Dzish
unlike any other...
- Член од
- 15 февруари 2007
- Мислења
- 13.994
- Поени од реакции
- 2.689
- Возраст
- 38
Ако е 4 тактно, филтер за масло и масло во мотор и пренос + филтер за воздух и свеќичка.
Ако е 2 тактно, филтер за воздух, свеќичка и масло во пренос.
+ редовна проверка: глицерин во кочниците (ако имаш диск кочници), антифриз (ако имаш водено ладење), киселина во акумулатор (најчесто пареј со тек на време), притисок во гумите. И шибај.
Ако е 2 тактно, филтер за воздух, свеќичка и масло во пренос.
+ редовна проверка: глицерин во кочниците (ако имаш диск кочници), антифриз (ако имаш водено ладење), киселина во акумулатор (најчесто пареј со тек на време), притисок во гумите. И шибај.
Смени свеќичка! Не е до акумулаторот во никој случај. Моторот може да се вози и без акумулатор, така да.....zdr. sakam da ve prasam nes... na motorov moj treba da ima akomulator 12V so 6mAh... a kaj mene e 12V so 3mAh... i mozno li e poradi ova da ne mi raboti kako so treba.. prvo koga go staiv nov rabotese vo red.. potoa kako postoja malce mesec dena neknja go zagreav i pocnav da go vozam i pocna da mi secka i eve go deneska nejke ni da zapali.. i so e najtragicno cela elektronika mu e nova:uvo: i eden kup pari dadov..i pak taka.. baram pomos od vas.. fala