Плински уреди

Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Плимонт, дали може да се вгради плин во новите ТСИ (и општо турбо моторите)? Ако не, кои се причините? Ме интересира чисто теоретски.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Добро прашање и мене ме интересира на калибра турбо дали може да се вгради уред и цена и кој уред се вградува на опелов сфи мотор и цена
--- надополнето: Nov 9, 2011 10:07 PM ---
За информација има плин и за 39.5
Е сега нека израчуна некој која е заштедата годишно,но и тоа не е проблем а екологија?
Користење на еколошки горива на запад се стимулира кај нас се ќарува.
--- надополнето: Nov 9, 2011 10:10 PM ---
А што се однесува до исплатливост и пресметка и со 5000 км годишно за 1.5-2 години се исплатува, да не повторуваме загадување,трајност на мотор и пропратни делови и останато
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Не знам зошто не се исплатува за помалку од 10,000 кога на цена од 77 ден за бензин и 42 за плин имаш разлика од 35 ден што за тие поминати километри ако возиш 10 просек стануваат заштеда од 35,000 денари годишно.Настрана од ова гледајте го системот како составен дел од возилото и ја зголемува неговата вредност ција придобивка е поевтино возење.
Имаш тро грешка во математиката...
10.000 км на бензин, со потрошувачка 10 литри на 100 км просек, и цена по 77 денари за литар бензин = 77.000 денари годишно.
10.000 км на плин, со потрошувачка 12 литри на 100 км просек, и цена 42 денари плин = 50400

Разликата е 26.000 денари, грубо земено ако прајш 10.000 км. Значи 2 години ќе возиш на плин за да ти се поврати инвестицијата, а потоа возиш по поевтина цена. А ако прајш 6000 км годината, математиката шо ја напрај е упола помала. Или ти требаат 4 години за да ти дојди заштедата на плин = потрошеното на плински уред.

За информација има плин и за 39.5. Е сега нека израчуна некој која е заштедата годишно,но и тоа не е проблем а екологија?
Ај еве ти и за твојата цифра...
10.000 км на бензин, со потрошувачка 10 литри на 100 км просек, и цена по 77 денари за литар бензин = 77.000 денари годишно.
10.000 км на плин, со потрошувачка 12 литри на 100 км просек, и цена 39 денари плин = 46800

Разлика, 30.000 денари, за 10.000 км.

А што се однесува до исплатливост и пресметка и со 5000 км годишно за 1.5-2 години се исплатува, да не повторуваме загадување,трајност на мотор и пропратни делови и останато
Еве ти математика за 5000 км

5.000 км на бензин, со потрошувачка 10 литри на 100 км просек, и цена по 77 денари за литар бензин = 38.500 денари годишно.
5.000 км на плин, со потрошувачка 12 литри на 100 км просек, и цена 39 денари плин = 23400

Разлика 15.000 денари. Ако туриш уред од 540 евра, за 2 години исплатен е. Ако е поскап, можеби со 3 ќе бидиш на рамното.

Е сега, околу уредите... на некои мотори потребно е вградување капалка за ладење на вентилите, која што чини екстра, башка на 300-4000 км треба да се тура по литар масло за подмачкување. Тоа е трошок што не го рачунаме во уредот... подетално Плимонт ќе ви образложи за капалката, мада мислам дека и со адитив во плинот се решава проблемот.

Инаку можи плин на турбо мотор, Ауди а4 1.8 T оди без проблем. Така да не верувам дека на Калибра би било некаква мака да се постави.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
ок. нема потреба да се објаснуваме околу исплатливост зашто има уреди од 400-1000е
па затоа нема збор,а друго кадетот не ми преоѓа 10л а со него работам и палам најмалку 40-50 пати во текот на денот(не сум таксист) па не е важно-се согласуваме дека се исплати иекономски и друго
Околу капалката можно е да троши 25л плин кога знам барем десетина со вектри и калибри и ист мотор а не им преоѓа 12-15 зависи како и какви услови се вози ама 25 е многу.
Чудното е се работи за ист мотор.
--- надополнето: Nov 10, 2011 10:59 AM ---
и едно дополнување не е секогаш математиката 20% повеќе плин од бензин и на 125п а и со кадетот кога на почеток го тестирав излегуваше разлика во корист на плинот поради лош квалитет на бензинот.Но тоа е и работа на избор.
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
На ксантија усисните грани се пластични и го имам монтирано антидетонаторот на филтерот за воздух.На пластиката што оди од филтерот за воздух до плочката што е вградена на почетокот на всисната гранка стегите не се стегнати убаво ,па кога ќе дојде до експлозија пластиката излегува и колата не работи убаво(прима повеќе воздух).Во тој случај излегувам надвор местам пластика и продолжувам со возење.Кога е квлитетен плинот тогаш нема експлозии.Макпетрол има најлош квалитет на горива
Детонацијата се случува во всисната гранка, преку лептирот за гас, преоѓа преку ребрастото црево (или цевка) , и завршува во куќиштето на филтерот. Ударниот бран од детонацијата кај Ксантија единствено може да го оштети куќиштето од филтерот. Затоа е вграден антидетонатор чија намена е да го заштити куќиштето на филтерот.

Доколку се работеше за ,,BMW”, од истото годиште како и вашата Ксантија, антидетонаторот како во вашиот случај, ќе го заштитеше куќиштето од филтерот, меѓутоа ќе се оштети ,,MAF” сензорот, кој се наоѓа помеѓу всисната гранка и куќиштето од филтерот.

,,MAF” – Mass air flow sensor (сензор кој го мери протокот на воздух кој поминува кон моторот), жичка со мал дијаметар која го менува отпорот во звисност од протокот на воздух низ неа. И најмала детонација може да ја оштети (поточно, скрши) жичката. За да се заштити ,,МAF”от, се вградува друг тип на антидетонатор кој сосем различен од вградениот на куќиштето на филтерот.

Вашата Ксантија поседува ,,MAP” сензор.
,,MAP” manifold absolute pressure (сензор кој го мери абсолутниот притисок во всисната гранка). Поврзан е со всисната гранка преку црево со мал дијаметар, детонацијата неможе да го оштети.

,,MAP” и ,,MAF” се главните сензори врз кои, централната единица од возилото, се базира , за да го одреди времето на вбризгување на гориво во моторот.

Кај K-Jetronic, главниот елемент кој определува, колку гориво е потребно да се инјектира во моторот е тенка плоча, во вид на круг, која се наоѓа помеѓу всисната гранка и куќиштето на филтерот. Антидетонаторот кој е вграден на Ксантијата нема допирни точки со ударниот бран кој ќе ја погоди плочата од К-главата, при евентуална детонација.

Да не ги уплашиме сопствениците на возила кои возат на плински погон, погоре напишаното важи за уредите од постарата генерација. Кај секвентните плински уреди ,,уреди со инјектори", неможе да дојде до детонација.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
ок. нема потреба да се објаснуваме околу исплатливост зашто има уреди од 400-1000е
па затоа нема збор,а друго кадетот не ми преоѓа 10л а со него работам и палам најмалку 40-50 пати во текот на денот(не сум таксист) па не е важно-се согласуваме дека се исплати иекономски и друго
Точно :) Цената на уредот зависи од моторот, бројот на цилиндри и тн. Сигурно не е исто да вградиш плин на 3 цилиндричен мотор на Поло, и 10 цилиндричен на Туарег.
Околу капалката можно е да троши 25л плин кога знам барем десетина со вектри и калибри и ист мотор а не им преоѓа 12-15 зависи како и какви услови се вози ама 25 е многу. Чудното е се работи за ист мотор.
Да не ме сватиш погрешно, капалката служи само за подмачкување на вентилите. Ништо повеќе. Ја спомнав како екстра трошок, пример доколку вградуваш уред во Тојота Рав 4, ќе мораш да ја вградиш и неа. Ако е 550 евра нормална цена за уредот, за тојотата уште 100-че плус за капалката.

Кај тебе најверојатно треба сервис на уредот и промена на некои тракатанци... 34,45литри плин за 138км Да не возиш Ферари? По потрошувачката, блиску си :) Реално низ град треба да поминиш околу 250 км со таа литража.
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Здраво до сите!
Тазе допишан. Имам еден проблем со Опел Вектра А 2.0 16в и има ловато плински уред со атест.Колата ја купив скоро но според возење и два пати проверка невидена потрошувачка има.
Наполнив 34,45литри плин а поминав сако е...138км.
Да сум слепец не сум возам плин 10 години со п125 имам 8 год кадет 1,3 75кс со атест БРЦ уред знам колку троши. За кратко време се исплати пошто возам но ова?
Инаку Читав низ форумов многу добри коментари ама некои и бисери.
1. Со кадетот 1.3 мотор имам поминато 540.000 км со ПЛИН и само со ПЛИН.
Ради информација нема бензиска пумпа клучот од капачето незнам каде е а инсталација пола нема. па нисто не го фркна. Го купив пред 10-ина години со 147 000 км.плус моите,пресметајте.
2. Пали и зиме и лете на плин без никаков проблем и незнам што е возење на бензин.
Е сега со вектрата е друго,пали бензин и на околу 1800 обртаи префрла на плин но многу е
Помош
Наштелуван беше добро мислам дека е расплињача ако е дали да ја ставам брц или?
Потрошувачка на плин од над 20 литри на 100 километри... Нелогично преголема, проверете да не протекува гас кај некој елемент од плинскиот уред... мала е веројатноста од неисправен редуктор (расплињача) да покаже толку висока потрошувачка, меѓутоа за све има прв пат.
Ловато и БРЦ се меѓу најпознатите и најмоќните компании во областа на автогасот, нема логика (доколку редукторите се исправни), со едниот или другиот редуктор, да троши помалку плин. Сепак, потребно е некој кој работи со вградување и одржување на плински уреди да дијагностицира, кај е проблемот за преголемата потрошувачка.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Ферари не возам ама математиката знам и точна ми е.
супер оил-еси доол.....
Фискална бр436 наполнето 34,450*39,50 1361,00
ддв а 18% 207,61
точно така е , немам намера да бидам интересен или нешто друго,едноставно имам проблем и напишав а филозофии од типот што возам и како нема врска.
Инаку не пропушта никаде со пена е проверено се комплетна инсталација и во мирување и во работа.
За БРЦ би го вградил пошто сметам дека е за нијанса подобар редуктор плус нема можност за мешање на вода плин има една мембрана и мислам е подобро концепциран може грешам а нешто и друго забележав дека и вода по малку ми фали што ме доведува до заклучок дека мембраните на редукторот се отидени(според год.на монтажа 12,2007год и поминати околу70000км) можно ли е да има толкава потрошувачка од неа ако се испукани?
И спомената е капалка-да не кажам глупост-другарше има две вектри и една калибра со 2.0 8в и 2.0 16в. ниедна нема капалка а вектрите се на такси и ги возат веќе четврта година потрошувачка 14л
и за уреди има уред од 400 до 1000 евра за 4 цилиндричен мотор а каков е и што е нема врска.
Друго не ми е јасно работата е купив ферари ама немам пари за гориво.
Глупости живи да ставиш плин на возило од 30.000е нагоре е несаглам работа-што купувал кола од ....е?
Покрај совршеноста на моторите и потрошувачка,искористеност на мотор,со мали кубикажи солидни кс,нема логика за плин.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
И спомената е капалка-да не кажам глупост-другарше има две вектри и една калибра со 2.0 8в и 2.0 16в. ниедна нема капалка а вектрите се на такси и ги возат веќе четврта година потрошувачка 14л.
Јас пошо незнам до толку, ќе ти објаснат од Плимонт шо значи капалката... и зошто ја вградуваат. Ко ја измислил произведувачот на плинскиот уред, да знајш дека не е глупост.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Ферари не возам ама математиката знам и точна ми е.
супер оил-еси доол.....
Фискална бр436 наполнето 34,450*39,50 1361,00
ддв а 18% 207,61
точно така е , немам намера да бидам интересен или нешто друго,едноставно имам проблем и напишав а филозофии од типот што возам и како нема врска.
Инаку не пропушта никаде со пена е проверено се комплетна инсталација и во мирување и во работа.
За БРЦ би го вградил пошто сметам дека е за нијанса подобар редуктор плус нема можност за мешање на вода плин има една мембрана и мислам е подобро концепциран може грешам а нешто и друго забележав дека и вода по малку ми фали што ме доведува до заклучок дека мембраните на редукторот се отидени(според год.на монтажа 12,2007год и поминати околу70000км) можно ли е да има толкава потрошувачка од неа ако се испукани?
И спомената е капалка-да не кажам глупост-другарше има две вектри и една калибра со 2.0 8в и 2.0 16в. ниедна нема капалка а вектрите се на такси и ги возат веќе четврта година потрошувачка 14л
и за уреди има уред од 400 до 1000 евра за 4 цилиндричен мотор а каков е и што е нема врска.
Друго не ми е јасно работата е купив ферари ама немам пари за гориво.
Глупости живи да ставиш плин на возило од 30.000е нагоре е несаглам работа-што купувал кола од ....е?
Покрај совршеноста на моторите и потрошувачка,искористеност на мотор,со мали кубикажи солидни кс,нема логика за плин.
друже, да ти дадам совет... јави се во плимонт, договори кога да отидеш на проверка на плинскиот уред... вака преку форум неможе да се дијагностицира што е проблемот... не сконтав дали имаш на плочка плин или инјекционен... не ебитно ни тоа, туку треба да се провери се... значи иди и остави нека ти процерат стручњаци па ке ти кажат што е проблемот и колку ке те кошта, ако те кошта воопшто нешто... може да е само до штелување работата...
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Се е ок но има еден мал секојдневен проблем а тоа е неповерение и да не кажам стручност не стручност на ...
Прво сите ме прашуваат дали работи на бензин добро,а никој не праша што мотор е.
Вектрата има еко мотор и не сум јас единствен со некој проблем од овој тип.
-Ако работи на бензин добро на плин нема а на плин ако работи добро има маана на бензин под мала гас или гасне или работи наниски обртаи и не прима до некои си 1500 обртаи потоа е воред.
Дечкото и менувал се што ќе му рекле и не го решил проблемот.
За потрошувачка -веќе колата ја купив и нема да ми продава басми но ми рече дека со 500 ден поминувал 80км и тоа во Тетово каде е сообраќајот хаос и се чека-читај троши повеќе плин, а со 1000 на отворено нешто над 250км.
Некаде има проблем и ке го решам сигурно па ќе пишам за да се знае.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Се е ок но има еден мал секојдневен проблем а тоа е неповерение и да не кажам стручност не стручност на ...
Прво сите ме прашуваат дали работи на бензин добро,а никој не праша што мотор е.
Вектрата има еко мотор и не сум јас единствен со некој проблем од овој тип.
-Ако работи на бензин добро на плин нема а на плин ако работи добро има маана на бензин под мала гас или гасне или работи наниски обртаи и не прима до некои си 1500 обртаи потоа е воред.
Дечкото и менувал се што ќе му рекле и не го решил проблемот.
За потрошувачка -веќе колата ја купив и нема да ми продава басми но ми рече дека со 500 ден поминувал 80км и тоа во Тетово каде е сообраќајот хаос и се чека-читај троши повеќе плин, а со 1000 на отворено нешто над 250км.
Некаде има проблем и ке го решам сигурно па ќе пишам за да се знае.
Отвори ја капачката кај што се става уље во моторот и види дали е бела.Нека поработи малку колата изгаси ја и отвори го резерварот за вода во мотор,ако при отварање издише како да си отворил кока кола тогаш си ја прегреал и си го изгорел дихтунгот на глава.За да се увериш дали е така запали ја колата нека работи во место отвори го повторно резерварот за вода во моторот ако ја вади водата надвор си го прегреал моторот и си го изгорел дихтунгот на глава.Ако се е во ред однесија да ти ги наштелуваат вентилите.За да работи убаво на бензин и плин вентилите треба да бидат по лабави.Најди некој саглам мајстор.Денес сите поправаат коли и се прават мајстори
--- надополнето: Nov 13, 2011 11:17 PM ---
Како капалката ги подмачкува вентилите?Зашто тогаш има картер и уље?Уљето не служи ли за подмачкување на радилицата,брегастата,вентилите?Не ли е тоа уште една голема лага само за да се земат повеќе пари?За лажење сите сме мајстори.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Како капалката ги подмачкува вентилите?Зашто тогаш има картер и уље?Уљето не служи ли за подмачкување на радилицата,брегастата,вентилите?Не ли е тоа уште една голема лага само за да се земат повеќе пари?За лажење сите сме мајстори.
а ти веке одма заклучи дека мајсторите лажат?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Плимонт, дали може да се вгради плин во новите ТСИ (и општо турбо моторите)? Ако не, кои се причините? Ме интересира чисто теоретски.
Коморно вбризгување на гориво- горивото преку инјекторите се вбризгува дирекно во цилиндарот од моторот. Носат ознаки: Direct injection (Opel), FSI/TSI/TFSI (VW), JTS (Alfa Romeo), GDI (Mitsubishi)…

Предкоморно вбризгување на гориво- горивото, преку инјекторите се вбризгува во всисната гранка над всисниот вентил. Тука спаѓаат сите останати возила кои користат систем на вбризгување на гориво, меѓу кои и опеловиот сфи мотор на членот ,,zgozelec”

Кај моторите со коморно вбризгување на гориво, бензинскиот инјектор поминува низ главата или блокот од моторот, со што е изложен на високи температури. Бензинот кој поминува низ самиот инјектор, служи и за ладење на бензинскиот инјектор. Доколку се вгради плински уред кај мотор со коморно вризгување, мора да се прекине доводот на гориво (бензин) до моторот, а како последица, се прекинува ладењето на инјекторите. Поради тоа, електронската централна единица кај плинските уреди, наменети за возила со коморно вбризгување, дозволува, додека возилото работи на плински погон, низ бензинските инјектори да поминува одредено количество на бензин (split fuel) за нивно ладење ( http://www.plimont.com/galery4/index.php?/category/127 ) . Затоа возилата со коморно вбризгување додека работат на плински погон, трошат и бензин до 30 проценти. Со висока цена на уредите – помеѓу 1000 и 1400 евра, потрошувачка и на бензин, користењето на плинскиот уред го прави неекономично, доколку не се поминуваат голем број на километри.

Преткоморно вбризгување- уредите се универзални, мора да се запазат техничките спецификации околу вградувањето и калибрацијата на плинскиот уред. Овие уреди мора да ги вгради фирма која е обучена и која ги поштува техничките документи на производителот на автогасна опрема. Мора да се внимава при вградување на плинскиот уред, а и при калибрација на истиот.

Коморно вбризгување- уредот е специјален, однапред калибриран со сите потребни елементи за негово вградување во одреден тип на возило. Може да го вгради секој, кој се бави со механика или вградување на плински уреди. Вградувањето се извршува од однапред утврдена електрична и механичка шема (во продолжение ќе постирам пример на шема), и нема потреба од калибрирање на плинскиот уред, што го прави доста едноставен.

Кај коморното вбризгување постојат уреди од нова генерација (кој работат на втечен гас) меѓутоа се премногу скапи и тотално неисплатливи, а сеуште се во некој степен на развојна фаза.

Шема за инсталација на плински уред на VW /Audi /Skoda -1.6 BLF
фотографии 1200x1700:





















--- надополнето: Nov 14, 2011 2:50 PM ---
Добро прашање и мене ме интересира на калибра турбо дали може да се вгради уред и цена и кој уред се вградува на опелов сфи мотор и цена
Опел калибра е со класичен мотор кој користи вбризгување на гориво. се вградува секвентен тип на уред, кој чини 570 евра со резервоар на местото на резервното тркало. Ќе побарам и ќе постирам фотографии од Опел калибра со вграден плински уред, малку подоцна.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Плимонт, ако добро те разбрав - турбо компресорот не влијае на плинската инсталација, единствено механизмот на вбризгување?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom