Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Abe seto toa e dobro. Megutoa problemot so varijantata so 3cm stirodur (iako na tavan nema potreba od stirodur, ne e izlozen na pritisok, i stiropor vrsi rabota samo sto e znacitelno poevtin) e golemata verojatnost za pojava na kondenzacija.
E dobro de, na zapad glupi li se sto nikoj ne macka sekade se stava gips vnatre na zidovite direkno na gol zid prethodno isprskan so maltergisko mleko.
 
Последно уредено:
E dobro de, na zapad glupi li se sto nikoj ne macka sekade se stava gips vnatre na zidovite direkno na gol zid prethodno isprskan so maltergisko mleko.
Мора да се разбере ОД КАДЕ се јавува кондензација.

Значи, за да сфатиме. Кондензација не се јавува сама од себе зошто имало незнам што. Кондензација се јавува на она место каде има соодветни услови да се појави. Односно на она место во кое има соодветна температура за да се појави роса. Тоа се нарекува точка на оросување.
Еве калкулатор за тоа: http://www.dpcalc.org/
oxEb3G7.png

Значи ако во собата ни е 26Ц (на таван рецимо) и влага некоја максимална 65%. Не смее да имаме во собата точка каде е температурата под 19 степени. Затоа што на тоа место ќе се јави оросување и влага.

Толку е просто.

Значи тоа се најчесто бетонски столбови и плочи. Може и да се други места, кои со најобичен инфрацрвен термометар за бебиња може да се измерат. И согласно калкулаторот да се види како да се постапи. Ако се јавува влага значи дека:

1. Таа точка е под точката на оросување и треба да се изолира за да и се крене температурата. 2цм стиропор залепен од внатрешна страна тоа го коригира во 99% случаи, се става мрежа и лепак и се кречи. Крај. Може и 5цм ако има простор.

2. Влажноста на воздухот во собата е над 60-65%. Тоа е нездрава количина на влажност на воздухот и треба да се коригира. Имено треба да се готват манџи не секој ден, туку преку еден ден. Да се оди повеќе на печење и суви работи во тој период, и помалку варење. Треба при туширање да се отвори прозорец од WC да отиде надвор влагата, наместо во станот. И помалку да се сушат алишта внатре, и центрифугата да се крене за едно скалило погоре каде што може.

3. Температурата на просторот е превисока. Најчесто кај лошо изолиран објект со провев се држи нехумано висока температура зошто привидно е ладно иако е 26Ц. Затоа мора да се задихтуваат сите процепи и термални мостови и да се намали температурата на 22Ц. Пришто луѓето внатре ќе се чувствуваат потопло, иако е 22Ц во објектот. Со тоа и точката на оросување ќе падне од 19ц, на 16ц.
 
Abe seto toa e dobro. Megutoa problemot so varijantata so 3cm stirodur (iako na tavan nema potreba od stirodur, ne e izlozen na pritisok, i stiropor vrsi rabota samo sto e znacitelno poevtin) e golemata verojatnost za pojava na kondenzacija.
Zatoa kamena volna profili i gips karton kaj mene e taka nema ni kondenzacija ni nisto ,potrosuvacka momentalna za 16 d 620 kw za se na strujomer a samata glavna klima 280 kw t.e vo pari 3000 za cel mesec 6000 preku sila 6600 ama bate sum dal pari za vnatresna izolacija zs nemav pari za cela kuka nadvoresna i plus tavan 20 cm .Dovolno e da se postele kamenata volna uste podobro i folija no i otvorot za ventilacija podotvoren.
 
Zatoa kamena volna profili i gips karton kaj mene e taka nema ni kondenzacija ni nisto ,potrosuvacka momentalna za 16 d 620 kw za se na strujomer a samata glavna klima 280 kw t.e vo pari 3000 za cel mesec 6000 preku sila 6600 ama bate sum dal pari za vnatresna izolacija zs nemav pari za cela kuka nadvoresna i plus tavan 20 cm .Dovolno e da se postele kamenata volna uste podobro i folija no i otvorot za ventilacija podotvoren.
Tocno taka, gips karton i pozadi nego 2-3 santima kamena volna a i ne treba i zavrsena rabota. Se razbira deka ova ne e zamena za termofasada ama eftino e i ke gi namali toplotnite zagubi barem za 50% ako ne i za poveke.
 
Pozdrav do site

Da se nadovrzam na muabetot za termoizolacijata i da go spodelam mojot primer.
Imeno minatata godina koga ja gradev dogradbata se informirav za site materijali sto mi bea na raspolaganje za gradba. Se odluciv za ytong blok so dimenzii 300x250x600mm so sifra DB350 ili vo prevod 350 kg na m3, so koeficient na toplotna provodlivost od 0.30 wm2/K. Za sporedba termo blok so 5cm tervol tvrdo presovan i fasadna cigla od nadvoresna strana ima koeficient na toplotna provodlivost od 0.50 wm2/K. 32cm zid malterisan vnatresno i nadvoresno vs 42 cm zid malterisan vnatresno i nadvoresno 5cm tvrdopreso ana kamena volna i fasadna cigla. Ytongor e sepak podobar izbor i zatoa go primeniv na mojata dogradba koja e na pozicija sever.
Otkako ja zavrsiv gradvata so dve monta ploci pod prvata ima garaza i staviv 8cm grafiten stiropor. Nadvoresno pod erker na istata ploca staviv 10cm bel 30kg stiropor od firmata AUSTROTREM. Na nosaci staviv 5cm stirodur so 2cm stirodur od istata firma prouzvoditel na stolbovi.
Seto ova e malterisanno so mreza i lepak.
Vtora ploca ili plafon od prostorot kaj sto mi e klimata, postaviv 10cm tervol so folija i gipskarton. Visinata na svedov na 2.40m.
Prozori staviv od profilot i proizvoditel VEKA model SOFTLINE82 so troslojno staklo vo.format 4 16 4 16 4 so dve ispolni od argon i aluminiumski roletni. Na staklenata povrsina od prozorite presmetaniot koeficient na toplotna provodlivost e 0.98wm2/K. Inaku standardot za energetski efikasni prozori za EU e 1.1wm2/K. Pod prozorite od nadvoresna strana e postaven ekstrudiran aluminium so pvc zastita, a od vnatresna strana pvc daska. Koga se montirasr od nadvoresna strana aluminiumot postaviv i paroneprousna i vodonepropusna folija takanarecena parna brana.
Toa e toa nakratko.


Sent from my SM-A310F using Tapatalk
 
Brat tebe ti trosi klimava vo spalna od 21 m2 kolku mene za cela kuka druze duri i pomalku.Sega,toa se pikovi na potrosuvacka a prosekot kolku doaga za site saati raboteno?Kaj mene e momentalno na -5 nadvor, vnatre na 21 postaveno vo dneven prestoj 24
trosi 950- 1100w .Za cel prostor od 74.Ne e sekade ramnomerno ali wtf.
Ne cekaj nadvoresna stavi vnatresna izolacija na spalnata na nadvoresnite zidovi,nema da te cini mnogu a benefitot i komforot pogolem a ke ti odzeme 5 cm od zidot.
ne ti go razbiram ova "21 postaveno vo dneven prestoj 24." Imas zadadeno 21, a vo dnevniot prestoj ti e 24 stepeni?

Inache na 25 ja imam zadadeno bidejki brkam temperatura kaj glavata od bebeto da bide 19/20 stepeni i na ovie temperaturi na 25 namestena gledam deka postignuva, a toa mi e najbitno.

Ama vrti-suchi, tolku e brat, cestite defrosti na klimava na saat vreme vo kombinacija so toplotnite zagubi pridonesuva za malku pogolema potroshnja toa mi e jasno. WN klimive si pravat kratki defrosti, e sega da e dobro izoliran prostor nema da padne 2 stepeni temperaturata za 3 minuti kako shto pagja kaj mene pa da treba posle da ja nadoknaduva.

Ostanuva tekovno da gi reshavam nedostatocite na spalnata, kako shto gledam pak ke imame normalna zima, nema da e - 15/-20 pa ne ochekuvam da imam problem.
 
Pozdrav do site

Da se nadovrzam na muabetot za termoizolacijata i da go spodelam mojot primer.
Imeno minatata godina koga ja gradev dogradbata se informirav za site materijali sto mi bea na raspolaganje za gradba. Se odluciv za ytong blok so dimenzii 300x250x600mm so sifra DB350 ili vo prevod 350 kg na m3, so koeficient na toplotna provodlivost od 0.30 wm2/K. Za sporedba termo blok so 5cm tervol tvrdo presovan i fasadna cigla od nadvoresna strana ima koeficient na toplotna provodlivost od 0.50 wm2/K. 32cm zid malterisan vnatresno i nadvoresno vs 42 cm zid malterisan vnatresno i nadvoresno 5cm tvrdopreso ana kamena volna i fasadna cigla. Ytongor e sepak podobar izbor i zatoa go primeniv na mojata dogradba koja e na pozicija sever.
Otkako ja zavrsiv gradvata so dve monta ploci pod prvata ima garaza i staviv 8cm grafiten stiropor. Nadvoresno pod erker na istata ploca staviv 10cm bel 30kg stiropor od firmata AUSTROTREM. Na nosaci staviv 5cm stirodur so 2cm stirodur od istata firma prouzvoditel na stolbovi.
Seto ova e malterisanno so mreza i lepak.
Vtora ploca ili plafon od prostorot kaj sto mi e klimata, postaviv 10cm tervol so folija i gipskarton. Visinata na svedov na 2.40m.
Prozori staviv od profilot i proizvoditel VEKA model SOFTLINE82 so troslojno staklo vo.format 4 16 4 16 4 so dve ispolni od argon i aluminiumski roletni. Na staklenata povrsina od prozorite presmetaniot koeficient na toplotna provodlivost e 0.98wm2/K. Inaku standardot za energetski efikasni prozori za EU e 1.1wm2/K. Pod prozorite od nadvoresna strana e postaven ekstrudiran aluminium so pvc zastita, a od vnatresna strana pvc daska. Koga se montirasr od nadvoresna strana aluminiumot postaviv i paroneprousna i vodonepropusna folija takanarecena parna brana.
Toa e toa nakratko.


Sent from my SM-A310F using Tapatalk

Епа друже ова е пример за тоа како треба са се изолира една градба.
Кажу ми само дали 30кг стиропор нуди некаква плус ефикасност споредба со 17 кг.
Или е само за цврстина, ако се буши зашрафува нешо ви него.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ne ti go razbiram ova "21 postaveno vo dneven prestoj 24." Imas zadadeno 21, a vo dnevniot prestoj ti e 24 stepeni?

Inache na 25 ja imam zadadeno bidejki brkam temperatura kaj glavata od bebeto da bide 19/20 stepeni i na ovie temperaturi na 25 namestena gledam deka postignuva, a toa mi e najbitno.

Ama vrti-suchi, tolku e brat, cestite defrosti na klimava na saat vreme vo kombinacija so toplotnite zagubi pridonesuva za malku pogolema potroshnja toa mi e jasno. WN klimive si pravat kratki defrosti, e sega da e dobro izoliran prostor nema da padne 2 stepeni temperaturata za 3 minuti kako shto pagja kaj mene pa da treba posle da ja nadoknaduva.

Ostanuva tekovno da gi reshavam nedostatocite na spalnata, kako shto gledam pak ke imame normalna zima, nema da e - 15/-20 pa ne ochekuvam da imam problem.
Da druze zadadena 21 realna na zivin termometar na 7 m od klima na 1m visina 24 stepeni na zadadena 20 imam 22.5 do 23 stepeni.Taka e bidejki senzorot na klimata e od levo i e na 30 cm od otvor na vnatresni skali za gorniot sprat kade sto se spalnite i cirkulira vozduhot ladniot odi nadole i taka reagira klimava.Ako ja stavam vo eco mode togas e precizna no ne mi odgovara bidejki po defrost ne zagreva odma i ima pogolemi oscilacii ba t.
 
Ako imate moznost izbegnuvajte izolacii so stiropor, a ako morate toa da go koristite odete so najmala gustina, stirodur nikako
 
Го пуштив овој пост на другиот форум, од една страна да споделам информации, од друга како одговор на влавот што продолжува да плука по Гри климите. Овој период најмногу му боде очи Хансол (веројатно поради попустите). :rolleyes:

Хансол 3.5-ка е врвна клима во сите параметри и тоа за смешни пари во однос на тоа што го нуди. Малку е послаба од "чувената" FH35VE во максимален топлински оутпут и ефикасност, но затоа чини дупло помалку од тој врвен модел на Mitsubishi.

Надворешна единица од 43 кг, Sanyo Twin-Rotary kompresor (CRSS C-6RZ110H1A) и двоен надворешен изменувач со греачи на компресорот и тацната, 1.3 КГ R410A фреон и тн. Внатрешната единица тежи 11 КГ, има 7 брзини, максимален издув од 750 м3/h, вградено Wi-Fi и тн.

Цела есен се продаваше на акција за 37000 ден, а последнава недела (до вчера) за смешни 34000 ден! Ако тоа не е Best Buy, што е?!?
Од продадени околу 1000 Хансола во последниве 2-3 години (претпоставка), се јавиле двајца или тројца што доаѓаат дома после работа во изладена куќа и ги уклучуваат на максимум (30C) и се жалат како Хансолот не успевал да загрее за кратко време и правел дифрости. :rolleyes:
Секој што има барем малку искуство знае дека не е проблемот во климата, туку во погрешно користење на истата, па дури и да се работи за одличен модел како што е Хансол.

Еве јас користам Хансол од лани во 50 години стара куќа со исто толку стари двојни дрвени прозори и двокрилна дрвена врата. Ѕидовите се од полни тули (дупло редени) 25 цм + 1 цм внатрешен малтер + 4-5 цм надворешен малтер (жбука што колку толку има накакви изолациони својства), значи вкупно 30 цм. Единствена интервенција што ја направив за подобрување на изолацијата е што прозорите ги поминав со дупли изолир траки и послав стаклена волна меѓу дрвените греди (10 цм). Плафонот гледано од доле е малтер и трска врз ковани даски и горе дрвени греди. Поентата беше со минимум пари и ангажман, најефикасно да се намалат топлинските загуби.

Просторот што го грее тој Хансол се 16 м2 соба (каде е монтиран) со константно отворена врата, 9 м2 ходник каде е надворешната врата (која се отвора 100 пати дневно) и 4-5 м2 купатило. Значи вкупно 30-на квадрати.
Греам најчесто на 21C, понекогаш на 22C. Хансолите малку пребацуваат, значи во реалност даваат 1 - 1.5 C повеќе, што значи се грееме на 22-23C (не сме зимурливи). :)
Еве што кажува мерачот:
IMG_20181220_114458.jpg
IMG_20181220_114530.jpg
За 58 дена, 13 часа, 23 минути, потрошени 440 KWh. Тоа му доаѓа околу 313 W на час. :)
Да нема забуни, колку и да е Хансолот добра клима, не е перпетум мобиле и не ги нарушува законите на физиката. Едноставно имаше многу топли денови во минативе два месеца. Во почетокот на грејната сезона понекогаш климата беше исклучена околу пладне (баш кога е евтина тарифа :)), имаше и три снемувања на струја по 30-40 мин. Како и да е, тоа се не е повеќе од 20-часа... Имаше многу топли денови со дневни температури од 12-14C, кога Хансол модулираше со 100W...
Hansol 23.11 IMG_20181123_145253.jpg
Последниве ноќи со температури под нула потрошувачката се движи од 430 - 790 W, исто според очекувањата. Знам и да убацам во 3, 4, или 5 брзина (нели ги има вкупно 7) и да бркам подобар COP во ладните ноќи ако сум буден...

Бидејќи бев многу задоволен со првиот Хансол, пред еден месец си земав уште еден. :) Тој е во 20 м2 + 6 м2, во истата куќа со идентична (не)изолација. Бидејќи имам еден мерач, вториот не го ни мерам. Има многу полесна задача, плус има една (секогаш затворена) собна врата према ходникот (и надворешната врата).
Еве уште една фотка од монтажата на вториот Хансол ( да се обрати внимание на прозорот и надворешниот дел од куќата).
IMG_20181201_132327.jpg
Доводниот напонски кабел (на последната фотка) е привремено поставен на мое инсистирање, планирам посебна линија и автоматски осигурач директно од разводната табла (никако да најдам време да го завршам тоа). :(
 
Прегледај го приврзокот 201607 Поздрав другари. Сенсирата бања прави сега за сега. Ке видиме понатака како ке се покаже.
Одлично изгледа... моќно..
Со здравје да ја користиш. Да те грее и лади ефикасно и економично.
Секоја информација што ќе ја споделиш ( позитивна-негативна ), како корисничко искуство ќе биде од полза.
 
Zdravo.

Se dvoumam sto da stavam za greenje,imam 140 m2 kuka so izolacija 5cm stiropor i pvc tri komori.
Se mislam megju kamin na peleti ili toplinska pumpa,imam vekje postaveno radijatori vo sekoja soba vrzani za kamin na drva.

nekoj iskustvo so peleti ili toplinska pumpa ili predlog drug?
 
Секој бетонски столб ќе е мраз ладен. Бетонска плоча на кров ќе е неизолирана. Пуздер може да нарави бетонска плоча. Бетонот е одличен спроводник на ладно и ќе е грч ладна.

Затоа пожелно е бетонски делови од објектот да се опшијат со макар 2цм стиропор од внатре или од надвор. Разликата е стравотно голема. Поготово ако се работи за поголема површина како плоча.

Ако е горна плоча, само наредена 5цм тервол ќе направи голема разлика. Ако е долна плоча, потешко е и ќе мора да се лепи одоздола стиропор. Ама тоа се круцијални топлински мостови на огромен губиток. И тоа не само за пари и греење, туку за комфор. Тој дел не се загрева. Ако е ѕид рецимо. И седиш со грб свртен накај ѕидот. И во собата е 26ц! Тебе пак ќе ти студи. Фацата ќе ти жари, а грбот ладен.

Затоа и се научени на 26ц да греат. Ако се задихтуваат сите процепи и се решат топлинските мостови може да се одржува 21ц температура. А внатре ќе е поудобно и на луѓето ќе им се чувствува потопло отколку на 26ц во соба со големи губитоци.

Парите заштедени се само бонус.

1. Задихтување на прозори и врати.
2. Топлински мостови, столбови и плочи.
3. Инвертер клима уред со соодветна јачина.
4. Изолација на фасада.

По овој редослед. Не мешајте топлински мостови со изолација на фасада.
Одличен пост-поучно ! Да се забележи за сите идни членови на форумот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom