Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
дечки ај едно прашање... иам 101 ама седиштата напред ми се во катастрофална состојба. - сакам да ги сменам ама незнам од што кола би одговарале - некој да не знае од шо кола би можел да најдам некое поасално седиште?
 
се менуваат келии на акумулатор или мене грешно ме информиралее ?!
Некогаш, многу оддамна, пред едно 40-на години, тоа се правеше. Се отвараа акумулаторите, се менуваа пробиените келии, и се затвараше со нешто како катран, некоја смола... И, акумулаторот работеше...
Денес, акумулаторите се обично maintenance free, односно, ставаш, возиш... се додека трае, потоа вадиш, фрлаш, ставаш нов...
Ако веќе акумулаторот е со оние отворите горе, тогаш таму се става дестилирана вода, која треба да доаѓа над келиите...
--- надополнето: 16 октомври 2012 во 17:41 ---
дечки ај едно прашање... иам 101 ама седиштата напред ми се во катастрофална состојба. - сакам да ги сменам ама незнам од што кола би одговарале - некој да не знае од шо кола би можел да најдам некое поасално седиште?
ФИАТ возила... Уно, Типо, Темпра...
Или од било кое друго возило, со преправка на шините.
 
Некогаш, многу оддамна, пред едно 40-на години, тоа се правеше. Се отвараа акумулаторите, се менуваа пробиените келии, и се затвараше со нешто како катран, некоја смола... И, акумулаторот работеше...
Денес, акумулаторите се обично maintenance free, односно, ставаш, возиш... се додека трае, потоа вадиш, фрлаш, ставаш нов...
Ако веќе акумулаторот е со оние отворите горе, тогаш таму се става дестилирана вода, која треба да доаѓа над келиите...
--- надополнето: 16 октомври 2012 во 17:41 ---

ФИАТ возила... Уно, Типо, Темпра...
Или од било кое друго возило, со преправка на шините.
најдов едни од опел рекорд ама незнам дали ке одговараат затоа што првично се многу широки
 
добро сега ум за друг пат ,од грешките учиме(за жал понекогаш од сопствените) мжно ли е да има нешто оштетено,ваљда не се толку не флексибилни.
Ќе кажи по едно 50 - 60.000 км ако почни да не ти пали на ладно.

Шега на страна, би требало се да е ок.

дечки ај едно прашање... иам 101 ама седиштата напред ми се во катастрофална состојба. - сакам да ги сменам ама незнам од што кола би одговарале - некој да не знае од шо кола би можел да најдам некое поасално седиште?
Фиат, Лада, Алфа. То е то. Се останато, ќе мораш да преправаш шини.
 
Фиат, Лада, Алфа. То е то. Се останато, ќе мораш да преправаш шини.
Лада Самара... убаво би легнале на 101.
А?
Шо викаш?
 
Лада Самара... убаво би легнале на 101.
А?
Шо викаш?
Ако можам да бирам, ипак би од Џулиета од 80-тите... не дека од самара се лоши, мада Алфа си е алфа. Плус пасуваат без преправање.
 
Проблем со Фиат Фиорино 1.7D година на производство 2000.. Кога убацувам во 3та брзина при ниски обртаи се е ок, при повисоки го избацува... пред да се случи ова кога возев во 4та некакво свирење се слушаше.. пред извесно време беше сменет менувачот ставен е од фиат уно, нова ламела, потисна, друг лагер.. што е сега работава...? :mad::mad:
 
Што можи да биди проблемот, а се расипи времето дождови, влага голема, електриката на колата паѓа?:mad: Повеќе пати ми се има случено, денес си реков ај да не е акумулаторот потрошен, го наполнив, му дополнив дестилирана вода, ги зачеткав клемите, има контакт светла пуштам и кога треба да завергла паѓа цела електрика, како да нема акумулатор колата. Ја вадам + клемата ја враќам и пак истата работа. Се работи за пежо 405 на плин.
 
Што можи да биди проблемот, а се расипи времето дождови, влага голема, електриката на колата паѓа?:mad: Повеќе пати ми се има случено, денес си реков ај да не е акумулаторот потрошен, го наполнив, му дополнив дестилирана вода, ги зачеткав клемите, има контакт светла пуштам и кога треба да завергла паѓа цела електрика, како да нема акумулатор колата. Ја вадам + клемата ја враќам и пак истата работа. Се работи за пежо 405 на плин.
Е сега еден пријателски совет од постар авомобилист кого му обелеле а богами и опаднале косите:vozbud:...Значи запали ја на кабли(никако на буткање)и извади ја едната клема(било која).Ако автомобилот престане да работи,ееееееееееее тогаш братче возиш само на акумулатор,односно алтернаторот не полни.А ако продолжи да работи,тогаш имаш некаде спој во инсталацијата,ама на голем потрошувач,зошто го празни акумулаторот.најчестиот проблем е алтернаторот,т.е диодната плоча која знае поради дотраеност да пробие некоја диода кон маса.е тогаш целата струја од акумулаторот бега кон шасија.Напонот на полнење на алтернаторот треба да е помегу 13,8-14,2в во зависност од тоа дали имаш потрошувачи вклучено или не(светла,клима,итн)Ако си вешт на алат можеш и сам да го средиш тој проблем.Ке го пронајдеш црвениот проводник што доага од алтернатор кон акумулатор(тој што го носи напонот).Ке земеш унимер и ке го поставиш на позиција базер,и едната сонда на + од алтернатор,а другата на -.Ако покажува некои бројки тогаш е во ред а ако почне базерот да пишти,е тогаш проблем......Се надевам дека помогнав:)
 
Нажалост, незнам дали воопшто некој ја увезува кај нас.
Ги има вартата, пред неколку месеци земав за корсата дизел 60-ка и кусур за 4000 мислам беше
не ме држете за збор, суво полнење, малку беше поскап од другите ама си вреди
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom