Zdravo... go prrpoznav prodavacot bidejki i jas tokmu deneskupiv gree change inverter od istiot... sepak mi bese nejasno zosto bas po prva godina 800 denari, no od druga strana za tie pari si raat cela godina. Imeno i garantniot list im e dosta slozen na nego ima mesto za do 5ta godi a a potoa nisto... sepak sum maksimalno zadovolen od montazata sekoja cest za deckite.
Cestito neka e. Mislam deka napravi odlicen izbor. Samo ako moze uste vkupnata cena na kostanje.[DOUBLEPOST=1411550390][/DOUBLEPOST]Mozebi nekogo go zamaram, mozebi nekogo ce go interesira ona sto ce go napisam, ama ete mene licno mi smeta citajci go forumov koga naiduvam na nekoi nepreciznosti i dezinformacii, na mesanje babi i zabi (od tipot PARNO greenje, koe crno parno greenje vece 100 godini e TOPLOVODNO bez trunka para). Nivoto na tehnicka kultura na makedonskiov narod e na zadovolitelno nivo, no nema steta da probam malku da gi ispravime nekoi prizvolnosti sto mozat da se procitaat ovde so invertorskoto napojuvanje na kompresorite.
Naratko kompresorote sto se koristat vo posledno vreme za toplotnite pumpi se:
-klipni (ne se koristat kaj invertorskite klimi)
-zavojni (za golemi snagi)
-scroll so dve arhimedovi spirali ekscentricno postaveni edna spram druga (se koristat kaj invertor klimite)
-rotary (se koristat kaj invertor klimite)
-twin rotary (na istoto vratilo samo pod 180 stepeni uste eden set za komprimiranje so sto se zgloemuva kapacitetot i se rasteretuvaat lezistata).
Poslednive dva se so najdobri karakteristiki i se koristat kaj DC invertor klimite.
Modernive kompresori sto sega se ugraduvaat gi pogonuvaat tkn BLDC MOTORI t.e. motori bez cetkici i na istosmerna struja. Isto taka motorite nemaat nikakvi namotki na rotorot tuku samo tri nezavisni namotki na statorot, pri sto se koristat mnogu jaki magneti od stroncium i neobidium.
Ova e se vo red tuka pocnuvaat mnogu nepreciznosti na forumov so invertorskoto upravuvanje na motorot: te mu se menuva obrtniot moment, te se menuva frekfrencijata na strujata, te se menuva frekfrencijata na naponot, te se menuva goleminata na naponot itn......Tuka so promena na broevite na vrtezi se menuva goleminata na snagata (snagata e pravo proporcionalna so obrtniot moment i brojot na vrtezi P=Txn ). Od druga strana snagata e proizvod na naponot i strujata P=IxU. Znaci pri konstanten napon so promena na goleminata na strujata se menuva snagata. Poinako kazano so promena na goleminata na strujata se menuvaat vrtezite a so toa i snagata. Kako e ova izvedeno:
Invertorskiot sklop vrsi prvo ispravanje na strujata od AC vo DC na dva ili tri naponski nivoa. Povisokite naponski nivoa se za rabota na motorot na kratko vo turbo mod da izvadi snaga od 150-200% koga e potrebno. Znaci konstanten ispraven napon se donesuva na ovie tri namotki na statorot. Prekinuvackata funkcija ( frenfrencija na na dotur na energija) ja vrsat tri para na mnogu snazni tranzistori (za sekoja namotka po eden par), koi otvarat zatvaraat so onaa frekfrencija koja se bara vo toj moment. Znaci imame konstanten napon i KONSTANTEN OBRTEN MOMENT celo vreme, a samo se menuva jacinata na strujata potrebna pri dadenoto opteretuvanje. So zgolemuvanje na brojot na otvaranja/zatvaranja na tranzistorite vo sekunda ja dobivame taa promena na frekfrencijata od priblizno 15-150 Hz (promeni vo sek.), a so toa i promena na brojot na vrtezi na kompresorot od da kazeme 600-6000 o/min.
Vaka e upravuvan i aksijalniot ventilator na nadvoresnata edinica, a ponekogas i radijalniot venrilator vo vnatresnata edinica. Inace ova e mnogu slicno, samo se raboti za mnogu pomali snagi, kaj ventilatorite na ladnjacite na procesorite kaj PC kompjuterite.
Se nadevam deka malku ja dignavme "maglata", se razbira ako ja imalo, okolu invertorot vo klimata. Toa e samo nacin na napojuvanje (sofisticiran se razbira), no toj ne e samo edinstveniot "zasluzen" za drugoto sto se slucuva pod "haubata" na klimata da ja "natera" uspesno da gree na -20C....... O tom potom.....Se arzbira ako ve interesira.....