Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
@plimont

Читам доста текстови кои зборуваат против вградување на плин, со забелешка дека се јавуваат дефекти на моторот уште на 20-30,000 изминати км - пред се оштетени вентили. Од друга страна, имам прочитано, па дури мислам дека имам и постирано овде текстови за возила кои поминале и милион км на плин.
Според вас, колку се навистина чести такви дефекти и ако се, на што би се должеле: можеби нестручно вградување на уреди, несоодветни уреди, или можеби некои (ако не сите) возила не се погодни за работа на плин?


Helex, dolgo vreme sum vo firma koja raboti so plinski uredi. Vo vremeto koga se vozea Zastavi I Ladi se iznaslusavme komentari deka “kajidae” na plin ke zaribaat za 10.000 kilometri. Istite tie Zastavi I Ladi se izvozea bez problem i po 15-tina godini.
Istite komentari gi ima I deneska. Vistinata e deka kaj najgolemiot broj na novi vozila so benziski motor plinskiot ured sosem dobro funkcionira I nema moznost za ostetuvanje na motorot zatoa se koristi plinot (TNG) kako pogonsko gorivo. Sekako, ima vozila kaj koi rabotitte ne se idealni. Kaj Japonskite vozila od ponovata generacija postoi opasnost od pregrevanje na ventilite na plinski pogon, vo slucai koga se vozl cesto na avtopat so pogolemi brzini I so broj na vrtezi nad 4000 v/m. Kaj ovie vozila se prevzemaat merki na pretpazlivost, se obezbeduva dopolnitelna zastita na ventilite so posebno maslo ili so Tunap aditivi. Kako opcija za zastita na ventilite e da se vkluci split-fuel vbrizguvanje so sto pri rabota na motorot nad 4000 v/ m 10-15% od gorivoto koe se vbrizguva ke bide benzin.
Problem so pregrevanje na ventilii e specificen za zemji kade patnata infrastruktura dozvoluva dolgo vozenje so golemi brzini (na pr Germanija). Vo Makedonija brojot na vozila kaj koi imalo problem so ventili po vgraduvanje na plinski ured e mal, jas znam za ne poveke od 5-6 vozila. Informaciite za opasnosta od pregrevanje kaj japonskite vozila gi davaat site profesionalni servisi, no primetuvame deka vo praksa ima nivno izvrtuvanje
Kolegite od prodazba zabelezaa deka vo poslednive godini otkako internetot e sekomu lesno dostapen drasticno se namali brojot na prasanjata od tipot dali ke se rasipi motorot ili dali ima opasnost da se vozi na plin, odnosno klientite imaat na raspolaganje mnogu izvori na informacii za site aspekti na postavuvanjeto na plinski ured vo avtomobil.
 
Najsigurno ako sakas plin da stavas zemi si kola so ima standardni 2 ventili na cilindar. Tie so se so poveke ventili se rizicni, ventilite i lezistata trpat poso se pomali se pregrevaat i ne trpat povisoki temperaturi. Mislam deka standarden SOHC motor nema sansa nekogas da se rasipe zaradi upotreba na plin.
Mk3 Mondeo (00-07) 2.0 benzinec kolku ventili ima po cilindar?
 
Kolegite od prodazba zabelezaa deka vo poslednive godini otkako internetot e sekomu lesno dostapen drasticno se namali brojot na prasanjata od tipot dali ke se rasipi motorot ili dali ima opasnost da se vozi na plin, odnosno klientite imaat na raspolaganje mnogu izvori na informacii za site aspekti na postavuvanjeto na plinski ured vo avtomobil.
Da, ama zatia ima i eden kup komentari vo obratna nasoka... Eve, eden od niv e deka diznite za benzin navodno se "zatnuvaat" poradi toa što ne teče postojano benzin niz niv - što da bidam iskren i mene kako laik mi e sumnjivo - verojatno može da se programira sistemot da propušta nekoe minimalno količestvo benzin za da ne dojde do takvo nešto?[DOUBLEPOST=1396961281][/DOUBLEPOST]
4. Јас имам намера да купувам таков модел. И се мислам дали да му вградам плин, или да го возам на бензин.
Znači rizik :D[DOUBLEPOST=1396961693][/DOUBLEPOST]vakvo nešto, @Благоев ;)

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=944852
 
Последно уредено:

Не баш. Се обидувам да пресметам колку км годишно возам, па дали е поисплатливо да се купи дизел варијанта или да си возам на бензин.


Да да. :D
 
Не баш. Се обидувам да пресметам колку км годишно возам, па дали е поисплатливо да се купи дизел варијанта или да си возам на бензин.


Да да. :D
Sekako, za tolkava kola prvo bi gledal dizel... No od druga strana, si vikam, dizelašite imaat turbini, dizni, zamajci, (po)osetlivi kvačila... Se toa ne mora, no i može da otkaže... Plus, obično se so pogolemi kilometraži, a tie što navistina ne se si držat cena... taka da i jas se mislam što bi bilo popametno, so ogled deka ne veruvam deka bi pominuval povekje od 10000km godišno. Inaku, mislam deka toj model na Mondeo e malku potcenet na pazarot.
 
Sekako, za tolkava kola prvo bi gledal dizel... No od druga strana, si vikam, dizelašite imaat turbini, dizni, zamajci, (po)osetlivi kvačila... Se toa ne mora, no i može da otkaže... Plus, obično se so pogolemi kilometraži, a tie što navistina ne se si držat cena... taka da i jas se mislam što bi bilo popametno, so ogled deka ne veruvam deka bi pominuval povekje od 10000km godišno. Inaku, mislam deka toj model na Mondeo e malku potcenet na pazarot.

Двомасниот замаец и расипливите инјектори ме одвлекуваат од идејата (плус маалку поскапата поддршка. 6 литри 5-30 синтетика, филтри, ова она). Од друга страна 2.2 тдци е страшна кола за автопат.
И затоа сум во недоумие. Исто во игра е и Мазда 6 (бенизн дизел).

Евентуално како трета опција е Форд Фокус 1.6 ТиВЦТ/1.8. Затоа ме итнересира и за плински уред кај Форд Фокус МК2.


Да не одиме офф топик :)
 
Па добро, не сме толку офф топик - еве, @plimont би можел да се произнесе конкретно за вградување плин во поновите Фордови бензинци (1.8 и 2.0 кај Мондео Мк3 и 1.6 и 1.8 кај Фокус Мк2 кои ти ги спомна), затоа што имам слушнато дека, слично како кај јапонските мотори, и овие наводно биле проблематични за работа на плин.
 
Mondeovcite od toj model ne se za na plin. Fordovite od 2000 nagore imaat gjubre motori,zatoa se eftini, i benzin i dizel. Kaj site benzinci modeli na plin ke gi abe ventilite, ne veruvam deka i spricalka za ulje ke pomogne.
Ne me drzi za zbor ama mislam deka ventilite voopsto ne moze da im se steluvaat, Nemaat ni hidropodizaci, ni plocki, ni klackalici. Od fabrika kako izlegol i gotovo, nema cepkanje.
 
Mondeovcite od toj model ne se za na plin. Fordovite od 2000 nagore imaat gjubre motori,zatoa se eftini, i benzin i dizel. Kaj site benzinci modeli na plin ke gi abe ventilite, ne veruvam deka i spricalka za ulje ke pomogne.
Ne me drzi za zbor ama mislam deka ventilite voopsto ne moze da im se steluvaat, Nemaat ni hidropodizaci, ni plocki, ni klackalici. Od fabrika kako izlegol i gotovo, nema cepkanje.

А дали ќе е ѓубре ако го возиш на безнин?
 
Па добро, не сме толку офф топик - еве, @plimont би можел да се произнесе конкретно за вградување плин во поновите Фордови бензинци (1.8 и 2.0 кај Мондео Мк3 и 1.6 и 1.8 кај Фокус Мк2 кои ти ги спомна), затоа што имам слушнато дека, слично како кај јапонските мотори, и овие наводно биле проблематични за работа на плин.


Helex, ke se postavi split-fuel vbrizguvanje I ke nema problem. Split-fuel strategijata na vbrizguvanje ke vnesuva 15-20% benzin koga motorot e nad 38000 rpm, vo zavisnost od opteretuvanjeto..
Inaku, kaj motorite so zafatnina 1.8 Ii 2.0 na Ford I Mazda, mozni se problem so sedistata na ventilite
 
Inaku, kaj motorite so zafatnina 1.8 Ii 2.0 na Ford I Mazda, mozni se problem so sedistata na ventilite
Дали е тоа од лично ваше професионално искуство, или генерално, светско? Затоа што на вашиот сајт видов слики од доста модели на Форд со вградени плински уреди.
 
Како успеваш да поминеш 140.000 км годишно?Кај возиш толку?Или онака од ракав ова?Така се минеле 140.000 км за 12 месеци..
ти личам ли според пишувањето на некој што од ракав тресе? од ракав тресе некој што ке ти истреска бројки неповрзани и податоци неповрзани. неморам да објаснувам кај и колку возам, но потврдувам дека возам многу. ми се случува до 2150 километри во 1 ден да извозам...

познавм човек од форумов кој успеа за 8 дена да направи 12.000 километри возејки ноз државава наша... на ганц ново возило.. во сервис (редовен сервис кој се прави на 10.000 километри) не им беше верно како човекот ја купи колата и тој ден+7 дена дојде на реовен сервис...

значи... ако тебе ти изгледа невозможно, не значи дека е невозможно... од друга страна, за појаснувањето, сакај верувај, сакај не, твоја работа...

п.с. заборавив да кажам дека прошлата година сум попуштил со возењето... помалку имам пројдено... незнам што се фати за 140.. што не се фати за 100.. прошла година пројдов 109 конкретно

Fala za odgovorot, @onak . Kako potprašanje: dali pri vozenje na plin si vnimaval strogo na brojot na vrteži da ne odi mnogu visoko; da rečeme, voziš vo petta brzina na avtopat do nekoi 4000 v/min - ima li ograničuvanja vo taa smisla, dali si moral da vnimavaš vrtežite da bidat poniski?

не друже... не пазам... возам претежно автоматици и нај често сум со педалата до доле... се фаќам себеси како возам или стисната педала до доле или кочам.. немам средина.. како инаку ги проаѓам оние километри? сигурно не по сообраќајни знаци..
 
Последно уредено:
@plimont Ти пишав порака ама ете и овде да те прашам. Имам Фиат Браво 1.4 12v моноајншприц ( така се викаше :D ?). Колку би чинело да се стави плин, и дали Плимонт во Битола ги има истите цени како вас ( претпоставувам дека сте од СК)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom