Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Имаш тро грешка во математиката...Не знам зошто не се исплатува за помалку од 10,000 кога на цена од 77 ден за бензин и 42 за плин имаш разлика од 35 ден што за тие поминати километри ако возиш 10 просек стануваат заштеда од 35,000 денари годишно.Настрана од ова гледајте го системот како составен дел од возилото и ја зголемува неговата вредност ција придобивка е поевтино возење.
Ај еве ти и за твојата цифра...За информација има плин и за 39.5. Е сега нека израчуна некој која е заштедата годишно,но и тоа не е проблем а екологија?
Еве ти математика за 5000 кмА што се однесува до исплатливост и пресметка и со 5000 км годишно за 1.5-2 години се исплатува, да не повторуваме загадување,трајност на мотор и пропратни делови и останато
На ксантија усисните грани се пластични и го имам монтирано антидетонаторот на филтерот за воздух.На пластиката што оди од филтерот за воздух до плочката што е вградена на почетокот на всисната гранка стегите не се стегнати убаво ,па кога ќе дојде до експлозија пластиката излегува и колата не работи убаво(прима повеќе воздух).Во тој случај излегувам надвор местам пластика и продолжувам со возење.Кога е квлитетен плинот тогаш нема експлозии.Макпетрол има најлош квалитет на горива
Точноок. нема потреба да се објаснуваме околу исплатливост зашто има уреди од 400-1000е
па затоа нема збор,а друго кадетот не ми преоѓа 10л а со него работам и палам најмалку 40-50 пати во текот на денот(не сум таксист) па не е важно-се согласуваме дека се исплати иекономски и друго
Да не ме сватиш погрешно, капалката служи само за подмачкување на вентилите. Ништо повеќе. Ја спомнав како екстра трошок, пример доколку вградуваш уред во Тојота Рав 4, ќе мораш да ја вградиш и неа. Ако е 550 евра нормална цена за уредот, за тојотата уште 100-че плус за капалката.Околу капалката можно е да троши 25л плин кога знам барем десетина со вектри и калибри и ист мотор а не им преоѓа 12-15 зависи како и какви услови се вози ама 25 е многу. Чудното е се работи за ист мотор.
Здраво до сите!
Тазе допишан. Имам еден проблем со Опел Вектра А 2.0 16в и има ловато плински уред со атест.Колата ја купив скоро но според возење и два пати проверка невидена потрошувачка има.
Наполнив 34,45литри плин а поминав сако е...138км.
Да сум слепец не сум возам плин 10 години со п125 имам 8 год кадет 1,3 75кс со атест БРЦ уред знам колку троши. За кратко време се исплати пошто возам но ова?
Инаку Читав низ форумов многу добри коментари ама некои и бисери.
1. Со кадетот 1.3 мотор имам поминато 540.000 км со ПЛИН и само со ПЛИН.
Ради информација нема бензиска пумпа клучот од капачето незнам каде е а инсталација пола нема. па нисто не го фркна. Го купив пред 10-ина години со 147 000 км.плус моите,пресметајте.
2. Пали и зиме и лете на плин без никаков проблем и незнам што е возење на бензин.
Е сега со вектрата е друго,пали бензин и на околу 1800 обртаи префрла на плин но многу е
Помош
Наштелуван беше добро мислам дека е расплињача ако е дали да ја ставам брц или?
Јас пошо незнам до толку, ќе ти објаснат од Плимонт шо значи капалката... и зошто ја вградуваат. Ко ја измислил произведувачот на плинскиот уред, да знајш дека не е глупост.И спомената е капалка-да не кажам глупост-другарше има две вектри и една калибра со 2.0 8в и 2.0 16в. ниедна нема капалка а вектрите се на такси и ги возат веќе четврта година потрошувачка 14л.
друже, да ти дадам совет... јави се во плимонт, договори кога да отидеш на проверка на плинскиот уред... вака преку форум неможе да се дијагностицира што е проблемот... не сконтав дали имаш на плочка плин или инјекционен... не ебитно ни тоа, туку треба да се провери се... значи иди и остави нека ти процерат стручњаци па ке ти кажат што е проблемот и колку ке те кошта, ако те кошта воопшто нешто... може да е само до штелување работата...Ферари не возам ама математиката знам и точна ми е.
супер оил-еси доол.....
Фискална бр436 наполнето 34,450*39,50 1361,00
ддв а 18% 207,61
точно така е , немам намера да бидам интересен или нешто друго,едноставно имам проблем и напишав а филозофии од типот што возам и како нема врска.
Инаку не пропушта никаде со пена е проверено се комплетна инсталација и во мирување и во работа.
За БРЦ би го вградил пошто сметам дека е за нијанса подобар редуктор плус нема можност за мешање на вода плин има една мембрана и мислам е подобро концепциран може грешам а нешто и друго забележав дека и вода по малку ми фали што ме доведува до заклучок дека мембраните на редукторот се отидени(според год.на монтажа 12,2007год и поминати околу70000км) можно ли е да има толкава потрошувачка од неа ако се испукани?
И спомената е капалка-да не кажам глупост-другарше има две вектри и една калибра со 2.0 8в и 2.0 16в. ниедна нема капалка а вектрите се на такси и ги возат веќе четврта година потрошувачка 14л
и за уреди има уред од 400 до 1000 евра за 4 цилиндричен мотор а каков е и што е нема врска.
Друго не ми е јасно работата е купив ферари ама немам пари за гориво.
Глупости живи да ставиш плин на возило од 30.000е нагоре е несаглам работа-што купувал кола од ....е?
Покрај совршеноста на моторите и потрошувачка,искористеност на мотор,со мали кубикажи солидни кс,нема логика за плин.
Се е ок но има еден мал секојдневен проблем а тоа е неповерение и да не кажам стручност не стручност на ...
Прво сите ме прашуваат дали работи на бензин добро,а никој не праша што мотор е.
Вектрата има еко мотор и не сум јас единствен со некој проблем од овој тип.
-Ако работи на бензин добро на плин нема а на плин ако работи добро има маана на бензин под мала гас или гасне или работи наниски обртаи и не прима до некои си 1500 обртаи потоа е воред.
Дечкото и менувал се што ќе му рекле и не го решил проблемот.
За потрошувачка -веќе колата ја купив и нема да ми продава басми но ми рече дека со 500 ден поминувал 80км и тоа во Тетово каде е сообраќајот хаос и се чека-читај троши повеќе плин, а со 1000 на отворено нешто над 250км.
Некаде има проблем и ке го решам сигурно па ќе пишам за да се знае.
Како капалката ги подмачкува вентилите?Зашто тогаш има картер и уље?Уљето не служи ли за подмачкување на радилицата,брегастата,вентилите?Не ли е тоа уште една голема лага само за да се земат повеќе пари?За лажење сите сме мајстори.
Плимонт, дали може да се вгради плин во новите ТСИ (и општо турбо моторите)? Ако не, кои се причините? Ме интересира чисто теоретски.
Добро прашање и мене ме интересира на калибра турбо дали може да се вгради уред и цена и кој уред се вградува на опелов сфи мотор и цена