Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Aj mal sovet ako moze :)) Planiram mesecov da kupam mercedes e klasa (270 ili 220) 2003-2005 godina. Mnogu se dvoumam dali da zemam automatic ili manual menjac. Iskreno jas licno, povise sakam manualen ama gleam deka taa godina e klasata 80% se automatik i site drugari mi vikaat zemi si automatik. Aj pomos/sovet ve molam sto e podobro zaso planiram koga ke go kupam da go vozam podolgo vreme a ne da go menjam za 2-3 god. Fala vi odnapred :)

Само рачен,нема ништо поарно од рачен менувач..Ефтино се сервисира,додека автоматскиот е многу покомплициран.
 
Зборува за температура на масло,не за температура на антифриз или вода што кур и да е..А по што познаваш колку температура има маслото?

Температура на маслото е повисока од онаа на водата. Максимална температура на главата на моторот е од редот на 114-115 степени. На водата не повеќе од 85-95 степени. Ако термостатот работи ок ќе биде на средина.
Инаку има и термопрекинувач монтиран на ладилникот и тој најчесто отвора на 88-90 степени а затвора на 92-3 степена.
 
Температура на маслото е повисока од онаа на водата. Максимална температура на главата на моторот е од редот на 114-115 степени. На водата не повеќе од 85-95 степени. Ако термостатот работи ок ќе биде на средина.
Инаку има и термопрекинувач монтиран на ладилникот и тој најчесто отвора на 88-90 степени а затвора на 92-3 степена.
Имам прашано за термопрекинувачот што е на ладилникот за овие возила прва брзина на перките се вклучува на 92,а втората на 102 степени.Така било фабрички.[DOUBLEPOST=1431106180][/DOUBLEPOST]Препорачајте некое добро масло за ова возило?И ваше мислење за Ликви Моли графитно баѓи ми го фалеа?Позз
 
Имам прашано за термопрекинувачот што е на ладилникот за овие возила прва брзина на перките се вклучува на 92,а втората на 102 степени.Така било фабрички.[DOUBLEPOST=1431106180][/DOUBLEPOST]Препорачајте некое добро масло за ова возило?И ваше мислење за Ликви Моли графитно баѓи ми го фалеа?Позз

Масло Арал,Кастрол,Тотал..10w-40 секако.[DOUBLEPOST=1431109948][/DOUBLEPOST]
Температура на маслото е повисока од онаа на водата. Максимална температура на главата на моторот е од редот на 114-115 степени. На водата не повеќе од 85-95 степени. Ако термостатот работи ок ќе биде на средина.
Инаку има и термопрекинувач монтиран на ладилникот и тој најчесто отвора на 88-90 степени а затвора на 92-3 степена.

Може термостатот да е во ред..Незначи дека ако возилото загрева и тој не чини..Може нема доволно вода,нечист хладњак,не уклучување на перките,термопрекидач..И маслото има улога за ладење на моторот.
 
[/DOUBLEPOST]Препорачајте некое добро масло за ова возило?И ваше мислење за Ликви Моли графитно баѓи ми го фалеа?Позз[/quote]



Едно пријателче го користи тоа уље и вика дека задоволен бил ... Не го трошело, добро работел моторот и тн ... Јас откако ја имам ( 1.9 тди 110кс ) користам Penasol 10-40 со препорачано менување на 10 000 км кое чини 1400 ден за туба од 4 литри, а во моторот собира околу 3,8 литри... Инаку го менувам на околу 8 000 поминати км или еднаш годишно, пошто одприлика толку проаѓам во годината ( 7-8 000 км ) и несакам повеќе од една година да ми стои исто уље во моторот ...
 
Само рачен,нема ништо поарно од рачен менувач..Ефтино се сервисира,додека автоматскиот е многу покомплициран.
Znam deka e skapo za odrzuvanje, ali site vkaat drugo e automatik koga vozis..
 
Znam deka e skapo za odrzuvanje, ali site vkaat drugo e automatik koga vozis..

Си возел некогаш кола со автоматски менувач?Извози кола со автоматски менувач,и кола со рачен што претпоставувам си возел,и направи си споредба,со кој менувач ти е полесно,поубаво со таков купи кола,кога веќе за тоа ти е дилемата.[DOUBLEPOST=1431130218][/DOUBLEPOST]
Температурата на моторот не мрда повеќе од некои 93-95,ама на уљето сум читал дека секогаш е за 10-15 степени повисока од онаа на разладната течност......[DOUBLEPOST=1431016148][/DOUBLEPOST]Инаку моторот е во добра состојба не троши масло не троши антифриз пали од прва,ако има некој слично возило пишете како е кај вас....:motorce:

Не сум ја качувал Стража многу често,али на пример нагоре,кога е чист патот,кога нема камиони или автобуси,со која брзина возиш нагоре,мислев со трета-четврта и колку километри на час возиш?
 
Си возел некогаш кола со автоматски менувач?Извози кола со автоматски менувач,и кола со рачен што претпоставувам си возел,и направи си споредба,со кој менувач ти е полесно,поубаво со таков купи кола,кога веќе за тоа ти е дилемата.[DOUBLEPOST=1431130218][/DOUBLEPOST]
Ne bato, sum nemal moznost da vozam automatik, samo manualen. Zatoa prasuvam da mi kazete vase iskustvo :)
 
Znam deka e skapo za odrzuvanje, ali site vkaat drugo e automatik koga vozis..



Аутоматик си е господска работа ... Посебно од поновиве модели ... Башка за возење низ град, со тргни-застани на секои 100-200 метри, аутоматик е измислен ( сега Е класа не е баш градско возило , ама ... ) ... Не шалташ нон-стоп, застани- прва - втора - застани ... Е сега од економска гледна точка ( посебно кога се работи за половно возило ) мануелец е поисплатлив у однос на дефекти и одржавање ... И кога веќе си решен за Е класа, ја би избрал 270-ка 177 кс - лаѓа на пат, 220 со 140 кс ми е некако мал мотор за толкаво возило како Е класа, за С е ОК, ама за Е не ми е :D
 
Стража од страната на Гостивар ја качувам со 4 претежно на поправото и 5-та,бидејќи брзините на овие возила се кратки а по острите кривини 3-та.Брзината е околу60- 70-80км на час.[DOUBLEPOST=1431174255][/DOUBLEPOST]
Aj mal sovet ako moze :)) Planiram mesecov da kupam mercedes e klasa (270 ili 220) 2003-2005 godina. Mnogu se dvoumam dali da zemam automatic ili manual menjac. Iskreno jas licno, povise sakam manualen ama gleam deka taa godina e klasata 80% se automatik i site drugari mi vikaat zemi si automatik. Aj pomos/sovet ve molam sto e podobro zaso planiram koga ke go kupam da go vozam podolgo vreme a ne da go menjam za 2-3 god. Fala vi odnapred :)
Според мене прво зависи од каде си,каде живееш,автоматикот+снег=проблем :(,ама ако си од Ск.или друг рамнински град,немаш гајле автоматикот ти е царска работа:)! За подолги вожњи уживање! Плус мерцедесите го имаат најдобриот автоматски менувач,менуваш уље во него навреме и нема да имаш проблем никогаш! А за мотор се сложувам со ArHanG3L дека за е-класа 270 е топ!!!Ќе уживаш во добра вожња!
 
Последно уредено:
Стража од страната на Гостивар ја качувам со 4 претежно на поправото и 5-та,бидејќи брзините на овие возила се кратки а по острите кривини 3-та.Брзината е околу60- 70-80км на час.[DOUBLEPOST=1431174255][/DOUBLEPOST]
Според мене прво зависи од каде си,каде живееш,автоматикот+снег=проблем :(,ама ако си од Ск.или друг рамнински град,немаш гајле автоматикот ти е царска работа:)! За подолги вожњи уживање! Плус мерцедесите го имаат најдобриот автоматски менувач,менуваш уље во него навреме и нема да имаш проблем никогаш! А за мотор се сложувам со ArHanG3L дека за е-класа 270 е топ!!!Ќе уживаш во добра вожња!

Епа не е никакво мачење на колата тоа..Кога е ептен жешко и кога имам патници и јас возам така,50-60 по горниште,Велес-Штип ако знаеш,тоа е горниште од околу 5 километри,ама ограничење има 50 km/h за нагоре..А кога е поладно времето ја шибам нагоре со четврта 80-90 Km/h..
 
Епа не е никакво мачење на колата тоа..Кога е ептен жешко и кога имам патници и јас возам така,50-60 по горниште,Велес-Штип ако знаеш,тоа е горниште од околу 5 километри,ама ограничење има 50 km/h за нагоре..А кога е поладно времето ја шибам нагоре со четврта 80-90 Km/h..
Зборувам за нормално возење,а кога ме фатат бубачките.....;) али добро е како и да ја возам темп.на моторот е супер сум отворал казанче за антифриз кога ќе се качам најгоре нема притисок нема вриење, само незнам до кај треба да оди темп.на уљето во моторот...
 
Само се нагаѓа. Од се може да биде тоа. Во Пандата има 2 ламбда сонди, MAF сензор, IAC вентил (степ мотор), има и сензор за детонации, MAP сензор, сензор за позиција на брегастата. Може потрошњата да се зголеми и од проблематично вакуум црево итн...
Само со дијагностика и мерење на параметрите на сензорите во разни режими на работа на моторот може да се види каде е проблемот.
Дали кога ке направам авто дијагностика овие проблеми можат да се видат? И ако можеш објасни ми што треба да му кажам на мајсторот да провери. Бидејќи овој каде што ја однесов сака да ми го отвори цел мотор и ми бараше само 50 евра за работна рака!
 
Дали кога ке направам авто дијагностика овие проблеми можат да се видат? И ако можеш објасни ми што треба да му кажам на мајсторот да провери. Бидејќи овој каде што ја однесов сака да ми го отвори цел мотор и ми бараше само 50 евра за работна рака!

Добар мајстор имаш. За почеток смени си мајстор.
 
Аутоматик си е господска работа ... Посебно од поновиве модели ... Башка за возење низ град, со тргни-застани на секои 100-200 метри, аутоматик е измислен ( сега Е класа не е баш градско возило , ама ... ) ... Не шалташ нон-стоп, застани- прва - втора - застани ... Е сега од економска гледна точка ( посебно кога се работи за половно возило ) мануелец е поисплатлив у однос на дефекти и одржавање ... И кога веќе си решен за Е класа, ја би избрал 270-ка 177 кс - лаѓа на пат, 220 со 140 кс ми е некако мал мотор за толкаво возило како Е класа, за С е ОК, ама за Е не ми е :D
150 k.s e 220-kata
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom