Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
ма да... и ако имаш прегорено сијаличе, кое ти цркнало додека си идел на технички ке те врати... да се е*е у сред сералото он... за глупости и ситници ги враќа лугето... па може бе да ти каже, иди смени си ја сијаличката и да те пушти без да те враќа... еб*те комуњарот...
 
поздрав плимонт...

имам само едно прашање до тебе.... дали си сиугрен дека во моментов само машински факултет т.е. соколов само врши атест на плински уреди? јас имам поинакво инфо....

Onak, бев сигурен до сега. Искрено, сега сум збунет, делуваш сигурен, баш ке проверам во вторник..
Поздрав
 
Бидејќи имам план за Калибра. Колку троши плин? 13-14?

па тука некаде е ,ваљда ако се вози нормално 13 би требало нз, мене градска 14.5 ми покажуе, а на отворено ја неам тестирано уште.. :icon_lol:
 
Onak, бев сигурен до сега. Искрено, сега сум збунет, делуваш сигурен, баш ке проверам во вторник..
Поздрав

поминаа два вторника... што бидна со проверкава... баш сакам да чујам инфо од некој кој официјално мести плинови на коли...
 
поминаа два вторника... што бидна со проверкава... баш сакам да чујам инфо од некој кој официјално мести плинови на коли...


Онак, проверено е... А-тест на плински уред издава само машински факултет, а од информации од лица вработени во државните институции кој имаат додирни точки со проблематиката околу издавање одобренија, кој, и што може да одобрува, други две поголеми фирми (едната е АМСМ) имаат поднесено барање за одобрение да вршат прва проверка за пренамена на возила за на погон на ТНГ (плин) (прва проверка, не ре а-тест). Меѓутоа така е последниве 5-6 години. Бараат, ги одбиваат, овие повторно поднесуваат барање...
Значи, званично, овластен да издава А-тест за плински уреди моментално е машински факултет Скопје. Кој се твоите информации?
Поздрав
 
баш ке проверам, на мене ми рекоа дека оние што беа во радишани отворија уште еден технички пред драчево, на клучката за драчево и марков манастир, е они вршеле атест на плин. зборам за PSS...

еве еден линк од нив... баш и пишува дека прават атест и хомологација на возила:
http://pss.com.mk/assets/pages/mkd_2.html

мислам дека е тоа за друг атест, ама ке проверам... доста често идам накај драчево па ке застана и буквално ке ги прашам на шалтер таму... таму го регистрирав, пикапот а и роверот кај нив... ако они добиле право на атестирање за плин, тогаш и ќораво и сакато ќе пројде... знам по роверот, нетребаше да пројде.. нема рачна, задно лево слабо кочи и 2 дена претходно на пракинг некој го закачил од зади, па со скршен штоп отидов, онака со сијаличките само да штрчат, без пластика никаква... тој таму ми вика и со 3 тркала ако треба ке пројде на технички... поентава ми е дека ако добиле право на атест ке се легализираат сите плинови на сите коли... а можда и треба да се легализираат... подобор така одколку на ќоро да се вози...
 
Da prasam: Imam Golf 4 1.4 16v 1998god. sto mislite kade kako i kolku cini plinski ured za mojava kola? Koja marka e najobra, da znam sto da baram niz majstorite? Odnapred Blagodaren. Pozdrav:salut:
 
ландирендзо, ловато... околу 600 јуреци ке те фати...

а ако сакаш каде, да ти дадам преку пп совет кажи, не би тука на тема ке испадне дека рекламирам... плус има и еден кој работи во плинара баш од форумов...
 
Da prasam: Imam Golf 4 1.4 16v 1998god. sto mislite kade kako i kolku cini plinski ured za mojava kola? Koja marka e najobra, da znam sto da baram niz majstorite? Odnapred Blagodaren. Pozdrav:salut:
Onak, vo pravo si, Landi Renzo i Lovato se najzastapeni, najednostavni za odrzuvanje i so najlesno dostapni rezervni delovi. Za Golf 4, moja preporaka e da se vgradi Landi Max sistemot, koj ja inkorporira elektronikata i softverot na Landi Renzo so Lovatovite injektori. Toa vozilo ima "otvoren' benziski softver i ovoj sistem idealno ke se vklopi na nego, a ima odlicna cena od 570 evra vo kombinacija so rezervoar na mesto rezervno trkalo.
Pozdrav
 
А на пример за неатестирани плинови, да речеме за Буба, плимонт имате онака „остава“ за тоа, или треба да барам системи, па дојдам кај вас да го наместите?
 
А на пример за неатестирани плинови, да речеме за Буба, плимонт имате онака „остава“ за тоа, или треба да барам системи, па дојдам кај вас да го наместите?
Volkswagen, нашето искуство со возила со воздушно ладење е доста сиромашно, а поминаа и повеќе од 5-6 години откако не сме монтирале. Меѓутоа, и во тоа време, и сега, за монтажа на плински уреди на возило со воздушно ладење на заинтересираните им препорачуваме да се обратат кај Диме-Матка, кој е експерт за повеќе работи, меѓу кои и за возила со воздушно ладење. Неговиот контакт телефон е 02 205 2545. Значи, за плински уред на Буба само кај Диме-Матка, не си играј со други сервиси.
Поздрав
 
Prasanje do plimont:
Na pezo 405 1.8i so bosh motronic 5.1 ima staveno klasicen venturi sistem, bi sakal da se izbaci venturito i da se stavi sekvencija. So toa mislam deka bi mozel da ja zadrzam bocata multiventilot,ventilot za punenje i instalacijata do napred? Znaci bi trebale brizgalki, kompjuter i rasplinjaca nova? Dali ova e izvedlivo i kolku bi me kostalo? Isto znam deka treba da se odi na atest radi druga rasplinjaca, ama so ke bide ako ne otidam deka vekje i onaka go iam pecatot vo soobrakjajnata?
 
Prasanje do plimont:
Na pezo 405 1.8i so bosh motronic 5.1 ima staveno klasicen venturi sistem, bi sakal da se izbaci venturito i da se stavi sekvencija. So toa mislam deka bi mozel da ja zadrzam bocata multiventilot,ventilot za punenje i instalacijata do napred? Znaci bi trebale brizgalki, kompjuter i rasplinjaca nova? Dali ova e izvedlivo i kolku bi me kostalo? Isto znam deka treba da se odi na atest radi druga rasplinjaca, ama so ke bide ako ne otidam deka vekje i onaka go iam pecatot vo soobrakjajnata?
Здраво
Од системот кој во моментов е поставен во вашето возило можат да се задржат
резервоарот, мултивентилот,полначката за плин и бакарната цевка, додека во
делот на моторот најдобро е сите компоненти да се заменат со комплетно нов
уред (компјутер -ECU, електрична инсталација, редуктор, вентил за плин, филтер за течна фаза, филтер за гасна фаза, инјектори, МАП сензор, температурен сензор, црева за плин за секвент уред, контролно копче). Така на пример, излезните големини кои ги дава редукторот на Вентури уредот немаат допирна точка со тие на редукторот на секвенционалниот уред.
Поставување на целосно нов (секвенционален) уред во делот на моторот ќе Ве
чини 440 евра. По направенеите промени на системот, по правило би требало да се
оди на реатест кој чини 1200 ден., но во реалност никој нема да го бара тоа од
Вас, бидејќи никој нема право да го проверува плинскиот систем освен Машински Факултет Скопје (освен ако не сте од Гостивар или од Свети Николе каде и да не менувате ништо ќе Ви бараат да се прави реатест еднаш годишно)
 
Друго ме интересира. Сакам да купам плин нов. 250еур колку што знам е кај вас. Е сега кажи ми како оди системот на рати?
Дали можи со лична карта нешто такви работи? Дали имаш инфо.
 
Здраво
Од системот кој во моментов е поставен во вашето возило можат да се задржат
резервоарот, мултивентилот,полначката за плин и бакарната цевка, додека во
делот на моторот најдобро е сите компоненти да се заменат со комплетно нов
уред (компјутер -ECU, електрична инсталација, редуктор, вентил за плин, филтер за течна фаза, филтер за гасна фаза, инјектори, МАП сензор, температурен сензор, црева за плин за секвент уред, контролно копче). Така на пример, излезните големини кои ги дава редукторот на Вентури уредот немаат допирна точка со тие на редукторот на секвенционалниот уред.
Поставување на целосно нов (секвенционален) уред во делот на моторот ќе Ве
чини 440 евра. По направенеите промени на системот, по правило би требало да се
оди на реатест кој чини 1200 ден., но во реалност никој нема да го бара тоа од
Вас, бидејќи никој нема право да го проверува плинскиот систем освен Машински Факултет Скопје (освен ако не сте од Гостивар или од Свети Николе каде и да не менувате ништо ќе Ви бараат да се прави реатест еднаш годишно)

fala na infoto me interesira ovie 440evra moze li na rati i na kolku rati?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom