Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
ако немаш искуство....не купувај ништо. а посебно тоа се однесува на фарбање на браници каде треба специјална подлога а понекогаш и боја која е отпорна на кршење или т.н. ,,гумени бои,,
 
@Albertos ги читав задниве страници и гледам дека несебично помагаш и навистина имаш знаење.
Кажи ми според тебе Голф 6 1.6 или 2.0 дизел е подобро да се земе. Можам ли да најдам Ауди 2010-2011 по таа цена на голфот?

Како што пишал членот погоре 1.6 тди не се баш погодени. Колку што се сеќавам беа повлечени како нови на 70-80000км поради некои проблеми со ланецот.
Јас сум имал 1.6 тди но беше доста нов само 4-5 години стар.
Јас Немав проблеми, но по странски читам дека луѓе се жалат.

Како и да е јас кога би бирал би го избрал 2.0ТДи бидејќи е проверен и поснажен мотор.
Еден интересен поратојк за продажбата на VW .Во Швајцарија за 2015 година.
2.0 заедно или појаките мотори од него се убедливо најпродавани мотор кај Vw групацијата со 67.3 % додека останатите мотори како 1.6 ТДи и бензинци само 33 %
 
Ете што ви кажа Sky за таа цена ќе најдеш мерцедес Ц220 сди смрт нема и не бара голема одржување освен потрошни делови филтри,манжетни и се друго ,а ребраст каиш не му треба бидејќи е со ланец


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Само во Македонија ланче не се менува :D што има врска дека е ланче и тоа треба да го смени, само што оди подолго од каишот.
Мерцедес ц220 е одлично возило, ама за таа цена ќе биде некој со пола милион, колку и да е добро изработен ќе треба да лежи под него почесто, а деловите се ефтини само ако ги зема половни од плац, кај новите во пакувањето има и лексилиум за да не те боли главата откако ќе платиш :)
 
Само во Македонија ланче не се менува :D што има врска дека е ланче и тоа треба да го смени, само што оди подолго од каишот.
Мерцедес ц220 е одлично возило, ама за таа цена ќе биде некој со пола милион, колку и да е добро изработен ќе треба да лежи под него почесто, а деловите се ефтини само ако ги зема половни од плац, кај новите во пакувањето има и лексилиум за да не те боли главата откако ќе платиш :)

Па секако и тоа се менува само што е подолг рок од обичниот ребраст каиш , а за поправки зависи ако предхотниот го пази и го сочува и навремено сервисирање тогаш нема почесто да се оди на сервис


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ете што ви кажа Sky за таа цена ќе најдеш мерцедес Ц220 сди смрт нема и не бара голема одржување освен потрошни делови филтри,манжетни и се друго ,а ребраст каиш не му треба бидејќи е со ланец

Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Дали е ланец или каиш секако треба да се смени кога ќе се купи. Во Македонија тоа и ништо не значи, дури мислам дека подобро е да биде на каиш, од причина што е најчесто е поевтината замената.
Тој вози обично минимум по околу 100.000км што значи на просечен македонец ќој поминува по 10000 км годишно да го замени за дури 10 години.
АКо возилото биде 12 години старо кога е купено после тие 10 години прашање е и дали и ќе стигне да го менува вторпат пред да го продаде.

Мерцедес Ц класа е супер покажано да, но ова со Смрт нема е тешка глупост. МЕ потсетува на оние механичари од Југославија. Значи не постои нешто што не откажува.
Во Италија на плац кога бев пред 2 години еден куп Ц класи беа фрлени.

На нашиов пазар едно 50% се веќе починати,. Дека е паметен избор да се земе тоа нема збор, но треба доста да се внимава.
 
Дали е ланец или каиш секако треба да се смени кога ќе се купи. Во Македонија тоа и ништо не значи, дури мислам дека подобро е да биде на каиш, од причина што е најчесто е поевтината замената.
Тој вози обично минимум по околу 100.000км што значи на просечен македонец ќој поминува по 10000 км годишно да го замени за дури 10 години.
АКо возилото биде 12 години старо кога е купено после тие 10 години прашање е и дали и ќе стигне да го менува вторпат пред да го продаде.

Мерцедес Ц класа е супер покажано да, но ова со Смрт нема е тешка глупост. МЕ потсетува на оние механичари од Југославија. Значи не постои нешто што не откажува.
Во Италија на плац кога бев пред 2 години еден куп Ц класи беа фрлени.

На нашиов пазар едно 50% се веќе починати,. Дека е паметен избор да се земе тоа нема збор, но треба доста да се внимава.
Особено со тоа што тие што ги увезуваат тука со 15+ години старост имаат поминато над 400 000 километри, каква сака нека е изработката со толку возење веќе е дојдено време да се лежи под неа.
 
Да бе :) 207 sw, 2008-ма, 1.6 hdi 110ks
Peugeot207SW0809(5)_794_529_70.jpg


Ајде нек е честито и нек се погоди. За масло само тотал.
 
Ајде нек е честито и нек се погоди. За масло само тотал.
Фала со убаво да се враќа. Да, деф. тотал и мајсторот потврди. Прашав денеска, на едно место 1600, на едно 1700, 5 литри. За каиш ми препорачаа Даико најдобри биле, 5000 ден е сетот. Ќе видиме здравје в сабота изгледа ќе одам на систематски :ROFLMAO:
 
Треба да се менува ланец, иако велат дека многу долго трае, зависи дали претходните газди го имаат менувано маслото навреме, пошто 80% од 'стариве' коли имаат 'проблем' ... За моево Бмв кошта околу 400€ промена, ланецот е околу 80-ина € (на eBay.de), некако е изгор, пошто е на тешко достапно место, мислам, и многу трае промената...
Симптоми се, при палење како да прескокнува заб, како метален звук, колку за инфо, незнам колку држи вода ова... :P;)
 
Последно уредено:
Фала со убаво да се враќа. Да, деф. тотал и мајсторот потврди. Прашав денеска, на едно место 1600, на едно 1700, 5 литри. За каиш ми препорачаа Даико најдобри биле, 5000 ден е сетот. Ќе видиме здравје в сабота изгледа ќе одам на систематски :ROFLMAO:


Друже зависи какво Тотал масло ќе земаш, ако е Тотал 7000 10w-40 стандард цена е 1600 ден за 5л. Е сега ако ставаш Тотал 5w-40 тоа е поскапо. Во секој случај барај верзија на маслото формулирана за дизел мотори. Овие верзии имаат повеќе детегенти во нив и подобро го чистат моторот од гареж од внатре.

Даико се добри, би ти препорачал и пумпата за вода да се види каква е...и така се отвора. Не е некоја плус инвестиција а на тој мотор ако блокира пумпата и настане некоја беља со ребрастиот, знаеш и сам што следува.
 
Последно уредено:
Друже зависи какво Тотал масло ќе земаш, ако е Тотал 7000 10w-40 стандард цена е 1600 ден за 5л. Е сега ако ставаш Тотал 5w-40 тоа е поскапо. Во секој случај барај верзија на маслото формулирана за дизел мотори. Овие верзии имаат повеќе детегенти во нив и подобро го чистат моторот од гареж од внатре.

Даико се добри, би ти препорачал и пумпата за вода да се види каква е...и така се отвора. Не е некоја плус инвестиција а на тој мотор ако блокира пумпата и настане некоја беља со ребрастиот, знаеш и сам што следува.
Пежо препорачува Тотал 9000 5-40 така да не планирам да отстапувам од тоа. Баш за ова се цените погоре што ги кажав. Да секако и водната пумпа ќе се провери.
 
@Albertos што мислиш за автобанда ? Работиш доста па сигурно ги знаеш.

Го гледам голфов. Го продава Автобанда па се мислам дали да го земам или да одам на дизел

http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=2913486

и овој во АутоМилано

http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=3047517

исто го гледам и овој во Куманово голф 6 2.0 Тди

http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=3049678

Ако може зa плацевиве Милано и Автобанда некој збор да кажеш ?

Исто ми се виде интересен огласов ама незнам дали е автоплац
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=3042139
 
Последно уредено:
Zdravo sakam da prasam...Koga go stavam kljucot i davam kontakt posle ne ni vergla ni pali samo kljucot se mrda. Sto moze da bide problemot? Pozdrav
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom