Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво моторџиски народе, вака ми треба некој предлог за кола (нова до 10 илјади евра) фала однапред (јас искрено сум тапа од коли):smir:.
па, основна врезија на пунто, а ако фрлиш уште 500-1000 ќе земеш со малце опрема, или основна корса, клио,207 и така. калос фулка е околу 9500, ем ќе ти останат 500 евра да ме частиш нешто. или спојлерче да си стаиш -))
иначе, основните сеа идат со некој додаток... ко серво обавезно и електрика напред. ваљда. неам прошетано за сигурно да ти кажам.
иначе, најубаво ти е да си ги прошеташ салоните, и да пишеш цени за колите и нивна опрема, па ние да ти дадеме совет. пошто кога одиш таму, те примавуваат со некое попустче или + опрема.
ама за 10000, ја би зел основно пунто... мада, калосот ќе ме копка.
 
па, основна врезија на пунто, а ако фрлиш уште 500-1000 ќе земеш со малце опрема, или основна корса, клио,207 и така. калос фулка е околу 9500, ем ќе ти останат 500 евра да ме частиш нешто. или спојлерче да си стаиш -))
иначе, основните сеа идат со некој додаток... ко серво обавезно и електрика напред. ваљда. неам прошетано за сигурно да ти кажам.
иначе, најубаво ти е да си ги прошеташ салоните, и да пишеш цени за колите и нивна опрема, па ние да ти дадеме совет. пошто кога одиш таму, те примавуваат со некое попустче или + опрема.
ама за 10000, ја би зел основно пунто... мада, калосот ќе ме копка.

фала:smir:
 
Ако си во голема дилема, мислам треба да го видиш и Поло-то... Инаку прошетај по салоните, научи цена а има ваква тема (слична) за купување автомобил до 8.000 евра. Одма ке ја преправиме да биде за 10.000 па ке видиш што ке ти препорачаат форумџиите :)
 
a da napravis i za na staro do 10000 evra:) Pa da sporedi. Ja da imam 10000 evra bi zemal na staro od 2001 god i toa top kola
 
Нико, ново си е ново старо си е старо. Колку сака нека е топ, најубава кола е нова кола :) Старото се знае, не си прв газда незнаеш колку поминала колата ниту каде е возена и каква е. А новата си ја вадиш од салон, стварно губиш на цената ама знаеш дека како што ке си ја чуваш ти никој нема да ја чува.
 
Abe vo pravo si. Ama jas pre bi vozel Audi A4 ili Passat otkolku Punto. Ali jbg novo e novo
 
Абе ако би се прашувал јас... За 10.000 евра би земал Мерцедес Е класа од 96-та... Бар ке возам кола не играчка како Поло, Фиеста, Пунто.... И озбилно да имам толку пари за возило, знам кој ке го земам. Има еден бт бел, многу кеиф ми прави е300 турбоДизел... али јебига се задоволувам со Форд Ескорд караван :)

Кој еднаш се возел во возило, да има трокрака ѕвезда на хауба... Тешко дека ке се навикне на друго.
 
И јас би играл како Џиш, само како за секоја кола купена на старо, однеси ја предходно на преглед кај некој саглам мајстор.
Инаку мене и 4 круга ми вршат работа:)
 
Ќе ја биде нова за стара не ни станува збор, новото си е ново, и и матиз да е нов ќе биде барем 5 години нема да легнувам под моторот.
 
Помош за кодиран клуч

Ако може да ми се помогне ,плис (не од кола во вир туку ве молам :) ) ,

колава е со кодиран клуч и кај овластениот сервисер ми бараат 50 евра да си направам копија.

Дали постои неовластен сервисер за таа работа и колку многу поевтино би било ?

:uvo:
 
Ако може едно прашање од мене... Што е разликата кога ќе се каже кола од од 1300 cm3 а има 95КС или пак кола од 1200 cm3 а има 150 или 200 КС (КС - коњски сили), нема ли некој сооднос помеѓу тие две работи коњските сили и кубикажата..?
 
Konjskite sili oznacuvaat kolkava sila ima motorot, dodeka kubikazata oznacuva kolkav e volumenot na motorot, odnosno kolku vozduh moze da sobere vo site cilindri.
 
Ако може да ми се помогне ,плис (не од кола во вир туку ве молам :) ) ,

колава е со кодиран клуч и кај овластениот сервисер ми бараат 50 евра да си направам копија.

Дали постои неовластен сервисер за таа работа и колку многу поевтино би било ?

:uvo:
Вака сега... Кодиран клуч поновиве возила имаат сите. Тоа е за заштита од кражба. Ако ти бараат тука 50 евра, во грција ке ти бараат 30. Има мастер клуч од кој може да се изработи кодираниот. Од кодиран копија можат да ти направат ама обична. Во секој случај ако направиш обична копија ке те кошта некаде 10-15 евра, ке можеш да ги отклучуваш/заклучуваш вратите, нема да може да стартова моторот. А гледам нешто вир спомнуваш... што се деси со клучот? Го изгуби?

@Вино... Бељабагер добро ти објаснал, јас само ке го надополнам. Тој мотор што е 1.3 со 95 кс, е далеку поиздржлив од онај 1.2 со 200 кс. Инаку мислам дека тие 1.2 мотори се ванкелов, што се вградува во Мазда рх8, така да немој да те лажи кубикажата. Тој мотор и ото мотор (оние што се стандардни во возилата) треба да го споредуваш со 2.8
 
Ако може да ми се помогне ,плис (не од кола во вир туку ве молам :) ) ,

колава е со кодиран клуч и кај овластениот сервисер ми бараат 50 евра да си направам копија.

Дали постои неовластен сервисер за таа работа и колку многу поевтино би било ?

:uvo:
1. да си платиш 50 евра.
Кај некои со мастер клучот се прави копија со код, а кај некои само во сервис со картичката од колата кај стои кодот (бар код покриен со фолија кој не смееш да го гребеш)

2. Поефтина опција:
Си најдеш квалитетен мајстор кој има и компјутер во сервисот, и се занимава со дијагностика.
Истиот го вади декодерот, средува во компјутерот и ја возиш колата со нормална брава, без декодер.
Е сега нема да имаш заштита, а ќе те фати доста поефтино.

3. Користи си го резервниот клуч :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom