Кој би бил најлогичен избор за следна кола, понова се разбира, во следните 2-3 години?... кога и голфот веќе ќе биде застарен, тој и онака е веќе 17 години, значи за 3 години веќе 20-ка, што искрено да си кажеме си се сериозни години, без разлика што не возам којзнае колку, или тоа што тди 1.9 е издржлив мотор...едноставно ако одлучам да се подновам, со продажба, приближно за тогаш во иднина да речеме 2200-2300 евра....што можам најдобро да земам со доплата од 1500-1600 евра до кај 4000 евра макс. вкупно, земајќи ги во предвид погоре спомнатите потреби и навики за возење?

Преферирам дизел, заради помалата потрошувачка и поефтино гориво, али доколку има поиздржливи, помодерни и поекономични бензински мотори што во крајна линија годишните трошоци би ги држеле на некој минимум, спремен сум за предлози. ;)
Ford Fokus Mk 2 1.8 TDci
 
Ford Fokus Mk 2 1.8 TDci
Лол човекот бара возило што лесно и евтино се одржува а ти го тролаш. Ја би рекол Корса на плин. Инаку Форд и циан зимно време не работат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom