Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имаш кола ја возиш цела година.Купуваш мотор за 3-5 месеци да уживаш и возиш на бензин,а не се купува за цела година па да му шибнеш плин.Поголемо е уживањето на бензин.Незнам може уште помал трошок ќе биде да направат мотор на нафта
Зошто?
 
Најверојатно оти е двапати поскап... споредено со плинот.
--- надополнето: Nov 4, 2011 7:25 AM ---
Купуваш мотор за 3-5 месеци да уживаш и возиш на бензин,а не се купува за цела година па да му шибнеш плин.
Да, ама во последно размислувам за мотор на батерии, ака струја. Многу е поевтино возењето, споредено со било какво гориво.

Незнам може уште помал трошок ќе биде да направат мотор на нафта
Имаат направено, неколку модели, но најчесто се прототипи. Единствено Kawasaki KLE 600 излезе со дизел агрегат со 1 цилиндар во сериско производство наменето само за америчката војска. За обични смртници нема. Троши нецели 2 литри на 100 км.
 
Имаш кола ја возиш цела година.Купуваш мотор за 3-5 месеци да уживаш и возиш на бензин,а не се купува за цела година па да му шибнеш плин.Поголемо е уживањето на бензин.Незнам може уште помал трошок ќе биде да направат мотор на нафта
а зашто и тие 3-5 месеци да не бидат сирова економија? што дека ако е на плин, кавасакито на плин нема да иде преку 200? м? или бикингот-сузукито нема да крене пак преку 250 на плин? не ти ја разбирам поентата со уживањето и возењето на бензин... значи според тебе за да уживаш треба да бидеш расипник, арчлија и растурикуќа? која е поентата?
 
а зашто и тие 3-5 месеци да не бидат сирова економија? што дека ако е на плин, кавасакито на плин нема да иде преку 200? м? или бикингот-сузукито нема да крене пак преку 250 на плин? не ти ја разбирам поентата со уживањето и возењето на бензин... значи според тебе за да уживаш треба да бидеш расипник, арчлија и растурикуќа? која е поентата?[/quote
--- надополнето: Nov 4, 2011 10:24 PM ---
Не викам дека нема да оди 300km/h,ама се губи на забрзување.Некој може да ужива со мотор на бензин,ама станува проблем кога некој некако ќе купи мотор и ќе го направи на плин зада може и тој да ужива.Проблемот е што сите сакаме да уживаме а не сваќаме дека мора некој и да гледа.[/quote]
 
а ти имаш проблем со тоа? зашто да не си уживаат луѓето во економија? нели сваќаш колкава е разликата? а кога сме веќе кај гледањето..... дали си ги гледаш постовите како ти изгледаат поготово кога ке ги квотираш? дај научи се више еднаш како се квотира... не си нов на форумов имаш преку 200 поста, срамота е....
 
Ок, значи да кажам мое мислење за плинските уреди. Пред 2 недели ставив ланди плински уред во Плимонт. Дечките ми кажаа дека потрошњата ќе се зголеми за 10 а силата намали за 2 %. Инаку станува збор за фиат брава 1.2 82 кс. До вечерва извозив точно 500 км. Значи откако тргнав од таму па накај дома(Кавадарци) извозив 90 км отворено. Ставив плин од лукоил. 28,5 литра. Не знам дали до плинот или што беше ама колата поинаку примаше гас и стегната вожља имаше. На излезот од Скопје на тоа правиот пат а стиснав одеше 170 а можеше и повеќе(задниот лев бандаж не ми е добар) до дома редко каде возев под 120 (таму пред велес кај кривините) инаку 130 нон-стоп. Колата се однесуваше феноменално(ни сецкање ни ништо примаше гас како да е појака а не послаба). Потоа уште 190 км отворено до Куманово и назад. ставив уште 18,5 литра плин од макпетрол(по не го биваше овој плин) Значи со 47 литра извозив точно 500 км. од кои 280 отворено и 220 тешка градска. Колата пред тоа во овие(ладни) услови градска ми трошеше 10,5 отворено со 110 максимум возење, 6 литра. Па сега со плин сметам отворена околу 7, а градска околу 11,5 што би се рекло исто како што ми кажаа, макар што ова отовреното што го возев со голема брзина, ако беше бензин сигурно ќе трошеше на 7, т.е на плин 8. Сега за сега сум задоволен.
 
Што бенефит ќе беше со штедење на ситно 20-30евра
Бенефит ама со штедење на 2000-3000 евра
ова сега го гледам... не сум го прочитал претходно.... 20-30 еура? да не почнам да праам математики колку се заштедува во мојата фирма затоа што се вози на плин... ке ти кажам податок дека на дневна база се извозуваат околу 300 километри, со 5 возила кои просечно трошат околу 12 градска... па ајде терај математики колку месечно се ќарува т.е. заштедува...
 
ова сега го гледам... не сум го прочитал претходно.... 20-30 еура? да не почнам да праам математики колку се заштедува во мојата фирма затоа што се вози на плин... ке ти кажам податок дека на дневна база се извозуваат околу 300 километри, со 5 возила кои просечно трошат околу 12 градска... па ајде терај математики колку месечно се ќарува т.е. заштедува...

Ретка фирма што вози на плин,пофеќето возат на нафта
 
Економија...економичност...
Кано го сфаќам...човекот има фирма, возила кои секојдневно вртат озбилна километража, и секако инвестицијата во плин ќе му се исплати. Поефтин е бензински мотор за одржување и поправки, плинот е најефтино погонско гориво... Логично и разумно.
Неможам да сфатам некои луѓе кои не поминуваат ни 10-15 илјади км годишно, а ставаат плин. По мене, плинот не им се исплаќа, бидејќи поскапо е да го вгради плинот, да купува плин, отколку да ги извози тие километри на бензин.
Но, секој со својот есап...
Јас не планирам плин во мое возило заради:
1. Не поминувам голема километража. Не ми се исплаќа да давам пари за плински уреди.
2. Кога сум купувал, сум бил свесен што купувам, колку тоа нешто троши... и свесно сум го прифатил тоа.
 
Економија...економичност...
Кано го сфаќам...човекот има фирма, возила кои секојдневно вртат озбилна километража, и секако инвестицијата во плин ќе му се исплати. Поефтин е бензински мотор за одржување и поправки, плинот е најефтино погонско гориво... Логично и разумно.
Неможам да сфатам некои луѓе кои не поминуваат ни 10-15 илјади км годишно, а ставаат плин. По мене, плинот не им се исплаќа, бидејќи поскапо е да го вгради плинот, да купува плин, отколку да ги извози тие километри на бензин.
Но, секој со својот есап...
Јас не планирам плин во мое возило заради:
1. Не поминувам голема километража. Не ми се исплаќа да давам пари за плински уреди.
2. Кога сум купувал, сум бил свесен што купувам, колку тоа нешто троши... и свесно сум го прифатил тоа.

Имам две коли со кои годишно поминувам едвај 12-13000 км.Едната е дизел другата на безин.Пресметано во пари нема некоја голема разлика во потрочувачката.Трагично е што бензинецот има монтирано плински уред кој скоро не се ни употребува,со исклучок кога сопругата управува со возилото.Може уште и не се исплатила инвестицијата
(компензација е) но мораше некако да се извлечат парите
 
Економија...економичност...
Кано го сфаќам...човекот има фирма, возила кои секојдневно вртат озбилна километража, и секако инвестицијата во плин ќе му се исплати. Поефтин е бензински мотор за одржување и поправки, плинот е најефтино погонско гориво... Логично и разумно.
Неможам да сфатам некои луѓе кои не поминуваат ни 10-15 илјади км годишно, а ставаат плин. По мене, плинот не им се исплаќа, бидејќи поскапо е да го вгради плинот, да купува плин, отколку да ги извози тие километри на бензин.
Не само по тебе... реално за испод 10.000 км годишно плин кратко и едноставно не е исплатлив. За 15.000 би бил некаде на работ на исплатливоста, зависно од потрошувачот. Ако е поголема кола ќе биди исплатлив (читај троши појќе).
 
Не само по тебе... реално за испод 10.000 км годишно плин кратко и едноставно не е исплатлив. За 15.000 би бил некаде на работ на исплатливоста, зависно од потрошувачот. Ако е поголема кола ќе биди исплатлив (читај троши појќе).

Да само што ретко кое возило таа километража ја поминува на плин,повеќето возила таа километража ја поминуваат на нафта.Случајно ако некое возило на плин ја први таа километража тогаш уредот би бил исплатлив по втората или третата година може+боцата зафаќа простор.Да ако е поголема кола или кубикажа ќе троши повеќе.Дизелот секако е по скап ама е поисплатлив+немаш боца да ти го зафати половина багажник
 
Ок, значи да кажам мое мислење за плинските уреди. Пред 2 недели ставив ланди плински уред во Плимонт. Дечките ми кажаа дека потрошњата ќе се зголеми за 10 а силата намали за 2 %. Инаку станува збор за фиат брава 1.2 82 кс. До вечерва извозив точно 500 км. Значи откако тргнав од таму па накај дома(Кавадарци) извозив 90 км отворено. Ставив плин од лукоил. 28,5 литра. Не знам дали до плинот или што беше ама колата поинаку примаше гас и стегната вожља имаше. На излезот од Скопје на тоа правиот пат а стиснав одеше 170 а можеше и повеќе(задниот лев бандаж не ми е добар) до дома редко каде возев под 120 (таму пред велес кај кривините) инаку 130 нон-стоп. Колата се однесуваше феноменално(ни сецкање ни ништо примаше гас како да е појака а не послаба). Потоа уште 190 км отворено до Куманово и назад. ставив уште 18,5 литра плин од макпетрол(по не го биваше овој плин) Значи со 47 литра извозив точно 500 км. од кои 280 отворено и 220 тешка градска. Колата пред тоа во овие(ладни) услови градска ми трошеше 10,5 отворено со 110 максимум возење, 6 литра. Па сега со плин сметам отворена околу 7, а градска околу 11,5 што би се рекло исто како што ми кажаа, макар што ова отовреното што го возев со голема брзина, ако беше бензин сигурно ќе трошеше на 7, т.е на плин 8. Сега за сега сум задоволен.

Искрено друже ама со таа кубикажа на кола јас не би ставил плин ни под разно.Ќе ја возам на бензин и џебот ќе ми биде по полн од сега.Развива 170?Стабилна е?Безбедна ли е?Прашувам поради сестрами,на зетми му купив таква ама дизел.
 
Развива 170? Стабилна е? Безбедна ли е?
Шо муабет е ова бе, не го разбирам некако... 1.2 мотор 200 развива, ако се лажиме.

Стабилна... шојма врска плинот со стабилноста, неможам да сватам.

Безбедна... лично јас имам видено паркирано возило со плински уред, беше прегазено од огромен багер. Освен што се отвори боцата, и кај што беше процепот создаде мраз со дебелина од 30 цм (јули месец беше), ништо не се деси. Не џабе се рекло А-тестиран уред. Значи ги поминал сите норми и правила за монтирање и заштита од истекување на гасот при несреќи. Мое мислење е дека плинот во боца е многу посигурен (удари, мал пожар, истекување при превртување) споредено со бензинот. Плимонт ќе образложи нешто повеќе околу тематиката, мада ако возилото го фати голем пожар... и плин и бензин е бомба.
 
Искрено друже ама со таа кубикажа на кола јас не би ставил плин ни под разно.Ќе ја возам на бензин и џебот ќе ми биде по полн од сега.Развива 170?Стабилна е?Безбедна ли е?Прашувам поради сестрами,на зетми му купив таква ама дизел.
Ок, значи по спецификација крева 173. со плинот никаква разлика не видов. Таа фиат брава дизел е каде каде поскапа за оддрзување. боцата м и е 42 литр и е на местото на резервното тркало. Колата е максималнмо стабилна и на 190 км на час проверено ми е. Имам проблем со бандажот заради тоа не ја стиснав повеќе. Кубиказата врска нема со ставањето на плинот. Силата и е таа потрошњата си е таа. Сега силата е иста а цената на вожњата наполу е . Не се закажуваје со дизелите на старосо се земаат со по над 250000 км. Ќе видите колку се исплатливи/...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom