Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Надоврзување на темата ново или половно...
Денес бев во Олимпија моторс да правам замена старо за ново,т.е кофтето на жена ми(Матиз)да се смени за нешто поголемо.Ова она ваму таму(жена хеххеххехе),и опа у око ми пага Опел Астра Класик 3 со 1.6 мотор....Следи..
Опел Астра Класик 3 со 1.6мотор и некои си 115кс чинам.Опрема...
Све освен бандаж лиен.Значи од АБС со ЕСП,па двозонска автоклима,6воздушни перничиња,централна брава со далечинско,електрика на 4прозори,електрика за ретровизори,музика со мп3,серво волан,кожен волан и менувач,и уште неколку работи кои веке се стандард опрема,со металик боја.....ЦЕНА....
10 200евра пали вози........

Е ајде сега мозоците што возат канти стари по 10години со 234567км поминато а ги плакаат по 10 000евра,зборам за возила 2002-2004,дали има логика да довлечкаш нешто од горе старо 10 години,или да го шириш га..от во нова кола....

Ајде коментари да видам
Тој модел е од 2004. Значи технолошки назад 9 години, зависи кога е произведен сепак е стар модел. "Канта" како пасатот погоре довлечкан од надвор е релативно понов од астрата пошто е од 2006 моделот.

Во никој случај не би дал 10.200 евра за таа астра, побарај по пазариве ќе ја најдеш за упола со по 40-50К км.

Едина добра понуда што сум видел кога чистеа лагер во МИ-ДА беше предпоследниот фокус кога се менуваше со сегашниот, значи одеше 1.8 тдци најфул опрема, типтроник, кожа, вградена навигација, буквално последно ниво на опрема за 13,000 евра.
 
Едина добра понуда што сум видел кога чистеа лагер во МИ-ДА беше предпоследниот фокус кога се менуваше со сегашниот, значи одеше 1.8 тдци најфул опрема, типтроник, кожа, вградена навигација, буквално последно ниво на опрема за 13,000 евра.
Ехее, то било, кец на 10-ка. И гарант еден модел, чуван, криен до максимално за да го земи некој познат на директорот. Бришиси од глава дека ќе најдиш таков модел, па за таа цена... додуша можиш, за едно 5-6 години ќе почнат да ги фрлаат, и за упола ќе се најди.
 
Вие брзајте да земете Астра за 11.000 другар за 11.500 зеде Инсигна 2010 2.0 cdti со реални 115.000 км. Фул опрема со навигација , кожа и сите тракатанци :)
 
Ехее, то било, кец на 10-ка. И гарант еден модел, чуван, криен до максимално за да го земи некој познат на директорот. Бришиси од глава дека ќе најдиш таков модел, па за таа цена... додуша можиш, за едно 5-6 години ќе почнат да ги фрлаат, и за упола ќе се најди.
И јас така мислев ама можев да го купам ако бев за купување :) Финтата беше што имаше Фокуси за по 9-10К со 1.4 бензин и сите нив ги грабаа
 
Тој модел е од 2004. Значи технолошки назад 9 години, зависи кога е произведен сепак е стар модел. "Канта" како пасатот погоре довлечкан од надвор е релативно понов од астрата пошто е од 2006 моделот.

Во никој случај не би дал 10.200 евра за таа астра, побарај по пазариве ќе ја најдеш за упола со по 40-50К км.

Едина добра понуда што сум видел кога чистеа лагер во МИ-ДА беше предпоследниот фокус кога се менуваше со сегашниот, значи одеше 1.8 тдци најфул опрема, типтроник, кожа, вградена навигација, буквално последно ниво на опрема за 13,000 евра.

Баш ме интересира какво технолошки напредно возило имаш или кантите со по 234567км и по 12 години стари ги сметаш за технолошки напредни:):):)...

Значи да резимираме.Астра класик 3 и новата астра носат исти мотори,зборувам за моделот 1.6 со 115кс.Астра класик 3 со дизел цдти 1.7 и новата Астра имаат исти мотори.Не сум корав,зошто беа паркирани една до друга и ме интересираше посебно за моторите.И не гледам што и фали на колата.Има се што е од опрема потребна,само знаеш не ја ставиле Селма Хајек у дополнителна опрема,или можеби во твојата кола ја има:vozbud::vozbud::vozbud:

Значи да резимираме по 1.000.000пат(аман луге признајте веке еднаш)
Не вози АBS,не вози клима,не вози централна брава,не вози електрика на прозори,туку вози подвозјето и моторот....Толку
 
Не вози АBS,не вози клима,не вози централна брава,не вози електрика на прозори, туку вози подвозјето и моторот....Толку
Така е кај тебе? Кај мене јас возам.

Шега на страна, баш со cYb3rc0re го тепаме муабетот (и мислам дека ќе му се најди темава како корисна), шо би зеле за 10.000 +/- евра?
Ауди А6 од 2003-2005, (quattro + AllRoad или некое слично) со X00.000 км
VS
Голф 6 од 2010, со 35.000 км (или нешто слично, има избор)


Ајде сега експерти, дајте мислење, да ве видам.
 
Така е кај тебе? Кај мене јас возам.

Шега на страна, баш со cYb3rc0re го тепаме муабетот (и мислам дека ќе му се најди темава како корисна), шо би зеле за 10.000 +/- евра?
Ауди А6 од 2003-2005, (quattro + AllRoad или некое слично) со X00.000 км
VS
Голф 6 од 2010, со 35.000 км (или нешто слично, има избор)


Ајде сега експерти, дајте мислење, да ве видам.
Ke zemam ubavo kolice od tie izdrzlivite 97-2001 za 1500-3000 evra,drugite pari ke si gi cuvam. Za 20tina iljadi evra moze da kupi garsonjera sto sekoj mesec ke ti nosi po 100-150 evra,a ne da odis u dupka po 1000-2000 evra minus godisno+ skapi servisi.
Se znae za sto e najisplatlivo za 99% makedoncinja,corsa B ili C,astra G,golf 3 ili 4,polo 97-2001, korejsko lanos,nubira ili accent.
Toa e toa.
 
Што би зел????????
Пааааааааа нешто со кеси на седишта.не мириса на кисел Германец со суџук у уста,нема лепешки од смрдлив Словенец,и има 000 012км на бројчаникот.....
 
Така е кај тебе? Кај мене јас возам.

Шега на страна, баш со cYb3rc0re го тепаме муабетот (и мислам дека ќе му се најди темава како корисна), шо би зеле за 10.000 +/- евра?
Ауди А6 од 2003-2005, (quattro + AllRoad или некое слично) со X00.000 км
VS
Голф 6 од 2010, со 35.000 км (или нешто слично, има избор)


Ајде сега експерти, дајте мислење, да ве видам.
Ауди А6 без размислување...
 
Хммм.....цената на аудито некако пренапумпана ми изгледа, јас моето со иста опрема и ист мотор (само не кватро и не караван) 2003 година, прв газда со 158.000км го дадов за 7500 евра. Голф не би зел од едноставна причина што е премногу комерцијализирано возило, а од тројка нагоре сите ми се некако исти плус голф бензин не благодарам.
Моментално возам половњак ауди А5 од 2009 со 84000км и засега сум презадоволен, но испадна игра на случајност што брат ми ја зема новата А6 во Швајцарија со некој добар попуст за вработени така да само царината ја плативме за А5-ката и секако(да се покрие царината) жртва замина моето ауди, а плус тоа четврта кола не ни беше потребна.
Значи секој според својот стандард и можности. И јас сум за нова кола, но бидете реални секој не може да си дозволи ново возило кај нас додека на запад е поинаква приказна и луѓето од средна класа тамо скоро никогаш не купуваат половни коли, а новите ги возат 5-6 години, но поминуваат прилично многу. Еве брат ми за нецели 4 години на А5-ката имаше 84000км за негови потреби така да половна кола од запад дизел особено стара по 10+ години не очекувајте дека ќе земете со помалку од 250,000км, а иако е дизел тоа е сепак километража.
На крај цената си го кажува своето, половно според мене се зема максимум 4-5 години стара кола, а се разбира ново си е ново(y)
 
Идејата е да се земи домаќинско количе кое нема да оди на сервис почесто од на бензинска. Ја разбираме поентата, или ???

Ауди А6 без размислување...
Искористи го гугл за нешто паметно: изгуглај колкава е цената на воздушната суспензија за А6 allroad. Успат ако го купиш без размислување, гледај да си земиш и 3-4 кила свеќи, да си палиш во недела по една со молба до горнион да не се расипи. А пустото, ништо не е вечно.

Ke zemam ubavo kolice od tie izdrzlivite 97-2001 za 1500-3000 evra,drugite pari ke si gi cuvam.
Те молам просветли ме... шо е то шо ќе го купиш за 1500 евра од 2001-ва и шо нема да дајш уште толку за сервис во првите 3 години?

Хммм.....цената на аудито некако пренапумпана ми изгледа, јас моето со иста опрема и ист мотор (само не кватро и не караван) 2003 година, прв газда со 158.000км го дадов за 7500 евра. Голф не би зел од едноставна причина што е премногу комерцијализирано возило, а од тројка нагоре сите ми се некако исти плус голф бензин не благодарам.
Скапички се allroad-от незнам од која причина (ваљда скапички биле и од салон). Како и да е, немора да е нити allroad, нити голф, се наоѓа и Астра од 2009 (последните модели), Рено Меган, Фокус... Ги има по огласниците, со ептен мала километража (30-40.000 км). Истото е и за поголемките возилца, мада ретко која е со 150.000 км, иако се 2006-2009-та.


Моментално возам половњак ауди А5 од 2009 со 84000км и засега сум презадоволен, но испадна игра на случајност што брат ми ја зема новата А6 во Швајцарија со некој добар попуст за вработени така да само царината ја плативме за А5-ката и секако(да се покрие царината) жртва замина моето ауди, а плус тоа четврта кола не ни беше потребна.
Колку плати царина за А5-ката? Дизел е тоа или бензин?
 
Така е кај тебе? Кај мене јас возам.

Шега на страна, баш со cYb3rc0re го тепаме муабетот (и мислам дека ќе му се најди темава како корисна), шо би зеле за 10.000 +/- евра?
Ауди А6 од 2003-2005, (quattro + AllRoad или некое слично) со X00.000 км
VS
Голф 6 од 2010, со 35.000 км (или нешто слично, има избор)


Ајде сега експерти, дајте мислење, да ве видам.

Голфот дефинитивно.Со 35.000 ни моторот не е разработен.Ем и во гаража ќе го собере.Е сеа малку ќе биде проблем што е бензин.Али тоа е.
--- надополнето: 29 јануари 2013 во 23:05 ---
Идејата е да се земи домаќинско количе кое нема да оди на сервис почесто од на бензинска. Ја разбираме поентата, или ???


Искористи го гугл за нешто паметно: изгуглај колкава е цената на воздушната суспензија за А6 allroad. Успат ако го купиш без размислување, гледај да си земиш и 3-4 кила свеќи, да си палиш во недела по една со молба до горнион да не се расипи. А пустото, ништо не е вечно.

Те молам просветли ме... шо е то шо ќе го купиш за 1500 евра од 2001-ва и шо нема да дајш уште толку за сервис во првите 3 години?

Скапички се allroad-от незнам од која причина (ваљда скапички биле и од салон). Како и да е, немора да е нити allroad, нити голф, се наоѓа и Астра од 2009 (последните модели), Рено Меган, Фокус... Ги има по огласниците, со ептен мала километража (30-40.000 км). Истото е и за поголемките возилца, мада ретко која е со 150.000 км, иако се 2006-2009-та.


Колку плати царина за А5-ката? Дизел е тоа или бензин?


Едино некој велосипед може,за тие пари,ќе земе
 
Audi A5 Sportback 3.0 TDI 240 hp quattro....со сите напори на царина (најмногу ме зезна тоа што е S-LINE ниво на опрема) нешто над 7000 евра плус регистрација, табли и зелен картон.
Инаку колата е ваква со баш и оваа боја и бандаши само не е затемнета назад;)

7827013990_c1005d3623_z.jpg
 
Audi A5 Sportback 3.0 TDI 240 hp quattro....со сите напори на царина (најмногу ме зезна тоа што е S-LINE ниво на опрема) нешто над 7000 евра плус регистрација, табли и зелен картон.
Инаку колата е ваква со баш и оваа боја и бандаши само не е затемнета назад;)

7827013990_c1005d3623_z.jpg
Земај бе брат, земај шо да ти кажам, имаш благослов од мене. :D
Како ви се даваат толкуа пари за ауди, и како мислите да ги одржувате, со овие наши патишта и горива?

Ситните букви не важат ако имаш дома месечен прилив од 2000+ евра и носиш блескаво жолт ланец околу вратот :D
 
Така е кај тебе? Кај мене јас возам.

Шега на страна, баш со cYb3rc0re го тепаме муабетот (и мислам дека ќе му се најди темава како корисна), шо би зеле за 10.000 +/- евра?
Ауди А6 од 2003-2005, (quattro + AllRoad или некое слично) со X00.000 км
VS
Голф 6 од 2010, со 35.000 км (или нешто слично, има избор)


Ајде сега експерти, дајте мислење, да ве видам.


http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1232101?searchID=3330713&Idx=44

Нека го земе другар ти ова му спушта 1000 евра коска е, го гледав :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom