Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Каде низ Скопјево има луѓе што растураат пежовци, контакт нешто било што..![]()
Маф сензорот е најпроблематичен.Истото и мене ми се случува на пасат б5 повеќе троши но не мора да значи дека е до тоа.Btw знае некој што пари би ме коштал да земам нов со се монтажа?Само се нагаѓа. Од се може да биде тоа. Во Пандата има 2 ламбда сонди, MAF сензор, IAC вентил (степ мотор), има и сензор за детонации, MAP сензор, сензор за позиција на брегастата. Може потрошњата да се зголеми и од проблематично вакуум црево итн...
Само со дијагностика и мерење на параметрите на сензорите во разни режими на работа на моторот може да се види каде е проблемот.
да прашам нешто , пред 1 саат возев форд фиеста 1,4 тдци 2003 год 170 000 поминато и на мајстор кога ја ставиа на компјутер покажа 2 грешки поточно недобар сигнал (контакт) мегу таблата и моторо и втората грешка у смисол моторо да ја губе силата и механичаро ме уверува дека можно е проблемо да е во некои сензори при возене да се изместат и да покажува затава грешка, пошто првио пат ка ја стави на ком појави 7 грешки ги избриша и после ги појави 2-те грешки со ги наведех на почетоко некое ваше мислење стручно нестручно?
Odi vo Agroservis na samiot vlez desno nakaj registracija i pobaraj go Viktor od Avtoklima Mitrevski. Deckoto e doktor za klimi.Да ми препорачате некој добар сервис за клими во Скопје?
За Volkswagen кола се работи, ако менува нешто во специјалноста на сервисите.
Здраво на сите,имам Сеат Алхамбра 1.9 ТДИ 1999 год,за прв пат вакво возило,е сега кога ја возам по Стража на пр.температурата на моторот за малку ја преминува половината и тука си стои,сум го отворал капачето од казанчето за вода нема притисок,нивото на антифриз е нормално но температурата на уљето во моторот оди до 113 степени.Сменет е термостат со температура на отворање 87 степени.Кога темп.на моторот ќе дојде помеѓу половината и трета четвртина(ама тоа во возење ретко може да се случи,со многу форсирање или само во место со туражирање
) се вклучува 1-ва брзина на вентилаторот за ладење и темп.благо се враќа назад и пак тука си стои а 2-ра брзина не сум приметил да работи.Ја пробав рачно со жичка во конекторот на термодавачот се е ок,си се вклучува и 2-ра брзина.Некој совет околу ова,решение,и ако некој знае која е максималната темп.на уљето во моторот и дали постои сијаличка за предупредување во случај на прегревање на уљето?Благодарам на сите.![]()
Моторот е 110 кс.А каков проблем мислиш конкретно дека прави пумпата?И совет за чистење за ладњакот?Позз..Кој мотор ? ТДИ треба да има температура на шалт таблата од ФИКСНО 90 степени и да ме мрда.
Провери си го хладњакот и водната пумпа исто така.
Моторот е 110 кс.А каков проблем мислиш конкретно дека прави пумпата?И совет за чистење за ладњакот?Позз..
сличен проблем имапе мој роднина со бензиски мотор 1.6 на ауди и испадна дека пумпата недава доволно проток. што е и најбитно,пумпите се релативно ефтини-околу 40 евра