Ne gi dobi bas SITE odgovori, ako si tuka procitaj go i ova.Kako i da e, jas se povlekuvam od temava. Dobiv odgovori na moite prasanja a problemov utre/zadutre ke se resi so premontiranjeto. Se citame
Sega najverojatno ti sleduva slednovo scenario: vadenje na vn. edinica, za busenje otvori za tipli nema da zboruvam, vracanje na uredot na poniska pozicija,vo koj vece pak se vovlekol VLAZEN vozduh i mozebi prasina od busenjeto (ako ne gi zatvorat cevkite i vn. edinica) i nesto mnogu povazno sto ako ne se napravi sega ce gi vikas pak na leto- busenje na NOV otvor za snopot so cevki i kabli prema nadvoresnata edinica. Ako nema dovolno pad od 5-6 procenti kondenzatot vo leto ce ti tece po parket.
Znaci moj sovet e zatvoranje na site otvori, povtorno vakumiranje i pravenje NOV otvor ako nema dovolen pad.
Inace ako imas od gore 15-20 mm so spustanje na 100 mm ce dobies zgolemen protok za 20-30 procenti, nesto kako od 2-ra vo 3-ta brzina, so drugi zborovi ne ocekuvaj nekoj ne znam kakov preporod vo greenjeto.[DOUBLEPOST=1514881738][/DOUBLEPOST]Poradi gore navedenoto okolu celata igranka so spustanje i tregerot koj e i na zidot so pendjerot, prasalnik e kako ce ti bide resen odvodot, osven samo cevceto za odliv na kondenz bide pomesteno na ponisko nivo pod tregerot.....
Inace ne razbiram za kakov kapak stanuva zbor, ako toj se stavi kako sto kazuvas nema nikakov protok a ako se izvadi kako kabriolet togas ima, pa sekoja klima od gornata strana ima otvori na krovot. Plus site klimi sto gi zanam ne se so pravoagolen i site se spustaat kon napred so sto se otvora sosema dovolno prostor za usis. Ako tvojata e bas pravoagolna togas ce MORAS da ja pomestis vo sprotivno i ne e bas neophodno zemajci vo obzir prethodno navedenoto.
Последно уредено: