Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Сакам да ставам Angel Eyes на фиат браво, треба да ги отворам скроз фаровите? и дали е препорачливо и можно тоа или ?
 
Сакам да ставам Angel Eyes на фиат браво, треба да ги отворам скроз фаровите? и дали е препорачливо и можно тоа или ?
Да ќе треба да се отворат (се печат во печка да се одлепат), местиш ангел ајс и потоа повторно да се залепат со квалитетен лепак за фарови
 
Tie motori se megju najdobrite od opel, pusti gi slepcive tuka sto nemaat pojma. Edinstvena maana im e sto brcat kako motorna pila inaku se top i se prakticno neunistivi. :)
Kaj toj tip na korsa mislam ima edna tocka kade sto auspukot e zasrafen na sasijata odma pod toplotniot zid pozadi motorot, na srafot ima mislam edni gumicki i tie se kinat sto moze da predizvika rezonancija i vibracija koja se prenesuva na celiot auspuk i motor. Isto taka moze da ima otkrseno parce od katalizatorot pa toa da vibrira nekade vnatre vo auspuhot. Ako e rasipan-zaglaven nekoj podizac sto epten retko se slucuva ke straka na niski vrtezi, a koga ke mu dades gas tropkanjeto se gubi.
Isto proveri gi drzacite na motorot i srafovite sto gi drzat da ne e nekoj labav.
Znae da se sluci ia da e zatnato sitoto za ulje vnatre vo karterot, ako redovno ne se menjalo i doturalo ulje, e vo ovoj slucaj moze da tropkaat podizacite i na niski i na visoki vrtezi poso ke nema dovolen pritisok i dotur na ulje vo glavata. Istoto vazi ako zaebava uljnata pumpa.

Како прво тие мотори имаат фабричка маана т.е. со ланецот кој протропува. Имаш интернет и види одзиви за тој мотор. второ моторот има проблем со ЕГР, сензорот за проток на воздух, бобината (се појавува т.е. misfire). Самиот мотор има проектиран ресурс не повеќе од 200000Км. Така да тоа со штрафот е исто така еден проблем. Има доста такви Корси со дефектни подизачи а тоа е зашто им дошол денот.
 
BMW-то е супер кола и јас се думав да купам ама ми рекоа ово-оно,чини-нечини,дрн-дрн и преку глава ми оди и си купив Ауди А4 и не се каев и одлично ме служи и доста е брз затоа размисли малку ;)
Од прилика цена за овие модели? :)
 
Па добро, не можам да се пожалам од колата, каде се низ европа не ме однесе и тоа товарена ко магаре. И ја поклонив на сестра ми пред неколку месеци, не ја возам веќе, ама не ми се остава така да ја вози, срце ме боли :)
Одржувано е количево по пропис, масла, филтри, подвозје, се е средувано на време, ништо не е оставено на мајсторското 'ќе тера'.

Да се вратам на проблемот.
Интересно е што низ град, звуков го нема, се појавува при поголемо оптоварување(угорница). Ќе ја пробам деновиве до водно за 100% да го потврдам ова.
Најбитното, познава ли некој салам мајстор во скопјево што ќе направи асална дефектажа, земајќи ги сите симптоми во обзир, а не некој што ќе ја стави на компјутер и ќе ме тера да сменам еден куп сонди :)
Јас имам таква корса и кај мене се случува истото по замена на ланчето и јас мислев дека е нешто со него но сервисер установи дека се хидро улични подизачи кај нас во струмица коштат околу 450 ден за еден а ги има 12 или комплет поправка околу 100е со работна рака деновите ке ја однесам да ја средат па ке ти пишам што како.
 
Колку пари е казната ако почетник вози кола појака од 100 коњски сили?
 
Не заборавај Ауди а4 има алуминиумска предница ко Пасат над 1998 година. Нежна предница
Се што е над 2001 тие нежна предница веќе се надминати и сега се поцврсти проверено .Инаку пасат и ауди предницата се малку различни иако се во иста групација бидејќи ако би биле исти тогаш и цената за поправка на предница би биле исти,но не е така инаква е.
 
Последно уредено:
Од прилика цена за овие модели? :)
На кој мислиш на Ауди А4 или BMW 320d , кај Аудито тешко да најдеш под 5500 евра додека BMW-то од 4000 до 4500 евра преку сила кај двата се од 2001-2003 год.
 
Се што е над 2001 тие нежна предница веќе се надминати и сега се поцврсти проверено .

Сигурно не е појака предницата од онаа на Голф 2. Сите се со алуминиумски рамења. Но за среќа има и луѓе што репарираат предница. Сами преценете дали е подобро репарирана или оригинална од производителот.
 
Јас имам таква корса и кај мене се случува истото по замена на ланчето и јас мислев дека е нешто со него но сервисер установи дека се хидро улични подизачи кај нас во струмица коштат околу 450 ден за еден а ги има 12 или комплет поправка околу 100е со работна рака деновите ке ја однесам да ја средат па ке ти пишам што како.
Колку имаш поминато? и на колку менуваше ланче? јас имам скоро 80.000км поминато, корсата е со истиот мотор од тој модел 98-00 год
 
Имам форд фиеста 2003 година.. во последно време започна нешто да тропа кога колата е во лер, значи кога не е под гас, и кога има кумплунг стиснато.. Инаку се друго најнормално си функционира...Ја однесов кај најблискиот автомеханичар ми рече дека станува збор за некој хидроуличен затегач ( дуг лагер или како и да се вика) сигурна сум дека знаете за што зборувам, па да не испаднам смешна Е сега.. имам две прашања.. едното е колку чини таков лагер нов да се купи, и дали колата вака како што е можам да одам на краток пат од околу 150 км... дали има некоја опасност како за колата така и за мене... бидејќи патот ми е неодложен...

Колку и да стружи овој лагер не бти требало да направи проблем,освен ако целосно не се скрши што мислам неможи да се случи.Обично и новиот лагер што ќе го ставиш за брзо време ќе појави звук пошто со гаранција не е оригинален ,без обзир од кај ќе го купиш.

Ако не ти се фрлаат пари направи вака(ако се разбираш од механика):

извади го друг лагерот,ќе го ставиш во конзерва,ќе ставиш товатна маст и пополека ќе загреваш.Кога ќе се стечни маста таа ќе навлези низ зјајевите внатре во лагерот и така ќе се подмачка.После чекај да се олади и стврдни маста и монтирај.Разлика ќе има само од истрошеноста на внатрешните куглички,но тоа е само кога го притискаш кумплугот.Друга функција нема овој лагер.Во движење товарот го превзема вратилото од мењачот и коленастото вратило споени со ламелата.

Сум го правел ова многу пати но на поевтини коли
 
Колку имаш поминато? и на колку менуваше ланче? јас имам скоро 80.000км поминато, корсата е со истиот мотор од тој модел 98-00 год
195 ијлади имам поминато на 170 го менував ланецот со затегачи бидејки прескокна 2 заба срека немаше друга штета. Инаку како што читав по нет ланчето со затегачите се менува на 100 ијлади но кај нас владее мислењето дека воопшто не се менува.
 
Последно уредено:
195 ијлади имам поминато на 170 го менував ланецот со затегачи бидејки прескокна 2 заба срека немаше друга штета. Инаку како што читав по нет ланчето со затегачите се менува на 100 ијлади но кај нас владее мислењето дека воопшто не се менува.

Се менува кога ќе протропа.
А ако прерипа Господ нека ти е напомош. На ниеден светски форум таква корса не постои со над 200000км без да била ремонтирана. Тоа е малолитражен мотор и како и други такви мотори е со мал ресурс.
 
Сигурно не е појака предницата од онаа на Голф 2. Сите се со алуминиумски рамења. Но за среќа има и луѓе што репарираат предница. Сами преценете дали е подобро репарирана или оригинална од производителот.
Подобро е оригинална од производителот одколку репарирана зашто репарираниот кратко трае за 2-4 години зависи како го сочуваш додека оригиналниот ќе тера со години се разбира ако го сочуваш е сега цената меѓу тие двете опции разликата е околу 100 евра дури и помалку па види кое се исплати,а предницата на Голф 2 тоа е друга приказна и нема смрт.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom