- Член од
- 30 мај 2012
- Мислења
- 5.027
- Поени од реакции
- 2.889
Ako protropa lanecot ke go smenis i gotovo, isto ko rebrast. Nisto strasno. So taa razlika sto kaj korsata moze da izdrzi i 15+ godini i 200.000+km bez promena a rebrast se menja obavezno na 3-4 godini bez razlika na prevozeni kilometri. Obicno ne protropuva lanecot tuku popusta federceto na hidraulicniot zategac. Vo 70% od slucaevi problemot moze da se resi samo so promena na zategacot, ostanatite 30% problemot e vo izabeni klizaci zaradi neredovno menuvanje na ulje ili upotreba na ulje so slab kvalitet. Samoto lance ne pretstavuva problem, ama obicno se menja sve komplet. . EGR,luftmaser,bombina,senzori itn imaat skoro site motori od 97-8 nagore, toa ti e potrosen materijal. EGRto najubavo da se blindira uste odma koga ke se kupi kolata, na postarite vozila moze bez problem.[DOUBLEPOST=1406964502][/DOUBLEPOST]Како прво тие мотори имаат фабричка маана т.е. со ланецот кој протропува. Имаш интернет и види одзиви за тој мотор. второ моторот има проблем со ЕГР, сензорот за проток на воздух, бобината (се појавува т.е. misfire). Самиот мотор има проектиран ресурс не повеќе од 200000Км. Така да тоа со штрафот е исто така еден проблем. Има доста такви Корси со дефектни подизачи а тоа е зашто им дошол денот.
Kaj nas tesko da kupis original. Sve se kopii. Original prednica komplet kosta preku 600 evra samo za delovite zboram, a kaj nas *kobajagi* originalna cini 250.Подобро е оригинална од производителот одколку репарирана зашто репарираниот кратко трае за 2-4 години зависи како го сочуваш додека оригиналниот ќе тера со години се разбира ако го сочуваш е сега цената меѓу тие двете опции разликата е околу 100 евра дури и помалку па види кое се исплати,а предницата на Голф 2 тоа е друга приказна и нема смрт.
Podobra opcija e repariranje, 600-1000 denara e od parce sose montaza na lice mesto. Ne gi repariras site ramenja nego samo tie sto se rastropani
Последно уредено: