Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
zdr momci momentalno sum vo austria kolega mi nudi jamaha r1 e sea ako go zemam a nemam polozeno za motor imam samo b i c kat dali smeam da go vozam nakaj mkd i dali na granicite osven sobrakajna i pasos ke mi baraat vozacka dozvola ?
 
zdr momci momentalno sum vo austria kolega mi nudi jamaha r1 e sea ako go zemam a nemam polozeno za motor imam samo b i c kat dali smeam da go vozam nakaj mkd i dali na granicite osven sobrakajna i pasos ke mi baraat vozacka dozvola ?

Ne smees nikako da go vozis bez da imas polozeno za A kategorija.Motor samo do 50kubika smees da vozis so B kategorija.
 
Разгледвав така некои мотори и налетав на ваков. Има некој некакво мислење или информација за квалитет? Кинеско си е кинеско ама пак.
 
Разгледвав така некои мотори и налетав на ваков. Има некој некакво мислење или информација за квалитет? Кинеско си е кинеско ама пак.
Ако планираш нов, за истите пари јас би зел јапонец половен.. далеку поквалитетни се и деловите се доста достапни, ама купуваш на старо.. ако тоа не ти смета, мој совет е дека за тие пари може да се земе многу посолиден половњак
 
Разгледвав така некои мотори и налетав на ваков. Има некој некакво мислење или информација за квалитет? Кинеско си е кинеско ама пак.
Пријателски совет за кинез во никој случај не се даваат толку пари, најмногу 1500 колку да ти помине ќефот и да не изгубиш многу кога ќе го продаваш, а ќе го продаваш зошто ќе ти е преку глава да крпиш се некој ситни проблеми.
 
Пријателски совет за кинез во никој случај не се даваат толку пари, најмногу 1500 колку да ти помине ќефот и да не изгубиш многу кога ќе го продаваш, а ќе го продаваш зошто ќе ти е преку глава да крпиш се некој ситни проблеми.
За на старо сум за ninja 400cc или z750. Поќе за z750 или некој друг naked сличен на него.
 
За на старо сум за ninja 400cc или z750. Поќе за z750 или некој друг naked сличен на него.
Тоа што си го гледал ново е светлосни години пред другите кинески марки кои се углавно копии на поскапи јапонски и европски модели . CFMoto како бренд е основан во САД со главна дејност производство на ATV модели и моментално е најголем светски производител на истите . Подоцна се спојуваат со некои кинези и го селат производството во Кина . Учествуваат на Isle of man трките како логистичка поддршка за некои тимови . Значи уопште не се заебанција од компанија . Овој модел е далеку од лош и неквалитетен . Е сега секако дека не е Кавасаки , ама за 5К евра нов е многу повеќе од само добар дил . И не се споредува со Z750 , туку со Er6-N. Башка пред минатата година CFMoto птпиша договор за соработка со KTM и моделите Duke 200 i Duke 390 за азискиот пазар ке се произведуваат во фабриката на CFMoto во Кина , а за возврат ке добијат технолошка помош од КТМ . Моделов е производ од таа соработка . Понатака кажи какво искуство имаш во возење мотори , бидејќи Z750 не е у никој случај мотор за почетници .
 
Пред било која одлука да ја донесиш, во листата стави да провериш дали се наоѓаат резервни делови, не само да ти тврди увозникот дека има туку побарај конкретни делови, (пластики, ладњак, амортизери, дури и со мењач пробај).
 
Пред било која одлука да ја донесиш, во листата стави да провериш дали се наоѓаат резервни делови, не само да ти тврди увозникот дека има туку побарај конкретни делови, (пластики, ладњак, амортизери, дури и со мењач пробај).
Па ниеден од увозниците за било кој бренд нема такви делови на лагер , туку се иде по порачка. Дури ни за кола во салон кај генерален увозник не можеш да купиш така дел од каросерија , мора да го порачаш. А и дел што не се смета за потрошен материјал од мотор , подвозје или трансмисија исто така ниеден дилер не го држи у магацин . Така ако бара никад нема да купи . А увозникот секако дека ке му каже - ние сме генерални увозници и се за овој модел можеме да ти порачаме ( што реално и треба да е така , а дали е така у пракса ... ) .
 
Па ниеден од увозниците за било кој бренд нема такви делови на лагер , туку се иде по порачка. Дури ни за кола во салон кај генерален увозник не можеш да купиш така дел од каросерија , мора да го порачаш. А и дел што не се смета за потрошен материјал од мотор , подвозје или трансмисија исто така ниеден дилер не го држи у магацин . Така ако бара никад нема да купи . А увозникот секако дека ке му каже - ние сме генерални увозници и се за овој модел можеме да ти порачаме ( што реално и треба да е така , а дали е така у пракса ... ) .
Па јас гледам според линкот дека увозник е хамачи со кој и мене и на близок пријател не си се случи да ни требаат делови, прво ни рекоа дека наводно се чека пратка па баравме по држава во меѓувреме, помина сезоната наредна сезона ни рекоа дека не ги увезуваат моделот што јас го имав а уште под гаранција ми беше, другарот се откажа не беше неговиот под гаранција го продаде, 1 год после тоа и јас го продадов. Давам совет да не се изгори и друг пред да истражи добро. Ако немаш резервни делови што ќе ти е.
А и за потрошен материјал дека спомна, филтри не можев да најдам никаде, остави за другото.
 
Последно уредено:
Тоа што си го гледал ново е светлосни години пред другите кинески марки кои се углавно копии на поскапи јапонски и европски модели . CFMoto како бренд е основан во САД со главна дејност производство на ATV модели и моментално е најголем светски производител на истите . Подоцна се спојуваат со некои кинези и го селат производството во Кина . Учествуваат на Isle of man трките како логистичка поддршка за некои тимови . Значи уопште не се заебанција од компанија . Овој модел е далеку од лош и неквалитетен . Е сега секако дека не е Кавасаки , ама за 5К евра нов е многу повеќе од само добар дил . И не се споредува со Z750 , туку со Er6-N. Башка пред минатата година CFMoto птпиша договор за соработка со KTM и моделите Duke 200 i Duke 390 за азискиот пазар ке се произведуваат во фабриката на CFMoto во Кина , а за возврат ке добијат технолошка помош од КТМ . Моделов е производ од таа соработка . Понатака кажи какво искуство имаш во возење мотори , бидејќи Z750 не е у никој случај мотор за почетници .
Па искуство сум имал најмногу со ендуро 250цц. Знам дека з750ката не е заебанција, ама имам некое искуство колку толку со брзински мотори ама не и со толку моќни.
 
Па јас гледам според линкот дека увозник е хамачи со кој и мене и на близок пријател не си се случи да ни требаат делови, прво ни рекоа дека наводно се чека пратка па баравме по држава во меѓувреме, помина сезоната наредна сезона ни рекоа дека не ги увезуваат моделот што јас го имав а уште под гаранција ми беше, другарот се откажа не беше неговиот под гаранција го продаде, 1 год после тоа и јас го продадов. Давам совет да не се изгори и друг пред да истражи добро. Ако немаш резервни делови што ќе ти е.
А и за потрошен материјал дека спомна, филтри не можев да најдам никаде, остави за другото.
Остави Hamachi . Јас на ниедно друго место немам сретнато Hamachi освен кај нас. Дури и на гугл кога ке пребараш ти излегува само Hamachi.mk и слики само од нивни линкови . Истите модели може во Бугарија да ги имаш под друга марка , во Србија под трета и тн... Што значи се штанцаат на ангро и се склапаат на некој брод додека плови од Кина до Грција , без стандарди , а името им се дава според тоа кој е нарачателот и нормално резултат од тоа е - немаш супорт со делови . А кај нас да помине хомологација е доволно да има само седиште , светла и кочници и проаѓа ... Hamachi Штип може продаваат нешто од CFMoto , но дека се генерален застапник - не се. Си има во Скопје претставништво на CFMoto и они си ја имаат во понуда целата гама на марката , а си имаат и сервис .
Па искуство сум имал најмногу со ендуро 250цц. Знам дека з750ката не е заебанција, ама имам некое искуство колку толку со брзински мотори ама не и со толку моќни.
Добро тогаш не си лаик , ке му се снајдеш . Имаш доста Z750-ки по огласиве да бираш . Убаво моторче е...
 
Луѓе едно сериозно прашање.
Дома имаме(поточно татко ми) мотор мз 125 кубици од 1989 година. Не е запален некој 12 години. Седи така позади куќа.
Вредноста колкава би му била во државава ?
Никој не го вози, а доколку се реставрира, основни работи како акумулатор, би бил во возна состојба.
Ни седи во бавча покриен, а во светов глеам цена држи измеѓу 1100-1500 е.
 
Луѓе едно сериозно прашање.
Дома имаме(поточно татко ми) мотор мз 125 кубици од 1989 година. Не е запален некој 12 години. Седи така позади куќа.
Вредноста колкава би му била во државава ?
Никој не го вози, а доколку се реставрира, основни работи како акумулатор, би бил во возна состојба.
Ни седи во бавча покриен, а во светов глеам цена држи измеѓу 1100-1500 е.
Мое мислење според што продаде еден далечен роднина пред некои 4 години 300евра го даде на еден помлад ром, ќеф напрај со него, среќен и насмеан го возеше. Беше солиден не беше скапан/кородиран.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom