Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
1.6 ќе троши многу.Сакам чист бензинец,никако плин.
Исто ќе трошат,може разлика од пола литар повеќе,добро е да прашаш некој што подолго време има Голф 1.6,па спореди потоа.
 
друга кола тешко да најдам зашто се ретки низ скопјево а и да најдам којзнае дали има плин - на бензин е сосема друга колата, ја носев и на штелување ми ја штелуваа за плинот се е океј - колата не дека не иде - она за идење иде нема гајле само додека убрза додека добие снага и треба време а тоа ме нервира... барем да беше постартна ако ништо повеќе..... а може и на мене да ми се чини дека не иде зашто од 100 коња се симнав на 60 :\ сепак мислам дека би можело нешто да се направи.

инаку само што ја земав јас колата одма и сменив нови свекици според каталог нови кабли, ребраст и сл. остана да сменам уште полен филтер и филтер за уље



како што кажав погоре - плинот не е сопрен туку напротив пуштен е за да има сила да влече колата...

за ова дека киловати се добиваат со полирање на карбуратор (иако ова е моно или мулти поинт инџекшн) дизни или брегаста не сум слушнал никогаш - а за чипување прашав и добив многу искрен одговор - човекот ми рече малце киловати се и пред се мала кубикажа е - може да се чипува ама ке крене само 4/5 киловати преку сила така да не се исплати....


ехххх што не беше 16 вентиска... многу по друго ке беше......


Пази да се разбереме една работа.Ако можеш да го одврзеш кесето дебело,ама баш дебело можеш без проблем да ја качиш на 90-100КС.Ама тоа чини пари.И тоа големи пари,и нормално без плин ако сакаш да добиеш street racer:):)....

Затоа возикај се низ градов за џабе пари,и помири се со судбината дека тоа е тоа....
 
Пази да се разбереме една работа.Ако можеш да го одврзеш кесето дебело,ама баш дебело можеш без проблем да ја качиш на 90-100КС.Ама тоа чини пари.И тоа големи пари,и нормално без плин ако сакаш да добиеш street racer:):)....

Затоа возикај се низ градов за џабе пари,и помири се со судбината дека тоа е тоа....
јебига брат би го одврзал кесето ама да беше толкавко...

П.С гледам дека име и други мотороти од 1400 кубика со 12 вентила или 16 па може и цел мотор да се смени ама тоа е веќе дополнителна заебанција.. така да нека иде вака сега за сега па може ке се навикнам со тек на време :)
 
Дечки, пазете се,денеска бил ден за радарска контрола. Од автокоманда до бардовци имаше 4 радари(и да ме казнија...)
 
јебига брат би го одврзал кесето ама да беше толкавко...

П.С гледам дека име и други мотороти од 1400 кубика со 12 вентила или 16 па може и цел мотор да се смени ама тоа е веќе дополнителна заебанција.. така да нека иде вака сега за сега па може ке се навикнам со тек на време :)
Izmeri mu prvo kompresija. Pa vidi so ke kaze.
Ako sakas po nekoe konjce da dobies moze da mu napravis edno osvezuvanje na motorot, da se smenat karikite i lezecite lageri, glavata malce da se izbrusi-simne samo da ne se preterue i so toa da kaci kompresija. Ako si imas nekoj majstor so ne e skapcija sve komplet ke te cini nekojsi 150-170evra.
 
Нема потреба да менуваш водна пумпа,смени си само ребраст и затегач.
--- надополнето: 22 декември 2013 во 00:35 ---
.

Тоа го кажуваш од искуство или ??? инаку ми викаа дека треба и водна пумпа да сменам или продавачите ми бутаат за појќе пари ???
 
Kaj modelite so bos pumpa vodnata e nadvor i ne se pridvizuva od rebrastiot. Mislam deka kaj PD motorite pumpata e vnatre i ja vrti rebrastiot, ako e taka najubavo da se smeni poso ima rizik da zariba i zaradi toa da se skine rebrastiot, a ako eventualno protece povtorno treba sve da se rasturi i ima mnogu rabota. Ako e pumpata nadvor i ja vrti liniskiot kais kako kaj postarite VP motori onda ne e strasno,moze da se vozi dodeka tera, nema posledici od kinenje na liniskiot ako zariba pumpata ili ako protece i ne e tesko da se smeni. Ne mi teknue dali bese na rebrast ili nadvor.
 
Izmeri mu prvo kompresija. Pa vidi so ke kaze.
Ako sakas po nekoe konjce da dobies moze da mu napravis edno osvezuvanje na motorot, da se smenat karikite i lezecite lageri, glavata malce da se izbrusi-simne samo da ne se preterue i so toa da kaci kompresija. Ako si imas nekoj majstor so ne e skapcija sve komplet ke te cini nekojsi 150-170evra.


Легенда си на форумот.Знаеш да насмееш во овие магливи денови.А бе ова не е 101 или Југо па да го ремонтираш на 130 000км,алоооооо!!!!!

А со освежување не добиваш никакви коњи или магариња!!!!!!Киловати и обртен момент се знае како се добива,ако воопшто знаеш и имаш познавање од мотори......
--- надополнето: 22 декември 2013 во 16:20 ---
Тоа го кажуваш од искуство или ??? инаку ми викаа дека треба и водна пумпа да сменам или продавачите ми бутаат за појќе пари ???


Јас правев голем сервис.Значи водните пумпи перките внатре се изработени на 90% од пластика.Има сервисен интервал кога треба да се смени без разлика во каква состојба се наога.Не е секогаш за парите,но треба и да ги сослушаш сервисите.....

Тоа е цел склоп,што значи дека со промена на каиш без разлика дали е ребраст или клинест с еменува целата геометрија,а факт е дека возилото има некоја км позади себе.

Да си спиеш мирно,барем јас така сум правел со сите возила кои сум ги имал до сега,е да си смениш се што е поребно,да не те чини после дупло повеке......

Не не слушај нас туку како мислиш дека ке ти биде тебе подобро и на возилото.Бирај,сепак на крај се работи за твое возило не мое.Ако е мое знам што да правам,ама на туго можам да солам ум до сабајле....

Ти напишав како треба,а понатаму си оставен сам на себе...Позз
 


Со ремонт го вракаш на фабричките податоци.Значи не добиваш никакви плус КС освен ако си решил да го појачаш малку да биде поагилен на семафори и на отворен пат....

Значи полесни клипови,кратка клипњача,па појаки федери на вентилите,полирање на канали за подобар проток,итн,итн....
 
Kaj benzincite so znižuvanje na glavata moze da se dobie 5% i poveke na snagata, procentot i ne e kojznae kolku biten najgolem efekt ima kaj niskite vrtezi zaradi zgolemenata kompresija,mnogu postarten i poodziven ke bide motorot. Kaj benzincite ne e problem ova da se pravi vo nekoja normalna granica poso se tolerantni na ovakvi zafati. Dizelite se fabricki so golema kompresija i tuka nema igranje so simnuvanje na glavata. Znaci se brusi glavata i se stava trkacki tenok dihtung, stavas kvalitetni kolbensmit kariki i lageri (ako ne e izeden blokot normalno), rezultatot garantiram deka ke bide odlicen.
 
Со ремонт го вракаш на фабричките податоци.Значи не добиваш никакви плус КС освен ако си решил да го појачаш малку да биде поагилен на семафори и на отворен пат....

Значи полесни клипови,кратка клипњача,па појаки федери на вентилите,полирање на канали за подобар проток,итн,итн....
Па нека го направи прво тоа..
 
друга кола тешко да најдам зашто се ретки низ скопјево а и да најдам којзнае дали има плин - на бензин е сосема друга колата, ја носев и на штелување ми ја штелуваа за плинот се е океј - колата не дека не иде - она за идење иде нема гајле само додека убрза додека добие снага и треба време а тоа ме нервира... барем да беше постартна ако ништо повеќе..... а може и на мене да ми се чини дека не иде зашто од 100 коња се симнав на 60 :\ сепак мислам дека би можело нешто да се направи.

инаку само што ја земав јас колата одма и сменив нови свекици според каталог нови кабли, ребраст и сл. остана да сменам уште полен филтер и филтер за уље



како што кажав погоре - плинот не е сопрен туку напротив пуштен е за да има сила да влече колата...

за ова дека киловати се добиваат со полирање на карбуратор (иако ова е моно или мулти поинт инџекшн) дизни или брегаста не сум слушнал никогаш - а за чипување прашав и добив многу искрен одговор - човекот ми рече малце киловати се и пред се мала кубикажа е - може да се чипува ама ке крене само 4/5 киловати преку сила така да не се исплати....


ехххх што не беше 16 вентиска... многу по друго ке беше......


А да ја смениш бензинската од кај што тураш плин за почеток?Да пробаш од Лукоил,Окта,Макпетрол на пример?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom