Добро бе не ме критикувајте,бреееееее

не смее човек да згреши од вас.Ама ај не ви факам кусур

....
--- надополнето: 14 декември 2012 во 08:32 ---
Чек,чек сега оооооооооооооо,полека.Како мислиш длабока.Мека на притискање или пропага до патос.
Во принцип не би требало да се испушти возух зошто се работи за затворен систем,освен ако не си менувал гумички или кочионен цилиндар.Но,пак ке речам постарите механичари препорачуваат испуштање на воздух(зошто не ми е јасно),посебно кога се менуваат гуртни.Дали дека се на најоддалченото место од главниот цилиндар,или има некоја врска зошто во физиката тој систем е впрочем систем на поврзани садови.
Е сега ке го направиш следното.
1.Запали ја колата нека работи.Влези внатре и слободно притисни ја педалата на кочницата исто кога кочиш,но не ја ослободувај.Ако има воздух во системот,тогаш после 15-20секунди папучата ке пропадне.Ако пропадне тогаш ке се набилдаш за испушање на воздух.
Сепак на крај испушти си воздух што е сигурно сигурно....Позз