Копие на кодиран клуч се прави лесно и евтино но, само за отварјане на вратите с него не можеш да стартираш двигател.Ако може да ми се помогне ,плис (не од кола во вир туку ве молам ) ,
колава е со кодиран клуч и кај овластениот сервисер ми бараат 50 евра да си направам копија.
Дали постои неовластен сервисер за таа работа и колку многу поевтино би било ?
:uvo:
ај ако може т.е ако некој знае повеќе за колава, онака буричкав по нет и налетав на ова, баш ме интересираат детали, кола и пол ама и име и пол
Fala Dzish!Разликата ке ти ја опишам вака... Оние што имаат повеќе вентили имаат подобар довод на мешавината бензин/воздух, исто и подобар издув а со тоа во еден работен такт може да согори повеќе гориво = поголема сила на моторот. Впрочем за да се добие поголема сила и се полираат каналите кои го доведуваат горивото до вентилот. И секоја поголема сила се осеќа во возење. Еве ти пример... Фиеста 1.3 со 8 вентили развива 75 кс (тука некаде), а истата со 1.2 16 вентили ги развива истите кс, само 100 кубици е помалку. Сепак ова се мали мотори, кај поголемите е поизразена разликата. Ако имаш уште нејасно... прашувај!
Fala Dzish uste ednas,samo vo momentov imam nesto rabota i ke moram da se odjavam,no eve ti vetuvam deka ke pobaram vecerva i ke pisam najkasmo do utre.Pozz:smir:Види вака.... Пошто новите мотори се контролирани од компјутер, не е проблем да се истјунира чипот и да добиеш 1.4 и 1.6 мотор (и двата со по 8 вентили) да имаат ист број на кс. Само си менуваш чипот и толку. Инаку 16 вентилскиот (1.4) според мене е подобар, почепкај на нет да видиш колку е разликата во кс во споредба со 8 вентилскиот (и да пишиш тука), а види и колку е 1.6 па ке споредуваме.
Dzish najdov vaka:Види вака.... Пошто новите мотори се контролирани од компјутер, не е проблем да се истјунира чипот и да добиеш 1.4 и 1.6 мотор (и двата со по 8 вентили) да имаат ист број на кс. Само си менуваш чипот и толку. Инаку 16 вентилскиот (1.4) според мене е подобар, почепкај на нет да видиш колку е разликата во кс во споредба со 8 вентилскиот (и да пишиш тука), а види и колку е 1.6 па ке споредуваме.
Иванчо... Сега километражата работи или не работи? Бензин или дизел? Ова ти е за обртомерот:ако е бензин обртомерот е поврзан на бомбина (или некое слично електронско делче) којзнае што е чаднато штом викаш дека внатре е се ок, ако е дизел, 100% ти има рикнато алтернаторот или некое реле што е врзано на него за да работи обртомерот.За поло фох 3 95 год ми рикна брзиномерот и обртомерот , останатите стрелки за температура и за гориво раборат се во ред исто и километражата работи.
Е не се во боја со кооаросеријата знаци стандарни се црни нема никаква основа и јас разбрав дека повеке од 100 евра нема да биде за двата ...............туку види ова за полово да не знаес со е фркатаЗа Иванчо: Ако браниците биле во боја со каросеријата, тоа ке се среди за некаде 500-1000 денари (ако не се оштетени, само фарба за работна рака+бојата, прајме муабет за мајстор во Битола). Ако не се во боја, немој да се трудиш да ги фарбаш, бидејки треба шприц-кит за пластика кој е многу скап, во спротивно ке ти се лупат.