Opel Club Macedonia

Член од
2 август 2022
Мислења
192
Поени од реакции
119
Дали сте имале проблем со корозија на подвозје на Astra J?
 

D_T

Чорбаџи Димко
Член од
8 март 2009
Мислења
2.117
Поени од реакции
1.570
Здраво друштво.
Имам "проблем" со висока потрошувачката на нафта кај Opel Corsa CDTI 1.3 EcoFlex 2011година 70KW редизајн верзијата со новиот Еуро5 мотор.
Наводно најекономичниот Fiat-ов multijet мотор ама кај мене не е случај зошто никако неможе да спуштам потрошувачка под 6л. Колата се вози претежно локал и дневно со неа се минуваат некои 10км и понекогаш возење на отворен пат. Значи на месечно ниво со некои 500-600км комбинирано возење потрошувачката никако неможе да се спушти под 6л. Зимово често и знаеше да се качи и до 8л. тргни-застани.
Првично моторот не постигнуваше работна температура па сменив термостат, потрошувачка делумно се намали но ништо драстично и осетно многу. Пред некое време се запуши ЕГР вентилот па мајсторот што го сервисираше ми препорача репарирање на ињектори но од сервисот за репарирање уште на дијагностика ми рекоа дека ињекторите немаат проблем и дека никакво подобрување нема да осетам ако ги репарираат дека колата е ОК и дека само ќе ми ги земат џабе парите. Генерално, колата не дими, нема бел чад од ауспух, пали на прва, не трокира, но се шири непријатна миризба околу неа кога работи пред се` наутро и на ладно време!!
Возилото инаку е од увоз "наводно" е сменет сет ланче на неа, но наутро на ладно палење имам некој груб звук во моторот кој потоа со стабилизирање на вртежите и загревањето на моторот се губи и колата си работи нормално.
Во план сум да проверам и во друг сервис за репарирање на ињектори да видам и второ мислење, па следно сакам да сменам и сет ланче да видам дали тоа има врска или ќе смени нешто со потрошувачката.

Ваши совети сугестии и препораки?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Здраво друштво.
Имам "проблем" со висока потрошувачката на нафта кај Opel Corsa CDTI 1.3 EcoFlex 2011година 70KW редизајн верзијата со новиот Еуро5 мотор.
Наводно најекономичниот Fiat-ов multijet мотор ама кај мене не е случај зошто никако неможе да спуштам потрошувачка под 6л. Колата се вози претежно локал и дневно со неа се минуваат некои 10км и понекогаш возење на отворен пат. Значи на месечно ниво со некои 500-600км комбинирано возење потрошувачката никако неможе да се спушти под 6л. Зимово често и знаеше да се качи и до 8л. тргни-застани.
Првично моторот не постигнуваше работна температура па сменив термостат, потрошувачка делумно се намали но ништо драстично и осетно многу. Пред некое време се запуши ЕГР вентилот па мајсторот што го сервисираше ми препорача репарирање на ињектори но од сервисот за репарирање уште на дијагностика ми рекоа дека ињекторите немаат проблем и дека никакво подобрување нема да осетам ако ги репарираат дека колата е ОК и дека само ќе ми ги земат џабе парите. Генерално, колата не дими, нема бел чад од ауспух, пали на прва, не трокира, но се шири непријатна миризба околу неа кога работи пред се` наутро и на ладно време!!
Возилото инаку е од увоз "наводно" е сменет сет ланче на неа, но наутро на ладно палење имам некој груб звук во моторот кој потоа со стабилизирање на вртежите и загревањето на моторот се губи и колата си работи нормално.
Во план сум да проверам и во друг сервис за репарирање на ињектори да видам и второ мислење, па следно сакам да сменам и сет ланче да видам дали тоа има врска или ќе смени нешто со потрошувачката.

Ваши совети сугестии и препораки?
Тој мотор троши 5.8L град, 4.5L комбинирана и 3.5L на отворен пат.
Тоа е на хартија а во пракса потрошњата е поголема. Тој мотор спаѓа под групација на фијат али цилиндри,турбо,инјектори,мењач се е различно. Инјекторите се denso.
Проблем со потрошувачката немаш а то што ти чади највериватно е до DPF. Да си провериш дпф и провери дали имаш покачено ниво на масло. Ако имаш покачено масло,одма вади дпф и ново масло во мотор....
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: D_T

D_T

Чорбаџи Димко
Член од
8 март 2009
Мислења
2.117
Поени од реакции
1.570
Тој мотор троши 5.8L град, 4.5L комбинирана и 3.5L на отворен пат.
Тоа е на хартија а во пракса потрошњата е поголема. Тој мотор спаѓа под групација на фијат али цилиндри,турбо,инјектори,мењач се е различно. Инјекторите се denso.
Проблем со потрошувачката немаш а то што ти чади највериватно е до DPF. Да си провериш дпф и провери дали имаш покачено ниво на масло. Ако имаш покачено масло,одма вади дпф и ново масло во мотор....
Проверка на ДПФ во смисол дијагностика дали е запушен и ако е, понатамошно негово машинско чистење и сушење или целосно отранување софтверски и вадење?!
Баш ќе го пратам нивото на масло деновиве, вчера проверував - еве слики
20230411_173317.jpg
20230411_173346.jpg
Инаку сменето е маслото на колата и комплет сите филтри пред 2500км.
 
Член од
2 август 2022
Мислења
192
Поени од реакции
119
Проверка на ДПФ во смисол дијагностика дали е запушен и ако е, понатамошно негово машинско чистење и сушење или целосно отранување софтверски и вадење?!
Баш ќе го пратам нивото на масло деновиве, вчера проверував - еве слики
Прегледај го приврзокот 375221
Прегледај го приврзокот 375222
Инаку сменето е маслото на колата и комплет сите филтри пред 2500км.
Не смее толку црно.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.298
Поени од реакции
7.257
Не смее толку црно.
Глупости, маслото станува црно после 20 километри кај дизел мотори. Кај некои мотори ако останува малку во картерот пак ќе биде црно после менувањето.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Глупости, маслото станува црно после 20 километри кај дизел мотори. Кај некои мотори ако останува малку во картерот пак ќе биде црно после менувањето.
Не е кај сите дизел мотори така...
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.298
Поени од реакции
7.257
Не е кај сите дизел мотори така...
Пример?
Автоматски споено мислење:

Здраво друштво.
Имам "проблем" со висока потрошувачката на нафта кај Opel Corsa CDTI 1.3 EcoFlex 2011година 70KW редизајн верзијата со новиот Еуро5 мотор.
Наводно најекономичниот Fiat-ов multijet мотор ама кај мене не е случај зошто никако неможе да спуштам потрошувачка под 6л. Колата се вози претежно локал и дневно со неа се минуваат некои 10км и понекогаш возење на отворен пат. Значи на месечно ниво со некои 500-600км комбинирано возење потрошувачката никако неможе да се спушти под 6л. Зимово често и знаеше да се качи и до 8л. тргни-застани.
Првично моторот не постигнуваше работна температура па сменив термостат, потрошувачка делумно се намали но ништо драстично и осетно многу. Пред некое време се запуши ЕГР вентилот па мајсторот што го сервисираше ми препорача репарирање на ињектори но од сервисот за репарирање уште на дијагностика ми рекоа дека ињекторите немаат проблем и дека никакво подобрување нема да осетам ако ги репарираат дека колата е ОК и дека само ќе ми ги земат џабе парите. Генерално, колата не дими, нема бел чад од ауспух, пали на прва, не трокира, но се шири непријатна миризба околу неа кога работи пред се` наутро и на ладно време!!
Возилото инаку е од увоз "наводно" е сменет сет ланче на неа, но наутро на ладно палење имам некој груб звук во моторот кој потоа со стабилизирање на вртежите и загревањето на моторот се губи и колата си работи нормално.
Во план сум да проверам и во друг сервис за репарирање на ињектори да видам и второ мислење, па следно сакам да сменам и сет ланче да видам дали тоа има врска или ќе смени нешто со потрошувачката.

Ваши совети сугестии и препораки?
Тоа што производителот го пишува и реалноста со потрошувачката посебно мотори што не се еуро 6 и пред дизелгејт е само бајка.

Не ми се верува дека ќе дотуркаш под 6 литри.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Пример?
Автоматски споено мислење:


Тоа што производителот го пишува и реалноста со потрошувачката посебно мотори што не се еуро 6 и пред дизелгејт е само бајка.

Не ми се верува дека ќе дотуркаш под 6 литри.
Кај мојата Тојота Аурис 2.0 д4д после 500км поминато црнее.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom