Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Значи супер си, ама кога јадеш гомна за бмв ми го креваш притисокот. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol:
Аудито е скап фолксваген, и скап фолксваген ќе си остане.


Ако се водиме по оваа твоја логика тогаш и Порше и Ламбо и Бентли па и Бугати се скап ФВ ... Тогаш автоматски и Ролс Ројс е скапо БМВ, а Мини е некоја и не така евтина верзија на мало БМВ ... Така да коментарот не ти е баш ОК ... И Сеат е ФВ ама светлосни години далеку од Ауди ...
 
Значи супер си, ама кога јадеш гомна за бмв ми го креваш притисокот. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol:
Аудито е скап фолксваген, и скап фолксваген ќе си остане.
Мерцедесов е скапо Рено, сеа што е скапо а што евтино денес???
800px-Mercedes-Benz_A_45_AMG_%28W_176%29_%E2%80%93_Frontansicht%2C_21._Dezember_2013%2C_D%C3%BCsseldorf.jpg

In der A-Klasse kamen zur Markteinführung die bereits aus der B-Klasse bekannten Motoren OM 651 (Diesel) und M 270 (Benziner) zum Einsatz. Außerdem wird nun erstmals ein aus der Kooperation mit Renault stammender Dieselmotor angeboten (OM 607).
 
Ме интересира, и сакам совети од вас. - Како се покажани Opel Astra GTC 1.9 TDCI 120/150ks... ?? Сум слушнал дека 150Ks моторот го вози истиот и ALFA ROMEO JTDm така, или грешка сум? Мислам дека е подобар 1,9 отколку 1,7 TDCI, иако помалце троши секако 1,7 со 1 литар повеќе....
1.9 и 1.3 кај Опел се мотори дирекно од ФИАТ и немаат врска со Опел освен името на поклопецот(во јавност се кажува за `соработка`),а 1.7 е Исузу мотор.
 
Nekoj da ne ima iskustvo so avtomobil uvezen od Italija ?
Јас, гледај да не е приморско место, мојата корса е од ломбардија па некое градче не памтам, сите од регистрација до мајстори се чудеа дека нема корозија, обично викаат од словенија се лом доле
инаку сега има 81,000 км и сум задоволен, веќе три и пол години
 
За мерцедес а170 мислење дечки? Досаден ви станав само прашвам нешто за автомобиливе ама јбг за то е темава, ние шо не се разбираме толку да добијаме некаква помош :)...
 
Јас, гледај да не е приморско место, мојата корса е од ломбардија па некое градче не памтам, сите од регистрација до мајстори се чудеа дека нема корозија, обично викаат од словенија се лом доле
инаку сега има 81,000 км и сум задоволен, веќе три и пол години
A stvarno li kolite vo Italija se poeftini od Germanija (zborime za mercedes,bmw i audi) deka iam slusano takvi muabeti ? I us pat ako imas nekoja italijanska strana za avtomobili pusti ja navaka :)
 
1.9 и 1.3 кај Опел се мотори дирекно од ФИАТ и немаат врска со Опел освен името на поклопецот(во јавност се кажува за `соработка`),а 1.7 е Исузу мотор.
Добро, го знаев тоа. Сакам да прашам кога би земал Opel, од кој мотор да земам? 1.7 или 1.9 ? Кој е подобар и поиздрзлив мотор?
 
Добро, го знаев тоа. Сакам да прашам кога би земал Opel, од кој мотор да земам? 1.7 или 1.9 ? Кој е подобар и поиздрзлив мотор?

Зависи како ќе ти се погоди..Од време остана дека ако земаш Опел дизел,гледај да биде Исузу-Јапански..Али нема врска,гледај ја состојбата на колата,години,км,гуми,удари и тие работи.
 
Во стручни списанија за коли,1.9 ЈТД на Фиат ги прикажуваат како многу добри мотори,издржливи(тоа најмногу зависи од какво гориво трошеле и одржувањето). Јас одвреме на време возам Пунто ЈТД со околу 180 000 км, и немам никаква мака.Со клима троши испод 5.Ако се пази на каква нафта се тура моторот ќе држи најмалку уште толку.Има луѓе кои поминуваат 400-500 000 без проблем.

Кај овие дизели проблемот е ако те задесат кварови.Подобро фрлија колата од некој мост него да ја поправаш.

Првата верзија на Исузу 1.7 кај Астрата беа толку лоши што во моментов во Македонија мислам дека нема таков мотор што се вози на улиците.Кога ќе се раштимаше моторот,никаков емонт неможеше да го врати во живот.

Новиот 1.7 е далеку подобар,но незнам каков е во однос на Фиатовиот (кој се вградува и во Сааб,Кадилак,Сузуки,Алфа...)
 
Дизел и комонреил си е канта од мотор. Дизел само Audi V6 3.0 TDI
 
Во стручни списанија за коли,1.9 ЈТД на Фиат ги прикажуваат како многу добри мотори,издржливи(тоа најмногу зависи од какво гориво трошеле и одржувањето). Јас одвреме на време возам Пунто ЈТД со околу 180 000 км, и немам никаква мака.Со клима троши испод 5.Ако се пази на каква нафта се тура моторот ќе држи најмалку уште толку.Има луѓе кои поминуваат 400-500 000 без проблем.

Кај овие дизели проблемот е ако те задесат кварови.Подобро фрлија колата од некој мост него да ја поправаш.

Првата верзија на Исузу 1.7 кај Астрата беа толку лоши што во моментов во Македонија мислам дека нема таков мотор што се вози на улиците.Кога ќе се раштимаше моторот,никаков емонт неможеше да го врати во живот.

Новиот 1.7 е далеку подобар,но незнам каков е во однос на Фиатовиот (кој се вградува и во Сааб,Кадилак,Сузуки,Алфа...)

А зошто во Опел Вектра се вградува истиот мотор,под ознака 2.0 DTI 16V,и не е ич погоден..Мада знам дека имаат проблем во електрониката на бош пумпата,и заради тоа ли комплет мотор не го бива..
 
Дизел и комонреил си е канта од мотор. Дизел само Audi V6 3.0 TDI


Аха пуста желба само ... Знаеме сите што е добро... За мене најдобар е W12 6.0 ТДИ и V10 5.2 ТФСИ... И сега треба да кажам дека се друго е канта ??? ...А, добар е тој мотор 3.0, не дека не е, ама ако возиш А6 или А8 и ако патуваш нон-стоп на релации од 1000+ км... А за секојдневни релации од 10-20-30 км и скутер од 50 кубика ти е повеќе од доволен ... Бај д веј и тој мотор е комон реил, сите денешни дизели се со комон реил технологија ...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom