Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
B_O_K_I да не знаеш мини морисот што мотор има? оригиналниот или има нешто друго стаено ? на што работи и колку троши ?
3000 не е многу за таа кола ?
не би требало многу да троши обично немаат големи мотори... а сепак и ја би го зел само шо неам баш толку пари... реков за некое културно мини иам до 400 евра макс и нешто плус чат пат... после ќе му барам крајот :) (и да ако имате некој предлог дајте)
 
B_O_K_I да не знаеш мини морисот што мотор има? оригиналниот или има нешто друго стаено ? на што работи и колку троши ?
3000 не е многу за таа кола ?

Мислам има 1300cc бензински мотор од мини оргинал не е фризиран моторот со тоа не троши многу (не сум баш сигурен дека е 1300 ама ке прашам покасно и ке ти кажам). А за цената има доста уложено у него и повеќе од тие пари ама искрајно од моја гледна точка па и не е нешто посебно не би ги дал тие пари ама тоа е прашање на вкус :smir:

--- надополнето ---

1000 cc е моторот на црвениот мини морис
 
Мислам, не постои стара кола (олдтајмер) за кој вреди да се дадат пари. Нема ниту една марка, модел што се исплаќа. Се е прашање на вкус во тоа поле.
3000 еур ќе возиш Голф 3, Лагуна, Ксара, Нубира, Ланос, Ауди 100...вотевер...а не Мини Морис.
Онај со Таунусот 4500 еур. Стакло, авион, камен, ама...се исплаќа? не... Пасат, Ауди А4, А6 (100), ГТИ-а, VR6 со доста среќа, така што математиката е таа.

Еднаш изгорев јас со реставрација на Голф 1. Уште еднаш не :)
 
Мислам, не постои стара кола (олдтајмер) за кој вреди да се дадат пари. Нема ниту една марка, модел што се исплаќа. Се е прашање на вкус во тоа поле.
3000 еур ќе возиш Голф 3, Лагуна, Ксара, Нубира, Ланос, Ауди 100...вотевер...а не Мини Морис.
Онај со Таунусот 4500 еур. Стакло, авион, камен, ама...се исплаќа? не... Пасат, Ауди А4, А6 (100), ГТИ-а, VR6 со доста среќа, така што математиката е таа.

Еднаш изгорев јас со реставрација на Голф 1. Уште еднаш не :)

Друго е чувството да возиш олдтајмер а особено ако си вложил самиот многу труд и напор. Еве јас имам Форд Мондео и Опел Астра дома но ниту една не ме исполнува како Форд Кортина-та која ја купив пред некој ден... Сега следува комплетна реставрација на возилото, не се брзам...важно ми е на крај да испадне онака како што сум замислил.

Btw ако некој знае каде може да се најдат делови за Форд Кортина нека пише( сајла за кумплуг, јабучица,штопови, жмигави...)

Ќе има слики наскоро...
 
Друго е чувството да возиш олдтајмер а особено ако си вложил самиот многу труд и напор. Еве јас имам Форд Мондео и Опел Астра дома но ниту една не ме исполнува како Форд Кортина-та која ја купив пред некој ден... Сега следува комплетна реставрација на возилото, не се брзам...важно ми е на крај да испадне онака како што сум замислил.

Btw ако некој знае каде може да се најдат делови за Форд Кортина нека пише( сајла за кумплуг, јабучица,штопови, жмигави...)

Ќе има слики наскоро...

Ососбено ако си ја рестарвираш сам уште повеке ке уживаш кога ке ја возиш колата :vozbud:
 
или маните што си ги направил т.е намерно пропуштил или те мрзело да ги средиш, ќе си ветуваш и на себе и на другарите дека набрзо ќе ги средиш... :)
 
Морам да се пофалам... го возев Мерџото за викендот (нерегистриран шо го тркалам, крастата мора да се почеша :) ). Феноменален е, и има одлично држење на патот, ако е во несредена состојба. Машината е гром, а и сосема солидни перформанси има за неговите 2 тона. Од страна на чукање/тресење/тропање, тропа само моторот под мала (карактеристичната работа на дизел Мерцедес мотор). Ништо друго. Стегнат многу, далеку постегнат од Ескордот. Радиото во него е Грундинг и е фабричкото, исправно е и дефинитивно останува.

Моментално се наоѓа на мајстор да променат прагови и да затворат некоја дупка што имаше...

п.с. Зедов уште еден за делови, комплетен е исправен (ама е прилично скапан на подвозјето). Јас од него ќе ја искористам маската внатре, анласер, акумулатор и врати (колку незнам мајсторот што ќе го фарба ќе кажи). Ако му треба на некој делови слободно да ме бара, засега е во возна состојба, има серво, мотор/менувач комплетен и можи да се проба.
 
Zdravo na site nov sum tuka.
Imam golf 1 od 78 vo dobra sostojba e ama staro si e staro, Nekako ne mi se vozi ovakvo kako izglea.Sakav da prasam dali nekoj od vas znae dali ima nekoj avtomehanicar ili centar koj bi mozel da mi napravi kabriolet od ova i kolku bi me kostalo.
 
Кабриолет? Тоа ти е најблесава инвестиција што можиш да ја направиш кај нас! Зошто? Ќе си имаш проблеми на машински, ПЛУС СИГУРЕН сум знаејќи ги сите мајстори во Македонија дека што и да направат во „кабрио“ варијанта, ќе заврши со мушама место платно и петлици место специјални патенти и слично.

Разгледај ја било која кабрио конверзија ќе видиш за што ти зборувам.

Имав Голф 1, имаш феноменално количе за кастомизирање по било кој вкус што сакаш.

forums.vwvortex.com е одличен форум за VW. Побрај под Volkswagen, Golf 1 Jetta 1 имаш галерии.

Има различни стилови, мојот во последно е овој како најдобар

dsc03363.jpg


Мотор можиш 1.8GTI 16v (Golf 2 GTI 16V). Има за 200-400 eur. Сакаш сериозна машина имаше на пазар3 G60 (со турбо полење и некаде 180КС) за 600 еур.

Целата работа би те коштала 1000 евра да ја направиш (зборувам механика и слично) а ќе имаш кола што ќе вози за 0-100км/ч за 6-8 секунди во зависност од моторот ;)
 
Abe rabotava e i taka i taka.Dali da izgleda kolku tolku poubavo od obicna dosadna kocka i da ne ti bide merak da ja vozis ili da ja pojacas gore dole za kolku sto kaza i pak da ti bide merak. e sea zavisi od izborot.najdobra varijanta i dvete ama ne se isplati.Treba da prasam vo ovlasten servis na volkswagen pa ke vidime so ke mi kazat.
 
Abe rabotava e i taka i taka.Dali da izgleda kolku tolku poubavo od obicna dosadna kocka i da ne ti bide merak da ja vozis ili da ja pojacas gore dole za kolku sto kaza i pak da ti bide merak. e sea zavisi od izborot.najdobra varijanta i dvete ama ne se isplati.Treba da prasam vo ovlasten servis na volkswagen pa ke vidime so ke mi kazat.
Се драпаш за овластениот сервис, или се драпаш? Никој нема да се нафати да ти го среди, или ќе ти побараат четвороцифрена сума на евра... Ако сакаш ваква работа, само засукувај ракави и трчкај по мајстори, нема друго решение.
 
Се драпаш за овластениот сервис, или се драпаш? Никој нема да се нафати да ти го среди, или ќе ти побараат четвороцифрена сума на евра... Ако сакаш ваква работа, само засукувај ракави и трчкај по мајстори, нема друго решение.

Или прашај ме мене за Volkswagen-и и ќе ти напишам докторат што треба да направиш за да возиш бесно машинче и до која цифра.

Или ориентационо

Лимарија

Најмногу пари зема, не се нафаќај ако немаш со некој да ја правиш. Ти кажав еднаш јас се изгорев со „најдобриот“ мајстор во Битола. Едноставно неможи некој да ти ја направи колата како што сакаш ти. Мислам...црна беше а бел прајмер (шприц-кит) ми стегнаа...Бог да чува!

Механика

Можиш да комбинираш од 1100 до 2800 кубика во Голф 1. Се е до каде ќе сакаш да брцниш во џебот.
Притоа да напоменам секое update-ирање на колата ти носи два три проблеми:

1) Средување на подвозје и тоа кочници, амортизери, гуми, коска, санки,...
2) Безбедност - спортски седишта, рол-бар (ако сериозно правиш нешто)
3) А-тест од машински да можиш да ја регистрираш колата. Можеш да се протнеш (илегално ама никој да не познае) со 8V мотор (ова не е V8 да не ме сфатиш погрешно), но со 16V сигурно ќе ти речат „А-тест имаш дечко за ова?“
4) Секое зголемување на литражата на колата те удира по џеб. Секоја сериозна машина ќе ти троши од 10-15л/100км а со тешка нога и повеќе.

Предноста на Голфот е што трпи МНОГУ модификации заради добриот лим што го има. И 2000 кубика мотор да ставиш, а претходно си возел 1100 нема потреба од модификација на кошот, за разлика од Југо, каде треба соодветни појачувања на каросеријата со дупли лимови и триста глупости и ретко кој ти се нафаќа.


И на крај. Во ниту еден сервис и 5000 евра да понудиш да ти го направат Голфот нема да ти го направат. Официјалните сервиси не се тјунинг компании.
Е сега ако планираш да одиш по овие „тјунинг компаниите“ што се во некое село во Западна Македонија, можда ќе ти свршат работа, ама ќе брцниш в џеб.

Биди ПАМЕТЕН!

Овој е мојот совет до тебе.

Лимарија не чачкај ништо. Средија колата да не е скапана, една фарба и уживај.

Инвестирај во механиката! Стави убав мотор, кочници, седишта, инструменти, подвозје и некој добар бандаш соодветен. Да не те лажи памет со помодарски бандаши!!!




Еве примери

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1127465-MK1-pic-post.....coolest-thread-ever/page241

Кликај по страните. Имаш 241 страна со по 20-тна слики.


Овој беше мој голф 1. Тогаш имаше поинакви стилови (пред 3-4 години) и го направив во поинаков стил.
Инвестирав јас во се рака на срце ама се држев на stock look.
Инвестирав во моторот солидно! Беше 1.3 машина ама беше преку 90КС. Последно имаше полирани грани, нови Mahle карики, дупли карбуратор, компресија 11.5:1, нови лагери, проширени вентили и што ти не.

Со Џиш го возевме знае Џиш каков беше


26032007012.jpg

26032007014-large.jpg

26032007001-large.jpg

26032007002-large.jpg
 
Nisho od idejata. Premnogu skapo a plus i na atestot ke me izgorat, poarno e da si kupis nova kola so tie pari odkolku da se zezas so golf 1.fala vo sekoj slucaj.
 
Паметно!
За 1700-1800 евра ќе си купиш Поло! Попаметно отколку да направиш Квазимодо кабриолет wannabe!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom