Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Нажалост, незнам дали воопшто некој ја увезува кај нас.


Еxide (eксајд), амерички се, поприлично квалитетни.
ги има варта на лукоил само ги начекав за разлика од другите се малце поскапи за едно 1000че
--- надополнето: 20 октомври 2012 во 19:33 ---
Ги има вартата, пред неколку месеци земав за корсата дизел 60-ка и кусур за 4000 мислам беше
не ме држете за збор, суво полнење, малку беше поскап од другите ама си вреди
вреди име си има за друго стандарт си е во поглед на гаранција и сл ствари ваљда сите коли не се со варта ....јас на мојата имав варта ама отиде издиша и земав TOPLA сега па ке се грееме :))))
 
ги има варта на лукоил само ги начекав за разлика од другите се малце поскапи за едно 1000че
--- надополнето: 20 октомври 2012 во 19:33 ---

вреди име си има за друго стандарт си е во поглед на гаранција и сл ствари ваљда сите коли не се со варта ....јас на мојата имав варта ама отиде издиша и земав TOPLA сега па ке се грееме :))))
Имаш и од Џонсон Контрол акукулатори,цената им е некаде околу 3000денари,не се лоши трпат гњавење.....
 
Имаш и од Џонсон Контрол акукулатори,цената им е некаде околу 3000денари,не се лоши трпат гњавење.....
Perion...тие се од Џонсон... имам еден таков, еве втора година тера...
 
Кај има сервис со OBD II читач или кај можам да си купам таков во Скопје?
 
дијагноза...Ми издувува низ ауспух бел, налик прашкаст дим сеатот. Зборам за сеат леон 1.9 тди фр 150 коњски сили. Доста луѓе ми кажаа дека нафтата не ја бивало, пумпа дизна системот не трпел секаква нафта. Нема загуба на снага, ни на ниски ни на високи обртаи. А денеска и приметив, доста црно излегува низ ауспух, како уље. Ако знае некој што може да биде, да не ме лажат “стручњациве“ низ Скопје!
 
дијагноза...Ми издувува низ ауспух бел, налик прашкаст дим сеатот. Зборам за сеат леон 1.9 тди фр 150 коњски сили. Доста луѓе ми кажаа дека нафтата не ја бивало, пумпа дизна системот не трпел секаква нафта. Нема загуба на снага, ни на ниски ни на високи обртаи. А денеска и приметив, доста црно излегува низ ауспух, како уље. Ако знае некој што може да биде, да не ме лажат “стручњациве“ низ Скопје!
Од турбината се слуша чуден звук кога ќе укључи? Белиот дим и да не влече како што треба можо е да е оштетена бошпумпата. Компјутерска дијагноза и искусен мајстор ти треба.
 
Од турбината се слуша чуден звук кога ќе укључи? Белиот дим и да не влече како што треба можо е да е оштетена бошпумпата. Компјутерска дијагноза и искусен мајстор ти треба.
Не е бош пумпа, пумпа дизна е. А чуден звук нема. Меѓутоа, влече супер, дали во 5та на 1000 обртаи, или во 6та на истите. Работи како саат, ама има дим не бел, туку како прашина налик е повеќе.
 
Тава шо излева од ауспухо, мрсно ли е? Или само црна вода?
Ако е црна вода, тава е само кондензирана вода у ауспухо... Сосем нормално за разлика у дневната и ноќната температура.
А за белио прашкаст дим, не се секирај, таков требе да излева (налик на водна пареа). Се друго е неправилно согорувајне.
Која година е сеато и имаш ли ДПФ филтер?
 
Тава шо излева од ауспухо, мрсно ли е? Или само црна вода?
Ако е црна вода, тава е само кондензирана вода у ауспухо... Сосем нормално за разлика у дневната и ноќната температура.
А за белио прашкаст дим, не се секирај, таков требе да излева (налик на водна пареа). Се друго е неправилно согорувајне.
Која година е сеато и имаш ли ДПФ филтер?
Па не е баш како вода, мрсничко е. 2002ра е сеатот, а ДПФ филтер незнам што е :/ . Го погоди димот, налик на водна пареа е. Не ми текнуваше на правилниот термин за димот..Баш проверив сега, измеѓу вода и уље е мрсноќата на тоа што излегува од ауспухот. Имај во предвид дека колата е лежена по плацеви околу година дена, а јас имам извозено околу 150 км..
 
Па не е баш како вода, мрсничко е. 2002ра е сеатот, а ДПФ филтер незнам што е :/ . Го погоди димот, налик на водна пареа е. Не ми текнуваше на правилниот термин за димот..Баш проверив сега, измеѓу вода и уље е мрсноќата на тоа што излегува од ауспухот. Имај во предвид дека колата е лежена по плацеви околу година дена, а јас имам извозено околу 150 км..

Ништо не и е. Под услов нон стоп да не тече вода (а насабајле коа ја палеш првите 4-5 минути е ОК).. А шо е црна и лигава, саѓи имаш низ ауспухо, водата раствара ги... Развози таа кола, напрај и 3-400 километра у еден здив... Малку автопат, малку гас, ово оно...

МИриса ли на нешто издуво? МИслам, знаеш как мириса изгорено ујле, как мириса недоизгорена нафта, и бојата на чуравата од согорувајнето на ујлето...

ДПФ http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter


За секој случај, провери си нивото на антифриз...
 
Ми треба помош да најдам каде е сместено апаратчето што зуи ко ќе се остават вклучени светлата при отворена врата, кај Форд Ескорт. И кај можам да најдам ново buzzer-че да го сменам, оти ова ко ќе пишти вади една монотона висока фреквенција, умот ми го вади. Сакам да го сменам со некое како на мондеата што титка во одредени интервали бонг-бонг... :)
 
дијагноза...Ми издувува низ ауспух бел, налик прашкаст дим сеатот. Зборам за сеат леон 1.9 тди фр 150 коњски сили. Доста луѓе ми кажаа дека нафтата не ја бивало, пумпа дизна системот не трпел секаква нафта. Нема загуба на снага, ни на ниски ни на високи обртаи. А денеска и приметив, доста црно излегува низ ауспух, како уље. Ако знае некој што може да биде, да не ме лажат “стручњациве“ низ Скопје!
Ako ne troši ulje ili voda ic gajle da nemas. Na autoput i ubavo izduvaj go,gazi go malce 150-180 na saat kade sto mozes.
 
Абе да не знае шо да мисли човек веќе. Сто луѓе прашај, сто умишта. Се распрашувам шо е најдобро да се земе за 2-3000 евра. Некој вика Голф 3, јас па сакам Астра. Еден ми вика не чинат астрите вакви се такви се. Трет ми вика друго, четврт четврто...вие шо имате да кажете? :D
Најново гледав по огласи Фиеста, претпоследниот модел, годиште 2003-2007, гледам цените им се од 3000 до 4000 евра, па дали е подоборо да “жртвувам“ уште илјада евра плус и да скокнам 7-8 години во староста на колите?
 
Абе да не знае шо да мисли човек веќе. Сто луѓе прашај, сто умишта. Се распрашувам шо е најдобро да се земе за 2-3000 евра. Некој вика Голф 3, јас па сакам Астра. Еден ми вика не чинат астрите вакви се такви се. Трет ми вика друго, четврт четврто...вие шо имате да кажете? :D
Најново гледав по огласи Фиеста, претпоследниот модел, годиште 2003-2007, гледам цените им се од 3000 до 4000 евра, па дали е подоборо да “жртвувам“ уште илјада евра плус и да скокнам 7-8 години во староста на колите?
Би ти препорачал астра бензинец, или форд бензинец. Нафтава тука ќе ти ја раскости колата, ќе си чекаш ред во Кавадарци и баци рука минимум 500 еур оправка. Ако немаш баш голема среќа, тој во Кавадарци да не ти ја оправи тогаш Грчка ама подсобери x3 за оправка.
 
Абе да не знае шо да мисли човек веќе. Сто луѓе прашај, сто умишта. Се распрашувам шо е најдобро да се земе за 2-3000 евра. Некој вика Голф 3, јас па сакам Астра. Еден ми вика не чинат астрите вакви се такви се. Трет ми вика друго, четврт четврто...вие шо имате да кажете? :D
Најново гледав по огласи Фиеста, претпоследниот модел, годиште 2003-2007, гледам цените им се од 3000 до 4000 евра, па дали е подоборо да “жртвувам“ уште илјада евра плус и да скокнам 7-8 години во староста на колите?
Епа затоа не слушај други, т.е. собирај информации ама на крајот одлучи си сам
јас сега кога би бирал би одбрал вектра 2.0 дти од 01 годиште или пасат 1.9 тди околу 2000год
кога земав кола до 2000 евра, земав корса со мала километража и сочувана кукла, поскапо ја платив ама само редовен сервис направив и предни плочки сменив
ништо немаше оштетено или нешто да се смени, сега ми бега паметот за вектра таква, гледав голф 4 или пасат за до кај 3000-3500 евра ама све се извозени издрнкани, сагламот по 5000 им бараат

е сега од друга страна голфон и астрата се друга класа, погоре се од корса/фиеста, иако е поново годиште фиестата, тие па трошеле, не биле погодени нешто во квалитет затоа и ПРЕмногу се продаваат фиестите од ново годиште а ефтино
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom