Аха исто и свеќиците со три пипци се подобри за плинот.
Абе на две коли што морало да се монтираат капалки сум возел без нив па еве на цитроенот 450-500к имам поминато од кои 300-350к на плин па никогаш сум немал проблем исто и на 407 на човекот што ја продадов на плин 200-250к има поминато па нема никаков проблем
Се разбира кога се монтира плин вентилите се штелуваат полабави,а ако не се наштелувани како што треба не една три капалки да ставиш џабе тие
Баш на пријателот што ми монтирал плин го прашував за капалките и ми одговори дека на пежото и цитроенот за да се наштелуваат вентили се вади брегастата (да не објаснувам процедура) а бидејќи им е полесно да ти земат пари за штелување кое нема да го направат ти нудат капалки за дополнително да те опљачкаат.
Има листа на мотори за кои е потребна капалка а има и мотори пред се јапонските над 2000 година каде и капалка не помага. Пример Ланцерот. Цабе што сакаш стави му плин не трпи.