na koj del potocno ? pretezno fajka povrsinska korozia.Дали сте имале проблем со корозија на подвозје на Astra J?
Прагna koj del potocno ?
Дали си имал проблеми со мењачот?Супер автомобил, мунува 400 000 километри ко од шала
До сега не.Дали си имал проблеми со мењачот?
Тој мотор троши 5.8L град, 4.5L комбинирана и 3.5L на отворен пат.Здраво друштво.
Имам "проблем" со висока потрошувачката на нафта кај Opel Corsa CDTI 1.3 EcoFlex 2011година 70KW редизајн верзијата со новиот Еуро5 мотор.
Наводно најекономичниот Fiat-ов multijet мотор ама кај мене не е случај зошто никако неможе да спуштам потрошувачка под 6л. Колата се вози претежно локал и дневно со неа се минуваат некои 10км и понекогаш возење на отворен пат. Значи на месечно ниво со некои 500-600км комбинирано возење потрошувачката никако неможе да се спушти под 6л. Зимово често и знаеше да се качи и до 8л. тргни-застани.
Првично моторот не постигнуваше работна температура па сменив термостат, потрошувачка делумно се намали но ништо драстично и осетно многу. Пред некое време се запуши ЕГР вентилот па мајсторот што го сервисираше ми препорача репарирање на ињектори но од сервисот за репарирање уште на дијагностика ми рекоа дека ињекторите немаат проблем и дека никакво подобрување нема да осетам ако ги репарираат дека колата е ОК и дека само ќе ми ги земат џабе парите. Генерално, колата не дими, нема бел чад од ауспух, пали на прва, не трокира, но се шири непријатна миризба околу неа кога работи пред се` наутро и на ладно време!!
Возилото инаку е од увоз "наводно" е сменет сет ланче на неа, но наутро на ладно палење имам некој груб звук во моторот кој потоа со стабилизирање на вртежите и загревањето на моторот се губи и колата си работи нормално.
Во план сум да проверам и во друг сервис за репарирање на ињектори да видам и второ мислење, па следно сакам да сменам и сет ланче да видам дали тоа има врска или ќе смени нешто со потрошувачката.
Ваши совети сугестии и препораки?
Проверка на ДПФ во смисол дијагностика дали е запушен и ако е, понатамошно негово машинско чистење и сушење или целосно отранување софтверски и вадење?!Тој мотор троши 5.8L град, 4.5L комбинирана и 3.5L на отворен пат.
Тоа е на хартија а во пракса потрошњата е поголема. Тој мотор спаѓа под групација на фијат али цилиндри,турбо,инјектори,мењач се е различно. Инјекторите се denso.
Проблем со потрошувачката немаш а то што ти чади највериватно е до DPF. Да си провериш дпф и провери дали имаш покачено ниво на масло. Ако имаш покачено масло,одма вади дпф и ново масло во мотор....
Не смее толку црно.Проверка на ДПФ во смисол дијагностика дали е запушен и ако е, понатамошно негово машинско чистење и сушење или целосно отранување софтверски и вадење?!
Баш ќе го пратам нивото на масло деновиве, вчера проверував - еве слики
Прегледај го приврзокот 375221
Прегледај го приврзокот 375222
Инаку сменето е маслото на колата и комплет сите филтри пред 2500км.
Глупости, маслото станува црно после 20 километри кај дизел мотори. Кај некои мотори ако останува малку во картерот пак ќе биде црно после менувањето.Не смее толку црно.
Не е кај сите дизел мотори така...Глупости, маслото станува црно после 20 километри кај дизел мотори. Кај некои мотори ако останува малку во картерот пак ќе биде црно после менувањето.
Пример?Не е кај сите дизел мотори така...
Тоа што производителот го пишува и реалноста со потрошувачката посебно мотори што не се еуро 6 и пред дизелгејт е само бајка.Здраво друштво.
Имам "проблем" со висока потрошувачката на нафта кај Opel Corsa CDTI 1.3 EcoFlex 2011година 70KW редизајн верзијата со новиот Еуро5 мотор.
Наводно најекономичниот Fiat-ов multijet мотор ама кај мене не е случај зошто никако неможе да спуштам потрошувачка под 6л. Колата се вози претежно локал и дневно со неа се минуваат некои 10км и понекогаш возење на отворен пат. Значи на месечно ниво со некои 500-600км комбинирано возење потрошувачката никако неможе да се спушти под 6л. Зимово често и знаеше да се качи и до 8л. тргни-застани.
Првично моторот не постигнуваше работна температура па сменив термостат, потрошувачка делумно се намали но ништо драстично и осетно многу. Пред некое време се запуши ЕГР вентилот па мајсторот што го сервисираше ми препорача репарирање на ињектори но од сервисот за репарирање уште на дијагностика ми рекоа дека ињекторите немаат проблем и дека никакво подобрување нема да осетам ако ги репарираат дека колата е ОК и дека само ќе ми ги земат џабе парите. Генерално, колата не дими, нема бел чад од ауспух, пали на прва, не трокира, но се шири непријатна миризба околу неа кога работи пред се` наутро и на ладно време!!
Возилото инаку е од увоз "наводно" е сменет сет ланче на неа, но наутро на ладно палење имам некој груб звук во моторот кој потоа со стабилизирање на вртежите и загревањето на моторот се губи и колата си работи нормално.
Во план сум да проверам и во друг сервис за репарирање на ињектори да видам и второ мислење, па следно сакам да сменам и сет ланче да видам дали тоа има врска или ќе смени нешто со потрошувачката.
Ваши совети сугестии и препораки?
Кај мојата Тојота Аурис 2.0 д4д после 500км поминато црнее.Пример?
Автоматски споено мислење:
Тоа што производителот го пишува и реалноста со потрошувачката посебно мотори што не се еуро 6 и пред дизелгејт е само бајка.
Не ми се верува дека ќе дотуркаш под 6 литри.
Зависи моторот, у глобала дизелот брзо поцрнува и 500 километри не е ниту цел резервоар.Кај мојата Тојота Аурис 2.0 д4д после 500км поминато црнее.
Целосно црно е негде после 1500км...Зависи моторот, у глобала дизелот брзо поцрнува и 500 километри не е ниту цел резервоар.