Ново или половно?

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Според мене нова кола кога се купува не треба да се трга со мисла колку пари ќе ја продадеш за 5,10 или 15 години. Јас да би ги имал тие 16000 евра би земал одма нов Леон без размислување.
 
Според мене нова кола кога се купува не треба да се трга со мисла колку пари ќе ја продадеш за 5,10 или 15 години. Јас да би ги имал тие 16000 евра би земал одма нов Леон без размислување.
За 10.000 ќе земам пасат, претпоследен модел и со останатите 6000 ке го зеам истиот леон на старо, другар мој зема леон 2007 за 6500, колку што знам нов модел исфрлија 2013, или треба да исфрлат...
 
Овие денови го донесоа новиот Леон во Мк, сеуште нема цена, сепак секој со своја математика, јас пак би земал нов Леон, или Астра или Меган или нешто сл.
 
За 10.000 ќе земам пасат, претпоследен модел и со останатите 6000 ке го зеам истиот леон на старо, другар мој зема леон 2007 за 6500, колку што знам нов модел исфрлија 2013, или треба да исфрлат...
Исфрлен е леонот нов и кај нас го има, само не гледам дека го купуваат/возат освен тест верзиите од салониве

иначе според мене и многумина не е тоа што беше досегашниот леон, со еден збор ФАЦА :D

http://www.seat.com.mk/start-new-leon.nspx
 
Исфрлен е леонот нов и кај нас го има, само не гледам дека го купуваат/возат освен тест верзиите од салониве

иначе според мене и многумина не е тоа што беше досегашниот леон, со еден збор ФАЦА :D

http://www.seat.com.mk/start-new-leon.nspx
Ибица на стероиди е овој новиов, стариот напраи имиџ пошо тој период 2005-2006 кога излезе сите имаа тапа дизајн, сега покрај астрава нема шанси. Да го видам во живо па може ќе ми смени мислење.
Според мене се ептен преценети сеативе во цена, се држат во ранг на астра, фокус, 308 а се класа подолу во квалитет, би ги сместил во ранг на шкода, дачија
 
Ибица на стероиди е овој новиов, стариот напраи имиџ пошо тој период 2005-2006 кога излезе сите имаа тапа дизајн, сега покрај астрава нема шанси. Да го видам во живо па може ќе ми смени мислење.
Според мене се ептен преценети сеативе во цена, се држат во ранг на астра, фокус, 308 а се класа подолу во квалитет, би ги сместил во ранг на шкода, дачија
Не се нешто уау квалитетни ама не и со дачија не зезај сеа и ти :pos:шкода и сеат може да се наречат ефтин фоксваген

мене ни во живо нити на слика не ми прави ќејф како досегашниот леон
 
По странскиве сајтови што читам, овој новиот ептен бил напреднат во квалитет и бил речиси на рамниште на Голф (со кој делат многу заеднички карактеристики).
 
Овие денови го донесоа новиот Леон во Мк, сеуште нема цена, сепак секој со своја математика, јас пак би земал нов Леон, или Астра или Меган или нешто сл.
Kupi si be drugar novo,slobodno. Ako ostane uopste uste nekoj salon kaj sto ke imas kade da kupis. Neka crknat site,dosta uvoznicite na novi vozila 20 godini go siluvaa narodot i davaa milioni evra potkup na sekoja vlada za da ne dozvoli uvoz. Neka počnat da uvezuvaat polovnjaci,a ne da plačat vladata da ja digne starosnata granica na 2005 i euro4. gabe im e plačenjeto,kako sto trgnala rabotata polecka sekoj ke ima bg pasoš vo gepot,narodot si najde način kako na monopolističkive goveda da im go pokaže sredinecot i ako vladata povtorno se izglupira i ja digne starosnata granica narodot pak ke navali so BG registracii,so sto vladata em od carini ke gubi pari (koi patem vo BG ne se ni plakaat),em od registracii.
Dojde vreme da si gi spakiraat partalite i da si gi zatvorat salonite. Dosta im bese 20 godini monopol i javanje na narodot.
Samo da se setime kako bese,golf trojka tdi pred uvoz 7000 evra,sega 2500 evra,cetvorka tdi 10.000 evra sega 4000 evra,mercedes e290td 15000 evra sega 4000,korsa 98. 4000 evra sega 1500,lanos 4500 evra sega 1700...... i taka natamu.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=3ADF4B76D25F534DA339334E27B2E5DF
 
Сепак за вкусови не се дискутира.
Имав ново Ауди А6 од 2003 со 158.000км и се продаде за три дена и тоа ја зеде мој пријател и ја плати без ценкање бидејќи ја знаеше колата.
Е сега возам А5 од 2009 (половњак со 84.000км) земена од прв газда (брат ми) одржавана во Швајцарија, а можам да кажам дека е далеку подобра од нова кола или половна од иста класа но возена кај нас и тука сервисирана.
Секако секој спрема стандардот си го бира возилото, но лично јас спарк, цитроен ц1, корса или друго малечко возило би зел само како второ или трето возило, но ново се разбира, додека за ново ауди или мерцедес треба стварно повеќе храброст и пари.
Сепак ова е дискусија и лично мое мислење...
 
Ибица на стероиди е овој новиов, стариот напраи имиџ пошо тој период 2005-2006 кога излезе сите имаа тапа дизајн, сега покрај астрава нема шанси. Да го видам во живо па може ќе ми смени мислење.
Според мене се ептен преценети сеативе во цена, се држат во ранг на астра, фокус, 308 а се класа подолу во квалитет, би ги сместил во ранг на шкода, дачија
Си возел Шкода Суперб или Октавија?Кога ќе возиш таков автомобил можеби ќе се предомислиш.Инаку Шкода и Сеат се многу подобри од фокус,астра па и од 308 барем според мене.
 
Си возел Шкода Суперб или Октавија?Кога ќе возиш таков автомобил можеби ќе се предомислиш.Инаку Шкода и Сеат се многу подобри од фокус,астра па и од 308 барем според мене.
Сум се возел и во двете, Суперб е премногу пластичен внатре за класата, правен е компромис на цена-луксуз, октавијата едноставно не ја бива, класа на дачија, без претерување ;)

Ако веќе рангираме автомобили, 308 е неприкосновен внатре, возни својства тапа, астра и фокус германски аута со добри возни својства и задоволителна внатрешност, гољф преценет како и увек, ништо подобар од останативе германци.

Генерално идат германци па јапонци па корејци па французи и после се овие дечиња на големиве (сеат, шкода, дачиа итн...)
 
Сум се возел и во двете, Суперб е премногу пластичен внатре за класата, правен е компромис на цена-луксуз, октавијата едноставно не ја бива, класа на дачија, без претерување ;)

Ако веќе рангираме автомобили, 308 е неприкосновен внатре, возни својства тапа, астра и фокус германски аута со добри возни својства и задоволителна внатрешност, гољф преценет како и увек, ништо подобар од останативе германци.

Генерално идат германци па јапонци па корејци па французи и после се овие дечиња на големиве (сеат, шкода, дачиа итн...)
Аргументиве не ти држат вода(народски кажано),но сепак твое мислење.Суперб има одлични возни својства,јас тој што го возев беше 170 кс и имаше фул опрема,значи имаше квалитетен ентериер.Октавијата незнам зошто не ја бива,ако знаеш ме интересира да ми објасниш зошто неможав да донесам заклучок од 100 км,бидејќи имаше одлични перформанси моделот што го тестирав.Сеат има мој другар,го купи нов,моторот е 1,4 85 кс кој е малку поспор во забрзување ама досега има поминато 120000 илјади км ништо нема пипнато,нормално сервиси прави.Пежо има одлична внатрешност,возни својства знам за 307 бидејќе имав,ама 308 не коментирам.Фордот има добар бензински мотор,татко ми возеше 1,3 бензин порано се покажа добар,дизел фокус на 150000 илјади на другар му бараа 100000 илјади денари за поправка во МИ-ДА,незнам зошто само ама сериозен проблем му рекле.Сепак кога би купувал ново би се одлучил попрво за Шкода или Сеат одколку Форд,Опел и Пежо.Корејските автомобили не ги коментирам иако досега сум слушал пофални зборови,а со јапонските имам доста искуство и секој што ќе купи јапонски нема да згреши.
 
Аргументиве не ти држат вода(народски кажано),но сепак твое мислење.Суперб има одлични возни својства,јас тој што го возев беше 170 кс и имаше фул опрема,значи имаше квалитетен ентериер.Октавијата незнам зошто не ја бива,ако знаеш ме интересира да ми објасниш зошто неможав да донесам заклучок од 100 км,бидејќи имаше одлични перформанси моделот што го тестирав.Сеат има мој другар,го купи нов,моторот е 1,4 85 кс кој е малку поспор во забрзување ама досега има поминато 120000 илјади км ништо нема пипнато,нормално сервиси прави.Пежо има одлична внатрешност,возни својства знам за 307 бидејќе имав,ама 308 не коментирам.Фордот има добар бензински мотор,татко ми возеше 1,3 бензин порано се покажа добар,дизел фокус на 150000 илјади на другар му бараа 100000 илјади денари за поправка во МИ-ДА,незнам зошто само ама сериозен проблем му рекле.Сепак кога би купувал ново би се одлучил попрво за Шкода или Сеат одколку Форд,Опел и Пежо.Корејските автомобили не ги коментирам иако досега сум слушал пофални зборови,а со јапонските имам доста искуство и секој што ќе купи јапонски нема да згреши.
За Октавијата од таксисти муабет е дека доста често се расипуваат. Бучни се, внатрешноста е 10 години назад, се гледа дека се правни за економска класа односно евтин повеќе наменски автомобил.

Суперб можеби и го возел тој што вреди колку и пасат, основните модели се далеку од премиум сегментот
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom