Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
LoL и мене ме интересира за ребрастиот каиш и затегач за Ауди А4 1.9 ТДИ и ми велаат дека и треба водна пумпа да сменам демек е препорачливо ???


Sent from my iPad 3 using Tapatalk - now Free
 
Нека не те чуди секаде е така па дури и враќаат километражи не само во Бугарија туку и цела европа затоа слушај моторот и менувачот и пробај при возење тогаш ќе знаеш дали е добар инаку целиот мотор е потрошен материјал, но каросерија и шасија не е, ама кој македонче фрла пари за моторот јеби га тоа е реалност.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Ги враќаат балканските шверцери и далаверџии.
Германец не смее да ја врати назад километражата бидејќи заедно со сервисната книшка се води и компјутерска евиденција на возилото.
За 10 години стара кола многу си ја платил.
Овде има цени на Audi A4 1.9 TDI
 
Ги враќаат балканските шверцери и далаверџии.
Германец не смее да ја врати назад километражата бидејќи заедно со сервисната книшка се води и компјутерска евиденција на возилото.
За 10 години стара кола многу си ја платил.
Овде има цени на Audi A4 1.9 TDI

Знам ,знам, и таму видов ама тие се стари огласи кои се веќе продадени ама погледнете на кокпитот како е сочуван и педалите како се излишани затоа толку се евтини додека кај мене го нема такво ,но биднало помина веќе и ич не жалам кога се е наместо како што треба и тера брзо без проблем ни бучава ни тропање ништо од тоа и башка маската на моторот е сребрен/бела боја додека кај мојот е црна и секој шраф е наместо и поклопката за акумулаторот е на место како што треба :) И сега утре ќе однесам кај дијагностика па ќе видиме и нови гуми ќе бапнам понатака :)
 
дечки ај кој е повеќе по механиката да ми објасни нешто.... - дали би се добиле повеќе киловати односно повеќе коњски сили ако на моторот му се направи ремонт и притоа се стават пошироки клипови, * пример ако колата е со 4 клипа со дијаметар од 70мм на клип - да се направи по 72мм дијаметар - колку киловати односно коњски сили би се добиле дополнително? и колку тоа би влијаело на потрошувачката и на самиот мотор (трајноста негова).


Ве молам за одговор.
 
Прашање до оние што се разбираат во постарите модели на Рено.
Дали Рено 5 е многу побезбедно од Рено 4? Бев во план да купам Рено 4, но многу ме исплаши сликава па се предомислувам да земам Рено 5.
Еве слика од Renault 4 vs Mercedes Benz W116
R4contraMB350SE_2.jpg
 
Прашање до оние што се разбираат во постарите модели на Рено.
Дали Рено 5 е многу побезбедно од Рено 4? Бев во план да купам Рено 4, но многу ме исплаши сликава па се предомислувам да земам Рено 5.
Еве слика од Renault 4 vs Mercedes Benz W116
R4contraMB350SE_2.jpg
незнам за рено 5 ама за рено 4ка викаат дека за да го истумбаш треба да си ептен шампион (читај морон) а за безбедност кај постариве коли општо не барај многу.... једино лада што е позната дека е по стабилна на краш тестови


п.с ако му ја мислиш за безбедност на постари модели на коли поубаво ич не истражувај.....
 
дечки ај кој е повеќе по механиката да ми објасни нешто.... - дали би се добиле повеќе киловати односно повеќе коњски сили ако на моторот му се направи ремонт и притоа се стават пошироки клипови, * пример ако колата е со 4 клипа со дијаметар од 70мм на клип - да се направи по 72мм дијаметар - колку киловати односно коњски сили би се добиле дополнително? и колку тоа би влијаело на потрошувачката и на самиот мотор (трајноста негова).


Ве молам за одговор.


Ова што го кажуваш не е ремонт туку згоелмување на запремината на моторот,односно кубикажата.Нормално е дека со зголемување на кубикажата ке се зголеми и мокноста на моторот ама и не мора.Значи се зависи од системот за вбризгување на горивото,па електрониката,итн,итн.....
Кога ке го сколпиш тој мотор мораш да го однесеш на динамо метар,за да се деф неговата снага.Значи вртежниот момент,кубикажа и КС.........
А кога се прави ремонт зависи дали е 1-специјала или евентуално 2-ра,разликата е во десети делови од мм,така да кубикажата и не се менува драстично......

Подобро ке ти биде да смениш комплетен мотор...Позз
 
Ова што го кажуваш не е ремонт туку згоелмување на запремината на моторот,односно кубикажата.Нормално е дека со зголемување на кубикажата ке се зголеми и мокноста на моторот ама и не мора.Значи се зависи од системот за вбризгување на горивото,па електрониката,итн,итн.....
Кога ке го сколпиш тој мотор мораш да го однесеш на динамо метар,за да се деф неговата снага.Значи вртежниот момент,кубикажа и КС.........
А кога се прави ремонт зависи дали е 1-специјала или евентуално 2-ра,разликата е во десети делови од мм,така да кубикажата и не се менува драстично......

Подобро ке ти биде да смениш комплетен мотор...Позз
Ja sakam da postignam povekje snaga na motorot odnosno po jak da bide zasto momentalno e 44 kw fabricki so 8 ventila i epten e slab plus klima ako uklucis tocak moze da te pomine sto se vika
 
Ja sakam da postignam povekje snaga na motorot odnosno po jak da bide zasto momentalno e 44 kw fabricki so 8 ventila i epten e slab plus klima ako uklucis tocak moze da te pomine sto se vika


Требало навреме да мислиш,што очекуваш ти со 44 киловати,па и плус 8-вентилски?Да биле 16 вентили би била побрза.Не е воа Ферари.Качете се четворица внатре,уклучи радио,клима,светла,и на плетвар товарените шлепери ќе те минат.Тоа што сакаш да го направиш уште се вика и фризирање.Поарно купи нов (половен де) бензински мотор од Браво-Брава 1.6,16 вентила 77 киловати 103 коња и тогаш ќе биде побрза.;):)
 
Izgleda produvan e motorot ili nesto ne e kako sto treba. Sum nosel puntovci so istata masina vlecat kako ulavi. Za taa tezina tie 44kw se sasvim dovolni. Proveri si plinot ili izmeri kompresija pa da vidis kolku e saatot. Ako ima katalizator odma seci go i stavi cefka mesto nego.
A od klimata primetno gubat snaga i pojaki motori, kaj benzincite koga ke pustis klima e mnogu poizrazena zagubata na mok nego kaj dizelite poso motorite imaat pomala kompresija.
 
Да не знае некој како се движи цена на ребраст каиш и затегачи комплет, за Голф 4 1.4 16в?


Во ПП ми побараа 8к за комплет со затегачи па се прашувам дали е многу или не...Да не знае некој во Скопје како се движи цената? Или каде било ако има некој информации. Благодарам однапред за одговор.
 
Во ПП ми побараа 8к за комплет со затегачи па се прашувам дали е многу или не...Да не знае некој во Скопје како се движи цената? Или каде било ако има некој информации. Благодарам однапред за одговор.

Па толку е ,би требало да е,и на мене ми викаат заедно со водна пумпа,затегач и ребрастиот за околу 10 000 денари (за Ауди А4 ТДи ) ???
 
Па толку е ,би требало да е,и на мене ми викаат заедно со водна пумпа,затегач и ребрастиот за околу 10 000 денари (за Ауди А4 ТДи ) ???

Незнам затоа прашувам, мене не ми спомнаа за водна пумпа, некаде 4 затегачи биле и два ребрасти каиши оти моторот бил 16 вентилски.(?)
Затоа изгледа е 10 000д кај тебе оти и пумпата е за менување. Тука некаде се значи, + - некој денар.
 
Незнам затоа прашувам, мене не ми спомнаа за водна пумпа, некаде 4 затегачи биле и два ребрасти каиши оти моторот бил 16 вентилски.(?)
Затоа изгледа е 10 000д кај тебе оти и пумпата е за менување. Тука некаде се значи, + - некој денар.

Па толку е +/- ,а морам да признаам дека е скапичко у пм ,а нексијава кои се уште имам и сето тоа ме чинеше околу 5000 денари дупло е поефтино за одржување и доста е квалитетен значи јужно корејците не се за потценување .
 
Па толку е +/- ,а морам да признаам дека е скапичко у пм ,а нексијава кои се уште имам и сето тоа ме чинеше околу 5000 денари дупло е поефтино за одржување и доста е квалитетен значи јужно корејците не се за потценување .

Да ама ај спореди ја вожњата на даевуто со таа на аудито.:) А на нексијата менуваше водна пумпа? Мислам дека таа ти крева цена тебе.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom