Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
После ремон, после ден два возење се престега главата и се прештелуваат вентилите. А може и да е неквалитетен диктон. А и не е некоја голема работа за три саати се средува доколку е се во ред и незабушава мајсторот.
знам бе боки бев го престегав после ремонт.. само ми рекоа после поминати 2 000 километра да го престегнат и на бензин строго возење.... да ти ибам колата се убив давајки пари по неа. до сеа да ги соберам парите гомна да не јадам ако не купев корса или астра у најмала рака.
--- надополнето: 20 декември 2011 во 13:27 ---
dikton na glava e mene taka na ladata mi pravese
е фала на помош. ме усреќи ептен сега
 
dikton na glava e mene taka na ladata mi pravese

е фала на помош. ме усреќи ептен сега

де бе де... не се нервирај толку... за 1600-1700 денари со се раката мајсторот и дихтонот ке го смениш. ке се договориш кога да ја однесеш колата и одма да ја фати, за неполни 3-4 саати е готова.. стокец е ебаго, не е некоја комплицирана кола... 9 штрафови на глава, 5 штрафа на усисна грана и уште толку на издувна грана. 2 црева и ребраст каиш да се извадат, толку. антифризот ке го испушти во леген, после пак ке го врати истиот...
 
де бе де... не се нервирај толку... за 1600-1700 денари со се раката мајсторот и дихтонот ке го смениш. ке се договориш кога да ја однесеш колата и одма да ја фати, за неполни 3-4 саати е готова.. стокец е ебаго, не е некоја комплицирана кола... 9 штрафови на глава, 5 штрафа на усисна грана и уште толку на издувна грана. 2 црева и ребраст каиш да се извадат, толку. антифризот ке го испушти во леген, после пак ке го врати истиот...
брат не ми е за тоа.. се убив давајки пари по колава а ставам НОВИ делови.. ај да речеш старо било океј.. репарирано океј.. плаќам 3 пати поскапи делови демек НОВИ.. .да ти ебам квалитетот никаков на деловите.
 
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.
 
При пониски обртаи горивото не согорува целосно во комбинација со тоа малце уље што останува на ѕидовите на цилиндерот се лепи за издувниот систем и се формира еден вид на гареж. При долг период на вакво возење може да дојде до запушување на издувниот систем да се намали протокот на гасови а со тоа се нарушува работата на моторот.
На google не најдов ништо слично. Воопшто, никакво објаснување за штета при возење на ниски вртежи, освен можеби ова http://www.green-car-guide.com/dangers-of-exhaust-particulate-filters-clogging-up.html

Бидејќи и брат ми е на машински, би можел да посочиш каде е објаснета оваа проблематика - не за некој инат, туку бидејќи тој мисли различно, да му укажам да се едуцира - ако ова што го зборуваш е точно.
 
брат не ми е за тоа.. се убив давајки пари по колава а ставам НОВИ делови.. ај да речеш старо било океј.. репарирано океј.. плаќам 3 пати поскапи делови демек НОВИ.. .да ти ебам квалитетот никаков на деловите.
за застава ОДАМНА нема кај нас нови делови. или и ако има тоа се некои трипер комбинациигиколи, ама се друго е или правено во некои гаражички-подрумчиња или е репарирано...
--- надополнето: 20 декември 2011 во 16:29 ---
На google не најдов ништо слично. Воопшто, никакво објаснување за штета при возење на ниски вртежи, освен можеби ова http://www.green-car-guide.com/dangers-of-exhaust-particulate-filters-clogging-up.html

Бидејќи и брат ми е на машински, би можел да посочиш каде е објаснета оваа проблематика - не за некој инат, туку бидејќи тој мисли различно, да му укажам да се едуцира - ако ова што го зборуваш е точно.
и јас ти тврдам дека е точно... плус ке додадам уште еден момент, а тоа е дека на пониски обртаи и издувните гасови се со пониска температура, затоа што и самиот издув (ауспух комплет од грана до излез) е со пониска температура. поради ова и таложењето на веке исушените а не согорени компоненти од горивото, во лонците и самите цевки е поголемо... ти реков, дека факултетот не го прави човека комплетен експерт... искуството и праксата е PRICЕLESS... ниедна книга ни факултет неможе да ја замени нити објасни...
 
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.
City:
31.4 mpg (7.5 L/100Km)
Highway:
50 mpg (4.7 L/100Km)
Combined:
41.3 mpg (5.7 L/100Km)

Ако возиш низ Скопје, и не ти е толку голема потрошувачката...
 
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.

Мене со истиот мотор 2000 год, скоро 62.000 поминато ми троши 6.5-7 градска со нормално возење без "цапање", на отворено 4.5-5 некаде тестирано
е сега нормално е зимово да крене повеќе потрошња од ладново, а може и да има врска од сообраќајката нешто ... треба да ја однесеш да ја проверат, јас мојата корса па и другата ги носам само позади олимписки - авто куќа unlimited :)
 
прееска давам контакт чекам да се исклучат греачите за да запалам и одеднаш снемува се , ништо не функционира .До што може да е ?!
 
па и јас мислам на тоа дека еднаш пред отприлика месец дена го пунев ама изгледа му дошол крајот .....
Дефинитивно ти треба нов акумулатор
 
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.


Jas bi ti preporacal majstor ako si od Skopje. Covekot bil sef na servisot na avto kuka i specijalnost mu se kompjuteri i elektronika. Momentalno ima svoj servis vo avtokomanda odma posle nadvoznikot koa ides nakaj egejskoto maalo vo istite prostorii kade sto bese porano meto adzijata servisot od desna strana na patot ke go vidis, za opel podobar majstor od nego vo Skopje nema ti garantiram so glava. Ako sakas pisi mi pp ke ti dadam i broj od servisot.
 
прееска давам контакт чекам да се исклучат греачите за да запалам и одеднаш снемува се , ништо не функционира .До што може да е ?!
ако кога го врати клучот назад, т.е. пак на контакт се појавуваат сијаличките тогаш ти е празен акумулаторот, а ако снема струја воопшто, т.е. никако нема струја, отвори хауба, извади ги клемите од акумулаторот и каблите, исчисти ги со шмиргличка, врати ги назад и стегни убаво... 100% ке запали како да не било ништо..
 
ако кога го врати клучот назад, т.е. пак на контакт се појавуваат сијаличките тогаш ти е празен акумулаторот, а ако снема струја воопшто, т.е. никако нема струја, отвори хауба, извади ги клемите од акумулаторот и каблите, исчисти ги со шмиргличка, врати ги назад и стегни убаво... 100% ке запали како да не било ништо..
Фала за советот токму така направив и сеа е како да не било ништо :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom