Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
plimont, Лани ја купив Алфата од Кано, знаеш гарант која кола е :) Вика дека уредот му е од кај тебе. Каши ми кога да ја донесам на подесување на уредот зашто (единствено на плин но никогаш на бензин) се случува закашлување во вид остро моментно (можеби дел од секунда) пресекување на работата на моторот кога е помеѓу 2000 и 2500 rpm, и колку ќе ме чини? Кано ми рече дека е под гаранција уредот арно ама не стасал да ја земе гарантната листа од кај вас.


ТИ ја купи алфата?
 
Zdravo jas sum nov na forumov batam mislenje imam fiat bravo 1.6 16v sakam da stavam plin sto moslite koj ured e najdobar po vas AC STAG 4 Q BOX LOVATO LANDI RENZO ONE FALA ODNAPRED
 
Здраво, некој со искуство или познавање од Лансер 1.5 со вграден плин ? Да сподели нешто инфо, како работи, нешто проблеми, колку троши, се исплаќа ли инвестицијата на тој мотор ?
Татко ми има идеја да вгради плин во Лансерот па секоја информација е добредојдена. Највеќе ме интересира дали има штета моторот и дали ќе мириса на плин доколку се вгради. Според цената бензин/плин, плинот е поефтин но земено со инвестиција за колку време се тоа би се исплатило... А инаку има 45000 поминато до сега за 3,5 години на бензин.

Бидејќи досега никој не одговори, ќе се обидам да дадам кратка информација

Штета на моторот нема да има. Сепак мора да се знае дека кај Јапонските возила од новата генерација треба да се внимава на вентилите во глават на моторот, поточно да се избегнува често возење на високи вртежи на отворен пат. Пожелно е да се вклучи split-fuel опцијата на плинскиот уред, која на високи вртежи (над 4000 rpm) ќе вбризгува и мала количина на бензин за да се обезбеди подобро ладење на вентилите.
Нема да има било каков мирис на плин во кабината или околу возилото.


Возењето на плин е за 40% поевтино од возењето на бензин. Во просек, враќањето на инвестицијата е по 12.000 km, но сепак тоа зависи и од типот на возилото.[DOUBLEPOST=1396437245][/DOUBLEPOST]
Zdravo jas sum nov na forumov batam mislenje imam fiat bravo 1.6 16v sakam da stavam plin sto moslite koj ured e najdobar po vas AC STAG 4 Q BOX LOVATO LANDI RENZO ONE FALA ODNAPRED

Васес, Сите три типови на уреди кои ги спомнавте ќе функционираат на Браво 1.6 со 16 вентили. Кај мене на работа ќе ти го препорачат Омегас Ево Оне, тој е со повисока работна брзина на инјекторите, како и побрз компјутер и софтвер. Поголемата брзина на инјекторите во секој случај е предност, затоа што, во случај на отстапување на работата на моторот од оптималните параметри (што не е ретко кај користени возила), плинскиот уред подобро ќе се снајде и тие отстапувања нема да бидат голем проблем.

Јас повеќе би внимавал каде се инсталира уредот, бидејќи тоа често е поважно од изборот на типот на уредот. Понудата која си ја добил, претпоставувам дека е од Пецко- МАРМИЛ МОНТ, а тој сервис можам слободно да ти го препорачам, работат професионално и одговорни се спрема дадената гаранција на плинскиот уред.
Поздрав
 
До @plimont ,

монтажа на плински уред кај Форд Мондео МК3 1.8/2.0 Дуратек, или кај Мазда 6 1.8/2.0? Монтажа, цени, надежност, проблеми во странство (конкретно Австрија/Германија/Холандија)?
 
До @plimont ,

монтажа на плински уред кај Форд Мондео МК3 1.8/2.0 Дуратек, или кај Мазда 6 1.8/2.0? Монтажа, цени, надежност, проблеми во странство (конкретно Австрија/Германија/Холандија)?

Najprvo za cenata za vgraduvanje na plinski ured. I za Mondeo I za Mazda 3 predvideno e da e vgradi sekvencionalen plinski ured. Cenata e 580 evra, za ured Landi Omegas Evo so cilindricen rezervoar od 27 do 60 litri, I dozator so maslo za dopolnitelna zastita na ventilite. Doplata za torusen rezervoar koj se postavuva na mesto na rezervno trkalo e 30 evra.
Dozatorot so maslo preporacuvame da se postavi I kaj dvete posoceni vozila, zatoa sto I dvete spagaat vo grupata na vozila so ventili koi se osetlivi pri vozenje na plinski pogon. Kaj niv postoi opasnost da pregreat izduvnite ventili vo glavata na motorot, a uslovite za toa se dolgo I cesto vozenje na visoki vrtezi. Najgolem broj na slucai so pregrevanje na ventili pri vozenje na plinski pogon se zabelezani tokmu vo Germanija, kade patnata mreza dozvoluva dolgo vozenje so golem brzina (I visoki vrtezi)
Inaku nema problem za koristenje na vozilo s plin so Germanija, Holandija I Avstrija, sekade ima pumpi za LPG gorivo. Za Holandija I Germanija ke vi bide potreben adapter za da stavite plin, a pogolemite pumpi voobicaeno imaat takvi adapteri.
Ako ziveete vo edna od posocenite drzavi, treba da znaete deka ve ocekuva postapka za attest na vozilo so plinski ured, koj vo sekoj slucaj se komplicira koga plinskiot ured e vgraden vo druga zemja. Mozat da pobaraat tamosen servis za plinski uredi da ja potvrdi ispravnosta na instalacijata I verodostojnosta na dokumentte, ili duri I da se zameni plinskiot rezervoar so drug koj pominal uvozna postapka vo taa zemja.
 
@plimont ме интереисра колку би чинело да се монтира плин на VW Polo Classic 1,4i -97
 
Последно уредено:
@plimont

Читам доста текстови кои зборуваат против вградување на плин, со забелешка дека се јавуваат дефекти на моторот уште на 20-30,000 изминати км - пред се оштетени вентили. Од друга страна, имам прочитано, па дури мислам дека имам и постирано овде текстови за возила кои поминале и милион км на плин.
Според вас, колку се навистина чести такви дефекти и ако се, на што би се должеле: можеби нестручно вградување на уреди, несоодветни уреди, или можеби некои (ако не сите) возила не се погодни за работа на плин?
 
@plimont ме интереисра колку би чинело да се монтира плин на VW Polo Classic 1,4i -97

Polo Clasic 1.4 od 97 moze da e opremeno so SPI (mono-injection) ili MPI (full-injection) tip na motor. Dokolku Vaseto Polo e opremeno so SPI tip na motor, cenata za vgraduvanje na plinski ured e 350 evra. Dokolku ima MPI tip na motor, cenata e 540 evra. Vo dvete varijanti doplata za torusen rezervoar koj se postavuva na mesto na rezervno trkalo iznesuva 30 evra
 
@plimont

во врска со мојот претходен коментар, мислев на нешто вакво
Ugradnju gasa ne preporučujem ni u jedan automobil. Problemi čak i sa sekvent sistemima najnovije generacije javljaju se već nakon 20.000 ili 30.000 pređenih kilometara. Problem može delimično da se otkloni čišćenjem dizni, ali time se samo odlaže neminovna zamena benzinske pumpe, injektora, koji rade samo kod startovanja motora, jer čim se postigne optimalna temperatura, sekvent sistem preuzima snabdevanje motora gorivom, tačnije tečnim naftnim gasom. Kada agregat radi na plin, tada dizne nemaju nikakvu funkciju, a u komori (komorni prostor na glavi) se kao posledica sagorevanja garež lepi na veoma osetljive i sofisticirane dizne.
 
Поарно да ми одговориш на прашањата, @plimont ... ор елс...
 
очигледно плимонт не е присутен моментално (периодов) па јас како човек кој како така се бавта со автомобилизам, а меѓу другото и со плински уреди и имам некакво искуство ке ти одговорам..

значи, има листа на возила од ландиренѕо, како и од ловато или други така појаки брендови на производители на плински уреди (чии листи се поклапаат горед оле), листи кои кажуваат кои возила имаат проблеми со поставување на плински уреди, т.е. осетливоста на вентилите при експлоатација на плин. факт е дека плинот поради поголемата октанска вредност, во цилиндарот има за некои 5 до 10% повисока температура, а некои возила кои се произведени на границата на издржливост не го трпат тој момент и им страдаат вентилите. значи да не речам шкарт производство и намерно правење по слаб квалитет, ке речам дека економијата и трката за добивање поевтин продукт го прави своето... за овој тип на мотори решението е капалката која се става дополнително во возилото и има улога на подмачкување и деллумно разладување на тие вентили со специално масло наполнето со специјални адитиви. и нема никаков проблем.

околу делот дека бензинската пумпа ке настрада.. тоа е чиста глупост. но се случува многу често на оние кои возат на плин да им се расипе бензинска пумпа.. одговорот е повеке од јасен зашто. значи тоа се електрични бензински пумпи, кои се внатре во резервоарот, кои се подмачкуваат и ладат со бензинот. е сега главниот проблем е тоа што кога ке почнеш да возиш на плин нај лесто бензинскиот резервоар е скоро празен или скроз празен... е тогаш прегорува пумпата. држи ти 1/3 до 1/4 резервоарот полн со бензин, никогаш нема да прегори пумпата. постојано ке биде подмачкана и постојано ке биде изладена... некој ке праша дали може да се изгаси пумпата автоматски кога ке префлли на плин возилото.. да може, но и така брзо ке и дојде крајот.. поради не работење на истата, на дното кај што она влече, ке се наталожат прљавштини и при секое вклучување на истата (возилото нели пали прво на бензин па префлра на плин) ке го повлекува тој талог и за брзо време ке ги здроби лагерите... значи решение е имај бензин во резервоарот и буквално немаш проблем...

и со дизните ке нема проблем доколку еднаш на 50 литри гориво туриш адитив од 150 денари во бензинот...

инаку, јас сум возач на плин уште од времето на плочка системот. во тоа време плинот кошташе 7 денари литро. само со секвент плински уреди имам поминато преку 1 милион километри. СИТЕ МИ СЕ МЕСТЕНИ ВО ПЛИМОНТ и со сите имам пројдено бајаги километражи. нити со плинскиот уред сум имал проблем (освен тековни одржавања нели, како што е ред и нормално) нити со бензинските елементи сум имал проблем. јас возам многу.. кога ке речам многу, мислам на километража помегу 100 и 140 илјади километри годишно. кога таков режим издржува и нема проблем, тогаш браво за ПЛИМОНТ и немањето проблеми како што реков ни со плинскиот уред ни со бензинските елементи...

патем речено... дали знаете дека со секвент плински уред може да добиете мнооогу подобри резултати од аспект на перформанси и сила на воизлото одколку на бензин? јас сум еден од првите што експериментирал по тоа прашање... ама ај, за тоа друг пат, во друга тема... ова вака како водичка пуштена нека биде... :)

поздрав.
 
Fala za odgovorot, @onak . Kako potprašanje: dali pri vozenje na plin si vnimaval strogo na brojot na vrteži da ne odi mnogu visoko; da rečeme, voziš vo petta brzina na avtopat do nekoi 4000 v/min - ima li ograničuvanja vo taa smisla, dali si moral da vnimavaš vrtežite da bidat poniski?
 
очигледно плимонт не е присутен моментално (периодов) па јас како човек кој како така се бавта со автомобилизам, а меѓу другото и со плински уреди и имам некакво искуство ке ти одговорам..

значи, има листа на возила од ландиренѕо, како и од ловато или други така појаки брендови на производители на плински уреди (чии листи се поклапаат горед оле), листи кои кажуваат кои возила имаат проблеми со поставување на плински уреди, т.е. осетливоста на вентилите при експлоатација на плин. факт е дека плинот поради поголемата октанска вредност, во цилиндарот има за некои 5 до 10% повисока температура, а некои возила кои се произведени на границата на издржливост не го трпат тој момент и им страдаат вентилите. значи да не речам шкарт производство и намерно правење по слаб квалитет, ке речам дека економијата и трката за добивање поевтин продукт го прави своето... за овој тип на мотори решението е капалката која се става дополнително во возилото и има улога на подмачкување и деллумно разладување на тие вентили со специално масло наполнето со специјални адитиви. и нема никаков проблем.

околу делот дека бензинската пумпа ке настрада.. тоа е чиста глупост. но се случува многу често на оние кои возат на плин да им се расипе бензинска пумпа.. одговорот е повеке од јасен зашто. значи тоа се електрични бензински пумпи, кои се внатре во резервоарот, кои се подмачкуваат и ладат со бензинот. е сега главниот проблем е тоа што кога ке почнеш да возиш на плин нај лесто бензинскиот резервоар е скоро празен или скроз празен... е тогаш прегорува пумпата. држи ти 1/3 до 1/4 резервоарот полн со бензин, никогаш нема да прегори пумпата. постојано ке биде подмачкана и постојано ке биде изладена... некој ке праша дали може да се изгаси пумпата автоматски кога ке префлли на плин возилото.. да може, но и така брзо ке и дојде крајот.. поради не работење на истата, на дното кај што она влече, ке се наталожат прљавштини и при секое вклучување на истата (возилото нели пали прво на бензин па префлра на плин) ке го повлекува тој талог и за брзо време ке ги здроби лагерите... значи решение е имај бензин во резервоарот и буквално немаш проблем...

и со дизните ке нема проблем доколку еднаш на 50 литри гориво туриш адитив од 150 денари во бензинот...

инаку, јас сум возач на плин уште од времето на плочка системот. во тоа време плинот кошташе 7 денари литро. само со секвент плински уреди имам поминато преку 1 милион километри. СИТЕ МИ СЕ МЕСТЕНИ ВО ПЛИМОНТ и со сите имам пројдено бајаги километражи. нити со плинскиот уред сум имал проблем (освен тековни одржавања нели, како што е ред и нормално) нити со бензинските елементи сум имал проблем. јас возам многу.. кога ке речам многу, мислам на километража помегу 100 и 140 илјади километри годишно. кога таков режим издржува и нема проблем, тогаш браво за ПЛИМОНТ и немањето проблеми како што реков ни со плинскиот уред ни со бензинските елементи...

патем речено... дали знаете дека со секвент плински уред може да добиете мнооогу подобри резултати од аспект на перформанси и сила на воизлото одколку на бензин? јас сум еден од првите што експериментирал по тоа прашање... ама ај, за тоа друг пат, во друга тема... ова вака како водичка пуштена нека биде... :)

поздрав.

Како успеваш да поминеш 140.000 км годишно?Кај возиш толку?Или онака од ракав ова?Така се минеле 140.000 км за 12 месеци..
 
Како успеваш да поминеш 140.000 км годишно?Кај возиш толку?Или онака од ракав ова?Така се минеле 140.000 км за 12 месеци..
12 000 на месец.
400 км на ден.

Изводливо е. :-)
 
Najsigurno ako sakas plin da stavas zemi si kola so ima standardni 2 ventili na cilindar. Tie so se so poveke ventili se rizicni, ventilite i lezistata trpat poso se pomali se pregrevaat i ne trpat povisoki temperaturi. Mislam deka standarden SOHC motor nema sansa nekogas da se rasipe zaradi upotreba na plin.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom