Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Добро бе не ме критикувајте,бреееееее:) не смее човек да згреши од вас.Ама ај не ви факам кусур:)....
--- надополнето: 14 декември 2012 во 08:32 ---


Чек,чек сега оооооооооооооо,полека.Како мислиш длабока.Мека на притискање или пропага до патос.

Во принцип не би требало да се испушти возух зошто се работи за затворен систем,освен ако не си менувал гумички или кочионен цилиндар.Но,пак ке речам постарите механичари препорачуваат испуштање на воздух(зошто не ми е јасно),посебно кога се менуваат гуртни.Дали дека се на најоддалченото место од главниот цилиндар,или има некоја врска зошто во физиката тој систем е впрочем систем на поврзани садови.

Е сега ке го направиш следното.
1.Запали ја колата нека работи.Влези внатре и слободно притисни ја педалата на кочницата исто кога кочиш,но не ја ослободувај.Ако има воздух во системот,тогаш после 15-20секунди папучата ке пропадне.Ако пропадне тогаш ке се набилдаш за испушање на воздух.

Сепак на крај испушти си воздух што е сигурно сигурно....Позз
епа на едното тркало и гумица мењав и само на тоа испуштив воздух ,а кочницата пропага до патос и кочи дури кога ке отиде скроз до доле ,шо мислиш дали да испуштам на сите тркала воздух можно ли е и на предните да има отидено воздух
 
епа на едното тркало и гумица мењав и само на тоа испуштив воздух ,а кочницата пропага до патос и кочи дури кога ке отиде скроз до доле ,шо мислиш дали да испуштам на сите тркала воздух можно ли е и на предните да има отидено воздух
Испушти на сите најверојатно е воздух.
 
епа на едното тркало и гумица мењав и само на тоа испуштив воздух ,а кочницата пропага до патос и кочи дури кога ке отиде скроз до доле ,шо мислиш дали да испуштам на сите тркала воздух можно ли е и на предните да има отидено воздух

Е па сега набилдај мускули на десна нога:):),и друкај на педала дур не почне да тече само глицерин од дизната за испуштање на воздух на сите тркала.И една многу важна работа.Да се осигураш дека дизната е стегната и дека е исправна,после секое друкање и испуштање на возух на секое тркало,избриши со крпа и испрскај со вода.Вода+глицерин=личи на узо мешано со вода:):):):):) ама не е за пиење.Тоа ке ти биде најдобар знак дали дизната држи или не.Значи ако се појави после извесно време узо со вода:):):):):),значи дека дизната не држи.

И ке почнеш од наодалечените тркала,а тоа се задните.Најубаво се тера задно десно,предно десно задно лево предно лево.Зошто не знам,не прашувај така сум гледал јас,така сум практикувал и знам дека фунционира.Рачната спуштена обавезно.И ке друкаш дур можеш.Нема да скршиш ништо,а ако нешто покаже барем нема да носиш никого на душа;)

И не го мешај глицеринот зошто микс од глицерин создава парни чепови кои знаат да бидат опасни посебно преку лето.Најубаво ако си при пари смени го целиот зошто самиот глицерин е хигроскопен односно впива влага и по одреден период менува боја.

Се надевам дека ти помогнав колку толку.И за што кола се работи.....
 
Каде можам да најдам вакво нешто:
coffret-ampoule-auto-h7-blue-vision-ultra-philips_zps361b9800.jpg

или пак
51pv739sgdL_SL500_AA300__zps6c3634c0.jpg


Знам само дека овие Philips Diamond Vision се 5000К, а Philips Blue Vision Ultra се 4000К или 4300К. Каде можат да се најдат и која цена се, некои други совети искуства со горенаведените халогени сијалици или препорака на некои други кои што добро се покажалe. :)

Уште нешто, сум видел по Скопје на неколку автомобили регистарската таблица е поставена без рамките и без никаков штраф или било што, како да е залепена само таблицата за автомобилот. Ако знае некој да ми ја открие и таа тајна како е тоа изведено.

Благодарам однапред :)
 
;)
Каде можам да најдам вакво нешто:


Уште нешто, сум видел по Скопје на неколку автомобили регистарската таблица е поставена без рамките и без никаков штраф или било што, како да е залепена само таблицата за автомобилот. Ако знае некој да ми ја открие и таа тајна како е тоа изведено.

Благодарам однапред :)

си чул ли ти за силикон , ... или монтажен лепак ,како силикон ама е појак, , ,(y)
 
;)


си чул ли ти за силикон , ... или монтажен лепак ,како силикон ама е појак, , ,(y)

Па баш за тоа монтажен лепак не сум чул, но ете сега знам. Благодарам, а дали штети тоа на автомобилот ако треба да се извади и дали е законски дозволено така да биде поставена таблицата?
 
Најпрост начин ти е да ги откачиш сите греачи од лентата која носи струја, и да пробаш со жица , да поврзиш + на акумулатор на штрафот од греачот. Жицата/лентата мора да биди откачена, бидејќи ако е остаена, еден од сите ако е исправен, таму ќе ти затвара и неможиш да одлучиш дали има или нема изгорен греач (единствено сите ако се изгорени). Ако фрла искри (треба да го пецниш само), значи дека имаш потрошувач - греачот најверојатно грее (пази со + жицата, бидејќи секаде на моторо имаш -, ако ти гибни на моторо некаде а е поврзана на акумулатор можиш да напрајш беља) . Друг начин ти е наместо со жичка, да земиш волт метар, и да мериш напон. Ако греачот е исправен ќе затвора коло и волтметарот треба да покажи +/- 12 волти.

Е сега, ова е метод за проверка дали затвара коло греачот. Во двата случаи има шанса греачот да затвара, а да не грее. (Веројатноста за ова е многу мала, мада сепак постои) После проверката ако пак не ти пали возилцето, убо би било да ги извадиш надвор и еден по еден да ги поврзиш на акумулатор па да видиш како ќе загреваат.

Фала...проверено...во топ состојба :)
 
Што повеќе би избрале, бмв 320д или бмв 525 тди?? гледам повеќе ги форсираат 320ките, ама така на изглед и опрема што има некако ми изгледа дека бмв 525 е подобро, а сепак е поефтино да се купи?? кои се предности и слабости помеѓу овие две коли? (зборувам за околу 97-2000 година)
 
Што повеќе би избрале, бмв 320д или бмв 525 тди?? гледам повеќе ги форсираат 320ките, ама така на изглед и опрема што има некако ми изгледа дека бмв 525 е подобро, а сепак е поефтино да се купи?? кои се предности и слабости помеѓу овие две коли? (зборувам за околу 97-2000 година)
Имаш желба и финансии да одржуваш и да напоиш 2.500 кубика дизел? 5ката е поголема точно ама се е поскапо за неа, затоа и цената е поефтина

според мене 320д ама да најдеш добра под услов, што е уан ин а милион
 
Имаш желба и финансии да одржуваш и да напоиш 2.500 кубика дизел? 5ката е поголема точно ама се е поскапо за неа, затоа и цената е поефтина

според мене 320д ама да најдеш добра под услов, што е уан ин а милион
искрено , нема многу разлика, сега да има малку поскапа регистрација, 320ката троши 5 на 100, 525 троши 7 на 100.... али кејфот се плаќа нели ? сепак полускузна, болје внатре, поголема малку, појака.....
 
искрено , нема многу разлика, сега да има малку поскапа регистрација, 320ката троши 5 на 100, 525 троши 7 на 100.... али кејфот се плаќа нели ? сепак полускузна, болје внатре, поголема малку, појака.....
Не си ти за бмв.
 
Не си ти за бмв.
хехе, па немам многу искуство сепак, 19 години само што наполнив, едвај 1 година возачка, и во скоро време ќе мора да се обновам со возило, бидејки имам стварно потреба.... па нешто се мислам меѓу бмв 320/525, ауди а3/а4....
 
хехе, па немам многу искуство сепак, 19 години само што наполнив, едвај 1 година возачка, и во скоро време ќе мора да се обновам со возило, бидејки имам стварно потреба.... па нешто се мислам меѓу бмв 320/525, ауди а3/а4....
Купи си Голф 4ка, 1.9 тди 90 којна. Најискрено. :)
 
искрено , нема многу разлика, сега да има малку поскапа регистрација, 320ката троши 5 на 100, 525 троши 7 на 100.... али кејфот се плаќа нели ? сепак полускузна, болје внатре, поголема малку, појака.....
Аха сигурно толку трошат ...
Убаво ти викаат, земи голф 4ка или ауди а3ка 1.9 тди 110кс
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom