Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
@Albertos ги читав задниве страници и гледам дека несебично помагаш и навистина имаш знаење.
Кажи ми според тебе Голф 6 1.6 или 2.0 дизел е подобро да се земе. Можам ли да најдам Ауди 2010-2011 по таа цена на голфот?
Само во Македонија ланче не се менуваЕте што ви кажа Sky за таа цена ќе најдеш мерцедес Ц220 сди смрт нема и не бара голема одржување освен потрошни делови филтри,манжетни и се друго ,а ребраст каиш не му треба бидејќи е со ланец
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Само во Македонија ланче не се менувашто има врска дека е ланче и тоа треба да го смени, само што оди подолго од каишот.
Мерцедес ц220 е одлично возило, ама за таа цена ќе биде некој со пола милион, колку и да е добро изработен ќе треба да лежи под него почесто, а деловите се ефтини само ако ги зема половни од плац, кај новите во пакувањето има и лексилиум за да не те боли главата откако ќе платиш![]()
Ете што ви кажа Sky за таа цена ќе најдеш мерцедес Ц220 сди смрт нема и не бара голема одржување освен потрошни делови филтри,манжетни и се друго ,а ребраст каиш не му треба бидејќи е со ланец
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Особено со тоа што тие што ги увезуваат тука со 15+ години старост имаат поминато над 400 000 километри, каква сака нека е изработката со толку возење веќе е дојдено време да се лежи под неа.Дали е ланец или каиш секако треба да се смени кога ќе се купи. Во Македонија тоа и ништо не значи, дури мислам дека подобро е да биде на каиш, од причина што е најчесто е поевтината замената.
Тој вози обично минимум по околу 100.000км што значи на просечен македонец ќој поминува по 10000 км годишно да го замени за дури 10 години.
АКо возилото биде 12 години старо кога е купено после тие 10 години прашање е и дали и ќе стигне да го менува вторпат пред да го продаде.
Мерцедес Ц класа е супер покажано да, но ова со Смрт нема е тешка глупост. МЕ потсетува на оние механичари од Југославија. Значи не постои нешто што не откажува.
Во Италија на плац кога бев пред 2 години еден куп Ц класи беа фрлени.
На нашиов пазар едно 50% се веќе починати,. Дека е паметен избор да се земе тоа нема збор, но треба доста да се внимава.
Да бе207 sw, 2008-ма, 1.6 hdi 110ks
![]()
Фала со убаво да се враќа. Да, деф. тотал и мајсторот потврди. Прашав денеска, на едно место 1600, на едно 1700, 5 литри. За каиш ми препорачаа Даико најдобри биле, 5000 ден е сетот. Ќе видиме здравје в сабота изгледа ќе одам на систематскиАјде нек е честито и нек се погоди. За масло само тотал.
Фала со убаво да се враќа. Да, деф. тотал и мајсторот потврди. Прашав денеска, на едно место 1600, на едно 1700, 5 литри. За каиш ми препорачаа Даико најдобри биле, 5000 ден е сетот. Ќе видиме здравје в сабота изгледа ќе одам на систематски![]()
Пежо препорачува Тотал 9000 5-40 така да не планирам да отстапувам од тоа. Баш за ова се цените погоре што ги кажав. Да секако и водната пумпа ќе се провери.Друже зависи какво Тотал масло ќе земаш, ако е Тотал 7000 10w-40 стандард цена е 1600 ден за 5л. Е сега ако ставаш Тотал 5w-40 тоа е поскапо. Во секој случај барај верзија на маслото формулирана за дизел мотори. Овие верзии имаат повеќе детегенти во нив и подобро го чистат моторот од гареж од внатре.
Даико се добри, би ти препорачал и пумпата за вода да се види каква е...и така се отвора. Не е некоја плус инвестиција а на тој мотор ако блокира пумпата и настане некоја беља со ребрастиот, знаеш и сам што следува.
Zdravo sakam da prasam...Koga go stavam kljucot i davam kontakt posle ne ni vergla ni pali samo kljucot se mrda. Sto moze da bide problemot? Pozdrav