Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Drzi go prekidacot pritisnat 10tina sekundi mislam bese moze i vise i ke startuva na plin kolata
No mozno e softverot da ima ogranicen broj na vakvi startuvanja(staveni se za ako imas problem na benzin da mozes sepak da se dovozis do servis)

го држиш копчето стиснато додека даваш контакт и веднаш ке се запали зелено. значи верглаш и палиш на плин... АМА!!!! 5 до 10 пати може ова и после мораш на ресет во плимонт... меѓутоа друга работа што може да се направи е да се спушти температурата подоле... зборам за работната температура за префрлање. ова е возможно но незнам колку е дозволиво од страна на фабриката на ланди. појди во плимонт и они ке ти објаснат поубаво.. ај да не замарам јас, ама кај мене е наместено на 15 степени... што значи дека... (не зборам поише ке ме тепа чичко плимонт)
 
Имобилајзерот ми се расипа, кога ке пуштам контакт внатре се свети свири и несака колата да запали, сега е исклучен, дали може некако да се поправи или треба да барам нов. инаку се работи за ровер 214?

Како го расипа? сега исклучен ти е, или немозеш да ја запалиш колата, Имам и јас Ровер, ке го прашам мојот мајстор па ке ти кажам!

--- надополнето ---

Дечки имам едно прашање, се работи за пасат 2006 година проблемот е во тоа што поради влечење на камп приколка на долга релација, задниот дел на возилото клекна а предниот се подигна, мислевме дека по одреден период ке се врати во нормала но ништо, е сега кога ке седнат двајца на задните седиште колата уште толку клекнува, исто така има мали проблеми со сопирачките поради тоа што е предницата подигната, прашањето ми е како да ја вратам колата во првобитната положба односно што треба да се смени дали само амортизерите или и спиралите, или... треба уште нешто да се направи? Ако знае некој или имал слично искуство нека пише!
 
Како бе ме чудите ова со плинов горе... југото мое има некој 6-7 години плин па директ на плин пали...

--- надополнето ---

[/COLOR]Дечки имам едно прашање, се работи за пасат 2006 година проблемот е во тоа што поради влечење на камп приколка на долга релација, задниот дел на возилото клекна а предниот се подигна, мислевме дека по одреден период ке се врати во нормала но ништо, е сега кога ке седнат двајца на задните седиште колата уште толку клекнува, исто така има мали проблеми со сопирачките поради тоа што е предницата подигната, прашањето ми е како да ја вратам колата во првобитната положба односно што треба да се смени дали само амортизерите или и спиралите, или... треба уште нешто да се направи? Ако знае некој или имал слично искуство нека пише!

Амортизерите, иам пријателче шо го претовари назад на приколката и истото му се деси на мерцедес 250 Д... е сеа нз види пробај...
 
Како бе ме чудите ова со плинов горе... југото мое има некој 6-7 години плин па директ на плин пали...

--- надополнето ---



Амортизерите, иам пријателче шо го претовари назад на приколката и истото му се деси на мерцедес 250 Д... е сеа нз види пробај...


Фала, бтв ако знае некој повеќе нека пише!
 
Дечки имам едно прашање, се работи за пасат 2006 година проблемот е во тоа што поради влечење на камп приколка на долга релација, задниот дел на возилото клекна а предниот се подигна, мислевме дека по одреден период ке се врати во нормала но ништо, е сега кога ке седнат двајца на задните седиште колата уште толку клекнува, исто така има мали проблеми со сопирачките поради тоа што е предницата подигната, прашањето ми е како да ја вратам колата во првобитната положба односно што треба да се смени дали само амортизерите или и спиралите, или... треба уште нешто да се направи? Ако знае некој или имал слично искуство нека пише!

амортизерите на полнење... плус спирали или федер платна отишле дефинитивно...
 
A колку чини тоа полнење на амортизери,спирали,федер платна и слично??Прашувам зашто сум слушнал дека после полнење амортизерите треба да се сменат во рок од 2 години...И мене некако малку како клапната да ми е позади ... :)
 
Значи 4 амортизери и 4 спирали. Фала

не не... 2 амортизера и 2 спирали... само задните... тоа што однапред се издигнала колата е ефект од пропаѓањето позади. кога позади ке се РЕПАРИРА автоматски и напред ке си дојде на свое место.
A колку чини тоа полнење на амортизери,спирали,федер платна и слично??Прашувам зашто сум слушнал дека после полнење амортизерите треба да се сменат во рок од 2 години...И мене некако малку како клапната да ми е позади ... :)

полнење амортизери е различно.. зависи од моделот нели, ама се движеи помеѓу 800 и 3000 денари. некој ќе рече па 3000 е нов амортизер... е па не баш. тој што е за репарирање 3000 денари, нов кошта 10.000 денари...
а спирали не препорачувам да се поправаат, бидејки тоа е материјал кој веке претрпел замор и го сменил својството. значи за спирали и федер платна се менуваат со нови. има некои што ги греат со бренер и ги растегнуваат ама тоа не трае долго...

полнењето амортизери во голема мера зависи од мајсторот што ги прави. имам ситуации на кои репарирањето на амортизерите трае веќе 6-7 години и нема проблем, ама има ситуации каде испуштиле за 6-8 месеци... па пак идеш на полнење, нели, во гарантен рок (сите даваат од 12 до 15 месеци гаранција) и таман ке ти истече гаранцијата пак издишале-истекло маслото...

понатака има амортизери кои не се репарираат... например еден убав дел од француските возила имаат гасно-уљни амортизери. тие не се репарираат... чаре? се разбира, нови...
 
Значи колата ми брчи многу (фелиција 98 ) па сакав да си зеам оригинал лонци мислам дека се два...па карши олимписки до сервисот на мерцедес има резервни делови за шкода па прашав и ми кажаа 2100 еден лонец + 2100 другиот демек оригинал за шкода чешки производ...па да прашам дали е паметно да зеам дали имал некој земено од некаде па му служел добро итн....пошто пред 7-8 месеци се дупна фабричкиот па наместив друг откажа за 6 месеци...па сеа да не се заебам again...
 
Значи колата ми брчи многу (фелиција 98 ) па сакав да си зеам оригинал лонци мислам дека се два...па карши олимписки до сервисот на мерцедес има резервни делови за шкода па прашав и ми кажаа 2100 еден лонец + 2100 другиот демек оригинал за шкода чешки производ...па да прашам дали е паметно да зеам дали имал некој земено од некаде па му служел добро итн....пошто пред 7-8 месеци се дупна фабричкиот па наместив друг откажа за 6 месеци...па сеа да не се заебам again...

Прашај во НОМИНАЛ во Влае во белите кули мислам дека е првата кога одис натака и им е однадвор на главна улица таму имаат дуќан,и имаат во Момин поток еден мислам распрашај се види специјализирани се за ауспуси,акумулатори и слични работи.И јас имам фелиција кога бев во плимонт незнам како видоа(бутнаа нешто во него) дека малку е оштетен ама не брчи туку пука по малку кога ке дадам гас нагло и кога ке отпуштам.П.С колку ти троши (и дали е плин/бензин) :)
 
не не... 2 амортизера и 2 спирали... само задните... тоа што однапред се издигнала колата е ефект од пропаѓањето позади. кога позади ке се РЕПАРИРА автоматски и напред ке си дојде на свое место.


полнење амортизери е различно.. зависи од моделот нели, ама се движеи помеѓу 800 и 3000 денари. некој ќе рече па 3000 е нов амортизер... е па не баш. тој што е за репарирање 3000 денари, нов кошта 10.000 денари...
а спирали не препорачувам да се поправаат, бидејки тоа е материјал кој веке претрпел замор и го сменил својството. значи за спирали и федер платна се менуваат со нови. има некои што ги греат со бренер и ги растегнуваат ама тоа не трае долго...

полнењето амортизери во голема мера зависи од мајсторот што ги прави. имам ситуации на кои репарирањето на амортизерите трае веќе 6-7 години и нема проблем, ама има ситуации каде испуштиле за 6-8 месеци... па пак идеш на полнење, нели, во гарантен рок (сите даваат од 12 до 15 месеци гаранција) и таман ке ти истече гаранцијата пак издишале-истекло маслото...

понатака има амортизери кои не се репарираат... например еден убав дел од француските возила имаат гасно-уљни амортизери. тие не се репарираат... чаре? се разбира, нови...

фала onak, иначе полнење амортизери во Струмица 1200 мкд!
 
Дечки ако може препорака што уље (марка) да ставам на Felicia II '99, како што знам од фабрика препорачуваат минерално, ама па ретко гледам сопственици на Felicia што ставаат минерално, повеќе ставаат полусинтетик. Ако има некој совет, искуство нека пише.
 
И јас би сакал некој да ми препорача некое уље пошо планирам да го сменам деновиве ама незнам од кое да земам??
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom