Плински уреди

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам Опел Астра 1.6 16V 74kw.
Дали може некој да ми каже колку ќе ме чини за да ставам плински уред...
имам слушнато дека има повеќе видови со директно вбризгување, без дирекно вбризгување... имаше повеќе и со различни цени.
Кои се најдобри?
Дали плинот воопшто му штети на моторот, бидеќи велат дека го суши моторот и ред др. работи ?


А да те прашам јас тебе колку ти троши таа твоја Астра во град?12-14 литри бензин?

Сите нови генерации на бензински мотори град не поминуваат повеке од 8 литри.Е сега ако ти се многу 8 литри бензин тогаш не вози!!
Информирај се има цели статии за тоа дали се исплати и колку се исплати да се вгради плински уред..
1.Цената.Новите системи имаат цел компјутер и дизни кои биди сигурен дека ке те чинат повеке од 1000евра
2.Сервисниот интервал.Сите што возат на плин,а се прават блесави со сила,дека сервисниот интервал ако бил на 15000км сега е скратен на 7500км поради нискиот октански број на плинит.Значи почесто менување масли,свекици,филтри.Значи дополонителен трошок
3.Скратување на векот на моторот.Фабриките имаа некои бројки кои важат ако возилото се вози на гориво предвидено за тој тип на мотор.Значи ако е предвидено да помине 200 000км со плин биди сигурен дека за 40% ке се намали крајната километража....
4.Никој не ја кажува правата вистина која е секогаш запишана со ситни букви,а ние немаме навика да ги читаме.Никој во било кој сервис за плински уреди нема да ти каже дека сервисниот интервал ке биде намален,дека ке треба почесто да го посетуваш твојот сервисер,итн,итн....Не им е во интерес бидејки никој нема да купува,така?
За крај сите се залажуваат со цената на горивото,а никој не ги става сметките на куп.....

Исто како во кладилница.Секој ке ти каже колку добил,а никој колку изгубил....
 
Прва работа плинот има повисок октански број а не понизок!!! Има помала калорична вредност од бензинот така да не мешајте баби и жаби
Втора од кај дојде до бројка од 1000евра? За кој систем за кое возило?
Трета од каде ти се податоците за скратен век на моторот од маалскиот мајстор или од некоја релевантна институција која сипитала?
И за крај покажи ми возило кое троши 8 во град да речеме во Скопје возило возено преку целиот ден и во шпицот а не да ми кажувате бројки во 3 саат навечер мерени и на зелен бран
 
А да те прашам јас тебе колку ти троши таа твоја Астра во град?12-14 литри бензин?

Сите нови генерации на бензински мотори град не поминуваат повеке од 8 литри.Е сега ако ти се многу 8 литри бензин тогаш не вози!!
Информирај се има цели статии за тоа дали се исплати и колку се исплати да се вгради плински уред..
1.Цената.Новите системи имаат цел компјутер и дизни кои биди сигурен дека ке те чинат повеке од 1000евра
2.Сервисниот интервал.Сите што возат на плин,а се прават блесави со сила,дека сервисниот интервал ако бил на 15000км сега е скратен на 7500км поради нискиот октански број на плинит.Значи почесто менување масли,свекици,филтри.Значи дополонителен трошок
3.Скратување на векот на моторот.Фабриките имаа некои бројки кои важат ако возилото се вози на гориво предвидено за тој тип на мотор.Значи ако е предвидено да помине 200 000км со плин биди сигурен дека за 40% ке се намали крајната километража....
4.Никој не ја кажува правата вистина која е секогаш запишана со ситни букви,а ние немаме навика да ги читаме.Никој во било кој сервис за плински уреди нема да ти каже дека сервисниот интервал ке биде намален,дека ке треба почесто да го посетуваш твојот сервисер,итн,итн....Не им е во интерес бидејки никој нема да купува,така?
За крај сите се залажуваат со цената на горивото,а никој не ги става сметките на куп.....

Исто како во кладилница.Секој ке ти каже колку добил,а никој колку изгубил....

абе јас тебе по другине муабети за паметен чоек те мислев ама ти 2 грама си немал во глата бе чоек од ова шо го изнапиша горе 1 реченица точна немаш кажувај ако знајш шо кажуваш ако не терај на друга тема не треси глупости
 
Ако не поминуваш повеќе од 15к годишно не се исплати плин.
Што се однесува до сервисните интервали за плинскиот систем и трајноста на моторот нема врска.
На цитроенот му имам ставено плин '97 и има поминаато 400к,а сум сигурен дека ќе помине и двојно од поминатото.За 16 години користење имам сменето само 7-8 филтри за плинот и двапати сите мембрани
 
абе јас тебе по другине муабети за паметен чоек те мислев ама ти 2 грама си немал во глата бе чоек од ова шо го изнапиша горе 1 реченица точна немаш кажувај ако знајш шо кажуваш ако не терај на друга тема не треси глупости


Ако требаше плинот да биде погонско гориво немаше да се користи бензин туку плин,така?

Прочитај го постот убаво.
Никој не ги зема во предвид дополнителните трошкови кои произлегуваат од замената на погонското гориво,туку секој гледа на цената.Сите како змија што крие нозе не ги кажува другите трошкови туку само дека става за 33 денари.....

Плинот како алтернативно гориво се појави кон почетокот на 90-те и тоа најмногу благодарејки на ламјите кои трошеа по 14-15литри гориво,и со чија помош лугето видоа бел ден.Е сега не можам да разберам како е можно да градска потрошувачка од 7 литри бензин ви е многу?

Разбирам да ставиш плин на возило кое троши 15 литри бензин да си ги скратиш маките,ама на возило кое троши 7 литри не можам да разберам.

Да на годишно ниво имаш заработувачка во поглед на разликата на цената,но дали си ги земал во предвид дополнителните трошкови кои произлегуваат од сето тоа.Значи да бидеме реални и да не се залажуваме,нели?

Јас возев Југо 55 на плин.Моторчето имаше поминато 60 000км кога го направив на плин.Знаеш што се случи???После 10 000км почна да дува.Па следеше менување гумиици на вентили,па не знам вакви свекици дрн,дрн.....Значи дополнителни трошкови кои ке ги немав ако беше на бензин....
Истото е и сега,само со таа разлика што никој не сака да признае дека е тоа така.

Секој со својата математика.И како што напишаа ако не правиш на годишно ниво повеке од 8-9000км зошто да ставам плин????
 
Ако требаше плинот да биде погонско гориво немаше да се користи бензин туку плин,така?

Прочитај го постот убаво.
Никој не ги зема во предвид дополнителните трошкови кои произлегуваат од замената на погонското гориво,туку секој гледа на цената.Сите како змија што крие нозе не ги кажува другите трошкови туку само дека става за 33 денари.....

Плинот како алтернативно гориво се појави кон почетокот на 90-те и тоа најмногу благодарејки на ламјите кои трошеа по 14-15литри гориво,и со чија помош лугето видоа бел ден.Е сега не можам да разберам како е можно да градска потрошувачка од 7 литри бензин ви е многу?

Разбирам да ставиш плин на возило кое троши 15 литри бензин да си ги скратиш маките,ама на возило кое троши 7 литри не можам да разберам.

Да на годишно ниво имаш заработувачка во поглед на разликата на цената,но дали си ги земал во предвид дополнителните трошкови кои произлегуваат од сето тоа.Значи да бидеме реални и да не се залажуваме,нели?

Јас возев Југо 55 на плин.Моторчето имаше поминато 60 000км кога го направив на плин.Знаеш што се случи???После 10 000км почна да дува.Па следеше менување гумиици на вентили,па не знам вакви свекици дрн,дрн.....Значи дополнителни трошкови кои ке ги немав ако беше на бензин....
Истото е и сега,само со таа разлика што никој не сака да признае дека е тоа така.

Секој со својата математика.И како што напишаа ако не правиш на годишно ниво повеке од 8-9000км зошто да ставам плин????
Моторчето само што се разработило у пм 60 000 имало. Па на таа километража југовци душа испуштале а не па гумици на вентили. Него ме интересира причината за намалување на сервисниот интервал? Објасни со факти. И не крајот што се замараш со луѓето што ставаат плин 7 трошело 8 трошело нека троши и 3 ако му е поисплатливо нека стави секој со својата сметка.
 
Ако требаше плинот да биде погонско гориво немаше да се користи бензин туку плин,така?

Прочитај го постот убаво.
Никој не ги зема во предвид дополнителните трошкови кои произлегуваат од замената на погонското гориво,туку секој гледа на цената.Сите како змија што крие нозе не ги кажува другите трошкови туку само дека става за 33 денари.....

Плинот како алтернативно гориво се појави кон почетокот на 90-те и тоа најмногу благодарејки на ламјите кои трошеа по 14-15литри гориво,и со чија помош лугето видоа бел ден.Е сега не можам да разберам како е можно да градска потрошувачка од 7 литри бензин ви е многу?

Разбирам да ставиш плин на возило кое троши 15 литри бензин да си ги скратиш маките,ама на возило кое троши 7 литри не можам да разберам.

Да на годишно ниво имаш заработувачка во поглед на разликата на цената,но дали си ги земал во предвид дополнителните трошкови кои произлегуваат од сето тоа.Значи да бидеме реални и да не се залажуваме,нели?

Јас возев Југо 55 на плин.Моторчето имаше поминато 60 000км кога го направив на плин.Знаеш што се случи???После 10 000км почна да дува.Па следеше менување гумиици на вентили,па не знам вакви свекици дрн,дрн.....Значи дополнителни трошкови кои ке ги немав ако беше на бензин....
Истото е и сега,само со таа разлика што никој не сака да признае дека е тоа така.

Секој со својата математика.И како што напишаа ако не правиш на годишно ниво повеке од 8-9000км зошто да ставам плин????
Мајсторот што ти го местел пилнот сигурно бил некој со големо искуство.
На возило со монтиран плин,вентилите се штелуваат да бидат полабави.
Во твојот случај може на биле наштелувани да бидат полабави, па моторто греел и дошло горење на дихтонот на глава.
Доволно е некоја стега на црево да попуштила и да протекува многу мала количина вода,не си проверувал,постепено моторот останувал без вода греел и го горел дихтонот на глаава.
Денешниве мајстори односно сервиси ако ти направат една работа 2-3 ќе ти подрасипат за да им бидеш стален клиент или не дај боже да забележат декка не се рзбираш или ептен малку се разбираш
--- надополнето: 9 септември 2013 во 14:31 ---
Моторчето само што се разработило у пм 60 000 имало. Па на таа километража југовци душа испуштале а не па гумици на вентили. Него ме интересира причината за намалување на сервисниот интервал? Објасни со факти. И не крајот што се замараш со луѓето што ставаат плин 7 трошело 8 трошело нека троши и 3 ако му е поисплатливо нека стави секој со својата сметка.
На 45 ка да,ама 55 ките одат до кај 90-100к
 
Моторчето само што се разработило у пм 60 000 имало. Па на таа километража југовци душа испуштале а не па гумици на вентили. Него ме интересира причината за намалување на сервисниот интервал? Објасни со факти. И не крајот што се замараш со луѓето што ставаат плин 7 трошело 8 трошело нека троши и 3 ако му е поисплатливо нека стави секој со својата сметка.


Сакаш факти???Сега

Ти дали имаш представа колкава октанска вредност има плинот или не?????

Како прво плинот е гас кој за да биде во течна состојба треба да е под гоелм притисок.
Како второ плинот нема додатоци како што има бензинот.
Како трето,помалата октанска вредност создава детонации кои штетни за самиот мотор.....

Ако имаш барем 3 чисти околу 4 тактниот бензински мотор,треба да знаеш што плинот му прави на моторот...
 
Ти немаш 3чисти по 3ти пат ПЛИНОТ ИМА ПОГОЛЕМА ОКТАНСКА ВРЕДНОСТ.Racing fuels, avgas, LPG and alcohol fuels such as methanol may have octane ratings of 110 or significantly higher.
 
Сакаш факти???Сега

Ти дали имаш представа колкава октанска вредност има плинот или не?????

Како прво плинот е гас кој за да биде во течна состојба треба да е под гоелм притисок.
Како второ плинот нема додатоци како што има бензинот.
Како трето,помалата октанска вредност создава детонации кои штетни за самиот мотор.....

Ако имаш барем 3 чисти околу 4 тактниот бензински мотор,треба да знаеш што плинот му прави на моторот...
Детонацијата може да се јави и кај бензинците ако имаш стари неисправни свеќици додека истите може да се користат кај плинот бидејќи е далеку позапалив од бензинот.
 
Сакаш факти???Сега

Ти дали имаш представа колкава октанска вредност има плинот или не?????

Како прво плинот е гас кој за да биде во течна состојба треба да е под гоелм притисок.
Како второ плинот нема додатоци како што има бензинот.
Како трето,помалата октанска вредност создава детонации кои штетни за самиот мотор.....

Ако имаш барем 3 чисти околу 4 тактниот бензински мотор,треба да знаеш што плинот му прави на моторот...
За октаниве муабетот не ти иде видовме немаш врска.
првото каква врска има притисокот на плинот со сервисниот интервал?
второ бензин со адитив и без адитив има ист сервисен интервал нема разлика (плинот за разлика од бензинот не го пере уљето од ѕидот на цилиндарот што го продолжува животот на моторот рандом факт).
третово пак се мешаш со октаниве и нема врска тоа што го напиша си има штелување на моторот да работи идеално на плин.
И да имам 3 чисти цел живот се бафтам со коли а и школо учам за тоа.
 
За октаниве муабетот не ти иде видовме немаш врска.
првото каква врска има притисокот на плинот со сервисниот интервал?
второ бензин со адитив и без адитив има ист сервисен интервал нема разлика (плинот за разлика од бензинот не го пере уљето од ѕидот на цилиндарот што го продолжува животот на моторот рандом факт).
третово пак се мешаш со октаниве и нема врска тоа што го напиша си има штелување на моторот да работи идеално на плин.
И да имам 3 чисти цел живот се бафтам со коли а и школо учам за тоа.


Се гледа што си научил.Или е до професорот или тебе толку ти фака гитарата......

Ако требаше да бидат на плин сите коли ке ги продаваа со погонско гориво плин а не бензин.......

Како не ви пречеше пред 20 години,ама тогаш ти не си постоел,10 11литри да троши колата,а сега дигате паника.И тогаш имаше плински уреди ама кој ги користеше.Никој????

Ама тоа оди со годините,знаеш?????

А гледам колку се бавташ со коли,штом учиш школо хехехеххехехехеехе
 
Во сите стручни спијанија го пишува истото-плинот го продолжува животниот век на моторот,како и на уљето поради почистото согоревање.

Плус тоа плинот нема тешки јаглероводороди кои потешко согореваат и создаваат саѓи и во моторот и во уљето.

Кај плинските уреди најголема мана е ако не се добро подесени знаат да трошат колку и бензин(во пари).најновите плински уреди трошат 1:1 во количина споредено со бензинот
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom