Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да ама ај спореди ја вожњата на даевуто со таа на аудито.:) А на нексијата менуваше водна пумпа? Мислам дека таа ти крева цена тебе.

Кога за нексија прв пат го сменив само ребрастиот каиш и ме чинеше 900 денари и после 2 месеци губам антрифиз и другиот механичар за второ мислење ми рече дека сум требал и водна пумпа и затегач да сменам и дека е препорачливо и оти еве ми дојде белјата ,тогаш не сум знаел за тоа и втор пат го сменив како што треба и ете ми стои на дворот :D .А за вожњата во право си Аудито е неспоредлив со нексијата и затоа толку музика плаќам јеби га:)
 
Ja sakam da postignam povekje snaga na motorot odnosno po jak da bide zasto momentalno e 44 kw fabricki so 8 ventila i epten e slab plus klima ako uklucis tocak moze da te pomine sto se vika


За какво возило станува збор.Ако е old skull можам да ти дадам 1000000идеи,а за новата технологија имаш chip tuning,па филтер,па издув,па ееееееееехххеееееееее нема крај...Позз
 
Да не знае некој како се движи цена на ребраст каиш и затегачи комплет, за Голф 4 1.4 16в?


Друже гледам си пишал дека имаш Голф 4 1.4,каков е тој мотор?Тром ли е?Дај кажи нешто околу тој мотор,масло троши ли?Бензин колку ти троши комбинирано?Добар ли е генерално.Сакам да купам таков Голф бензин,пошто дизел не верувам да најдам добар,сите се со враќани километражи,и издувани.
 
Друже гледам си пишал дека имаш Голф 4 1.4,каков е тој мотор?Тром ли е?Дај кажи нешто околу тој мотор,масло троши ли?Бензин колку ти троши комбинирано?Добар ли е генерално.Сакам да купам таков Голф бензин,пошто дизел не верувам да најдам добар,сите се со враќани километражи,и издувани.
Od ovie begaj sto podaleku. Gjubre nevideno. Trosat ulje,na 100.000km remont. Najgolem promasaj od motor vo istorijata na VW. Ako si za benzin gledaj 1.6 ili 1.8.
Se naoga i odlicno socuvani tdi, samo ke treba da brknes malce podlaboko vo gepot i da ne gledas mnogu na cenata.
 
Друже гледам си пишал дека имаш Голф 4 1.4,каков е тој мотор?Тром ли е?Дај кажи нешто околу тој мотор,масло троши ли?Бензин колку ти троши комбинирано?Добар ли е генерално.Сакам да купам таков Голф бензин,пошто дизел не верувам да најдам добар,сите се со враќани километражи,и издувани.


Најдобро прво да го пробаш, да го истестираш па после сам да си одлучиш оти за некој е тром, за некој е доволно брз. Зависи од тоа што си возел претходно и каква навика на возење имаш. За низ град е одличен, а за на отворен пат може да му ја почувствуваш тромавоста. Мене ми е земен 2008г. и имам поминато околу 50 000км. Го зедов со 123 000км со сервисна книшка, пресно донесен од Штутгард и скапо го платив тогаш ама парите што ги дадов до евро ми се исплатија.
Моторот е одличен според мене иако на многу места ќе прочиташ се и сешто, ама пак треба да ти се погоди, оти немој да мислиш дека и од бензинците нема многу издувани и со враќани километражи.
Пошто гледам дека сакаш да купуваш и ќе бидам 100% искрен и немој да мислиш дека ти мачкам очи. Масло троши ама само еднаш ми се има случено да дотурам околу 200-300 грама и толку. Масло му менувам секоја година на приближно 10 000км и нивото е малце слезено ама сепак е во дозволено ниво. Ми се случи една година да дотурам оти поминав доста километри на отворен пат во лето со клима приклучена итн. Значи мене со оваа километража годишно ми троши малсо многу малце, а ако некој вози 40 000-50 000км годишно можеби друго ќе ти кажи, незнам.
Дефект некој да ми се случил непамтам, буквално освен масло, филтри, еднаш плочки на дискови и бензин, за друго пари во него немам фрлено. Ми се случи еднаш почна да ми гасни во вожња при секое притискање на кумплунг, ама на сервис го средија за 5мин, и тоа било ради комјутерска грешка на граната(така нешто ми рекоа). Ете тоа е се.
Потрошувачката е поголема према дизелите да, мене градска просек ми троши 9-10л ама ти велам го пашкам целовреме:icon_lol: и го возам на високи обртаи. А сум го тестирал и со полека домаќински над 8л нема да ти потроши. Отворено 5-7, исто зависи како го возиш и на каков терен го возиш многу битно, пошто сум заприметил на големи нагорнини како Плетвар, Ѓавато, ако го бркаш троши многу тука.
Се на се, јас сум презадоволен од колава супер ме служи еве скоро 6 години и ова најискрено ти го кажувам оти сакам да ти помогнам. И јас вака прашував ко тебе пред да го земам овде на форумов.:icon_lol:

П.С: Може не очекуваше вака опширно да ти напишам, ама со ќејв си пишувам за мојата фолцика.:D Ако те интересира нешто плус, слободно прашувај.
--- надополнето: 21 декември 2013 во 19:15 ---
Od ovie begaj sto podaleku. Gjubre nevideno. Trosat ulje,na 100.000km remont. Najgolem promasaj od motor vo istorijata na VW. Ako si za benzin gledaj 1.6 ili 1.8.
Se naoga i odlicno socuvani tdi, samo ke treba da brknes malce podlaboko vo gepot i da ne gledas mnogu na cenata.



Дај бе не сери?! ХАхахахахахаа можиш него да му кажуваш, мене сигурно не:
--- надополнето: 21 декември 2013 во 19:23 ---
@Cruise Друже истово ми го велеа и пред 6 години мајсториштава овде на форумов како valvoline,Dzish, итн што едвај чекаат да им дојде скапан дизел во гаража за да имаат работа...:tapp:
--- надополнето: 21 декември 2013 во 19:26 ---
@valvoline Дај кажи колку е ребраст каиш со затегачи комплет ко си толку упатен за моторов??? :icon_lol: Не туку ми треси глупости овде:D Еден ќе погоди некој канта и ќе пише нешто и после сите копи-пејст.:tapp:
 
Друже гледам си пишал дека имаш Голф 4 1.4,каков е тој мотор?Тром ли е?Дај кажи нешто околу тој мотор,масло троши ли?Бензин колку ти троши комбинирано?Добар ли е генерално.Сакам да купам таков Голф бензин,пошто дизел не верувам да најдам добар,сите се со враќани километражи,и издувани.
Троши градска 10 литри проверено,иако јас малку возам поагресивно,тром е многу,посебно градска кај што ти треба забрзување.За сервис неможам да ти кажам ништо зошто го имав само 20000 км.Сепак разгледај мотор 1.6 и 1.4 па ќе се увериш сам.
 
Требало навреме да мислиш,што очекуваш ти со 44 киловати,па и плус 8-вентилски?Да биле 16 вентили би била побрза.Не е воа Ферари.Качете се четворица внатре,уклучи радио,клима,светла,и на плетвар товарените шлепери ќе те минат.Тоа што сакаш да го направиш уште се вика и фризирање.Поарно купи нов (половен де) бензински мотор од Браво-Брава 1.6,16 вентила 77 киловати 103 коња и тогаш ќе биде побрза.;):)
никој не рече дека е ферари и не барам ништо посебно јас од моторот но се гледа дека е слаб... еден човеко во кола ( само возачот) па слаба е + дополнителен проблем е тоа што само 8 вентилски моторот - да беше 16 се подразбира дека ке беше појако

Izgleda produvan e motorot ili nesto ne e kako sto treba. Sum nosel puntovci so istata masina vlecat kako ulavi. Za taa tezina tie 44kw se sasvim dovolni. Proveri si plinot ili izmeri kompresija pa da vidis kolku e saatot. Ako ima katalizator odma seci go i stavi cefka mesto nego.
A od klimata primetno gubat snaga i pojaki motori, kaj benzincite koga ke pustis klima e mnogu poizrazena zagubata na mok nego kaj dizelite poso motorite imaat pomala kompresija.
друже - истиот мотор го носи и ланчијава и пунтото ( инаку се работи за ланчија ипсилон 96та ) моторот ко шо рече и на пунто е исти 44 киловати 8 вентила ама тежината незнам дали е иста - а и да не е не би требало да е голема разлика - ова е мало ама тешко е 960 кила (скоро тон) - а за ремонт.... незнам не ми се верува да е зашто има 150 000 поминато а и си пали без никакви проблеми од прва....

За какво возило станува збор.Ако е old skull можам да ти дадам 1000000идеи,а за новата технологија имаш chip tuning,па филтер,па издув,па ееееееееехххеееееееее нема крај...Позз
Lancia Ypsilon - 1996 - 1200cm3 8v
 
дечки ај кој е повеќе по механиката да ми објасни нешто.... - дали би се добиле повеќе киловати односно повеќе коњски сили ако на моторот му се направи ремонт и притоа се стават пошироки клипови, * пример ако колата е со 4 клипа со дијаметар од 70мм на клип - да се направи по 72мм дијаметар - колку киловати односно коњски сили би се добиле дополнително? и колку тоа би влијаело на потрошувачката и на самиот мотор (трајноста негова).


Ве молам за одговор.
Фабриката пресметала каков клип да стави во блокот а ти можеш само да го упропастиш.
Киловатите се добиваат со полирање карбуратор,дизни,брегаста...........а со понова технологија со додавање чипови.
--- надополнето: 21 декември 2013 во 22:48 ---
Izgleda produvan e motorot ili nesto ne e kako sto treba. Sum nosel puntovci so istata masina vlecat kako ulavi. Za taa tezina tie 44kw se sasvim dovolni. Proveri si plinot ili izmeri kompresija pa da vidis kolku e saatot. Ako ima katalizator odma seci go i stavi cefka mesto nego.
A od klimata primetno gubat snaga i pojaki motori, kaj benzincite koga ke pustis klima e mnogu poizrazena zagubata na mok nego kaj dizelite poso motorite imaat pomala kompresija.
Ако му е на плин сигурно е затворен помалку од бензин да троши и затоа си има проблем.
Било кој мотор со вклуччена клима губи 20-30%од моќноста и заради тоа моторите кои имаат клима имаат повеќе киловати(кс)
 
Најдобро прво да го пробаш, да го истестираш па после сам да си одлучиш оти за некој е тром, за некој е доволно брз. Зависи од тоа што си возел претходно и каква навика на возење имаш. За низ град е одличен, а за на отворен пат може да му ја почувствуваш тромавоста. Мене ми е земен 2008г. и имам поминато околу 50 000км. Го зедов со 123 000км со сервисна книшка, пресно донесен од Штутгард и скапо го платив тогаш ама парите што ги дадов до евро ми се исплатија.
Моторот е одличен според мене иако на многу места ќе прочиташ се и сешто, ама пак треба да ти се погоди, оти немој да мислиш дека и од бензинците нема многу издувани и со враќани километражи.
Пошто гледам дека сакаш да купуваш и ќе бидам 100% искрен и немој да мислиш дека ти мачкам очи. Масло троши ама само еднаш ми се има случено да дотурам околу 200-300 грама и толку. Масло му менувам секоја година на приближно 10 000км и нивото е малце слезено ама сепак е во дозволено ниво. Ми се случи една година да дотурам оти поминав доста километри на отворен пат во лето со клима приклучена итн. Значи мене со оваа километража годишно ми троши малсо многу малце, а ако некој вози 40 000-50 000км годишно можеби друго ќе ти кажи, незнам.
Дефект некој да ми се случил непамтам, буквално освен масло, филтри, еднаш плочки на дискови и бензин, за друго пари во него немам фрлено. Ми се случи еднаш почна да ми гасни во вожња при секое притискање на кумплунг, ама на сервис го средија за 5мин, и тоа било ради комјутерска грешка на граната(така нешто ми рекоа). Ете тоа е се.
Потрошувачката е поголема према дизелите да, мене градска просек ми троши 9-10л ама ти велам го пашкам целовреме:icon_lol: и го возам на високи обртаи. А сум го тестирал и со полека домаќински над 8л нема да ти потроши. Отворено 5-7, исто зависи како го возиш и на каков терен го возиш многу битно, пошто сум заприметил на големи нагорнини како Плетвар, Ѓавато, ако го бркаш троши многу тука.
Се на се, јас сум презадоволен од колава супер ме служи еве скоро 6 години и ова најискрено ти го кажувам оти сакам да ти помогнам. И јас вака прашував ко тебе пред да го земам овде на форумов.:icon_lol:

П.С: Може не очекуваше вака опширно да ти напишам, ама со ќејв си пишувам за мојата фолцика.:D Ако те интересира нешто плус, слободно прашувај.
--- надополнето: 21 декември 2013 во 19:15 ---




Дај бе не сери?! ХАхахахахахаа можиш него да му кажуваш, мене сигурно не:
--- надополнето: 21 декември 2013 во 19:23 ---
@Cruise Друже истово ми го велеа и пред 6 години мајсториштава овде на форумов како valvoline,Dzish, итн што едвај чекаат да им дојде скапан дизел во гаража за да имаат работа...:tapp:
--- надополнето: 21 декември 2013 во 19:26 ---
@valvoline Дај кажи колку е ребраст каиш со затегачи комплет ко си толку упатен за моторов??? :icon_lol: Не туку ми треси глупости овде:D Еден ќе погоди некој канта и ќе пише нешто и после сите копи-пејст.:tapp:


Фала ти многу друже,јас имам Брава турбодизел,сакам брза вожња ја бркам јас,,а и брза е кај мене,не планирам да ја продадам ради брзината,влече одлично,на од Велес према Штип по горништето 120 ја имам кренато сам внатре без клима,без ништо уклучено,економична е,не ми троши многу,околу 6.5-7 комбинирана вожња,на отворено и помалку ако се вози 90,него регистрацијата ме јаде,дизни,бош пумпи,турбини,сепак е 1996 година,ќе почне дел по дел да откажува,да се отарасам додека е време.Е сега,или би додал некој денар и би земал иста таква само JTD мотор понова и постегната,или би одел на слаб бензин,1.2 Пунто,1.4 Клио или Поло,кај овие мотори нема што толку скапо да се расипе ми е поентата.Колку те кошта за регистрација со се осигурање,комплет.Јас плаќам околу 12.000 денари.
 
никој не рече дека е ферари и не барам ништо посебно јас од моторот но се гледа дека е слаб... еден човеко во кола ( само возачот) па слаба е + дополнителен проблем е тоа што само 8 вентилски моторот - да беше 16 се подразбира дека ке беше појако


друже - истиот мотор го носи и ланчијава и пунтото ( инаку се работи за ланчија ипсилон 96та ) моторот ко шо рече и на пунто е исти 44 киловати 8 вентила ама тежината незнам дали е иста - а и да не е не би требало да е голема разлика - ова е мало ама тешко е 960 кила (скоро тон) - а за ремонт.... незнам не ми се верува да е зашто има 150 000 поминато а и си пали без никакви проблеми од прва....


Lancia Ypsilon - 1996 - 1200cm3 8v


Да 1200цм 60КС......Е сега да си знаеш дека со пуштена клима,се осека дека пага снагата.Е сега влечење,хмммммммм!!!!!Провери колкав вртежен момент има!!!!!!Провери или пробај со друго исто ауто дали ке приметиш разлика.......

1200цм и 60КС Водно со 3-та треба да го искачи без проблем.Е сега кога е сервисирано последен пат,мислам на поголем сервис(проверка на свекички,филтер за воздух,вентили,компј,дијагностика,ламела..)

Ако е на плин провери да не е затворен плинот за да троши помалку во град......Позз
 
Троши градска 10 литри проверено,иако јас малку возам поагресивно,тром е многу,посебно градска кај што ти треба забрзување.За сервис неможам да ти кажам ништо зошто го имав само 20000 км.Сепак разгледај мотор 1.6 и 1.4 па ќе се увериш сам.


1.6 ќе троши многу.Сакам чист бензинец,никако плин.
 
Кој возел некогаш во неговиот живот VW знае дека трошат масло и кога се нови.Зборуваме за потрошувачка која е во границите на дозволеното.Нормално е на 10 000км да дотуриш 200грама масло.Кој има 3 чисти од автомобилски мотори и има малку познавање знае дека маслото освен што врши подмачкување на моторот врши и ладење.Значи имаш работна температура,триење резултат уљени пареи кои се вракаат во моторот поради еколошките норми за загадување....

Но ако троши 200-300грама на 100км е тогаш веке алармантно,нели!!!!!!

Читам на форумот има многу т.н мајстори кои имаат огромно познавање од автомобили.Баш ме чуди кога успеале да ги тестираат сите тие возила.Сигурно се 200 годишњаци штом имаат толкаво искуство:vozbud::vozbud::vozbud:

Цела Европа ги вози тие автомобили,а ние тука паметните даваме мислење за моторите дури и конструкторите ги правиме глупави.Демек ние знаеме а тие немаат поим....

Како ке го оддржуваш така ке те служи,нели!!!!

Моето прво возило Фико дочека ремонт на 125 000км!!!!!Додека повекето веке ги отвараа на 90 000км,јас го отворив на 125 000км,па сега види.......

Со тековно оддржување секој мотор ке истера голема км без разлика за кој модел се работи....
 
Кој возел некогаш во неговиот живот VW знае дека трошат масло и кога се нови.Зборуваме за потрошувачка која е во границите на дозволеното.Нормално е на 10 000км да дотуриш 200грама масло.Кој има 3 чисти од автомобилски мотори и има малку познавање знае дека маслото освен што врши подмачкување на моторот врши и ладење.Значи имаш работна температура,триење резултат уљени пареи кои се вракаат во моторот поради еколошките норми за загадување....

Но ако троши 200-300грама на 100км е тогаш веке алармантно,нели!!!!!!

Читам на форумот има многу т.н мајстори кои имаат огромно познавање од автомобили.Баш ме чуди кога успеале да ги тестираат сите тие возила.Сигурно се 200 годишњаци штом имаат толкаво искуство:vozbud::vozbud::vozbud:

Цела Европа ги вози тие автомобили,а ние тука паметните даваме мислење за моторите дури и конструкторите ги правиме глупави.Демек ние знаеме а тие немаат поим....

Како ке го оддржуваш така ке те служи,нели!!!!

Моето прво возило Фико дочека ремонт на 125 000км!!!!!Додека повекето веке ги отвараа на 90 000км,јас го отворив на 125 000км,па сега види.......

Со тековно оддржување секој мотор ке истера голема км без разлика за кој модел се работи....


Со тековно одржување да,али ако си ти прв газда на колата.Мојата кола е 16 години стара.Јас ја имам 2 години.Од кај кур да знам во останатите 14 години како е чувана,пазена,возена.Какво масло е турано,нафта,филтри.Малку народ можат да издвојат за гланц нова кола од салон,и како ќе почнеш со одржување ти,така ќе ја возиш.Не брбори без веза,или ако пишуваш во свое име пишувај.На форумот скоро сите возиме половњаци.
 
Па толку е ,би требало да е,и на мене ми викаат заедно со водна пумпа,затегач и ребрастиот за околу 10 000 денари (за Ауди А4 ТДи ) ???
Нема потреба да менуваш водна пумпа,смени си само ребраст и затегач.
--- надополнето: 22 декември 2013 во 00:35 ---
Od ovie begaj sto podaleku. Gjubre nevideno. Trosat ulje,na 100.000km remont. Najgolem promasaj od motor vo istorijata na VW. Ako si za benzin gledaj 1.6 ili 1.8.
Se naoga i odlicno socuvani tdi, samo ke treba da brknes malce podlaboko vo gepot i da ne gledas mnogu na cenata.
Зависи за кој пазар е намемет.
Кај нас секогаш доага ѓубрето а во последно време почнавме ние да одиме по него.
--- надополнето: 22 декември 2013 во 00:53 ---
Кој возел некогаш во неговиот живот VW знае дека трошат масло и кога се нови.Зборуваме за потрошувачка која е во границите на дозволеното.Нормално е на 10 000км да дотуриш 200грама масло.Кој има 3 чисти од автомобилски мотори и има малку познавање знае дека маслото освен што врши подмачкување на моторот врши и ладење.Значи имаш работна температура,триење резултат уљени пареи кои се вракаат во моторот поради еколошките норми за загадување....

Но ако троши 200-300грама на 100км е тогаш веке алармантно,нели!!!!!!

Читам на форумот има многу т.н мајстори кои имаат огромно познавање од автомобили.Баш ме чуди кога успеале да ги тестираат сите тие возила.Сигурно се 200 годишњаци штом имаат толкаво искуство:vozbud::vozbud::vozbud:

Цела Европа ги вози тие автомобили,а ние тука паметните даваме мислење за моторите дури и конструкторите ги правиме глупави.Демек ние знаеме а тие немаат поим....

Како ке го оддржуваш така ке те служи,нели!!!!

Моето прво возило Фико дочека ремонт на 125 000км!!!!!Додека повекето веке ги отвараа на 90 000км,јас го отворив на 125 000км,па сега види.......

Со тековно оддржување секој мотор ке истера голема км без разлика за кој модел се работи....
Генерално земено кај сите возила исто се троши и страда,разликата е во квалитетот.
Кај некои порано кај некои покасно се зависи од квалитетот на материјалот и како што кажа а делумно се сложувам со тебе најважниот дел е одржувањето,а Германските возила ги сметам за преценети.
 
Да 1200цм 60КС......Е сега да си знаеш дека со пуштена клима,се осека дека пага снагата.Е сега влечење,хмммммммм!!!!!Провери колкав вртежен момент има!!!!!!Провери или пробај со друго исто ауто дали ке приметиш разлика.......

1200цм и 60КС Водно со 3-та треба да го искачи без проблем.Е сега кога е сервисирано последен пат,мислам на поголем сервис(проверка на свекички,филтер за воздух,вентили,компј,дијагностика,ламела..)

Ако е на плин провери да не е затворен плинот за да троши помалку во град......Позз

друга кола тешко да најдам зашто се ретки низ скопјево а и да најдам којзнае дали има плин - на бензин е сосема друга колата, ја носев и на штелување ми ја штелуваа за плинот се е океј - колата не дека не иде - она за идење иде нема гајле само додека убрза додека добие снага и треба време а тоа ме нервира... барем да беше постартна ако ништо повеќе..... а може и на мене да ми се чини дека не иде зашто од 100 коња се симнав на 60 :\ сепак мислам дека би можело нешто да се направи.

инаку само што ја земав јас колата одма и сменив нови свекици според каталог нови кабли, ребраст и сл. остана да сменам уште полен филтер и филтер за уље


Фабриката пресметала каков клип да стави во блокот а ти можеш само да го упропастиш.
Киловатите се добиваат со полирање карбуратор,дизни,брегаста...........а со понова технологија со додавање чипови.
--- надополнето: 21 декември 2013 во 22:48 ---

Ако му е на плин сигурно е затворен помалку од бензин да троши и затоа си има проблем.
Било кој мотор со вклуччена клима губи 20-30%од моќноста и заради тоа моторите кои имаат клима имаат повеќе киловати(кс)
како што кажав погоре - плинот не е сопрен туку напротив пуштен е за да има сила да влече колата...

за ова дека киловати се добиваат со полирање на карбуратор (иако ова е моно или мулти поинт инџекшн) дизни или брегаста не сум слушнал никогаш - а за чипување прашав и добив многу искрен одговор - човекот ми рече малце киловати се и пред се мала кубикажа е - може да се чипува ама ке крене само 4/5 киловати преку сила така да не се исплати....


ехххх што не беше 16 вентиска... многу по друго ке беше......
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom