Skoda Octavia или Mitsubishi Lancer?

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr@k43
  • Време на започнување Време на започнување
хм... ако се прашувам јас, октавија со 2.0 тди мотор и 6-то степен тип-троник менувач :vozbud: олоку 25 к еброни доаѓа.

25к е многу за октавиа, за тие пари би зел суперб која е класи над октавијата со поскромна опрема и мотор секако, 21.000 мислам дека му е почетна цена:smir:
 
cekajte be majstori covekot prasa megju tie dve koli i pretpostavuvam deka za nekoj od osnovnite modeli prasuva a vie odma za sport ona ova tdi dsg neznam sto
 
Вака ја не сум се возел у лансер ама у октавиа да и тоа со можам да кажам дека октавиата има феноменална вожња добра звучна изолација доста стартна и најбитно комфотрна а у изглед мене поеќе ми се свиѓа лансерот мада и октавиата не е лоша.
 
25к е многу за октавиа, за тие пари би зел суперб која е класи над октавијата со поскромна опрема и мотор секако, 21.000 мислам дека му е почетна цена:smir:

И се навраќаме на темата пониска класа фул опрема, или повисока класа без опрема :)

cekajte be majstori covekot prasa megju tie dve koli i pretpostavuvam deka za nekoj od osnovnite modeli prasuva a vie odma za sport ona ova tdi dsg neznam sto
Дечкото ставил само наслов и толку, никаде не напишал која понуда ја разгледува. А Октавија доаѓа со целата палета на мотори во VW почнувајќи со 1.4 бензин па се до 2.0 турбо, и 1.9 TDI и 2.0 TDI + менувач по избор. За DSG се доплаќа 2.500 евра.
 
Drak43 како прво не те знаеме што тип си и каква вожња преферираш, кои се твоите побарувања од возило...
Инаку јас како возило повеќе го ценам Lancerot најпрво агресивниот изглед, добрата опрема, а и има добри перформанси.
Ова се однесува општо на моделот, независно во коа изведба се однесува.
Така да ти препорачувам Mitsubishi Lancer. >-
 
I 2te koli mi go pravat merakot, ama lancerot nekako povekje me vlece..
 
Вожњата е тапа, да, ама и по 125.000км (не дека е којзнае колку) барем во тие Октавии што се имам возено звучат и изгледаат како уште да се нови.
 
Извинете не бев доволно јасен значи и за двата автомобила се однесува за основните модели, всушност зборот ми беше без разлика на цените помеѓу основните модели, инаку не ги знам колку се движат основните така да ако знаете казете да се информирам бидејки моментално немам време да ги барам на интернет. Поздрав :helou:

Mitsubishi Lancer. сите таксиња се Шкода октавија а вожњата е тапа :pos2:
Види батка јас колку што знам таксинњата Шкода Октавија се постар модел ТОУР со 1.4 бензинец. и стварно кога се возев има крута вожна скока по лежечките полицајци и дупките... правев муабет со шоферот и сам призна дека се крути и немат убава вожна.

Меѓутоа пред една недела се возев во најновата Октавија оваа редизајнираната не знам како да ја наречам, и беше со 1.4 ТСИ мотор со 122 коња. Значи зборот ми беше разлика од таксињата ТОУР или Октавија 4 и новата Окаија е многу голема. Вожна за два ќефа... инаку и мене Лансерот ми е многу убав ама се неам возено и нз шо вожна има ...се надевам дека е подобар од Шкодата само не знам зошто велат дека е бучен внатре, се работи за нов модел и не би требало тоа да е така ама се надевам дека ке ми се пружи скоро шанса и ке видам каков е и Лансерот.
 
Извинете не бев доволно јасен значи и за двата автомобила се однесува за основните модели, всушност зборот ми беше без разлика на цените помеѓу основните модели, инаку не ги знам колку се движат основните така да ако знаете казете да се информирам бидејки моментално немам време да ги барам на интернет. Поздрав :helou:


Види батка јас колку што знам таксинњата Шкода Октавија се постар модел ТОУР со 1.4 бензинец. и стварно кога се возев има крута вожна скока по лежечките полицајци и дупките... правев муабет со шоферот и сам призна дека се крути и немат убава вожна.

Меѓутоа пред една недела се возев во најновата Октавија оваа редизајнираната не знам како да ја наречам, и беше со 1.4 ТСИ мотор со 122 коња. Значи зборот ми беше разлика од таксињата ТОУР или Октавија 4 и новата Окаија е многу голема. Вожна за два ќефа... инаку и мене Лансерот ми е многу убав ама се неам возено и нз шо вожна има ...се надевам дека е подобар од Шкодата само не знам зошто велат дека е бучен внатре, се работи за нов модел и не би требало тоа да е така ама се надевам дека ке ми се пружи скоро шанса и ке видам каков е и Лансерот.

Istoto go imam i jas slushnato na Lancerot, deka ako go vozis 100, mnogu glasno se slusa, nema izolacija.
Se imam vozeno vo taksi Oktavija, ima ubava voznja i sto e najvazno motorot mnogu malku se slusa, koga cekavme na semafori se mislev dali ja izgasi kolata.
Veruvam deka novata Oktavija e mnogu podobrena, najnovava iskreno epten mnogu mi se svigja, za tie pari zemam Oktavija i begam, kakov Lancer kakvi bakraci, ako sakas da se otepas od davanje pari za gorivo, zemi lancer
A ne e se do izgledot na kolata, potrosuvackata igra golema uloga
 
има и лансер со 2.0 турбо мотор со 295 к.с. ево верзија али сепак си останува лансер..и шкодата ако сака не DSG мењач да има него и DKFONVONDPMJMF мењач да има нема да ги стигне перформансите на лансерот...а пошто се работи за основни модели тука главна улога има карактерот на човекот што сака да ја купи...добро знаеме дека 1.4 моторот со 80 к.с. е на WV и е покажан како многу тромав додека кај лансерот 1.5 со 109 к.с е покажан како многу еластичен и може да се рамни и со коли кои имаат 1.6 мотор....што се однесува до бучавата кај лансерот беше присутна кај моделите од 2007 година и се јавуваше во најголемиот дел поради гумите...кај новиве модели изолацијата е уште подобрена
 
Види вака... дечкото погоре не напишал до која цена (поточно кој модел) на Октавија и Лансер се на споредба... Инаку, Октавија ја има и во изведба RS со 2.0 TFSI мотор надополнет со турбо и развива 200 кс. А основниот модел започнува 1.4 бензин. Така да и октавијата можи да корнит и да те нагнети в седиште на семафор.
добро веке кога спомнуваш спортски верзии на октавијата спомни ја спортската и спортската верзија mitsubishi lancer evolution x па тогаш бирај:helou:
 
Дека Јапонските коли се квалитетни сум слушнал и знам според Тојота. Во овој Лансеров не сум се возел, само во Октавиа. И од тие 2 јас гласам за Неа. :)
Некако ми е поубава, бајаги е комфортна. Задницата кај Лансерот не ми се допаќа многу, и така во целина е многу висок како за спортски тип на автомобил.
 
ова е работа на вкус, јас би купил лансер заради агресивниот изглед, е по спордска, некако е наменета за млади луге, а тоа дека е гласна кога ја тераш на високи вртежи да е, но мене тоа ми се свиѓа асоцира на спорт и не е претерано гласна. а некој погоре спомна дека би купил октавија затоа што имала проверена техника па зарем mitsubishi вози со непроверена техника. Треба да се знае и дека mitsubishi во 2005 год. е прогласе на за 4та марка на возила по квалитет додека концернот вв е далку под тоа. Како и да е ке повторам дека станува збор за вкус. Но еве и еден пример за директна споредба помеѓу ланцерот и октавијата, во НАШЕ ТАКСИ ги воззат овие коли иако октавијата е од претходната генерација сепак носи мотор и менувач од новата генерација. Кај лансерот нема некој големи проблеми кај моторот ни кај другата техника додека од октавијата не се задоволни поради проблеми со менувачите и брзо гореле фабричките ламели, имаат поминато по 100000км и им се раскрцкани ентериерите и исто така не е за фалење и техниката итн... Како и да е ова не се мои забелешки туку на возачите. Поздрав
 
Mitsubishi Lancer 2.0 TDI мотор истиот влегува и во Skoda Octavia 2.0TDI.

Моторот во Лансерот е Volkswagen мотор.

Материјалите во Шкода се поквалитетни.

Со новиот ре-дизајн навистина ја унаказија, ама материјалите се подобрени така што некако се голтнува тоа што сменаа малку.

Лансерот е некако помодарска кола, додека Октавијата е некако повеќе фамилијарна и конзервативна кола (нешто повеќе по мој вкус, бидејќи таквите модели се убави во текот на повеќе години, за разлика од оние помодарските).


Да скратам

Дефинитивно одбирам Шкода Октавија. До сега германците никогаш не ме разочарале (отаде никот), но тоа не значи дека немам респект спрема Јапонците.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom