SUV DEFROST. Ova e termin ovde na forumov krsten i koristen. Gledam mnozina se go imaat kaj svoite milenicinja, da se razbereme go imaat samo onie koi imaat tkn. intelegenten (pameten defrost), dojde vreme da se pozanimavam so nego bidejci mojava go pravi, a ce se slozite deka e cudno koga nema nisto na saceto klimata si go pravi svoeto. Mojata na primer vleguva vo semata na defrosti koga nadvor e 2 i pomalku C, pa ako e toa ispolneto, a bila isklucena od struja pravi eden vakov "preventiven" defrost.
Za da ima "pametni" defrosti mora da ima senzor za merenje na temperaturata na saceto od izmenuvacot. Kaj nekoi e nadvor gore levo (kako kaj mene), a kaj drugi nekade vnatre. Sluzi da go odredi vreme traenjeto na defrostot i komanduva so isklucuvanje na kompresorot...kaj nekoi na +4, +6 ili +8 C, zavisno od proizvoditelot. Ako e bazdaren na povisoka T, defrostot trae podolgo.
Epa sega ako nema mraz na izmenuvacot ili go ima malce, saceto pobrzo ce bide zagreano i so toa ciklusot e pokratok i obratno, pa nema nisto misteriono ovde.
Inace glavnata komanda doadja od PIPE senzorot na vnatresniot izmenuvac ( ednas vece pisuvav za nego), nadvoresniot senzor za vlaznost i gorespomenatiot sezor, so kombinacii na nivni vrednosti imate uspesni , pomalku uspesni i uspesni defrosti vo zavisnost od dobro/loso napisaniot softver.