Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Dzish e vo pravo ako ne znaes barem ne kazuvaj covekot bespotrebno da trosi vreme. Termostat sluzi bash za toa koe dzish ti go navede

А бе кога те клецкаат тебе тој Џиш плаче.А кога го клецкаат него ти плачеш.Што е работата?Не приметувате дека замарате а?Јас и ти на една тема дискутиравме па те снема нешто.Што е проблемот?Или те бива за се,а?

Значи и да сум згрешил голема работа.Барем не лупетарам со претпоставки и со фрикции на темата...

Оди бркај работа не замарај....
 
Знаеш дека замараш малку.Не приметуваш или не ти текнува?


Гледам си сезнајко за се те бива.е браос бе.....
Ако знајш да ме победиш на тема со аргументи, бујрум. Ама според она шо го прикажуваш како знаење... Не сезнајко, за тебе сум ДОКТОР на НАУКИ во полето на автомобилизмот.
А бе кога те клецкаат тебе тој Џиш плаче.А кога го клецкаат него ти плачеш.Што е работата?Не приметувате дека замарате а?
А како би било да одмориш од автомобилизам 2 недели? Сакаш? Модератор сум тука од 2009-та, ти ќе бидиш првиот пациент шо се нашол да вреѓа. Ако знајш да напишиш аргумент бујрум. За лични навреди се добива одмор. А верувај дека нема да дозволам никој да падне на твое ниво.


Значи и да сум згрешил голема работа.Барем не лупетарам со претпоставки и со фрикции на темата...
Не, какво лупетарење.... А ова ако не е претпостафка и фрикција незнам што е

Evo XII напиша:
Прочитав дека си го сменил термостатот,така?Оној што ја пушта водата да врти низ хладњакот.Е сега дали си 98 и 103% сигурен:icon_lol: дека тој термостат е исправен и дека одговара за тој тип на возило.Имаш термостати кои отвараат на 84 степени а имаш и термостати кои отвараат и на 93степени.Е сега не ти истекла вода,поради што термостатот ја нема пуштено водата да врти низ целиот систем.Значи запали го возилото и остави го нека качи работна температура(значи перката нека заврти).

Оди бркај работа не замарај....

Ти препорачувам да ја прочиташ темава. Нареден испад несакам да видам.
 
Ako sakas sistemot polesno da se *ispumpa* od vazduh najubavo e koga ke go smeniš termostatot na nego da mu izbušiš malo dupče na prstenot od 1-2 mm,letno vreme pomalku ke gree,a voedno i vazduhot polesno ke go ispumpava. Jas sekojpat pravam ovaka na sekoe moe vozilo,odma koga ke kupam kola na termostatot mu busam malo dupce za sekoj slucaj.
Kako sto ni opisa verovatno deka ti fali voda(antifriz) vo sistemot,ili ne e dobro preduvan. Vo najloš slučaj može i da ti e duvnat dihtungot na glavata pa ne dozvoluva da dojde voda vo hladnjaceto za parno,se nadevam deka ne e toa problemot.
--- надополнето: 12 декември 2012 во 20:08 ---

Dizel motorite na huyndai se gjubre,poarno benzinec pa na plin.
Kolava ako e taa na slikata e reeksport od Bugarija,takvi pa ic nemoj da gledaš.Najgolemi kršovi se dovlečkaa od tamu,od 3 koli pravena edna,partal napraveni i od otpadi zimani pa krpeni i lickani vo BG. Gledaj samo ako e direkno so vozenje doneseno od zapad,inace moj sovet begaj sto podaleku ako vidis BG col tablici ili od tamu dovleckano na kamion.

Тоа од твое искуство или рекла-казала.Значи ке повторам Хјундаи Санта Фе е базирана на Хјундаи Х-1 комбе,кое е базирано на основата од Митсубиши Паџеро кое има солидни дизел мотори.Бензинците се базирани на технологија на Нисан,значи проверена механика.

Хјундаи акцент и Нисан Сани носат исти мотори....Зборам за бензинците.....

Зависи во каква состојба е возилото....
--- надополнето: 13 декември 2012 во 13:20 ---
Ако знајш да ме победиш на тема со аргументи, бујрум. Ама според она шо го прикажуваш како знаење... Не сезнајко, за тебе сум ДОКТОР на НАУКИ во полето на автомобилизмот.
А како би било да одмориш од автомобилизам 2 недели? Сакаш? Модератор сум тука од 2009-та, ти ќе бидиш првиот пациент шо се нашол да вреѓа. Ако знајш да напишиш аргумент бујрум. За лични навреди се добива одмор. А верувај дека нема да дозволам никој да падне на твое ниво.


Не, какво лупетарење.... А ова ако не е претпостафка и фрикција незнам што е





Ти препорачувам да ја прочиташ темава. Нареден испад несакам да видам.

Значи едно просто прашање?
Како ке провериш греач на дизел мотор дали е исправен?
 
pred 3 dena ko ja vnesuvav kolata vgaraza sum ja zaborajl vratata otvorena i duri sega vidov izgleda akumulatoro e prazen i sega? nemam polnac :) drugo care
--- надополнето: 13 декември 2012 во 14:14 ---
Kolku kosta servis na golf 3ka 1.9 tdi 90 konji kajs zategaci filtri i maslo
kolku kosta servis za citroen berlingo multispace 2005 godina 1.4 benzinec komplet servis
i kolku kosta za hyundai accent 99 godina 1.3 benzin plin komplet servis
 
pred 3 dena ko ja vnesuvav kolata vgaraza sum ja zaborajl vratata otvorena i duri sega vidov izgleda akumulatoro e prazen i sega? nemam polnac :) drugo care
Нека те бутнат да запалиш, после вози ја да напуни без светла прелу ден
Или со кабли со друга кола па пак вози
 
Само што треба бар 2 саата да ја вози :). Најди пунач од некој пријател и напуни си го ко што треба
 
мењавав гурни на колата и испуштив воздух од двете кочници и пак е длабока кочницата што може да биде работава
 
Значи едно просто прашање?
Како ке провериш греач на дизел мотор дали е исправен?
Друже опуштисе да му ебам мајката не сме тука да си ги мериме ја еба работата со термостатот исто ко и Riki AMG со греачите. Затоа смири се и уживај не драпај муда.
И да не сме ретарди знаеме како се проверува греач и нема што тебе да ти се докажуваме.
Глупо е што се мешам ама ја претеруваш у ПМ
 
Друже опуштисе да му ебам мајката не сме тука да си ги мериме ја еба работата со термостатот исто ко и Riki AMG со греачите. Затоа смири се и уживај не драпај муда.
И да не сме ретарди знаеме како се проверува греач и нема што тебе да ти се докажуваме.
Глупо е што се мешам ама ја претеруваш у ПМ

Па кажете да му ебам мајката јас така ги преверував, и си мислам се е во ред, онака да ис ги проверам пак :D
 
Па кажете да му ебам мајката јас така ги преверував, и си мислам се е во ред, онака да ис ги проверам пак :D
Треба да го извадиш греачот кај што иде жичката таму треба плус да ставиш а телото на минус да биде. Е сеа кога ке го приклучиш за 4-5 секунди треба да се вцрвени врвот на греачот (ако ова не се случи плаче за нови)
 
Треба да го извадиш греачот кај што иде жичката таму треба плус да ставиш а телото на минус да биде. Е сеа кога ке го приклучиш за 4-5 секунди треба да се вцрвени врвот на греачот (ако ова не се случи плаче за нови)

Фала :)
 
Добро бе не ме критикувајте,бреееееее:) не смее човек да згреши од вас.Ама ај не ви факам кусур:)....
--- надополнето: 14 декември 2012 во 08:32 ---
мењавав гурни на колата и испуштив воздух од двете кочници и пак е длабока кочницата што може да биде работава

Чек,чек сега оооооооооооооо,полека.Како мислиш длабока.Мека на притискање или пропага до патос.

Во принцип не би требало да се испушти возух зошто се работи за затворен систем,освен ако не си менувал гумички или кочионен цилиндар.Но,пак ке речам постарите механичари препорачуваат испуштање на воздух(зошто не ми е јасно),посебно кога се менуваат гуртни.Дали дека се на најоддалченото место од главниот цилиндар,или има некоја врска зошто во физиката тој систем е впрочем систем на поврзани садови.

Е сега ке го направиш следното.
1.Запали ја колата нека работи.Влези внатре и слободно притисни ја педалата на кочницата исто кога кочиш,но не ја ослободувај.Ако има воздух во системот,тогаш после 15-20секунди папучата ке пропадне.Ако пропадне тогаш ке се набилдаш за испушање на воздух.

Сепак на крај испушти си воздух што е сигурно сигурно....Позз
 
Па кажете да му ебам мајката јас така ги преверував, и си мислам се е во ред, онака да ис ги проверам пак :D
Најпрост начин ти е да ги откачиш сите греачи од лентата која носи струја, и да пробаш со жица , да поврзиш + на акумулатор на штрафот од греачот. Жицата/лентата мора да биди откачена, бидејќи ако е остаена, еден од сите ако е исправен, таму ќе ти затвара и неможиш да одлучиш дали има или нема изгорен греач (единствено сите ако се изгорени). Ако фрла искри (треба да го пецниш само), значи дека имаш потрошувач - греачот најверојатно грее (пази со + жицата, бидејќи секаде на моторо имаш -, ако ти гибни на моторо некаде а е поврзана на акумулатор можиш да напрајш беља) . Друг начин ти е наместо со жичка, да земиш волт метар, и да мериш напон. Ако греачот е исправен ќе затвора коло и волтметарот треба да покажи +/- 12 волти.

Е сега, ова е метод за проверка дали затвара коло греачот. Во двата случаи има шанса греачот да затвара, а да не грее. (Веројатноста за ова е многу мала, мада сепак постои) После проверката ако пак не ти пали возилцето, убо би било да ги извадиш надвор и еден по еден да ги поврзиш на акумулатор па да видиш како ќе загреваат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom