Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Башка стехиометрискиот сооднос на воздух/гориво е различен при работа на течен нафтен гас. За бензин односот е 14.7 грама воздух за да согори 1 грам бензин. А за гас е поинаку. Затоа и ламбда сондата отчитува погрешен сооднос и компјутерот ЕЦУ то се обидува да го коригира палењето. Плинскиот компјутер врши додатна корекција на времето на вбризгување на горивото при различни режими. Но аголот на отворањето на вентилите е фиксна величина и е дефинирана од брегастата осовина. Така да е џабе штелувањето на вентили. Кај некои возила фазата на отворање на вентилите ср контролира преку варијатор и е различна при различни обртаи. Но сето тоа се однесува за бензин зашто новите мотори се дизајнирани така да е оптимизиран материјалот и скоро и да нема резерва (исто така се многу поосетливи на прегревање). За погон на CNG гас - на пример производителите имаат други глави, други клипови и се разбира нешто повисока компресија (околу 11-12) заради помалата способност за детонации на CNG (метанот).
Така да плин може но најдобро се покажал кај постарите мотори.
 
Башка стехиометрискиот сооднос на воздух/гориво е различен при работа на течен нафтен гас. За бензин односот е 14.7 грама воздух за да согори 1 грам бензин. А за гас е поинаку. Затоа и ламбда сондата отчитува погрешен сооднос и компјутерот ЕЦУ то се обидува да го коригира палењето. Плинскиот компјутер врши додатна корекција на времето на вбризгување на горивото при различни режими. Но аголот на отворањето на вентилите е фиксна величина и е дефинирана од брегастата осовина. Така да е џабе штелувањето на вентили. Кај некои возила фазата на отворање на вентилите ср контролира преку варијатор и е различна при различни обртаи. Но сето тоа се однесува за бензин зашто новите мотори се дизајнирани така да е оптимизиран материјалот и скоро и да нема резерва (исто така се многу поосетливи на прегревање). За погон на CNG гас - на пример производителите имаат други глави, други клипови и се разбира нешто повисока компресија (околу 11-12) заради помалата способност за детонации на CNG (метанот).
Така да плин може но најдобро се покажал кај постарите мотори.
Затоа со поевтина варијанта се исклучува ламбда сондата или малку поскапа варијанта се става реле кое го лаже компјутерот дека работи на бензин.
Нерамномерната работа на плин е бидејќи е наштелуван помалку да троши.
Пушти плин колку што му треба на моторот па да видиш дали нерамномерно ќе работи
Конкретно на цитроенот е алуминиумска глава а компресијата му е 11
И за детонациите.
Тие се ствараат од истрошени свеќици
 
Затоа со поевтина варијанта се исклучува ламбда сондата или малку поскапа варијанта се става реле кое го лаже компјутерот дека работи на бензин.
Нерамномерната работа на плин е бидејќи е наштелуван помалку да троши.
Пушти плин колку што му треба на моторот па да видиш дали нерамномерно ќе работи
Конкретно на цитроенот е алуминиумска глава а компресијата му е 11
И за детонациите.
Тие се ствараат од истрошени свеќици

Како тие од фабрика не те зеле за консултант ? Ваков талент не се наоѓа. Бисер до бисер.
 
Луѓе кажете кој е според вас најдобар плински уред од понудениве? Гледам Макплин нудат други видови (Тартарини, АГ) додека Плимонт нуди стандард Ланди Рензо. Новус само уште не сум ги проверил.
 
Луѓе кажете кој е според вас најдобар плински уред од понудениве? Гледам Макплин нудат други видови (Тартарини, АГ) додека Плимонт нуди стандард Ланди Рензо. Новус само уште не сум ги проверил.

Сите се добри. Секако поскапото е подобро. Гледај дизните да се метални.
 
Луѓе кажете кој е според вас најдобар плински уред од понудениве? Гледам Макплин нудат други видови (Тартарини, АГ) додека Плимонт нуди стандард Ланди Рензо. Новус само уште не сум ги проверил.
Според пријатели кои имаат плин, најдобар избор е ловато, со одржување, квалитет и резервни делови
 
Според пријатели кои имаат плин, најдобар избор е ловато, со одржување, квалитет и резервни делови
Од 97-98 го имам по поминати 200-250к црева за довод и мембрани на расплињача имам само сменето
 
Од 97-98 го имам по поминати 200-250к црева за довод и мембрани на расплињача имам само сменето

Ловато е супер. Сум го имал во Гољф 1 бензин топ беше.
 
Ај јас да поставам едно проширено прашање.
Имам Пежо 206 1.1 бензин кое планирам наскоро да го унапредам во рибарска кола, што значи ќе треба многу да ака по државава. Дали ми се исплати да ставам плин и каков уред да ставам? Плус, не сакам голема боца, немам простор за резервна за да ставам торусна, туку би ставил помала боца (27-30 литри) што се монтира позади едната третина од седиштата (од деливата задна клупа). Дали кај нас има такви помали боци, бидејќи ќе ми треба слободен простор во гепек. Моторот е 1.1, мислам дека е МПИ, 60 КС. Во град ми троши околу 8, може и 7, ама треба да го возам пензионерски, а немам таква намера. На отворено троши отприлика 6, 6.5, на автопат го терам до кај 4.000 обртаи ~ 130-135 км/ч, немам потреба од повеќе.

Што мислите, би се исплатело ли со годишна вожња од 10-тина илјади км (имам и втора кола, дизелче), каков уред ми препорачувате да ставам и нормално каде?

Фала :)
 
Ај јас да поставам едно проширено прашање.
Имам Пежо 206 1.1 бензин кое планирам наскоро да го унапредам во рибарска кола, што значи ќе треба многу да ака по државава. Дали ми се исплати да ставам плин и каков уред да ставам? Плус, не сакам голема боца, немам простор за резервна за да ставам торусна, туку би ставил помала боца (27-30 литри) што се монтира позади едната третина од седиштата (од деливата задна клупа). Дали кај нас има такви помали боци, бидејќи ќе ми треба слободен простор во гепек. Моторот е 1.1, мислам дека е МПИ, 60 КС. Во град ми троши околу 8, може и 7, ама треба да го возам пензионерски, а немам таква намера. На отворено троши отприлика 6, 6.5, на автопат го терам до кај 4.000 обртаи ~ 130-135 км/ч, немам потреба од повеќе.

Што мислите, би се исплатело ли со годишна вожња од 10-тина илјади км (имам и втора кола, дизелче), каков уред ми препорачувате да ставам и нормално каде?

Фала :)

1.1 моторот има 60 коња. Плин се вградува без проблеми но дали имаш сметка не знам. Ако планираш да го возиш многу вгради му.
Дизел најдобро е некоја Алфа 147 ем брза, многу економична, топ мотор а бе ќе и се изнавозиш.
 
Ме интересира дали кога монтираат плин прават авто дијагностика на возилото, и дали ги штелуваат сензорите(MAF SENZOR I DR..) ?
 
Последно уредено:
Ме интересира дали кога монтираат плин прават авто дијагностика на возилото, и дали ги штелуваат сензорите(MAF SENZOR I DR..) ?

Штелување на сензори ? Те молам просветли ме
 
Ме интересира дали кога монтираат плин прават авто дијагностика на возилото, и дали ги штелуваат сензорите(MAF SENZOR I DR..) ?

Нема никакво штелување на сензори..Тие или работат или не работат..Да не мислеше штелување на вентили?Да не тропкаат?
 
Јас пред некој ден ставив Ловато во Новус, на Фиеста 1.4 од 2007-ма година.
Е сега, ме интересира за А-тест, читам еден куп процедури има, трчање до станица, па до МВР, па назад до станица и сл. Каде да одам, некое искуство каде се најбрзи?
Исто така, кога ја зимав колата, дечкото од Новус ми рече да сменам свеќици, вика овие ти се само за бензин, имало некои за бензин и плин.
И, за одржување, ми рече на 15.000 поминати km се менувало некое масло или сл.
Ај ве молам подучете ме што како, релативно сум баук за овие работи. :)
 
Јас пред некој ден ставив Ловато во Новус, на Фиеста 1.4 од 2007-ма година.
Е сега, ме интересира за А-тест, читам еден куп процедури има, трчање до станица, па до МВР, па назад до станица и сл. Каде да одам, некое искуство каде се најбрзи?
Исто така, кога ја зимав колата, дечкото од Новус ми рече да сменам свеќици, вика овие ти се само за бензин, имало некои за бензин и плин.
И, за одржување, ми рече на 15.000 поминати km се менувало некое масло или сл.
Ај ве молам подучете ме што како, релативно сум баук за овие работи. :)

Ти вградија ли капалка ? Кај фордовите мотори ако се вгради плин вентилите за кратко време ќе се зезнат. Ни капалка не спасува. Мој близок имаше Фокус 1.4 2004 или 2005 беше и после вградување на плин за неполна година смени вентили и едвај ја продаде колата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom