Portal 2

statusQuO

Модератор
Член од
18 јуни 2008
Мислења
13.038
Поени од реакции
7.617
Да се трола е лошо.
А секоја добронамерна критика е добредојдена.


Добро батали тоа, не се разбираме. Чакри жими...
Јас добро си знам што е што. (NFS си е игра, лол)

Но кажав и други доволно разбирливи аргументи против играва: многу едноставен и едноличен гејмплеј, никаква слобода, невидливи ѕидови во нивоата, едноставна приказна раскажана линеарно и неинтерактивно итн.


:facepalm:
Не е заради тоа. Без walk ја завршив.
Океееееееееј.
Ајде.
Лоша е портал.
Кажи која игра од овој тип има повеќе личен гејмплеј, добро презентирана интерактивна приказна, без невидливи ѕидови, нелинеарна приказна, слобода и сложен гејмплеј?
 

TheTimi

Veni Vidi Vici
Член од
11 јануари 2010
Мислења
768
Поени од реакции
37
Океееееееееј.
Ајде.
Лоша е портал.
Кажи која игра од овој тип има повеќе личен гејмплеј, добро презентирана интерактивна приказна, без невидливи ѕидови, нелинеарна приказна, слобода и сложен гејмплеј?
Хахаха извинете вака оф топик.
Ова Океееееееееј што го напиша како ми заличи на потписот што го имаш ставено :):)
 

statusQuO

Модератор
Член од
18 јуни 2008
Мислења
13.038
Поени од реакции
7.617
Хахаха извинете вака оф топик.
Ова Океееееееееј што го напиша како ми заличи на потписот што го имаш ставено :):)
Не не..
тоа би било вака


Оке()
()еееееееј.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Океееееееееј.
Ајде.
Лоша е портал.
Кажи која игра од овој тип има повеќе личен гејмплеј, добро презентирана интерактивна приказна, без невидливи ѕидови, нелинеарна приказна, слобода и сложен гејмплеј?
Па нели спомнав неколку наслови поназад.
Не само тие, цел куп игри се подобри под портал 2.
 

Zaphod Beeblebrox

Поранешен покул Божино
Член од
7 јуни 2008
Мислења
16.676
Поени од реакции
21.233
Реков од овој тип.

Види колку е ЗАКУН! Не си ограничен, се движиш по тунели!!!!


Тука па текстурата ги измачила. Браво за дизајнерите!!!



Мислам дека после овие 2 негови предлози, може да признаеме дека Портал 2 е тапа.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Реков од овој тип.
А ти знаеш каков тип се тие што ги спомнав?
Дефинирај тип? Жанр ли?
Игри со сложувалки (puzzle game) World of Goo, Eets, Lemmings 1, 2 и посебно Lemmings Paintball, Tag, Braid и други puzzle-platformers (Trine), па има една Wonderland.

Или пак тип акциони авантури како што Валве си ставиле на страницата за Портал 2 на Steam. Тогаш скоро сите акциони авантури се подобри од портал 2. Тие што ги спомнав поназад се баш од тој жанр и се од подобрите.

--- надополнето ---

Види колку е ЗАКУН! Не си ограничен, се движиш по тунели!!!!

Тука па текстурата ги измачила. Браво за дизајнерите!!!

Мислам дека после овие 2 негови предлози, може да признаеме дека Портал 2 е тапа.
Не туку извртувај и да кажуваш за нешто што не сум кажал. Реков дека Narbacular Drop беше основата за Портал 1. И добро тоа, Портал 1 е арна игра. Narbacular е повеќе како концепт.

Tag не е основата на портал 2 ама искористиле дел од таа игра во порталот. И на поинаков начин. Поарно беше од пиштол да си ги покаш боите.
Тука па текстурата ги измачила. Браво за дизајнерите!!!
Ај не се прај фраер. Дај пробај ја играта па зборувај.
____________________________________________

Добро бе не смеам да не ја сакам Портал 2. Реком не ја сакам и оп 4ца ми викнаа „како така, не смееш да не ја сакаш“. И после си реков ај на луѓево да му кажам зошто не ја сакам и кажувам и кажувам нешто јасно, нешто нејасно и дури и неразбирливи глупости (за вас) почнав да ви кажувам и тие пак.

Со почит кон сите, се одјавувам. Значи немам проблеми што вие ја сакате играва. До толку не одам. Да беше ептен за нигде па да ви велев и јас „не смееш да ја сакаш“ ќе имаше малку смисла иако немаше да ви викам, ќе кажев пак за мене.
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
И сексот е тапа ин џенерал. Многу линеарна прича , многу дупки отвараш и само еден пиштол имаш.
И тој е тапа ?

Btw , кога некој ќе каже нешто е добро , и друг ќе каже не е добро истото нешто, при аргументирање на ставовите нужно е да се јави конфликт.

Он топик : Друга игра што се занимава со 3д просторни проблеми , раскажани со ЗАКОН смисла за хумор (интересни сф референци- релативно) нема. Ретко која друга сложувалка му дава карактер на протагонистот. Ever.

Невидливи ѕидови ?!? Сериозно ? А лемингс ги немаат. Посебно кецот.
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.162
Поени од реакции
5.944
Tag не е основата на портал 2 ама искористиле дел од таа игра во порталот. И на поинаков начин. Поарно беше од пиштол да си ги покаш боите.
Програмерите што ја правеле Tag: The Power of Paint биле вработени во Valve за да помогнат при креирањето на Portal 2 со нивниот концепт. И не е подобро со пиштол да ги пукаш боите бидејќи така е премногу лесно. Подобро е вака со портали и ѕидови, да размислиш малце како патува бојата, каде би завршила, и како тоа ќе ти помогне при поминување на нивото.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Ај да го смирам и јас малку тонот, па да продолжам со дискусија. Вака нигде не реков Портал 2 дека е лоша игра. Ја завршив дo крај, релативно флуидно, па сепак ќе и дадам позитивна оценка. Ниска позитивна оценка, 6/10. Тоа не е важно, дискусијава е поважна.

Он топик : Друга игра што се занимава со 3д просторни проблеми , раскажани со ЗАКОН смисла за хумор (интересни сф референци- релативно) нема. Ретко која друга сложувалка му дава карактер на протагонистот. Ever.

Невидливи ѕидови ?!? Сериозно ? А лемингс ги немаат. Посебно кецот.
Хуморот е добар, ама од кецот ко подобар да беше. Овде ми иди ко рециклиран… освен тој од Кејв Џонсон, тој беше нова фацка. Ама пак хуморот од оние легендарните поинт ен клик игри е посмешен од овај… признај :D.

Е сега за карактеризацијата. Ја има да, ама многу малку, не е некој голем квалитет. Има и други игри со сложувалки што имаат карактеризација. Мислам Braid има дури и малку повеќе од Портал.

А невидливите ѕидови ќе ги видиш во „поотворените“ делови од играва. (инаку во лемингс сите ѕидови се видливи)

Програмерите што ја правеле Tag: The Power of Paint биле вработени во Valve за да помогнат при креирањето на Portal 2 со нивниот концепт. И не е подобро со пиштол да ги пукаш боите бидејќи така е премногу лесно. Подобро е вака со портали и ѕидови, да размислиш малце како патува бојата, каде би завршила, и како тоа ќе ти помогне при поминување на нивото.
Знам за историјата и за Таг. А за тежината, мислам дека не си во право. Тежината е иста, пробај ја играта и ќе видиш. Мислам што фалело на пример да воведат второ оружје пукач на бојата. И да направеле нормално сложувалки каде ќе се искористи тоа. Онакви поотворени како во Таг, ете пробај 50 мега е играта.

___________________________________

А сега за нешто сосема поинакво. Наместо да барам(е) што чини или не чини, да позборувам(е) како вие(јас) би ја направиле Портал 2. Јас секако ќе ви кажам, ама не сега доцна, утре најверојатно. Вие ако се нафатите кажете.
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.162
Поени од реакции
5.944
А сега за нешто сосема поинакво. Наместо да барам(е) што чини или не чини, да позборувам(е) како вие(јас) би ја направиле Портал 2. Јас секако ќе ви кажам, ама не сега доцна, утре најверојатно. Вие ако се нафатите кажете.
Ништо не би мењал. Се' што е досега извадено од Valve е перфекција.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Ништо не би мењал. Се' што е досега извадено од Valve е перфекција.
Финтава со тебе е шо се забаваш и одговараш на непоставени прашања. Ај убаво прочитај, ама убаво, што пишува во тоа последното цитирање.
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.162
Поени од реакции
5.944
А сега за нешто сосема поинакво. Наместо да барам(е) што чини или не чини, да позборувам(е) како вие(јас) би ја направиле Портал 2. Јас секако ќе ви кажам, ама не сега доцна, утре најверојатно. Вие ако се нафатите кажете.
Ништо не би мењал. Се' што е досега извадено од Valve е перфекција.
Something wrong?
Или не ме сфати што сакав да кажам? Во тој случај ај ќе се изјаснам поубаво за да видиш дека не се заебавам, и дека одговарам на поставени прашања.

Сметам дека Valve веќе ја направија Portal 2 поубаво отколку што некој можеше да замисли, со неверојатно добро искомпонирана приказна, прекрасниот гејмплеј од Portal + одличниот soundtrack, подобрената графика, новите ликови (Cave Johnson & Wheatley) = WIN комбинација.

Ти си на ред сега да кажеш како ти би ја направил Portal 2.
 
Член од
6 јуни 2009
Мислења
3.094
Поени од реакции
445
Something wrong?
Или не ме сфати што сакав да кажам? Во тој случај ај ќе се изјаснам поубаво за да видиш дека не се заебавам, и дека одговарам на поставени прашања.

Сметам дека Valve веќе ја направија Portal 2 поубаво отколку што некој можеше да замисли, со неверојатно добро искомпонирана приказна, прекрасниот гејмплеј од Portal + одличниот soundtrack, подобрената графика, новите ликови (Cave Johnson & Wheatley) = WIN комбинација.

Ти си на ред сега да кажеш како ти би ја направил Portal 2.
Пробувам да истуркам некоја дискусија како би ја направил од 0, а не што би сменил две многу различни работи. При тоа, што е помалку можно ќе се основаме на тоа што е сега постоечко.

Пример Варијанта 1.
Портал - менаџерска tycoon игра каде ти ја имаш улогата на сопственик на Веб портал. На почетокот почнуваш со идеја за содржината и дизајнот на веб порталот, па бараш почетен капитал од банка или од што да е, си закупувуваш хост. Па сам работиш како уредник и како новинар, вработуваш луѓе по некое време, ја зголемуваш популарноста, се рекламираш, бараш да се рекламираат на твојот сајт, се појавува конкуренција и се заебавате меѓу себе.
о.0

Варијанта 2,3,4 попосле.
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Пробувам да истуркам некоја дискусија како би ја направил од 0, а не што би сменил две многу различни работи. При тоа, што е помалку можно ќе се основаме на тоа што е сега постоечко.

Пример Варијанта 1.
Портал - менаџерска tycoon игра каде ти ја имаш улогата на сопственик на Веб портал. На почетокот почнуваш со идеја за содржината и дизајнот на веб порталот, па бараш почетен капитал од банка или од што да е, си закупувуваш хост. Па сам работиш како уредник и како новинар, вработуваш луѓе по некое време, ја зголемуваш популарноста, се рекламираш, бараш да се рекламираат на твојот сајт, се појавува конкуренција и се заебавате меѓу себе.
о.0

Варијанта 2,3,4 попосле.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom