Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Каде низ Скопјево има луѓе што растураат пежовци, контакт нешто било што..(y)
 
Само се нагаѓа. Од се може да биде тоа. Во Пандата има 2 ламбда сонди, MAF сензор, IAC вентил (степ мотор), има и сензор за детонации, MAP сензор, сензор за позиција на брегастата. Може потрошњата да се зголеми и од проблематично вакуум црево итн...
Само со дијагностика и мерење на параметрите на сензорите во разни режими на работа на моторот може да се види каде е проблемот.
Маф сензорот е најпроблематичен.Истото и мене ми се случува на пасат б5 повеќе троши но не мора да значи дека е до тоа.Btw знае некој што пари би ме коштал да земам нов со се монтажа?
 
Се работит за пежо 307 2002. Од ко ќе ја изгаснам колата, радиово ми свирит уште 20-30 минути и после ми пишит energy saving mode се гасит радиото, и за да го укличам пак требит повторно да ја палам колата.. Имат некаква можност да се исклучит оваја глупава опција и да си свирит радиото 2 сати без проблем?
 
да прашам нешто , пред 1 саат возев форд фиеста 1,4 тдци 2003 год 170 000 поминато и на мајстор кога ја ставиа на компјутер покажа 2 грешки поточно недобар сигнал (контакт) мегу таблата и моторо и втората грешка у смисол моторо да ја губе силата и механичаро ме уверува дека можно е проблемо да е во некои сензори при возене да се изместат и да покажува затава грешка, пошто првио пат ка ја стави на ком појави 7 грешки ги избриша и после ги појави 2-те грешки со ги наведех на почетоко некое ваше мислење стручно нестручно?
 
да прашам нешто , пред 1 саат возев форд фиеста 1,4 тдци 2003 год 170 000 поминато и на мајстор кога ја ставиа на компјутер покажа 2 грешки поточно недобар сигнал (контакт) мегу таблата и моторо и втората грешка у смисол моторо да ја губе силата и механичаро ме уверува дека можно е проблемо да е во некои сензори при возене да се изместат и да покажува затава грешка, пошто првио пат ка ја стави на ком појави 7 грешки ги избриша и после ги појави 2-те грешки со ги наведех на почетоко некое ваше мислење стручно нестручно?

Друже прво смени механичар. Грешки не се бришат. Треба да се дијагностицира од каде доаѓаат. Кај некои модели на коли ЕЦУ или PCM кај Форд дозволуваат бришење на грешки одреден број пати по што компјутерот ќе се заклучи и после чарето е нов компјутер или скапа поправка на постоечкиот. Приучени ќутуци колку сакаш. Што не си ја однесеш на овластен сервис да ти направат дијагностика.
Откако ќе направат дијагностика треба да ги проверат сензорите. Секој сензор има одреден век на траење по што се заменува со нов. Е сега сите сакаме да возиме понови коли а да плаќаме како за поправка на Голф 2. Заради тоа скржавиот плаќа тродупло.
Најдобро е смени си сензор со нов таков и тоа оригинал. Ако вградиш кинески може да ти рикне и ECU-то односно PCM от и после скапо да те чини.
Нема ефтин а оригинален сензор. МАФ оригинал за VW е од редот на 200-300 евра.
Кинескиот ќе го платиш 100 евра ама не се знае колку ќе истера. И замисли ако не работи како треба т.е. Дава неточни информации и после може да има последици по моторот. Поготово кај лимун моторите на Форд.
 
Да ми препорачате некој добар сервис за клими во Скопје?
За Volkswagen кола се работи, ако менува нешто во специјалноста на сервисите.
 
Да ми препорачате некој добар сервис за клими во Скопје?
За Volkswagen кола се работи, ако менува нешто во специјалноста на сервисите.
Odi vo Agroservis na samiot vlez desno nakaj registracija i pobaraj go Viktor od Avtoklima Mitrevski. Deckoto e doktor za klimi.
 
Здраво на сите,имам Сеат Алхамбра 1.9 ТДИ 1999 год,за прв пат вакво возило,е сега кога ја возам по Стража на пр.температурата на моторот за малку ја преминува половината и тука си стои,сум го отворал капачето од казанчето за вода нема притисок,нивото на антифриз е нормално но температурата на уљето во моторот оди до 113 степени.Сменет е термостат со температура на отворање 87 степени.Кога темп.на моторот ќе дојде помеѓу половината и трета четвртина(ама тоа во возење ретко може да се случи,со многу форсирање или само во место со туражирање
) се вклучува 1-ва брзина на вентилаторот за ладење и темп.благо се враќа назад и пак тука си стои а 2-ра брзина не сум приметил да работи.Ја пробав рачно со жичка во конекторот на термодавачот се е ок,си се вклучува и 2-ра брзина.Некој совет околу ова,решение,и ако некој знае која е максималната темп.на уљето во моторот и дали постои сијаличка за предупредување во случај на прегревање на уљето?Благодарам на сите.(y)
 
Здраво на сите,имам Сеат Алхамбра 1.9 ТДИ 1999 год,за прв пат вакво возило,е сега кога ја возам по Стража на пр.температурата на моторот за малку ја преминува половината и тука си стои,сум го отворал капачето од казанчето за вода нема притисок,нивото на антифриз е нормално но температурата на уљето во моторот оди до 113 степени.Сменет е термостат со температура на отворање 87 степени.Кога темп.на моторот ќе дојде помеѓу половината и трета четвртина(ама тоа во возење ретко може да се случи,со многу форсирање или само во место со туражирање
) се вклучува 1-ва брзина на вентилаторот за ладење и темп.благо се враќа назад и пак тука си стои а 2-ра брзина не сум приметил да работи.Ја пробав рачно со жичка во конекторот на термодавачот се е ок,си се вклучува и 2-ра брзина.Некој совет околу ова,решение,и ако некој знае која е максималната темп.на уљето во моторот и дали постои сијаличка за предупредување во случај на прегревање на уљето?Благодарам на сите.(y)

Кој мотор ? ТДИ треба да има температура на шалт таблата од ФИКСНО 90 степени и да ме мрда.
Провери си го хладњакот и водната пумпа исто така.
 
Кој мотор ? ТДИ треба да има температура на шалт таблата од ФИКСНО 90 степени и да ме мрда.
Провери си го хладњакот и водната пумпа исто така.
Моторот е 110 кс.А каков проблем мислиш конкретно дека прави пумпата?И совет за чистење за ладњакот?Позз..
 
Моторот е 110 кс.А каков проблем мислиш конкретно дека прави пумпата?И совет за чистење за ладњакот?Позз..

Чистење на целиот разладен систем и промена на течноста за ладење (не се става вода туку g12 течност и се меша во сооднос кој е пропишан од производителот. Не се препорачува користење на Вода само во системот.

После чистењето на каналите на моторот и хладњакот и замена на течноста за ладење пожелно е да го смениш термостатот со оригинален таков (од увозникот земи си го).

Ако се е во ред температурата ќе то биде на СРЕДИНА и нема воопшто да мрда на десно при сите режими.

Ладњакот се чисти со средства за таа намена. Најквалитетни се Wurth. Но треба да се демонтира ладњакот од колата. Не верувај на адитиви. Деталното чистење ќе ти спаси многу главоболки.
 
сличен проблем имапе мој роднина со бензиски мотор 1.6 на ауди и испадна дека пумпата недава доволно проток. што е и најбитно,пумпите се релативно ефтини-околу 40 евра
 
сличен проблем имапе мој роднина со бензиски мотор 1.6 на ауди и испадна дека пумпата недава доволно проток. што е и најбитно,пумпите се релативно ефтини-околу 40 евра

Кинески има и поефтини
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom