Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Aj кој е запознаен со 206-ките Пежо да ми каже како-што..што е подобро дизел или бензин..со делови како е со одржување и слично,кој мотор е најдобар и така...:)
1.1i benzin ili 1.4hdi dizel. Odlicni se i edniot i drugiot. Izdrzlivi se,treba da se pazi na zadniot trap,toa im e edinstvena maana,i mnogu rga fakaat na prednite rogovi.
--- надополнето: 20 јуни 2013 во 00:44 ---
Купувам десен фар за Голф 4...
Go seftosa li.
:D
 
1.1i benzin ili 1.4hdi dizel. Odlicni se i edniot i drugiot. Izdrzlivi se,treba da se pazi na zadniot trap,toa im e edinstvena maana,i mnogu rga fakaat na prednite rogovi.
--- надополнето: 20 јуни 2013 во 00:44 ---

Go seftosa li.
:D


Му јебал матер.
 
1.1i benzin ili 1.4hdi dizel. Odlicni se i edniot i drugiot. Izdrzlivi se,treba da se pazi na zadniot trap,toa im e edinstvena maana,i mnogu rga fakaat na prednite rogovi.
--- надополнето: 20 јуни 2013 во 00:44 ---

Go seftosa li.
:D

A fala..a za odrzuvanje delovite kako idat?Vo sporedba na primer so polo,punto ili corsa..za tatko mi e,saka vozilo so razumna potrosuvacka i normalna cena za rez.delovi.
 
A fala..a za odrzuvanje delovite kako idat?Vo sporedba na primer so polo,punto ili corsa..za tatko mi e,saka vozilo so razumna potrosuvacka i normalna cena za rez.delovi.
Poskapi se delovite,ama ne e tolku strasno. 206ka e ubavo kolice,ama mene mnogu ne mi pravi kef,cudni sedista i vnatresnost imaat,ic ne se komotni. Korsite i polovcite se mnogu podobri vo ovoj pogled. Ako si za dizel,kupuj 206ka 1.4hdi ova e top izbor stvarno se izdrzlivi motorcinja,ako si za benzinče poarno gledaj nekoja korsa ili polo. benzin znaci trosat ovie malite 5-6l otvoreno i 7-8 vo grad,1.4hdi troši 4.5-5l nafta na otvoreno i 6 vo grad.
 
1.1i benzin ili 1.4hdi dizel. Odlicni se i edniot i drugiot. Izdrzlivi se,treba da se pazi na zadniot trap,toa im e edinstvena maana,i mnogu rga fakaat na prednite rogovi.
--- надополнето: 20 јуни 2013 во 00:44 ---

Go seftosa li.
:D

Хаха не бе далеку од тоа. Има од негде изгледа пушта и има како кондензација, од внатре е валкан, како траги од пареа има, ама сето тоа замисли е суво, значи валкано и го грди фарот ама уште не до тој степен за да пречи на светлото. Инаку му сменив и ксенонки и јако е нема гајле. Ама сепак би сакал да го сменам и фарот оти вака одма се приметува. Мислев прво да го отворам да пробам да го исчистам ама ме советува дека не е добро, оти на голф 4 биле залепени фаровите фабрички не знам како и ако се одлепи после и да се лепи не е то то, може пак по некое време да пушти. А и си викам шо ќе се заебавам со чистење кога можи нов да си сменам.
 
Хаха не бе далеку од тоа. Има од негде изгледа пушта и има како кондензација, од внатре е валкан, како траги од пареа има, ама сето тоа замисли е суво, значи валкано и го грди фарот ама уште не до тој степен за да пречи на светлото. Инаку му сменив и ксенонки и јако е нема гајле. Ама сепак би сакал да го сменам и фарот оти вака одма се приметува. Мислев прво да го отворам да пробам да го исчистам ама ме советува дека не е добро, оти на голф 4 биле залепени фаровите фабрички не знам како и ако се одлепи после и да се лепи не е то то, може пак по некое време да пушти. А и си викам шо ќе се заебавам со чистење кога можи нов да си сменам.
Мене ми се чини дека фарот само треба да се исполира.
 
Мене ми се чини дека фарот само треба да се исполира.

Не не, прашав и за тоа...полирањето се врши на фарови кои се пластични и пожолтени, и тоа претежно на новиве коли, а на голф 4 се поликарбонат, и не се воопшто валкаат и остаруваат. На мојов внатрешно е проблемот, зато реков никој не ми се нафаќа да го отвора. ;) A предлог чистењето беше да се извади фарот и низ дупчињата за ламбите да се тури дестилирана вода па така внатрешно некако да се проба да се исчисти без одлепување.
 
Не не, прашав и за тоа...полирањето се врши на фарови кои се пластични и пожолтени, и тоа претежно на новиве коли, а на голф 4 се поликарбонат, и не се воопшто валкаат и остаруваат. На мојов внатрешно е проблемот, зато реков никој не ми се нафаќа да го отвора. ;) A предлог чистењето беше да се извади фарот и низ дупчињата за ламбите да се тури дестилирана вода па така внатрешно некако да се проба да се исчисти без одлепување.
Наједноставно, не го чепкај, ќе го расипеш.
Шом свете, свете.
 
Не не, прашав и за тоа...полирањето се врши на фарови кои се пластични и пожолтени, и тоа претежно на новиве коли, а на голф 4 се поликарбонат, и не се воопшто валкаат и остаруваат. На мојов внатрешно е проблемот, зато реков никој не ми се нафаќа да го отвора. ;) A предлог чистењето беше да се извади фарот и низ дупчињата за ламбите да се тури дестилирана вода па така внатрешно некако да се проба да се исчисти без одлепување.
о миење...

Ебеш ти Голф не пожолтуваат... пожолтуваат... како и на секоја друга кола
Мојата процедура за пожолтен фар:
1. Убаво миење...
2. Заштита на лимот и пластиката околу
3. Водна шмиргла ќе си почнеш со П600, 800, 1000, 2000, 2500, 3000, ќе триеш до анасана и назад, со многу вода, и ќе ги исполираш со полир паста.

Ти си го знаеш фарот најубаво, тоа беше воопшто што го пишав.

За однатре:

Најпрвин треба да се знае дека не смеат сочивата да се бришат грубо.
Најубав начин:
1. Фарот се вади
2. Си го наполниш со вода и ја истураш. Неколку пати. Кога има вода внатре ќе го протресеш убаво, што има, ако има да падне...
Низ дупките од сијалиците нежно со мека крпа само да допира ќе пробаш да бришеш.
Ќе светнат.
 
о миење...

Ебеш ти Голф не пожолтуваат... пожолтуваат... како и на секоја друга кола
Мојата процедура за пожолтен фар:
1. Убаво миење...
2. Заштита на лимот и пластиката околу
3. Водна шмиргла ќе си почнеш со П600, 800, 1000, 2000, 2500, 3000, ќе триеш до анасана и назад, со многу вода, и ќе ги исполираш со полир паста.

Ти си го знаеш фарот најубаво, тоа беше воопшто што го пишав.

За однатре:

Најпрвин треба да се знае дека не смеат сочивата да се бришат грубо.
Најубав начин:
1. Фарот се вади
2. Си го наполниш со вода и ја истураш. Неколку пати. Кога има вода внатре ќе го протресеш убаво, што има, ако има да падне...
Низ дупките од сијалиците нежно со мека крпа само да допира ќе пробаш да бришеш.
Ќе светнат.

Абе ич не се ебавам, нека стои уште некое време, ќе си купам нов и ај со здравје :D
 
Dali nekoj znae dali kakvi se kriteriumite za registriranje na kola koja e kompletno tunirana. Potocno Fiat 126 imam staveno 160hp honda 1.6 vtec motor i pojacana karoserija, prednicata i zadnicata se orginal od honda civik od kade sto e i motorot i drugoto se e sportsko. Kako sto prasav razni lugje mi rekoa deka nema sansi da se registrira. Sovet sto da pravam kogo da kontaktiram nekoj od tie sto rabotat tamu kade sto se registriraat vakvi tipovi aftomobili da mi kaze sto treba da se prepravi ? Fala
 
Абе ич не се ебавам, нека стои уште некое време, ќе си купам нов и ај со здравје :D


Земи обична бела паста за заби, ќе ја питаш мајкати со која крпа бриши џамови, зимаш тоа крпата мачкаш на неа паста и трлаш на фаровите.
Трлај едно добри 5 минути и после со друга сува крпа избриши добро.

Ако не светнат дој ја ќе ти купам фар!;)
 
Земи обична бела паста за заби, ќе ја питаш мајкати со која крпа бриши џамови, зимаш тоа крпата мачкаш на неа паста и трлаш на фаровите.
Трлај едно добри 5 минути и после со друга сува крпа избриши добро.

Ако не светнат дој ја ќе ти купам фар!;)

Абе човече од внатре е проблемот, разбираш? Ај купи ми сега :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom