Passat TDI 1.9

  • Креатор на темата Креатор на темата montreux
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
30 август 2012
Мислења
19
Поени од реакции
0
Возраст
35
jas se izvinuvam ali itno mi e potrebno vase mislenje za eden problem okolu kolata ...imam Passat TDI 1.9 98 god i sega u posledno vreme mi se slucuva eden problem imeno koga dodam poveke gas na pedaloto pazadi kolata ostanuva golem cad ali toa se slucuva samo koga dodadam naglo gas primer vozam vtora i ja cadam do edno 3-3500 obrati i togas cadi a posle koga se stabilizira kolata i koga vozam edna brzina bez razlika dali e 120 km ili 150 km\h togas e ok togas ne cadi ..sakam vase mislenje sto moze da bide bidejki so kolata momentalno se naogam vo stranstvo i e strasno skapo da posetam nekoj ovlasten servis ..uljeto veke mi e pri kraj so kilometrite treba da go smenam dali moze toa da bide pricinata za cadenjeto ili ne ..odnapred fala ..
 
da normalno e da cadi ali moeto "nenormalno" cadi :D sto ne bese slucaj do pred edno 3 nedeli tolku vreme veke kako mi se slucuva toa ..inace nema problem si odi normalno si pali ok sve e ok samo toa ..
 
da normalno e da cadi ali moeto "nenormalno" cadi :D sto ne bese slucaj do pred edno 3 nedeli tolku vreme veke kako mi se slucuva toa ..inace nema problem si odi normalno si pali ok sve e ok samo toa ..
пробај стави му адитив некој за полесно согорување, а и можеш на цел резервоар да му ставиш 150-200 мл, моторно масло. Нема да му наштети на моторот.
 
da normalno e da cadi ali moeto "nenormalno" cadi :D sto ne bese slucaj do pred edno 3 nedeli tolku vreme veke kako mi se slucuva toa ..inace nema problem si odi normalno si pali ok sve e ok samo toa ..
Па едно 400-500 илјадарки и време за сервиси/ремонти на бош пумпи,дизни.
 
Смени уље бе батко, потоа вози 2-3 дена и види резултати чим при крај ти е а и во странство си :)
 
Шибај до МК не ги слушај овие горе... ќе те одерат од пари таму само да паркираш пред сервис, не па да поправаш нешто. Со усул возење, не многу малтретирање и ќе те донеси назад. Најверојатно имаш дизни за менување (можно е и да е закочена некоја).


Него кај си тргнал на одмор џенем со масло несменето?
 
Кај нас има изрека овде прочади како дизелот.
 
Немаш компресија,турбината ти е пред кршење или моторот ти е за ремонт....и нетуку чади пошто тие чуревици ние ги дишиме...а ги дишиш и ти :):):)
5 коли ко твојата ќе загадат цел град.Добриот дизел надаеку смрди.
 
И јас го имам сличниот проблем,треба улјето да го сменам сосе филтрите комплет.Иначе ако возиш 30 km/h со трета на пример,нормално е да чади.Јас гледам нови мерцедеси,бемвиња,опели нови чадат па шо има веза.Едно бемве 318 од новата серија облаци,мерцедес е220 исто,ровер 75 исто,чадат на големо,и тие ли имаат проблеми.Така да не се замарам со тоа,додека оди оди,после тоа ќе ја фрлам у вардар и што ја ебам.
 
И јас го имам сличниот проблем,треба улјето да го сменам сосе филтрите комплет.Иначе ако возиш 30 km/h со трета на пример,нормално е да чади.Јас гледам нови мерцедеси,бемвиња,опели нови чадат па шо има веза.Едно бемве 318 од новата серија облаци,мерцедес е220 исто,ровер 75 исто,чадат на големо,и тие ли имаат проблеми.Така да не се замарам со тоа,додека оди оди,после тоа ќе ја фрлам у вардар и што ја ебам.

Дај ми ја мене,немора џабе.еве како старо железо ќе ти ја ценам :sneaky:
 
ако ти чади НЕНОРМАЛНО можи да ти е пред ремонт, а ако ти е земен сега нов од увоз ништо не ми е чудно, другарче мое зеде од германија на шал табла 160.000 уклучвање на компјутер 260.000км поминати, ии само менва нешто, те зглоб паднал, те амортизер....а навидум ко ке го видиш како сега да си го извадил од фабрика. Инаку турбото не е гарант, ако е турбото пред пагање ке тeра бела чад.

PS: не да те плашам за ремонт, али да го е*аам, ке знајш сам ако ти е колата за ремонт, крени капачка, види дува не дува, од шипката...ваљда гледаше тие работи кога го купуваше, инаку не би ти препорачал на сервис странство...скапо е изгор, терај до мк, ке си видиш тука. Позз
 
ако ти чади НЕНОРМАЛНО можи да ти е пред ремонт, а ако ти е земен сега нов од увоз ништо не ми е чудно, другарче мое зеде од германија на шал табла 160.000 уклучвање на компјутер 260.000км поминати, ии само менва нешто, те зглоб паднал, те амортизер....а навидум ко ке го видиш како сега да си го извадил од фабрика. Инаку турбото не е гарант, ако е турбото пред пагање ке тeра бела чад.

PS: не да те плашам за ремонт, али да го е*аам, ке знајш сам ако ти е колата за ремонт, крени капачка, види дува не дува, од шипката...ваљда гледаше тие работи кога го купуваше, инаку не би ти препорачал на сервис странство...скапо е изгор, терај до мк, ке си видиш тука. Позз

Ако е турбото добро е,ако е моторот лошо е,треба отворање делови-мелови триста кура и се зависи до механичарот,оти се ќе натокмиш нови делови све,пари нервози и на крај ако не ја склопи он добро работава пак исто.Многу поефтино ќе си помине со турбото.На крај краева,ако нема пари може и без турбо да ја вози.
--- надополнето: 31 август 2012 во 01:40 ---
Дај ми ја мене,немора џабе.еве како старо железо ќе ти ја ценам :sneaky:

Многу ти мудар
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom