Разјаснување, GTI, TSI, TDI ?

  • Креатор на темата Креатор на темата Myers
  • Време на започнување Време на започнување
Лани летото во скопје имаше една 4ка R32, сеуште го памтам звукот на моторот.
Помоќно нешто од VW сеуште немам сретнато.
 
Со тоа што T е за Touring, а не за Turbo или сл. :) или како кај VW што е Variant, Skoda Combi, ....

Иначе Мерцедес користеа TD мотори, без инџекшн колку што ми е познато ( а сум речиси 100% сигурен ). Првиот TDI вистински (значи инџекшн) е направен од Fiat во 1988 :)
 
Колку да ти доловам момент.... нема дизел што не е ИНЏЕКШН. И незнам зошто толку го фураат тоа I на крај кога ништо незначи.

Точно е тоа што го пишува Лет 3... Караван верзиите на мерцедес се до појавата на Е класата носеа ознака Т. За бензинската верзија беше означена со ТЕ, додека дизелот со ТД... па сега ти види си.
I-то го “фураат“ заради црвените, ако е со една црвена, I - то е обележано, ако е со две, DI, а пак со три, целата ознака е со црвени букви.
И пак ќе кажам - За мерцедес нит ме интересира, нит сакам да знам.
 
1) TDI нема врска со ознака за караван :) Ако мислиш дека TDI е кратенка за Mercedes каравани,...no comment.

2) Mercedes-Benz никогаш немал мотор со ознака TDI .
Mercedes користел ознака TD до W124, после тоа со новата Е-класа W210 го доби 220CDI моторот.

http://directory.mercedes-benz.co.uk/270 mercedes ml tdi.htm
 
ја иам прашање, шо значат тие мк1,мк2,мк3... за голфовите? сите тие имаат вр6 мотори? пошо ко што глеам клипчињана прилично сите се бесни машини :)
 


Леле дете си запнал да докажиш. НЕ СИ ВО ПРАВО!

The Mercedes-Benz OM612 engine is a straight-5 diesel engine produced by Mercedes-Benz.

It was introduced in 1999 for the 2000 model year in a 170 PS (125 kW; 168 hp) version in the W210 E-Class, and in the W203 C-Class in 2000.

A detuned version with 156 PS (115 kW; 154 hp) were used in the W90x Sprinter from 2000 to 2006.

The OM612 was a 5 cylinder version of the OM611. A six cylinder OM613 was also produced.

Mercedes-Benz OM612 engine
Manufacturer Mercedes-Benz
Production 1999-2006
Predecessor Mercedes-Benz OM605 engine
Successor Mercedes-Benz OM647 engine е моторот на тој што е на сликата. Се разликуваат САМО во усисната грана. И тој е CDI мотор.
Displacement 2,685 cc (2.685 L; 163.8 cu in)
Cylinder bore 88.0 mm
Piston stroke 88.3 mm
Valvetrain DOHC
Turbocharger Yes
Fuel system Common rail direct injection
Fuel type Diesel
Power output 115-125 kW (156-170 hp)
Torque output 330-370 Nm (243-273 lb·ft)

--- надополнето ---

ја иам прашање, шо значат тие мк1,мк2,мк3... за голфовите? сите тие имаат вр6 мотори? пошо ко што глеам клипчињана прилично сите се бесни машини :)

MK1 = Mark 1 = Ќец
Mk2 = Mark 2 = Двојка

...

Така ги нарекуваат англичаните моделите. Пример Mk1 Cortina, Mk2 Capri, Mk3 Golf итн.
 
na nekoj od vas intelegentni luge mu tekna li deka turbo motorite i maat intercoolet pa I to moze da e vo vrska so toa ste procitale na kolku koli ima napisano vo brosura TDI turbo dizel intercooler
 
Леле дете си запнал да докажиш. НЕ СИ ВО ПРАВО!

.

Пиши таму МЕРЦЕДЕС ТДИ ?
шо е проблемот? изнапиша овде ферман а лепо фино таму пиши дека има модел на мерцедес кој има ознака ТДИ!
Деттето праша шо значат ознаките (за тди имаше погрешномислење за едно не знаеше воопшто) и ете му нек види шо значи ТДИ
 
Леле дете си запнал да докажиш. НЕ СИ ВО ПРАВО!

The Mercedes-Benz OM612 engine is a straight-5 diesel engine produced by Mercedes-Benz.

It was introduced in 1999 for the 2000 model year in a 170 PS (125 kW; 168 hp) version in the W210 E-Class, and in the W203 C-Class in 2000.

A detuned version with 156 PS (115 kW; 154 hp) were used in the W90x Sprinter from 2000 to 2006.

The OM612 was a 5 cylinder version of the OM611. A six cylinder OM613 was also produced.

Mercedes-Benz OM612 engine
Manufacturer Mercedes-Benz
Production 1999-2006
Predecessor Mercedes-Benz OM605 engine
Successor Mercedes-Benz OM647 engine е моторот на тој што е на сликата. Се разликуваат САМО во усисната грана. И тој е CDI мотор.
Displacement 2,685 cc (2.685 L; 163.8 cu in)
Cylinder bore 88.0 mm
Piston stroke 88.3 mm
Valvetrain DOHC
Turbocharger Yes
Fuel system Common rail direct injection
Fuel type Diesel
Power output 115-125 kW (156-170 hp)
Torque output 330-370 Nm (243-273 lb·ft)

--- надополнето ---



MK1 = Mark 1 = Ќец
Mk2 = Mark 2 = Двојка

...

Така ги нарекуваат англичаните моделите. Пример Mk1 Cortina, Mk2 Capri, Mk3 Golf итн.

1.ЛЕТ 3 колку што знам е доста возрасен и не е дете.
2.Мислам дека ЛЕТ 3 ти кажува дека на мерцедес тоа е каросериска ознака а не ознака на мототрот.Тоа ти доаѓа исто како ГОЛФ вариант.Дали вариант е ознака за мотор.
Дај престанате да се препирате..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom