Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки имам Фелиција и едно прашање :) Зашто кога ке олади малку моторот (или целовечерно стоење) на плин не пали од прва туку како да пали и одма гаси,и прави 2-3 пати така и после ќе запали или понекогаш па ич нема да запали колку и да верглаш(можеби пресисува).Свеќици има сега сменето,филтер за воздух сменето буквално се е сменето,уље сменето,гаста е е штелувана,плинот е штелуван исто така,сум пробал со плинови од 2-3 бензински исто е од секаде неможе плинот секаде да е толку шит,ова првпат ми се има случено во Маврово за 1-2 Мај и од тогаш натака нонстоп прави вака.На бензин ќе пробам деновиве затоа што сум немал време до сега :)
Прашањево адресирај го до Плимонт или Онак... тие се по плинојте, така да од нив чекај одговор постручен.
 
Прашањево адресирај го до Плимонт или Онак... тие се по плинојте, така да од нив чекај одговор постручен.


:pos2: Јас сакав да видам прво општо па после стручно мислење затоа што и онака треба да ја носам да ми мењаваат мембрани али за некоја недела до две тоа :)
 
да пробаш дизел варијанта од истово да најдеш, JTD на пример...

Не го пратиш муабетот. Прашувам за фаровите и штоповите како можам да ги одлепам на Бравото, па ја постирав сликата пошто ме прашаа за која кола станува збор.
 
Дечки имам Фелиција и едно прашање :) Зашто кога ке олади малку моторот (или целовечерно стоење) на плин не пали од прва туку како да пали и одма гаси,и прави 2-3 пати така и после ќе запали или понекогаш па ич нема да запали колку и да верглаш(можеби пресисува).Свеќици има сега сменето,филтер за воздух сменето буквално се е сменето,уље сменето,гаста е е штелувана,плинот е штелуван исто така,сум пробал со плинови од 2-3 бензински исто е од секаде неможе плинот секаде да е толку шит,ова првпат ми се има случено во Маврово за 1-2 Мај и од тогаш натака нонстоп прави вака.На бензин ќе пробам деновиве затоа што сум немал време до сега :)

Decko tebe ocigledno ne ti objasnile tie so ti go mestele plinot deka laden motor se startuva isklucivo na benzin, posebno vo zima. Zosto? Eve vaka, plinot sto e vo bocata e vo tecna sostojba, a vo cilindrite vlaga vo vid na gas koj ima mnogu niska temperatura, sea ne mi tekinja kolku bese no e pod 0 i normalno motorot ne moze da zapali. E sea zasto prvoto palenje treba da e na benzin. za da plinot ne vlaga u motorot so teperatura pod 0 niz rasplinjacata pominuvaat creva niz koi tece tecnosta so koja se ladi motorot, koja go zagreva plinot da ne vleguva laden vo motorot. Zatoa tie sto ne go praktikuvaat ova vo zima im zamrznuva raslinjacata i menjaat membrani po 2 pati godisno. Znaci pali na benzin povozi na benzin 1 kilometar kolku malku da zagree motorot pa potoa prefrli ja kolata na plin.
 
Decko tebe ocigledno ne ti objasnile tie so ti go mestele plinot deka laden motor se startuva isklucivo na benzin, posebno vo zima. Zosto? Eve vaka, plinot sto e vo bocata e vo tecna sostojba, a vo cilindrite vlaga vo vid na gas koj ima mnogu niska temperatura, sea ne mi tekinja kolku bese no e pod 0 i normalno motorot ne moze da zapali. E sea zasto prvoto palenje treba da e na benzin. za da plinot ne vlaga u motorot so teperatura pod 0 niz rasplinjacata pominuvaat creva niz koi tece tecnosta so koja se ladi motorot, koja go zagreva plinot da ne vleguva laden vo motorot. Zatoa tie sto ne go praktikuvaat ova vo zima im zamrznuva raslinjacata i menjaat membrani po 2 pati godisno. Znaci pali na benzin povozi na benzin 1 kilometar kolku malku da zagree motorot pa potoa prefrli ja kolata na plin.

Јас 5 години го имам плинот вградено,скоро ниту еднаш не сум го практикувал ова(многу ретко) и ниедна зима не сум имал проблеми со палењето нити пак сум менувал мембрани или било што во врска со плинот.И потрошувачката ми е околу 9 литри така се движи.Него последен пат во Маврово за 1-2 Мај несакаше да запали незнам зашто,само верглаше и најверојатно пресиса па запали после 10-на минути и од тогаш прави понекогаш така еве ја возам на бензин сега ок е,факт е дека после 5 години редно е да ги сменам мембраните.А и ова со палењево освен во Маврово(друг е воздухот,повеќе влага има едно друго) кога несакаше истово се случи и во Скопје пред неколку денови кога врнеше и денот после него ми правеше проблеми.
 
MOze i vlagata da ti prai problemi alma siguren sum deka i membranata ti e otidena veke, a nemora da znaci deka ako palis na plini u zima ke ti se zaebe membranata odma, moze i da trae ali i go skratuvas rokot na traenje na toj nacin, ja u golfot iam plin vise 6-7 godini stalno koa e laden si go palam na benzin i nemam nikakov problem ni so membrana ni so niso drugo so ima vrska so plinot se si raboti kako novo.
 
На колку време или километри се менуваат мембраните на расплињачата?
 
Каде има продавница или некој магацин за авто козметика? На пример за сонакс.
 
Ми треба глава од Опел Кадет 1.6д, да не има некој тука или да не знае од каде може да најдам да купам?!
 
Дечки имам Фелиција и едно прашање :) Зашто кога ке олади малку моторот (или целовечерно стоење) на плин не пали од прва туку како да пали и одма гаси,и прави 2-3 пати така и после ќе запали или понекогаш па ич нема да запали колку и да верглаш(можеби пресисува).Свеќици има сега сменето,филтер за воздух сменето буквално се е сменето,уље сменето,гаста е е штелувана,плинот е штелуван исто така,сум пробал со плинови од 2-3 бензински исто е од секаде неможе плинот секаде да е толку шит,ова првпат ми се има случено во Маврово за 1-2 Мај и од тогаш натака нонстоп прави вака.На бензин ќе пробам деновиве затоа што сум немал време до сега :)

сиромашна смеша на гриво во клип... тоа нај више алудира.. чим на ладно е запали-изгаси, тоа значи дека нема доволно плин во клиповите, а од друга страна кога е загреан моторот фино си работи и пали... а тоа се рефлектира нај често кога мембраните се појдени т.е. дојдени за мењавање... време му е за нови мембрани...

--- надополнето ---

Decko tebe ocigledno ne ti objasnile tie so ti go mestele plinot deka laden motor se startuva isklucivo na benzin, posebno vo zima. Zosto? Eve vaka, plinot sto e vo bocata e vo tecna sostojba, a vo cilindrite vlaga vo vid na gas koj ima mnogu niska temperatura, sea ne mi tekinja kolku bese no e pod 0 i normalno motorot ne moze da zapali. E sea zasto prvoto palenje treba da e na benzin. za da plinot ne vlaga u motorot so teperatura pod 0 niz rasplinjacata pominuvaat creva niz koi tece tecnosta so koja se ladi motorot, koja go zagreva plinot da ne vleguva laden vo motorot. Zatoa tie sto ne go praktikuvaat ova vo zima im zamrznuva raslinjacata i menjaat membrani po 2 pati godisno. Znaci pali na benzin povozi na benzin 1 kilometar kolku malku da zagree motorot pa potoa prefrli ja kolata na plin.
па не се согласувам со тебе во целост... до некаде си во право ама и грешиш малку.... тоа за палење на бензин па на плин зависи од возилото, типот на расплињача и изведбата... значи ако се погодени 3 фактори битни, никогаш нема да имаш мака за палење на плин нити пак проблеми, како и последици. ниската температура што ја спомињаш е негде околу -70 степени. на толку замрзнува расплињачот ако ти смрзне воопшто... значи индивидуално е. јас цел живот, сите коли ги палам на плин дури и надвор кога е -25... како што реков, зависи од уредот, изедбата а и возилото... што е нај битно за да палиш на плин одма? нај битно е да имаш чист антифриз-не мешан со вода, понатака добра водна пумпа и што пократки црева и секако соодветна расплињача...

--- надополнето ---

Каде има продавница или некој магацин за авто козметика? На пример за сонакс.

хубо маркет, сонакс и некои други фирми со комплетни продукти за авто козметика... спреми си доста кеш, зашто очи ке ти се напунат од избор... ке се подлажеш ке посакаш се да земеш... има ама баш се...

--- надополнето ---

На колку време или километри се менуваат мембраните на расплињачата?

дискутабилно е ова... од фирма до фирма производител, домакинското одржување на уредот и секако квалитет на гориво... од 50 до 200 илјади киломатри... кај нас 50 до 100 илјади е максимумот...
 
Ај кога сме веќе кај плинот...
Мене секогаш ми е на бензин па на плин....
т.е. автоматски е демек ама секогаш иде на бензин прво.
Како да се смени тоа ? Или да префрла на плин на помала температура, што мора да загрева толку мајкуму скап е бензинот :)
 
Ај кога сме веќе кај плинот...
Мене секогаш ми е на бензин па на плин....
т.е. автоматски е демек ама секогаш иде на бензин прво.
Како да се смени тоа ? Или да префрла на плин на помала температура, што мора да загрева толку мајкуму скап е бензинот :)

прво треба да кажеш каков плин имаш па после солуцијата се дава... а дека се прави секој плин се прави... само секој на свој начин...
 
прво треба да кажеш каков плин имаш па после солуцијата се дава... а дека се прави секој плин се прави... само секој на свој начин...
Ланди ЛСИ (блу) 4 цилиндри.
Ford fiesta 1.3
во плимонт местен...
 
Drzi go prekidacot pritisnat 10tina sekundi mislam bese moze i vise i ke startuva na plin kolata
No mozno e softverot da ima ogranicen broj na vakvi startuvanja(staveni se za ako imas problem na benzin da mozes sepak da se dovozis do servis)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom