MaxTV IPTV телевизија (Македонски Телеком) генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

HristijanWR10

Bryan Kearney
Член од
11 април 2012
Мислења
10.765
Поени од реакции
20.486
Дали кај сите ужас слика ви се SportKlub каналите? Кај мене изгледаат како 240p youtube видео, кое е развлечено на 42инчен TV. Особено англиско кога даваат, мислам дека немам канал со полоша слика во тој момент, BTR можно е да се подобри
Кај сите е таква сликата ама не е до MaxTV, читам и на нивниот форум многу се жалат на квалитетот на сликата. Дури и HD-то им го споредуваат со SD каналите на Еуроспорт.
 

saskon

Член од
22 август 2008
Мислења
2.231
Поени од реакции
5.464
Кај сите е таква сликата ама не е до MaxTV, читам и на нивниот форум многу се жалат на квалитетот на сликата. Дури и HD-то им го споредуваат со SD каналите на Еуроспорт.
Ако не е до MaxTV тогаш до кого е?
Би сакал некој од дотичните на MaxTV да ја чита и гледа темава:
 
Член од
15 јули 2007
Мислења
15.759
Поени од реакции
8.180
Хахаха а ти што мислеше. Сите исто прават, Близу RTL каналите така ги зема. Стрим од нет има горе-доле иста слика...
Има иста слика ама којзнае каква е резолуцијата
Hayat music од лево имаат ставено емисијата како се вика т.е плејлистата (пр 100% DOMACA MUZIKA) па тој дел на мојот телевизор е скратено на пола и не се чита како што треба.[DOUBLEPOST=1409409511][/DOUBLEPOST]
Би сакал некој од дотичните на MaxTV да ја чита и гледа темава:
Јас им ја пратив преку порака на нивниот фејсбук .
 
Последно уредено:
Член од
25 септември 2009
Мислења
793
Поени од реакции
368
Миграција на нова мултимедијална платформа
Што претставува новата мултимедијална платформа?
Со модернизацијата на мрежата на Македонски Телеком се воведува нова мултимедијална платформа од следната генерација базирана на Интернет протокол.

Со оваа платформа, која ќе ги замени постојните дигитални телефонски централи, ќе се овозможи воведување на нови услуги со врвен квалитет и иновативни начини за користење на неограничените можности кои ги нуди интернетот.

Кои се моите придобивки?
На сите корисници на Македонски Телеком ќе им биде доделен интегриран уред за пристап за бесплатно користење. На уредот ќе се приклучуваат сите комуникациски уреди кои можат да се користат дома – домашен телефон, MaxTV, компјутер, лаптоп, смартфон, како и сите нови видови телевизори, веб камери, интернет радија итн.

Во иднина, сите домашни уреди ќе можат да се управуваат или да се контролираат преку интернет, на сличен начин како што сега MaxTV корисниците можат да закажат снимање од својот компјутер или мобилен телефон од секаде каде што има интернет врска.

Како можам да мигрирам?
Модернизацијата на мрежата започна во октомври 2011 година и ќе се одвива во следните 2 години. Процесот ќе се спроведува етапно и по региони. Во првата фаза се опфатени регионите Скопје (Центар, Кисела Вода), Гевгелија, Тетово и Велес.

Покрај нашиот план за мигрирање на корисниците кон новата мрежа, обезбедуваме и можност за иницирање на миграција од страна на корисник, за што ќе треба да се јавите во Контакт центарот на 122, по што нашите екипи ќе ја обезбедат миграцијата во најкраток можен рок.

Како се одвива миграцијата?
За реализирање на миграцијата на новата платформа и за искористување на поволностите, ќе бидете навремено известени од Контакт центарот на Македонски Телеком.

- Ако сте корисник на интернет услуга базирана на ADSL (MaxADSL, Call &Surf, 3 Max, MaxADSL Pro, Office Complete), пакетите 2 Max, или на пакетите Optic (Max Optic, Call &Surf Optic, 3 Max Optic, Max Optic Pro, Office Complete Optic):

Откако ќе бидете контактирани од Контакт центарот на Македонски Телеком, доколку веќе ја имате потребната опрема (AVM Speedport W 503V или ZTE ZXV10 H 201L) ќе треба да постапите согласно со Упатството за поврзување на опремата. Доколку немате соодветна опрема, постојната опрема ќе ви биде заменета.

- Ако сте корисник само на телефонски услуги од Македонски Телеком:

Откако ќе бидете контактирани од Контакт центарот на Македонски Телеком ќе ви биде инсталиран уред од страна на технички лица.

Доколку имате дополнителни прашања за оваа поволност, јавете се во нашиот Контакт центар на бесплатниот број 122.

Што е поточно ова?
 
Член од
15 јули 2007
Мислења
15.759
Поени од реакции
8.180
И одговорија нешто?
Да
Здраво Марко, ги прочитавме повеќето коментари и прашања на форумот, но би било најдобро истите прашања да се поставуваат тука и најдобро би било да бидат поставени на новата апликација корисничка поддршка за да можат да добијат валидни одговори. Ти благодариме за се и те молиме биди упорен со твоите барања. Поздрав и имај убав ден.
[DOUBLEPOST=1409662244][/DOUBLEPOST]
Миграција на нова мултимедијална платформа
Што претставува новата мултимедијална платформа?
Со модернизацијата на мрежата на Македонски Телеком се воведува нова мултимедијална платформа од следната генерација базирана на Интернет протокол.

Со оваа платформа, која ќе ги замени постојните дигитални телефонски централи, ќе се овозможи воведување на нови услуги со врвен квалитет и иновативни начини за користење на неограничените можности кои ги нуди интернетот.

Кои се моите придобивки?
На сите корисници на Македонски Телеком ќе им биде доделен интегриран уред за пристап за бесплатно користење. На уредот ќе се приклучуваат сите комуникациски уреди кои можат да се користат дома – домашен телефон, MaxTV, компјутер, лаптоп, смартфон, како и сите нови видови телевизори, веб камери, интернет радија итн.

Во иднина, сите домашни уреди ќе можат да се управуваат или да се контролираат преку интернет, на сличен начин како што сега MaxTV корисниците можат да закажат снимање од својот компјутер или мобилен телефон од секаде каде што има интернет врска.

Како можам да мигрирам?
Модернизацијата на мрежата започна во октомври 2011 година и ќе се одвива во следните 2 години. Процесот ќе се спроведува етапно и по региони. Во првата фаза се опфатени регионите Скопје (Центар, Кисела Вода), Гевгелија, Тетово и Велес.

Покрај нашиот план за мигрирање на корисниците кон новата мрежа, обезбедуваме и можност за иницирање на миграција од страна на корисник, за што ќе треба да се јавите во Контакт центарот на 122, по што нашите екипи ќе ја обезбедат миграцијата во најкраток можен рок.

Како се одвива миграцијата?
За реализирање на миграцијата на новата платформа и за искористување на поволностите, ќе бидете навремено известени од Контакт центарот на Македонски Телеком.

- Ако сте корисник на интернет услуга базирана на ADSL (MaxADSL, Call &Surf, 3 Max, MaxADSL Pro, Office Complete), пакетите 2 Max, или на пакетите Optic (Max Optic, Call &Surf Optic, 3 Max Optic, Max Optic Pro, Office Complete Optic):

Откако ќе бидете контактирани од Контакт центарот на Македонски Телеком, доколку веќе ја имате потребната опрема (AVM Speedport W 503V или ZTE ZXV10 H 201L) ќе треба да постапите согласно со Упатството за поврзување на опремата. Доколку немате соодветна опрема, постојната опрема ќе ви биде заменета.

- Ако сте корисник само на телефонски услуги од Македонски Телеком:

Откако ќе бидете контактирани од Контакт центарот на Македонски Телеком ќе ви биде инсталиран уред од страна на технички лица.

Доколку имате дополнителни прашања за оваа поволност, јавете се во нашиот Контакт центар на бесплатниот број 122.

Што е поточно ова?
Kaде го прочита ова ?
 
Член од
8 јуни 2014
Мислења
720
Поени од реакции
167
Миграција на нова мултимедијална платформа
Што претставува новата мултимедијална платформа?
Со модернизацијата на мрежата на Македонски Телеком се воведува нова мултимедијална платформа од следната генерација базирана на Интернет протокол.

Со оваа платформа, која ќе ги замени постојните дигитални телефонски централи, ќе се овозможи воведување на нови услуги со врвен квалитет и иновативни начини за користење на неограничените можности кои ги нуди интернетот.

Кои се моите придобивки?
На сите корисници на Македонски Телеком ќе им биде доделен интегриран уред за пристап за бесплатно користење. На уредот ќе се приклучуваат сите комуникациски уреди кои можат да се користат дома – домашен телефон, MaxTV, компјутер, лаптоп, смартфон, како и сите нови видови телевизори, веб камери, интернет радија итн.

Во иднина, сите домашни уреди ќе можат да се управуваат или да се контролираат преку интернет, на сличен начин како што сега MaxTV корисниците можат да закажат снимање од својот компјутер или мобилен телефон од секаде каде што има интернет врска.

Како можам да мигрирам?
Модернизацијата на мрежата започна во октомври 2011 година и ќе се одвива во следните 2 години. Процесот ќе се спроведува етапно и по региони. Во првата фаза се опфатени регионите Скопје (Центар, Кисела Вода), Гевгелија, Тетово и Велес.

Покрај нашиот план за мигрирање на корисниците кон новата мрежа, обезбедуваме и можност за иницирање на миграција од страна на корисник, за што ќе треба да се јавите во Контакт центарот на 122, по што нашите екипи ќе ја обезбедат миграцијата во најкраток можен рок.

Како се одвива миграцијата?
За реализирање на миграцијата на новата платформа и за искористување на поволностите, ќе бидете навремено известени од Контакт центарот на Македонски Телеком.

- Ако сте корисник на интернет услуга базирана на ADSL (MaxADSL, Call &Surf, 3 Max, MaxADSL Pro, Office Complete), пакетите 2 Max, или на пакетите Optic (Max Optic, Call &Surf Optic, 3 Max Optic, Max Optic Pro, Office Complete Optic):

Откако ќе бидете контактирани од Контакт центарот на Македонски Телеком, доколку веќе ја имате потребната опрема (AVM Speedport W 503V или ZTE ZXV10 H 201L) ќе треба да постапите согласно со Упатството за поврзување на опремата. Доколку немате соодветна опрема, постојната опрема ќе ви биде заменета.

- Ако сте корисник само на телефонски услуги од Македонски Телеком:

Откако ќе бидете контактирани од Контакт центарот на Македонски Телеком ќе ви биде инсталиран уред од страна на технички лица.

Доколку имате дополнителни прашања за оваа поволност, јавете се во нашиот Контакт центар на бесплатниот број 122.

Што е поточно ова?
ova e nesto staro bese i pomina
 
Член од
15 јули 2007
Мислења
15.759
Поени од реакции
8.180
Мене ли само не ми ја отвара онаа фејсбук апликација за корисничка поддршка ?
 

macko i

Локален шериф
Член од
8 јуни 2011
Мислења
2.822
Поени од реакции
1.576
Ми се јавија од Телеком на фиксен и ми понудија НВО 1 месец бесплатно ама незнам по кој повот или ја се зезнав што прифатив ?
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
14.849
Поени од реакции
36.910
Ми се јавија од Телеком на фиксен и ми понудија НВО 1 месец бесплатно ама незнам по кој повот или ја се зезнав што прифатив ?
За сите е HBO 1 месец бесплатно. Ако по тој еден месец не го исклучиш, ќе си плаќаш 300 денари.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom