Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
semo edno ne mi e jasno naprimer dizel 6 golf retko mozes da najdes nekoj koj go prodava a da ima pominato do 50 000 a najdov mnogu benzinci so 1.4 tsi motor so gi prodavat a imat pominato okolu 30-40 000 km. zosto gi prodavat ovie novi koli dali nesto ima problem soniv neznam sto e rabotata :confused:
Епа ако е колата не постара од 3 или 5 години и со помалку од 100к километри, како можи да има проблем кога подлежи под гаранција? Сакам да кажам, зошто некој би ја продавал, кога добавувачот би му го средил тој проблем без надокнада или во краен случај би му ја заменил колата...
И како можи да зборуваш генерално за еден модел дека има маани, ако не е доволно време на пазарот за да се забележат тие маани, особено па во Македонија...
Ако толку те интересира, секогаш можиш да прашаш поради која причина се продава колата.
 
Епа ако е колата не постара од 3 или 5 години и со помалку од 100к километри, како можи да има проблем кога подлежи под гаранција? Сакам да кажам, зошто некој би ја продавал, кога добавувачот би му го средил тој проблем без надокнада или во краен случај би му ја заменил колата...
И како можи да зборуваш генерално за еден модел дека има маани, ако не е доволно време на пазарот за да се забележат тие маани, особено па во Македонија...
Ако толку те интересира, секогаш можиш да прашаш поради која причина се продава колата.
pa za toa se rasprasuvam dali imaat nekoj problem ako nekoj znae jas sum zaenteresiran za golf 6 1.4 tsi
 
pa za toa se rasprasuvam dali imaat nekoj problem ako nekoj znae jas sum zaenteresiran za golf 6 1.4 tsi
Уфф немој да се излажеш да земеш од тие тси мотори, било да е голф, сеат, јети било што
најголемиот број се со дефекти и повеќе им се во сервис отколку под гз :confused:

значи мајстор што е таму не е чаршиски муабет

така да тој ако го продаде ќе биде жив среќен
 
има ли некој корисник на Ford што менувал амортизери да ми каже искуство кај купувал и колку е задоволен :)
 
Уфф немој да се излажеш да земеш од тие тси мотори, било да е голф, сеат, јети било што
најголемиот број се со дефекти и повеќе им се во сервис отколку под гз :confused:

значи мајстор што е таму не е чаршиски муабет

така да тој ако го продаде ќе биде жив среќен
Во Валандово има Леон 1.4 ТСИ, не е имал никаков проблем газдата... Внимание, кога се вози со турбо: при тргнување да не се форсира, за да може уљето соодветно да исциркулира и да ја подмачка турбината... исто при застанување, по долг, напорен пат - да се остави да работи во место во лер 1-2 минути да се излади турбината.
 
Во Валандово има Леон 1.4 ТСИ, не е имал никаков проблем газдата... Внимание, кога се вози со турбо: при тргнување да не се форсира, за да може уљето соодветно да исциркулира и да ја подмачка турбината... исто при застанување, по долг, напорен пат - да се остави да работи во место во лер 1-2 минути да се излади турбината.
Епа може си ја пази човекот, како и да е имам и 2-3 ца пријатели со голф и со јети што ете така се мкнеле по сервиси
Незнам точно дали 1,2 тси или 1.4 тси беа машините
 
Колега мој има Октавиа 1.4 тси со 122 коња. Од 2009та до сеа немал никаков проблем. Поделени мислења слушам околу овие тси мотори.
 
Колега мој има Октавиа 1.4 тси со 122 коња. Од 2009та до сеа немал никаков проблем. Поделени мислења слушам околу овие тси мотори.
Јас колку шо сум запознаен, проблематичен беше 1.4 TSI со 160 или колку и да беше кс на него (можда 180?). ги вградуваа во најјаките изведби на Голф и Широко, мислам дека за останатите VAG смртници (Сеат, Шкода, Ауди) немаше опција таков мотор.

Од овие со 120 кс, никој не се жалел до сега, сосема ок е моторот, мада претежно сите ја купуваат 1.2 литарската изведба поради разликата од 1500 +/- евра.
 
Неколку прашања:

1. Со што средство се чисти антифриз од тепих? Треба да се изгуби мрсотијата од антифризот :)
2. Каде да најдам квалитетни метлички за бришачи? Кога се менуваат метличките а кога цели бришачи?
3. Амортизерите на 5 врата квичат при отварање/затворање само кога ги грее сонце. Со што да ги подмачкам?
4. Избор на гуми за peugeot? Средна класа на гуми, добри и меки, т.е. Kои гуми најубаво се снаоѓаат по македонските дупки возени од peugeot?
 
sega znaci vasa sugestija da baram dizel ili 1.4 tsi motor
 
Неколку прашања:

1. Со што средство се чисти антифриз од тепих? Треба да се изгуби мрсотијата од антифризот :)
2. Каде да најдам квалитетни метлички за бришачи? Кога се менуваат метличките а кога цели бришачи?
3. Амортизерите на 5 врата квичат при отварање/затворање само кога ги грее сонце. Со што да ги подмачкам?
4. Избор на гуми за peugeot? Средна класа на гуми, добри и меки, т.е. Kои гуми најубаво се снаоѓаат по македонските дупки возени од peugeot?


1.Земи прашок за перење и еден сунѓер и рибај,би требало да испадне.Со вода наравно.
2.Незнам колку е паметно да менуваш метлици,кога јас бришачите ги купив за 150 денари двата,по димензија таман,бришат добро,и не стругаат.Комплет бришачи,вајда бугарски беа.Имаш Бош бришач од 400 денари па нагоре за комад.
3.Земи една салфетка и натопи зејтин,би требало да помогне,привремено.
4.Избор на гуми-Колку пари имаш толку.Фулда би одбрал.3300 денари парче.
 
sega znaci vasa sugestija da baram dizel ili 1.4 tsi motor
гледам Торте напишал дизел... па ќе ти се јави Валволине и ќе ти каже дека модерниве дизели цркнуваат од нашава неквалитетна нафта - не знаеш накај да фатиш :D ... Шала на страна, напрај си математика: ако минуваш голема километража (15,000+ км годишно) ќе гледаш дизел. Ако пак минуваш помалку километри (на пример јас поминувам помалку од 10,000), можеш да земеш в предвид и добро зачуван бензинец...
 
гледам Торте напишал дизел... па ќе ти се јави Валволине и ќе ти каже дека модерниве дизели цркнуваат од нашава неквалитетна нафта - не знаеш накај да фатиш :D ... Шала на страна, напрај си математика: ако минуваш голема километража (15,000+ км годишно) ќе гледаш дизел. Ако пак минуваш помалку километри (на пример јас поминувам помалку од 10,000), можеш да земеш в предвид и добро зачуван бензинец...

i jas ne vozam mnogu isto kako tebe okolu 10 000 muabetot mi bese 1.4 tsi ili 2.0 tdi motorot me interesira nemoj so ovoj benzinov da se vlecam odma po majstori.
i uste nesto ako nekoj moze da mi kaze kolku bi bila sumata koja bi ja platil komplet za uvoz na kola od italija so se akcizi homalogacii ddv i red drugi raboti do registracija da recime naprimer za golf6 2.0 dizel 2008/09 so cena primer 10 000 evra kupena tamu.
 
i jas ne vozam mnogu isto kako tebe okolu 10 000 muabetot mi bese 1.4 tsi ili 2.0 tdi motorot me interesira nemoj so ovoj benzinov da se vlecam odma po majstori.
i uste nesto ako nekoj moze da mi kaze kolku bi bila sumata koja bi ja platil komplet za uvoz na kola od italija so se akcizi homalogacii ddv i red drugi raboti do registracija da recime naprimer za golf6 2.0 dizel 2008/09 so cena primer 10 000 evra kupena tamu.
10 000 евра треба да си улав да платиш кола од италија, и давачките што ќе ги дадеш поарно оди купи си некоја од тука нова од салон барем прв ќе влезеш во неа, немора да е VW.
Таму ќе гледаш да наредите со газдата да ти ја напише пониска цената, инаку колку понова годината и колку повеќе опрема толку поскапо ти е, од памет тешко да ти каже некој точно
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom