Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
После ремон, после ден два возење се престега главата и се прештелуваат вентилите. А може и да е неквалитетен диктон. А и не е некоја голема работа за три саати се средува доколку е се во ред и незабушава мајсторот.
знам бе боки бев го престегав после ремонт.. само ми рекоа после поминати 2 000 километра да го престегнат и на бензин строго возење.... да ти ибам колата се убив давајки пари по неа. до сеа да ги соберам парите гомна да не јадам ако не купев корса или астра у најмала рака.
--- надополнето: 20 декември 2011 во 13:27 ---
dikton na glava e mene taka na ladata mi pravese
е фала на помош. ме усреќи ептен сега
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
dikton na glava e mene taka na ladata mi pravese
е фала на помош. ме усреќи ептен сега
де бе де... не се нервирај толку... за 1600-1700 денари со се раката мајсторот и дихтонот ке го смениш. ке се договориш кога да ја однесеш колата и одма да ја фати, за неполни 3-4 саати е готова.. стокец е ебаго, не е некоја комплицирана кола... 9 штрафови на глава, 5 штрафа на усисна грана и уште толку на издувна грана. 2 црева и ребраст каиш да се извадат, толку. антифризот ке го испушти во леген, после пак ке го врати истиот...
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
де бе де... не се нервирај толку... за 1600-1700 денари со се раката мајсторот и дихтонот ке го смениш. ке се договориш кога да ја однесеш колата и одма да ја фати, за неполни 3-4 саати е готова.. стокец е ебаго, не е некоја комплицирана кола... 9 штрафови на глава, 5 штрафа на усисна грана и уште толку на издувна грана. 2 црева и ребраст каиш да се извадат, толку. антифризот ке го испушти во леген, после пак ке го врати истиот...
брат не ми е за тоа.. се убив давајки пари по колава а ставам НОВИ делови.. ај да речеш старо било океј.. репарирано океј.. плаќам 3 пати поскапи делови демек НОВИ.. .да ти ебам квалитетот никаков на деловите.
 
Член од
23 април 2011
Мислења
135
Поени од реакции
246
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
При пониски обртаи горивото не согорува целосно во комбинација со тоа малце уље што останува на ѕидовите на цилиндерот се лепи за издувниот систем и се формира еден вид на гареж. При долг период на вакво возење може да дојде до запушување на издувниот систем да се намали протокот на гасови а со тоа се нарушува работата на моторот.
На google не најдов ништо слично. Воопшто, никакво објаснување за штета при возење на ниски вртежи, освен можеби ова http://www.green-car-guide.com/dangers-of-exhaust-particulate-filters-clogging-up.html

Бидејќи и брат ми е на машински, би можел да посочиш каде е објаснета оваа проблематика - не за некој инат, туку бидејќи тој мисли различно, да му укажам да се едуцира - ако ова што го зборуваш е точно.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
брат не ми е за тоа.. се убив давајки пари по колава а ставам НОВИ делови.. ај да речеш старо било океј.. репарирано океј.. плаќам 3 пати поскапи делови демек НОВИ.. .да ти ебам квалитетот никаков на деловите.
за застава ОДАМНА нема кај нас нови делови. или и ако има тоа се некои трипер комбинациигиколи, ама се друго е или правено во некои гаражички-подрумчиња или е репарирано...
--- надополнето: 20 декември 2011 во 16:29 ---
На google не најдов ништо слично. Воопшто, никакво објаснување за штета при возење на ниски вртежи, освен можеби ова http://www.green-car-guide.com/dangers-of-exhaust-particulate-filters-clogging-up.html

Бидејќи и брат ми е на машински, би можел да посочиш каде е објаснета оваа проблематика - не за некој инат, туку бидејќи тој мисли различно, да му укажам да се едуцира - ако ова што го зборуваш е точно.
и јас ти тврдам дека е точно... плус ке додадам уште еден момент, а тоа е дека на пониски обртаи и издувните гасови се со пониска температура, затоа што и самиот издув (ауспух комплет од грана до излез) е со пониска температура. поради ова и таложењето на веке исушените а не согорени компоненти од горивото, во лонците и самите цевки е поголемо... ти реков, дека факултетот не го прави човека комплетен експерт... искуството и праксата е PRICЕLESS... ниедна книга ни факултет неможе да ја замени нити објасни...
 
Член од
12 март 2008
Мислења
1.055
Поени од реакции
758
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.
City:
31.4 mpg (7.5 L/100Km)
Highway:
50 mpg (4.7 L/100Km)
Combined:
41.3 mpg (5.7 L/100Km)

Ако возиш низ Скопје, и не ти е толку голема потрошувачката...
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.
Мене со истиот мотор 2000 год, скоро 62.000 поминато ми троши 6.5-7 градска со нормално возење без "цапање", на отворено 4.5-5 некаде тестирано
е сега нормално е зимово да крене повеќе потрошња од ладново, а може и да има врска од сообраќајката нешто ... треба да ја однесеш да ја проверат, јас мојата корса па и другата ги носам само позади олимписки - авто куќа unlimited :)
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
630
Поени од реакции
109
прееска давам контакт чекам да се исклучат греачите за да запалам и одеднаш снемува се , ништо не функционира .До што може да е ?!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Ако си пробал да запалиш, до акумулаторот е...
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Здраво,

Гледам некои членови се по упатени и искусни во специфични детали околу автомобилите па имам едно прашање.

Имам Opel corsa B 1999 год. 1.0, 120.000 поминато
И имам страшно огромна потрошувачка за толку мал мотор, ме изненадуваат 8-9 литри бензин на 100 км.
Но ова е после сообраќајна несреќа. Претходно трошеше драстично помалку, ако не се лажам 5-6 литри градска, не ме зимајте за збор, ова ми е претпоставка според тоа колку често ставав гориво и која количина точев.

Одкако ја поправив колата и почнав да ја возам перидов, приметувам колку многу гориво троши. И пред да ја однесам на некој сервис да ја погледнат детално би било добро доколку некој ме упати подетално околу што би можел да биде проблемот.

Дали оваа кола има onboard компјутер и како тој функционира во врска со потрошувачката. Можно ли е истиот да е во дефект, поради тоа што на секое палење, саатот и датумот се ресетирани.

Дали има некој информација колку би чинело дијагностицирање на овој проблем и каде би можел да ја средам најефтино.

Jas bi ti preporacal majstor ako si od Skopje. Covekot bil sef na servisot na avto kuka i specijalnost mu se kompjuteri i elektronika. Momentalno ima svoj servis vo avtokomanda odma posle nadvoznikot koa ides nakaj egejskoto maalo vo istite prostorii kade sto bese porano meto adzijata servisot od desna strana na patot ke go vidis, za opel podobar majstor od nego vo Skopje nema ti garantiram so glava. Ako sakas pisi mi pp ke ti dadam i broj od servisot.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
прееска давам контакт чекам да се исклучат греачите за да запалам и одеднаш снемува се , ништо не функционира .До што може да е ?!
ако кога го врати клучот назад, т.е. пак на контакт се појавуваат сијаличките тогаш ти е празен акумулаторот, а ако снема струја воопшто, т.е. никако нема струја, отвори хауба, извади ги клемите од акумулаторот и каблите, исчисти ги со шмиргличка, врати ги назад и стегни убаво... 100% ке запали како да не било ништо..
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
630
Поени од реакции
109
ако кога го врати клучот назад, т.е. пак на контакт се појавуваат сијаличките тогаш ти е празен акумулаторот, а ако снема струја воопшто, т.е. никако нема струја, отвори хауба, извади ги клемите од акумулаторот и каблите, исчисти ги со шмиргличка, врати ги назад и стегни убаво... 100% ке запали како да не било ништо..
Фала за советот токму така направив и сеа е како да не било ништо :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom